Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (30)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (408)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 772
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ДС54330 Герасимчук В. Г. Маркетинг і розвиток підприємства [Текст] : Дис... д-ра екон. наук: 08.06.03 / Герасимчук Василь Гнатович ; Київський держ. економічний ун-т. - К., 1995. - 408 с.
2.ДС81658 Лисовина Е. Н. Политэкономические аспекты маркетинга: особенности эффективного использования в Украине [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.01.01 / Лисовина Елена Николаевна ; Донецкий национальный технический ун-т. - Донецк, 2003. - 179 л.
3.ДС87041 Шапран Д. П. Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика [Текст] : Дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Шапран Дар'я Петрівна ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2004. - 207 арк.
4.ДС93001 Мозгова Г. В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 249 арк.: рис., табл.
5.ДС106808 Вачевський М. В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійних компетенцій [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Вачевський Мирон Васильович ; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 492 арк.
6.ДС63258 Алачева Т. И. Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятий [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Алачева Татьяна Ивановна ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли. - Донецк, 1999. - 204 л. + дод.
7.ДС69732 Литвиненко С. В. Моделирование гибкой товарной политики в системе управления маркетингом [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.03.02 / Литвиненко Сергей Васильевич ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк, 2001. - 153 л.: рис.
8.ДС71159 Болотная О. В. Маркетинговая концепция предприятия в условиях рыночных трансформаций [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Болотная Оксана Владимировна ; Харьковский национальный ун-т им. В.Н.Каразина. - Х., 2001. - 216 л.
9.ДС71497 Савченко Е. П. Выбор целевого рынка предприятия [Текст] : Дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Савченко Елена Павловна ; Восточноукраинский национальный ун-т. - Луганск, 2001. - 263 л.
10.ДС71891 Михайленко Е. Г. Маркетинговая стратегия развития хозяйственных комплексов (на примере рекреационного комплекса) [Текст] : Дис...канд. экон. наук: 08.06.02 / Михайленко Елена Георгиевна ; Одесский гос. экономический ун-т. - О., 2001. - 192 л.
11.ДС56301 Крамченко Л. І. Управління комерційною діяльністю оптового підприємства на засадах ситуаційного підходу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Крамченко Любов Іванівна ; Укоопспілка, Львівська комерційна академія. - Львів, 1997. - 202 л.
12.ДС53588 Волощенко В. А. Маркетингова підтримка інноваційного процесу [Текст] : Дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Волощенко Вадим Анатолійович ; Київський держ. економічний ун-т. - К., 1996. - 134 с.: рис.
13.РА315287 Савченко О. П. Вибір цільового ринку підприємства [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Савченко Олена Павлівна ; Східноукраїнський національний ун-т. - Луганськ, 2001. - 24 с.: рис.
14.РА335382 Шапран Д. П. Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика [Текст] : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Шапран Дар'я Петрівна ; Дніпропетровський національний ун-т. - Д., 2005. - 19 с.
15.РА345144 Мозгова Г. В. Регулювання інформаційного середовища маркетингу [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Мозгова Галина Валентинівна ; Харківський національний ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 с.: рис.
16.РА368057 Шафалюк О. К. Споживач в маркетингу [Текст] : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / Шафалюк Олександр Казимирович ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К., 2009. - 31 с.
17.РА301104 Вернер Браун Роль стратегічного менеджменту в забезпеченні конкурентноспроможності малих та середніх підприємств [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Вернер Браун ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут міжнародних відносин. - К., 1998. - 17 с.
18.РА302935 Алачева Т. І. Інформаційне забезпечення обгрунтування управлінських рішень в умовах маркетингової орієнтації підприємств [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Алачева Тетяна Іванівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 1998. - 20 с.
19.РА303899 Длигач А. О. Розробка комплексу маркетингу для програмного забезпечення на українському ринку [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Длигач Андрій Олександрович ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1999. - 18 с.
20.РА315131 Литвиненко С. В. Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом [Текст] : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Литвиненко Сергій Васильович ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2001. - 18 с.
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського