Ключові слова: маркетинг підприємства --
кризові умови --
антикризове управління
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40 - річчя Жовтня, 3.
Видання є в НБУВ: ВА607896 Ситник Л. С. Організаційно-економічний механізм антикризового управління підприємством / Л. С. Ситник; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2000. - 503 с.,
ВА730719 Тараненко І. В. Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації: монографія / І. В. Тараненко, О. В. Дашевська, Д. Ю. Ляшко, М. М. Фесун, Л. В. Ткаченко; ред.: І. В. Тараненко; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2010. - 304 с. ,
ВА733860 Комарницький І. Ф. Антикризове управління підприємством: теорія та практика: навч. посіб. / І. Ф. Комарницький, Ю. О. Терлецька; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2010. - 248 с. ,
ВА740749 Ареф'єва О. В. Антикризове фінансове управління підприємством: монографія / О. В. Ареф'єва, Ю. В. Прохорова. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2011. - 249 с.,
ВА752016 Корж М. В. Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: монографія / М. В. Корж, С. А. Жуков; Донбас. держ. машинобуд. акад. - Краматорськ, 2012. - 251 с.,
ВА703527 Штангрет А. М. Антикризове управління підприємством: навч. посіб. / А. М. Штангрет. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2008. - 236 с.,
Ж69879 Ковальчук С. В. Маркетингове забезпечення антикризового управління підприємством / С. В. Ковальчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій . - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 19-21. ,
Ж29409/А Косар Н. С. Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Менедж. та підприємництво в Україні: етапи становлення і пробл. розв. - 2010. - № 682. - С. 59-64.,
Ж29409/А Таранський І. П. Використання маркетингових і логістичних рішень для страхового ринку України в умовах фінансової кризи / І. П. Таранський, О. І. Дума, Л. І. Сопільник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. - 2010. - № 690. - С. 458-462.,
Ж69254 Захаренко Н. С. Антикризове управління підприємством на основі класифікації криз та факторів їх виявлення / Н. С. Захаренко // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Екон. науки . - 2010. - Вип. 20. - С. 60-62.,
Ж29409/А Мних О. Б. Необхідність розроблення інноваційних рішень у маркетинговій стратегії підприємства в умовах поглиблення кризи / О. Б. Мних // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. - 2010. - № 690. - С. 103-108.
Хандій О. О. Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації / О. О. Хандій // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 186-192. ,
Кузнєцова Т. В. Роль маркетингу в системі антикризового управління підприємством / Т. В. Кузнєцова, Н. В. Гончарук // Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер. Економічні науки. - 2010. - Вип. 4. - С. 123-128. ,
Мельник Ю. М. Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування / Ю. М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4. - Т. 2. - С. 105-110.