Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (44)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 96
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ДС82003

Безрукова, Наталія Валеріївна.
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2003. - 240 арк.: рис. - арк. 210-222

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
РА328656

Безрукова, Наталія Валеріївна.
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безрукова Наталія Валеріївна ; Київський національний економічний ун-т. - К., 2004. - 20 с.: рис., табл.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
3.
РА351718

Воркут, Тетяна Анатоліївна.
Наукови основи управління логістичними системами в проектах розвитку ланцюгів постачань [Текст] : автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.22 / Воркут Тетяна Анатоліївна ; Національний транспортний ун-т. - К., 2007. - 39 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ВА668656

Хэндфилд, Роберт Б..
Реорганизация цепей поставок. Создание интегрированных систем формирования ценности [Текст] / Р. Б. Хэндфилд, Э. Л. Николс ; пер. с англ. О. Л. Пелявский, А. А. Черненок. - М. ; СПб. ; К. : Издательский дом "Вильямс", 2003. - 406 с. - ISBN 5-8459-0507-9 (рус.). - ISBN 0-13-060312-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
5.
ВС33876

Мазаракі, А. А..
Економіка торговельного підприємства [Текст] : підручник для студ. вищих навч. закл. за спец.: "Економіка підприємства", "Менеджмент організації", "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності", "Маркетинг" / А. А. Мазаракі [та ін] ; ред. Н. М. Ушакова. - К. : Хрещатик, 1999. - 798 с. - Бібліогр.: с. 789-794. - ISBN 996-95262-5-7

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
6.
Р87264

Фесюк, Віктор Андрійович.
Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою [Текст] : текст лекції для студ. ФЕМП та ТЗФ з дисципліни "Організація торгівлі" / В. А. Фесюк, Л. Л. Данілова ; Київський держ. торговельно-економічний ун-т. - К. : [б.в.], 1999. - 43 с. - ISBN 966-7376-37-0

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
7.
ВА625109

Шмидт, К. А..
Развозная торговля за границей [Текст] / К. А. Шмидт ; ред. З. С. Болотин. - М. ; Л. : Снабтехиздат, 1932. - 59 с.: рис.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
С10281/Ч. 7

Продажи. Базовый курс [Текст] : тренинг профессиональных продаж / пер. с нем. Е. Г. Студенова, В. Т. Могилевский. - М. : Интерэксперт, 2002 .
Ч. 7 : Торговля на выставке & работа на ярмарке / М. Гамс. - М. : [б.и.], 2002. - 87 с. - ISBN 3-89486-109-6 (Германия). - ISBN 5-85523-007-4 (Россия)

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
9.
ВС41518

Дион, Джим.
Розничная торговля: Как открыть собственный магазин [Текст] / Д. Дион, Т. Топпинг ; пер. И. Козырь. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 211 с. - (Как создать свой бизнес). - Библиогр.: с. 191-192. - ISBN 5-9614-0114-6 (рус.). - ISBN 1-55180-100-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА642105

Пик, Хью С..
Супермаркет. Организация и управление [Текст] : пер. с англ. / Х. С. Пик. - М. : Сирин, 2001. - 265 с. - ISBN 5-86567-038-8




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
11.
ВА642834

Эльбрюнн, Бенуа.
Логотип [Текст] / Б. Эльбрюнн ; пер. с фр. Н. М. Баженова. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 128 с.: ил. - (Школа бизне$а). - Библиогр.: 123-127. - ISBN 5-7654-2376-0. - ISBN 2-13-050426-4 (франц.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
12.
ВС38527

ЛеПла, Джозеф Ф..
Интегрированный брендинг [Текст] / Д. Ф. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. А. Романченко ; ред. пер. БоС. Г. Божук. - СПб. : Издательский Дом "Нева" ; М. : ОЛМА-ПРЕСС, 2003. - 318 с.: рис. - (Современный бизнес). - Библиогр.: в конце глав. - ISBN 5-7654-2531-3. - ISBN 0-7494-3720-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
13.
ВС38520

Колборн, Роберт.
Идеальный магазин. Практическое руководство по созданию бизнеса [Текст] / Р. Колборн ; пер. с англ. А. А. Романченко ; науч. ред., предисл. И. О. Черкасова. - СПб. : Нева, 2003. - 413 с. : ил. - (Международный бестселлер). - ISBN 5-7654-3081-3. - ISBN 0-8273-5759-1 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
14.
ВА644404


Брендинг в управлении маркетинговой активностью [Текст] / Н. К. Моисеева [и др.] ; ред. Н. К. Моисеева ; Международная академия менеджмента. - М. : Омега-Л, 2003. - 336 с.: рис. - (Деловая активность). - ISBN 5-98119-030-2

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу


      
15.
ВС38616

Шульц, Дон.
Стратегические бренд-коммуникационные кампании [Текст] / Д. Шульц, Б. Барнс ; пер. В. Г. Быстров [и др.]. - М. : Издательский Дом Гребенникова, 2003. - 512 с.: рис. - (Серия "Маркетинговые коммуникации"). - ISBN 5-938-90006-9 (рус.). - ISBN 0-844-22952-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
16.
ВА645429

Рэнделл, Джеффри.
Брендинг [Текст] : краткий курс / Д. Рэнделл ; пер. Р. Захарчева. - М. : Фаир-пресс, 2003. - 215 с. - (Начальная школа бизнеса). - Библиогр.: с. 212-214. - ISBN 5-8183-0646-1 (рус.). - ISBN 0-7494-32810 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
17.
ВА646332

Хейг, Мэт.
Крупнейшие ошибки брендинга [Текст] : 100 самых громких провалов в истории торговых марок / М. Хейг ; пер. с англ. А. В. Козлов, Л. Е. Ордановская. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 191 с. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-3181-X. - ISBN 0-7494-3927-0 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд


      
18.
ВА647717

Траут, Джек.
Большие бренды - большие проблемы! Учитесь на чужих ошибках! [Текст] / Д. Траут ; пер. с англ. Ю. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 240 с.: ил. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 5-318-00798-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ВА648211

Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд


      
20.
ВА648203

Д'Алессандро, Дэвид Ф..
Войны брендов. 10 правил создания непобедимой торговой марки [Текст] / Д. Ф. Д'Алессандро. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 223 с. - (Серия " Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-147-6. - ISBN 0-07-136293-2 (англ.)

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського