Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ЗНО$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Запитує: Надія (11.03.2013) Тема запиту: Знос і амортизація основних засобів |
Ключові слова: Знос -- амортизація -- основні засоби
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА711047 Шем'якіна Н.В. Амортизація основних засобів: проблеми та методи вирішення: монографія / Н.В. Шем'якіна ; Ін-т економіки пром-сті НАН України. — Донецьк, 2009. — 98 с., ВА651675 Стадницький Ю.І. Амортизація?!: Моногр. / Ю.І. Стадницький, Т.Л. Саган ; Львів. ін-т менедж. — Л., 2003. — 142 с. , ВА728804 Бубенко П.Т. Амортизація і відтворення основних фондів житлово-комунальних підприємств: монографія / П.Т. Бубенко, В.І. Тітяєв, О.В. Димченко, О.М. Таряник, І.А. Чистякова, О.В. Шкурко ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2010. — 255 с., Ж69632/2007/2 Хомин П. Я. Дефініції “амортизація” і “ знос” основних засобів у контексті Плану рахунків бухгалтерського обліку / П.Я. Хомин // Вісник Тернопільського національного економічного університету, 2007. – № 2 – С. 104-112., Ж29409/А Войцеховська Ю.В. Амортизація у ресурсному забезпеченні інноваційного оновлення основних засобів / Ю.В. Войцеховська, В.В. Войцеховська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Пробл. економіки та упр. — 2007. — N 579. — С. 46-48., Ж23373 Парнюк В.О. Амортизація як стимул до інвестування / В.О. Парнюк // Економіка і прогнозування . — 2011. — N 2. — С. 93-104. Железняк Н.В. ВПЛИВ АМОРТИЗАЦІЇ НА ВЛАСНИЙ КАПІТАЛ: ОБЛІКОВИЙ АСПЕКТ / Н.В. Железняк // Інноваційна економіка. 2012. - № 4. – С. 144 – 148., Зюкова М.М. Питання амортизації основних засобів : бухгалтерський та податковий аспект / М.М. Зюкова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Сер. Економічні науки. - 2012. - Вип. 22, ч. 2. , Труш Ю.Т. Знос та амортизація основних засобів у бюджетних установах і на комерційних підприємствах / Ю.Т. Труш, Г.О. Король, М.В. Куцинська // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна : зб. наук. праць. Дніпропетровськ. - 2010. - Вип. 34. - С. 283 -287., УТЕНКОВА К. О. МІСЦЕ АМОРТИЗАЦІЇ І ЗНОСУ В ПРОЦЕСІ ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ / К. О. УТЕНКОВА // Наука й економіка. - , 2009. - № 4, Т. 2. – С. 130 – 134., РА334194 Євтушенко С.М. Амортизація основних засобів у системі бухгалтерського обліку: Автореф. дис... канд. екон. наук / С.М. Євтушенко ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2004. — 22 с., РА328688 Зюкова М.М. Удосконалення обліку та аналізу основних засобів (на матеріалах хлібопекарських підприємств Полтавської області): Автореф. дис... канд. екон. наук / М.М. Зюкова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2004. — 17 с., РА338716 Городянська Л.В. Облік і аналіз нарахування та використання амортизації: Автореф. дис... канд. екон. наук / Л.В. Городянська ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2005. — 19 с. — укp.
|
| 2. |
Запитує: Катерина (14.01.2014) Тема запиту: Доброго дня! Ви дуже допомогли мені раніше, тому звертаюся знову, оскільки зіткнулася з труднощами у пошуку. Мене цікавить інклюзивне навчання, і зокрема філософський аспект інклюзивної освіти. Буду вдячна за допомогу. |
Ключові слова: інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступний список джерел: Видання є в НБУВ: ВА693692 Як організувати інноваційні соціальні послуги для дітей з особливими потребами [Текст] : моделі та документи: рання інтеграція та інклюзивне навчання / О. О. Савченко [та ін.] ; упоряд. Л. Л. Сідєльнік ; Український фонд соціальних інвестицій. - К. : ЛДЛ, 2007. - 256 c., ВС52417 Шнайдер В. І. Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження: навч.-метод. посіб. / В. І. Шнайдер; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Хмельницький : ОІППО, 2010. - 176 с. (Розглянуто методологічні засади інклюзивної освіти. Розкрито особливості організації й управління інклюзивною школою. Досліджено питання взаємодії школи та психолого-медико-педагогічної консультації. Висвітлено педагогічні стратегії та підходи, які можна використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Подано характеристику різних розладів і визначено їх вплив на навчання та розвиток таких дітей. Обгрунтовано необхідність створення співпрацюючої команди педагогів, батьків і фахівців для роботи з ними)., Ж22868 Мороз О. До проблеми інклюзивного навчання учнів з особливими потребами / О. Мороз // Нова пед. думка . - 2007. - № 2. - С. 61-63. (Висвітлено процес навчання учнів з особливими навчальними потребами у загальноосвітньому навчальному закладі в контексті проблеми модернізації освіти в Україні. Розглянуто й охарактеризовано проблеми, пов'язані з організацією навчання, виховання та реабілітації дітей з вадами фізичного розвитку. Досліджено перспективи розвитку національної освітньої системи)., Ж69802 Кабанець М. М. Інклюзивна освіта та підходи до її забезпечення в університетах Великої Британії / М. М. Кабанець // Наукові праці ДНТУ. Серія Педагогіка, психологія і соціологія . - С. 19-25. (Висвітлено ідеологічне та законодавче підгрунтя розвитку інклюзивної освіти, проаналізовано основні законодавчі акти Європейського Союзу та Великої Британії щодо рівного доступу всіх громадян до освіти та підтримки осіб з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами. Узагальнено деякі аспекти практичного впровадження інклюзивної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії)., Ж15708 Колупаєва А. А. Засадничі понятійно-термінологічні визначення інклюзивної освіти / А. А. Колупаєва // Дефектологія . - 2009. - № 2. - С. 3-8. (Досліджено теоретичні підходи у науковій літературі до визначення понять - "мейнстримінг", "інтеграція", "інклюзивне навчання" щодо надання освіти дітям з обмеженими можливостями здоров'я. Акцентовано увагу на вживанні словосполучень "діти з особливостями психофізичного розвитку", "діти з порушеннями", "діти з обмеженими можливостями здоров'я", "інваліди " тощо. Визначено категорії дітей з особливими потребами)., Ж15708 Колупаєва А. Інклюзивна освіта як модель соціального устрою / А. Колупаєва // Дефектологія . - 2009. - № 4. - С. 3-4. (Висвітлено засади інклюзивної освіти (ІО) як моделі соціального устрою, в якій навчання відповідним чином адаптовано до потреб дітей з особливими освітніми проблемами (ООП) на відміну від традиційної спеціальної системи освіти для них. Обгрунтовано актуальність ІО, за якої увага акцентується насамперед на розвитку сильних якостей і талантів дітей, а не на їх проблемах. Наголошено на позитивному досвіді інклюзивної школи (ІШ) у багатьох країнах. Перераховано основні принципи ІШ. Зазначено, що концепція ІО відображає одну з головних демократичних ідей (усі діти є цінними й активними членами суспільства), є корисною для учнів з типовим рівнем розвитку, які вчаться природно сприймати людські відмінності)., Ж69028 Кузава И. Б. Теоретико-методологічні аспекти інклюзивної освіти дітей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку / И. Б. Кузава // Педагогічний пошук . - С. 21-23. (Розглянуто один з пріоритетних напрямів сучасної педагогічної науки – інклюзивна освіта (ІО), яка досить широко впроваджується в Україні. Відзначено, що у дошкільників ІО має переважно стихійний характер і потребує розробки науково-теоретичних основ її складових. Стверджено, що діти з психофізичними вадами мають право сповна користуватися можливостями суспільства і повинні спілкуватися зі своїми здоровими ровесниками. Визначено основні принципи впровадження ІО та умови включення цих дітей у навчально-виховний процес: створення відповідної інклюзивної моделі, адаптація відповідно до особливостей дітей та побажань батьків, виховання толерантності в дитячому колективі, спеціальна допомога у вигляді занять за індивідуальними програмами, доступність, позитивність і доцільність освітнього середовища, формування педагогічної та соціальної компетенції батьків через включення їх у педагогічний процес тощо. Зроблено висновок, що для того, щоб інклюзія стала успішною, має зміниться саме середовище, в якому знаходиться дитина з психофізичними вадами)., Ж71961 Левінець Н. Підготовка майбутніх вихователів до інклюзивного навчання дітей дошкільного віку / Н. Левінець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб . - 2008. - Вип. 14. - С. (Презентовано досвід підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до реалізації інклюзивних підходів у навчанні дітей з особливими потребами. Обгрунтовано важливість фахової підготовки до такої роботи, розкрито її зміст та методику)., Ж15685 Ярмощук І. В. Інклюзивне навчання в системі освіти / І. В. Ярмощук // Шлях освіти . - 2009. - № 2. - С. 24-28. (Розкрито поняття "заклад інклюзивного навчання" та "інклюзивна освіта". Акцентовано увагу на складності та багатоаспектності процесу впровадження інклюзивної освіти. Охарактеризовано перший проект із спільного навчання дітей звичайних та з обмеженими можливостями, що фінансуватиметься канадським урядом (2008 - 2013 рр.) і виконуватиметеся на базі двох шкіл. Розглянуто компоненти проекту: освітній, законодавчий, соціального розвитку. Висвітлено досвід проведення у 2001 - 2007 рр. науково-педагогічного експерименту із запровадженням інтегрованого навчання дітей з фізичними вадами у звичайному закладі. З'ясовано труднощі, які стримують розвиток інклюзивної освіти)., Ж22469 Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна шк . - 2011. - № 3. - С. 10-14. (Проаналізовано сучасний стан освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку. Обгрунтовано проблеми і причини її невідповідності потребам сьогодення та міжнародним вимогам. Розкрито напрями й умови модернізації спеціального навчання відповідно до чинного законодавства України. Висвітлено зміст виступу на міжнародній науковій конференції "Сучасні тенденції розвитку спеціальної освіти - 2004". Зазначено, що спеціальні школи для дітей з особливостями розвитку є неоціненними осередками знань і досвіду, адже Україна наблизилася до прийняття серйозних рішень стосовно інклюзивного навчання. Розглянуто поняття "інтегрована освіта" як процес і результат навчання учнів з особливостями розвитку в загальноосвітньому середовищі у спеціальному класі творчо адаптованими методами й методиками викладання)., Ж21367 Здрагат С. Г. Інклюзивна освіта - шлях до рівних можливостей / С. Г. Здрагат, Ж. І. Романчак, О. В. Чумаєва // Наша шк . - 2011. - № 4. - С. 14-17. (Розглянуто проблему створення умов для здобуття якісної освіти дітьми з вадами психофізичного розвитку, їх соціалізації та адаптації до суспільного життя. Окреслено правову основу інклюзивного навчання в Україні. Розмежовано поняття "інклюзія" та інтеграція". Зазначено, що інтегроване навчання передбачає створення в загальноосвітніх навчальних закладах класів чи груп для дітей з порушеннями психофізичного розвитку, а інклюзивне навчання - це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Визначено основні вимоги до впровадження на початковому етапі інклюзивного та інтегрованого навчання. Названо низку переваг інклюзивного навчання перед навчанням у спеціалізованих закладах. Висвітлено досвід вирішення означеної проблеми в Одеській області. Виокремлено основні заходи запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у 2011 - 2012 навчальному році)., Ж24944 Савельєва О. Инклюзивне навчання / О. Савельєва, А. Сікач // Післядиплом. освіта в Україні . - 2006. - № 1. - С. 41-44. (Досліджено нову інклюзивну модель спільного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку і здорових дітей. Це створює умови для особистісного розвитку, творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливими освітніми проблемами за умов загальноосвітніх навчальних закладів у комплексному поєднанні з корекційно-реабілітаційними заходами. Розглянуто чотири форми інтегрованого навчання: повну, комбіновану, часткову та тимчасову інтеграцію. Починаючи з 2001 р. з ініціативи Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" та відповідних наказів Міністерства освіти і науки проводиться науково-педагогічний експеримент "Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей з особливостями психофізичного розвитку шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах". Висвітлено експериментальну роботу Полтавських навчально-виховних закладів. Педагоги цих закладів пройшли відповідну підготовку щодо роботи в експериментальних класах/групах. Упродовж 2003 - 2005 рр. здійснено другий етап науково-педагогічного експерименту, що передбачав продовження роботи над формуванням моделі інклюзивної освіти, проведення прикладних досліджень, формування методичної та дидактичної бази експерименту)., Ж15708 Лорман Т. Сім стовпів інклюзивної освіти. Як перейти від запитання "чому?" до запитання "як?" / Т. Лорман // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання . - 2010. - № 3. - С. 3-11. (Розглянуто створення в навчальних закладах та органах освіти необхідних умов для зосередження уваги на широкому спектрі навчальних потреб, що існують у сучасних класах. Висвітлено сім напрямів, які необхідно усвідомити для того, щоб створити головні вихідні умови для інклюзивної освіти. Зазначено, що для успішної інклюзії освітянам потрібно працювати над створенням освітнього клімату і сукупності практичних підходів, які охоплюють: позитивне ставлення до учнів; політику і лідерство, спрямовані на надання їм підтримки; гнучку навчальну програму і педагогіку. Визначено ресурси, які вважаються корисними для шкіл і вчителів. Зроблено висновок, що інклюзивна практика в школі з визначенням пріоритетів використання шкільних ресурсів, може справляти істотний вплив на навчання всіх учнів)., Ж22868 Яцюк І. Інклюзивна освіта в умовах сучасного навчального закладу / І. Яцюк // Нова пед. думка . - 2012. - № 2. - С. 159-161.(Розглянуто питання запровадження інклюзивної освіти в Україні. Обгрунтовано специфіку роботи сучасного загальноосвітнього закладу із дітьми з особливими потребами. Зазначено, що у вузькому значенні інклюзивна освіта - це гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку за умов масової загальноосвітньої школи. Визначено завдання, які потрібно виконати для успішного запровадження та функціонування інклюзивної освіти)., Ж14642 Самбор А. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. Самбор // Педагогіка і психологія . - С. 36-39. (Досліджено можливості залучення студентів відділень трудового навчання зі спеціальності "Технологічна освіта" до проведення практичних занять у вищих навчальних закладах. Проаналізовано результати, яких студенти досягатимуть, використовуючи на практичних заняттях методики інклюзивного навчання. Визначено, що сутність освіти як соціального інституту полягає, передусім, у функціях, основні з яких такі: розвиток особи та забезпечення стійкого соціально-економічного та науково-технологічного поступу країн з урахуванням як національних і соціокультурних цінностей, так і глобальних тенденцій; культуротворча функція освіти; функція соціалізації. Описано неперервну технологію навчального процесу, але з урахуванням змін, зумовлених соціальним і технічним прогресом).
|
| 3. |
Запитує: Ольга (04.09.2014) Тема запиту: Доброго дня! Мене цікавлять вказані статті у збірниках, але самі збірники не вдається знайти. Можливо, я неправильно складаю запит. Чи є вони у НБУВ? Гнатюк В. Зносини Українців з Сербами // Науковий збірник, присвячений професорові М.Грушевському. – Львів, 1906. – С.373 – 408. Полонська-Василенко Н.Д. Історики Запоріжжя//Збірник на пошану академіка Д.І.Багалія.-К.,1927.-С.811-820. Полонська-Василенко Н.Д. Перші кроки єврейської колонізації в Південній Україні (з студій над історією колонізації) // Праці інституту єврейської культури ВУАН. – К., 1930. – С.1-24. Славянский сборник:Образование Сербского,Польского и Чешского государств.II.Исторические связи слав . - М.:ОГИЗ,1947. Тищенко М. Форпости, митниці та карантини і зовнішня торгівля України в ХVІІІ ст. // Історико-географічний збірник видає Комісія для складання Історико-Географічного словника України. – К.: Вид. ВУАН, 1931. – Т.4. – С.37-107. Дуже вдячна! |
Ключові слова: Гнатюк В. Зносини Українців з Сербами // Науковий збірник, присвячений професорові М.Грушевському -- Полонська-Василенко Н.Д. Історики Запоріжжя//Збірник на пошану академіка Д.І.Багалія -- Полонська-Василенко Н.Д. Перші кроки єврейської колонізації в Південній Україні (з студій над історією колонізації) // Праці інституту єврейської культури ВУАН -- Славянский сборник:Образование Сербского,Польского и Чешского государств.II.Исторические связи слав -- Тищенко М. Форпости, митниці та карантини і зовнішня торгівля України в ХVІІІ ст. // Історико-географічний збірник видає Комісія для складання Історико-Географічного словника Укараїни
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел, які зберігаються у фондах НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВИ17963 Гнатюк В. Зносини українців з сербами / В. Гнатюк // Наук. зб., присвяч. проф. М. Грушевському учениками й прихильниками з нагоди його десятиліт. наук. праці в Галичині (1894-1904). – Львів, 1906. – С. 373-408. , ВО367587 Славянский сборник. І. Образование Сербского, Польского и Чешского государств. II. Исторические связи славян : [статьи]. - М. : Госполитиздат, 1947. - 367 с. , ВИ1926/46.4 Тищенко М. Форпости, митниці та карантини і зовнішня торгівля України в ХVІІІ ст. / М. Тищенко // Історично-географ. зб. Видає Коміс. для складання Історично-Географ. слов. України. – К. : Всеукр. акад. наук, 1931. – Т. 4. – С. 37-107. , Ж Маслов 5621/51 Полонська-Василенко Н. Д. Історики Запоріжжя / Н. Д. Полонська-Василенко // Ювіл. зб. на пошану акад. Д.І. Багалія з нагоди сімдесятої річниці життя та п'ядесятих роковин наук. діяльності. - К., 1927. - С. 811-820.
|
| 4. |
Запитує: Руслан (18.04.2016) Тема запиту: Здраствуйте. У вас є матеріали для підготовки до ЗНО з історії України та Всесвітньої. Спасибі. |
Ключові слова: ЗНО -- історія України -- весвітня історія
Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали Видання є в НБУВ: СО34205 Панчук І. І. Історія України: тести до зовніш. незалеж. оцінювання : за чинною програмою ЗНО / Ігор Панчук. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. - 270 с. , СО34191 Панчук І. І. Історія України : тренажер для підгот. до зовніш. незалеж. оцінювання та держ. підсумк. атестації : за чинною програмою ЗНО / Ігор Панчук. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2016. - 173 с., ВС56198 Панчук І. І. Всесвітня історія: комплекс. підгот. до зовніш. незалеж. оцінювання : за чинною програмою ЗНО / Ігор Панчук. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2013. - 495 с., ВС58645 Панчук І. І. Історія України : тести до зовніш. незалеж. оцінювання : за чинною програмою ЗНО / Ігор Панчук. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2015. - 269 с., СО33917 Панчук І. І. Історія України. Комплексна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання : за чинною програмою ЗНО : [посібник] / Ігор Панчук. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2015. - 479 с., ВС58847 Воропаєва В. В. Історія України : зб. тест. завдань для підгот. до зовніш. незалеж. оцінювання за оновл. специф., 2015 / В. В. Воропаєва, І. М. Скирда. - Харків : Весна, 2015. - 165 с., ВА791094 Гісем О. В. Історія України. Перелік пам'яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов'язкових для розпізнавання абітурієнтами, персоналії у відповідності до програми ЗНО + тестові завдання + відповіді : посібник / О. В. Гісем - Кам'янець-Подільський : Сисин О. В. : Абетка, 2015. - 75 с., ВА791093 Гісем О. В. Історія України. Довідник + тести : повний повторюв. курс, підгот. до зовніш. незалеж. оцінювання : [посібник] / О. В. Гісем. - Кам'янець-Подільський : Сисин О. В. : Абетка, 2015. - 659 с.
|
| 5. |
Запитує: Артем (30.10.2017) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть знайти повний текст дисертації Савченко В. М. Розробка молотків кормодробарок з локальним зносостійким покриттям. |
| 6. |
Запитує: Червяков Александр (21.12.2017) Тема запиту: Уважаемые господа, меня интересует, на какой странице следующей публикации: Григор’єв Григорiй. У старому Києві: Спогади / Передм. М. Рильського. Киïв: Радянський письменник, 1961. С. ?. напечатан следующий пассаж: Докоряла, що я не знаю зовсім Бальмонта, Сологуба, Іннокентія Анненського і тільки поверхово ознайомлений з Блоком і Брюсовим. Виявилося, що вона читала всі видані книжки цих поетів, перечитувала знову все, що могла добути. Кто "докорял" мемуариста? |
Ключові слова: Григор’єв Григорiй
Доброго дня! У вказаній цитаті мова йде про українську акторку і театральну діячку Заньковецьку Марію Костянтинівну, цитата з тексту - на 214 сторінці. Видання є в НБУВ: Ао155392 Григор'єв Г. Майстри української сцени / Г. Григор'єв // Григор'єв Г. У старому Києві: спогади. - Київ : Рад. письменник, 1961. - С. 192-219.
|
| 7. |
Запитує: Світлана (15.03.2018) Тема запиту: Використання тестів на уроках хімії з метою підготовки учнів до ЗНО |
Ключові слова: урок хімії -- тестування з хімії -- підотовка до ЗНО
Добрий день! Конкретної відповіді на Ваші питання не знайдено. Пропонуємо короткий список літератури більш загального характеру. Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" та Реферативною базою даних "Україніка наукова". Видання є в НБУВ: ВА797066 Школьний О. В. Основи теорії та методики оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи в Україні / О. В. Школьний; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - 423 c., ВА684382 Романенко Ю. А. Моніторинг навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах / Ю. А. Романенко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2006. - 439 c, ВА750239 Методика викладання навчальних дисциплін в контексті підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання : матеріали V міжрегіон. семінару / ред.: Н. П. Муранова, С. І. Черіпко, О. Є. Бугайов; МОНМС України, Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2011. - 181 c., ВА651730 Максимов О. С. Методика викладання хімії : Практикум: Навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл., які навчаються за спец. "Педагогіка і методика серед. шк. Хімія" / О. С. Максимов. - Київ : Вища школа, 2004. - 167 c., ВА751082 Староста В. І. Проведення занять з хімії в середніх та вищих навчальних закладах : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. І. Староста, В. М. Сомов, Ж. О. Кормош; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2011. - 231 c., Ж22620 Кравцов І. Технологія класичного і сучасного уроку : комплексне використання засобів навчання на уроках хімії / І. Кравцов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 93-97., Ж21367 Карандіна І. М. Урок-конкурс з хімії в 9 класі / І. М. Карандіна // Наша школа. - 2008. - № 3. - С. 67-69., Ж21367 Шапірова Н. П. Хімічна освіта в 12-річній школі / Н. П. Шапірова // Наша школа. - 2008. - № 4. - С. 161-166., Ж16367 Грицай Т. Г. Інтерактивне навчання на уроках хімії / Т. Г. Грицай // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 3. - С. 31-34., Ж22620 Журавель Т. Підготовка учнів до зовнішнього незалежного оцінювання та питання, які поставило впровадження ЗНО / Т. Журавель, О. Роман // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 93-95., Ж24675 Вольська С. Використання тестових завдань на уроках фізики в аспекті підготовки учнів до ЗНО / С. Вольська // Пед. думка. - 2013. - № 3. - С. 47-50. РА330326 Каяліна С. В. Розвиток пізнавальної самостійності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках хімії : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. В. Каяліна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2004. - 21 c., РА335021 Ліцман Ю. В. Узагальнення і систематизація знань з хімії учнів профільних класів середньої загальноосвітньої школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. В. Ліцман; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 2005. - 21 c., Романенко Ю. А. Підходи до розробки стандартизованого інструменту вимірювання результатів навчання хімії / Ю. А. Романенко // Наук. скарбниця освіти Донеччини. - 2014. - № 2. - С. 42-47., Мельник Д. О. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії / Д. О. Мельник // Наук. зап.[Ніжин. держ. ун-ту ім. М. Гоголя]. Сер. : Психолого-пед. науки: зб. наук. праць. - Ніжин, 2014. - № 1. - С. 115-119., Гловин Н. М. До методики використання комп’ютерних навчаючих програм на заняттях з хімії у вищому навчальному закладі / Н. М. Гловин, В. В. Арестенко. // Вісн. Нац. академії Держ. прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 2., Тукало М. Д. Електронні освітні ресурси для Інтернет-підтримки сучасного уроку хімії в профільній школі / М. Д. Тукало // Інформ. технології і засоби навчання . - 2013. - № 4. - С. 57-65. , Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 8. |
Запитує: Валерій (13.07.2018) Тема запиту: Прошу повідомити, чи наявна книга у зібранні НБУВ: Fleischmann Stefan, Ein theologisches Portrait. Koln 2006 (Bausteine zur Slavischen Philologie und Kulturgeschichte. Slavische Forschungen, Bd. 53) Знову не можу відкрити ваш електронний каталог! |
Ключові слова: Fleischmann Stefan
Доброго дня! Видання, яке Вас цікавить, не зберігається у фондах НБУВ.
|
| 9. |
Запитує: Андрей (22.10.2019) Тема запиту: Психологічні умови попередження тривожності учнів перед складанням зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) |
Примітка: Приоритет українським джерелам Ключові слова: ЗНО -- зовнішнє незалежне оцінювання -- стрес
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА823477 Рашковська І. В. ЗНО та ДПА: як допомогти дитині впоратися зі стресом / Ілона Рашковська ; [упоряд. Т. Шаповал]. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 111 с. , ВА735894 Сучасна психологія: актуальні проблеми й тенденції розвитку : матеріали Міжрегіон. наук.-практ. конф., 28 січ. 2011 р., Запоріжжя / ред.: В. Й. Бочелюк; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2011. - 118 c.(Розкрито проблему психологічної готовності випускника до зовнішнього незалежного оцінювання.), СО28742 Терно С. О. Критичне мислення - сучасний вимір суспільствознавчої освіти : наук. вид. / С. О. Терно. - Запоріжжя : Просвіта, 2009. - 268 c. ( Розглянуто актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології)., Ж21367 Шевченко О. С. Сравнительный анализ подготовки и проведения тестирования и оценивания знаний в Украине и США / О. С. Шевченко // Наша шк. - 2012. - № 2. - С. 15-21.( В історичному аспекті висвітлено процес становлення зовнішнього незалежного оцінювання в Україні, особливу увагу приділено визначенню психолого-педагогічних проблем тестування в контексті формування теорії педагогічних вимірів.), Ж69028 Бочковський В. Психологічний супровід ЗНО / В. Бочковський // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 17-18. (Обгрунтовано необхідність коригувальних занять (супроводу) практичного психолога для підготовки старшокласників до ЗНО, зокрема в розвитку в них необхідних умінь (виділяти головне, бачити схожості та відмінності, зосереджуватися, згадувати те, що потрібно для відповіді, узагальнювати та диференціювати тощо). Наведено схему психологічного супроводу (ПС), який пропонується вести за напрямами роботи з учнями (діагностика мотивації успіху та страху невдачі, тренінг подолання страху, психологічний практикум "Розвиток пізнавальної сфери", індивідуальне консультування, рольова гра "Я на іспиті"), вчителями (психологічний семінар "Основи мудрого і приємного спілкування", практикум "Засоби ефективної співпраці з учнями", індивідуальне консультування, відвідування навчальних занять) та батьками (консультації з проблем спілкування з дітьми, анкетування батьків "Шляхи Вашого впливу на дитину", тренінг підвищення батьківської ефективності, батьківські збори "Підтримайте свою дитину - і ви будете нею пишатися"). Зазначено, що якість ПС залежатиме від добору доречних форм і методів роботи з цими учасниками навчально-виховного процесу.) Лісова Н. Державна підсумкова атестація та зовнішнє незалежне оцінювання: здобутки, проблеми, розвиток / Н. Лісова // Нова педагог. думка. - 2015. - № 4. - С. 9-12. , Поясок Т. Б. Відображення підсвідомих проявів психіки особистості у процесі зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти / Т. Б. Поясок, С. М. Сошенко // Наук. вісн. Львів. держ. ун-ту внутр. справ. Серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 371-382., Програма профілактики тривожності випускників під час підготовки до ЗНО [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : https://naurok.com.ua/programa-profilaktiki-trivozhnosti-vipusknikiv-pid-chas-pidgotovki-do-zno-71530.html. - Назва з екрана., Бобак Н. В. Теоретичні та практичні аспекти психолого-педагогічної підготовки суб’єктів освітнього процесу до ЗНО / Н. В. Бобак // Педагог. пошук. - 2016. - № 3. - С. 11–13.
|
| 10. |
Запитує: Валерій Євгенович (08.01.2020) Тема запиту: Вітаю, на сайті НБУВ було виставлено скан листа молдовського господаря у Львів 1565 року з нагоди освячення Волоської церкви, опублікований ще у ХІХ століття. поможіть його віднайти знову, бо я не можу його знайти нині |
| 11. |
Запитує: Костянтин Юрійович Р. (21.05.2021) Тема запиту: шукаю книгу, бачену у Полтаві році так у 2000, видана приблизно в 1997-2000. Тонка, товщиною з зошит. У тонкій обкладинці. Біла, з кольоровою картинкою типу червоне і синє на обкладинці. Всередині - авторські художні стилізації під фольклор - типу легенди. Це не фольклор і не його переказ, а написані автором тексти. За мотивами книги Олександра Знойка "Міфи Київської землі" Це не сам Знойко, точно не Возняк, точно не Булашев і не Плачинда. Такі ось придумані легенди в фольклорному стилі, з серії коза повела козиний народ - майбутніх козаків на острів Русі Малюнки - красива графіка, чорним по білому навіть пам'ятаю цю козу в позі Оранти над козаками А називалася вона якось типу Легенди України, Міфи України, тому і привернула увагу, але тоді вона мені була неважлива, я і не записав. |
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, щодо відомості про наявність документів у фондах НБУВ, зазначте конкретніше пошукові елементи (автор, назва, рік видання).
|
| 12. |
Запитує: Наталя (11.08.2021) Тема запиту: Доброго дня! Якщо був перерваний бібліотечний стаж, чи буде доплата за вислугу років (17 років працювала бібліотекарем, 2 роки -інший вид діяльності, тепер знову офорляюсь бібліотекарем). Дякую |
Доброго дня! Ваш запит поза форматом нашої професійної довідки. Зверніться, будь ласка, за кваліфікованою допомогою до юристів. У відповідь на Ваш запит рекомендуємо звернутися на сайт, який супроводжує науково-методичний відділ Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого (див. посилання): Бібліотечному фахівцю
|
|
|
|