Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ДІТИ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1.
Запитує: Добра (25.11.2010) Тема запиту: Робота з обдарованими дітьми |
Ключові слова: обдаровані діти -- Робота з обдарованими дітьми Видання є в НБУВ: ВА718615 Особливості роботи з обдарованими дітьми [Текст] / уклад. М. І. Тіхонова, А. О. Молдованова ; Управління освіти і науки Луганської облдержадміністрації, Луганський обласний ін-т післядипломної педагогічної освіти. - Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. - 176 с., ВА722970 Здібності. Обдарованість. Таланти. Система роботи з обдарованими дітьми [Текст] / упоряд. М. К. Голубенко. - К. : Шкільний світ, 2009. - 128 с.: табл. - (Бібліотека "Шкільного світу". Загальнопедагогічний напрям) (Сільська школа України. Завуч. Бібліотека)., Р114083 Пінчук, Наталія Іванівна. Технологія роботи з обдарованими дітьми [Текст] : спецкурс / Н. І. Пінчук ; АПН України, Університет менеджменту освіти. - К. : [б.в.], 2009. - 20 с. , Р111324 Методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми та молоддю [Текст] / С. О. Терепищий [та ін.]. - К. : ВМГО "Союз обдарованої молоді", 2008. - 20 с. , ВА677996 Позакласна робота з географії: Сценарії заходів, робота з обдарованими дітьми / В.М. Андрєєва (уклад.). — Х. : Видавнича група "Основа", 2006. — 234с., Ж22620 Готовність педагогічних кадрів до роботи з обдарованими школярами / В. Демченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2008. — N 4. — С. 33-36. , Ж14958 Актуальні проблеми роботи з обдарованою молоддю / Л.О. Бондар, Н.О. Гладушина // Освіта на Луганщині. — 2006. — N 1. — С. 117-124. , Ж70151 Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань / Т.І. Мантула // Вісн. Житомир. держ. ун-ту. — 2008. — N 41. — С. 58-63. , Ж22868 Запровадження діагностики та рівневого оцінювання педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми / П. Соломчук // Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 17-20. , Ж22868 Значення та роль світоглядної культури вчителя в системі роботи з обдарованими дітьми та молоддю / С. Макаренко // Нова пед. думка. — 2007. — N 4. — С. 44-46. , Ж16225 Интерес как мотив учебной деятельности одаренных детей / Л.М. Джуринская // Наука і освіта. — 2007. — N 4-5. — С. 49-52. , Ж69408 Обдарованість як багатогранне явище / О.І. Коваленко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 157. — С. 82-86. , Ж70151 Організація роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу (досвід роботи шкіл м. Житомира) / О.Є. Антонова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2007. — N 35. — С. 66-72. , Ж70151 Особливості навчання і виховання обдарованих дітей у новаторських навчально-виховних закладах / Ю.М. Клименюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2008. — N 38. — С. 50-53. , Ж69411 Підготовка вчителя до роботи з обдарованими дітьми / Л.В. Герасіменко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2002. — N 5. — С. 45-51. Особливості роботи з обдарованими дітьми в системі психологічної служби школи, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, Обдарована дитина у сучасній школі, ЗМІСТ ТА СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ СПЕЦКУРСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ”, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ ПРИСКОРЕНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: АМЕРИКАНСЬКІ РЕАЛІЇ − УКРАЇНСЬКІ ПЕРСПЕКТИВИ, ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ, ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ, ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДОШКІЛЬНИКІВ, ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ, Форми і методи роботи з обдарованими дітьми, Організація роботи з обдарованими дітьми, КРИТЕРІЇ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ДИТИНИ, Робота з обдарованими дітьми в умовах школи-інтернату
|
| 2.
Запитує: Ганна (20.11.2012) Тема запиту: Пошук тексту Станіслава Пшибишевського "Діти сатани" українською, російською або польською мовами |
| 3.
Запитує: Ірина (12.12.2012) Тема запиту: Добрий день! Підкажіть, будь ласка, яким чином поєднати шифри УДК за такими ключовими словами: гастроентерологічні лікарські засоби, стаціонарна допомога, діти, гастрит, дуоденіт Чи буде правильним таке написання: УДК 615.243:614.21:616-053.2:616.33-002:616.342 Дуже дякую! |
| 4.
Запитує: Гудзь Анна Олександрівна (01.03.2013) Тема запиту: Доброго дня!Допоможіть,будь ласка, підібрати літературу для написання дисертації на тему "Соціальний захист бездомних осіб та безпритульних дітей". Дякую за увагу! |
Ключові слова: Соціальний захист -- бездомні особи -- безпритульні діти
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре! Видання є в НБУВ: ВА725266 Халецька, Аліна Анатоліївна. Соціальний захист населення в Україні: теорія та практика державного управління [Текст] : монографія / А. А. Халецька ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Донецьк : Юго-Восток, 2010. - 430 с., ВА719573 Потопахіна, Ольга Миколаївна. Соціальний захист дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа [Текст] : монографія / О. М. Потопахіна. - О. : Фенікс, 2009. - 204 с., ВА640893 Соціальна робота з різними категоріями клієнтів [Текст] : наук.-навч.-метод. посіб.: Для студ., магістрантів, асп. та спец. у галузі соціальної роботи, соціальної педагогіки / авт.-уклад. С. Я. Харченко [та ін.] ; Луганський держ. педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2003. - 198 с., В348024/Ч. 3 Соціальна робота [Текст] : в 3 ч. / Національний ун-т "Києво-Могилянська академія", Школа соціальної роботи ім. В.І.Полтавця. - К. : Вид. дім "Києво-Могилянська академія", 2004 . Ч. 3 : Робота з конкретними групами клієнтів / А. М. Бойко [та ін.] ; ред. Т. Семигіна, І. Грига. - [Б. м.] : [б.в.], 2004. - 166 с. Соловій Л. ДО ПИТАННЯ БЕЗДОМНОСТІ В УКРАЇНІ: МАСШТАБИ, СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ, ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯЖИТЛОМ / Л. Соловій // Вісник Львівського національного аграрного університету. Серія Архітектура і сільськогосподарське будівництво. – 2008. , Мінц М.О. БЕЗДОМНІСТЬ: СОЦІАЛЬНИЙ АСПЕКТ / М.О Мінц // Наукові праці. – 2010. - № 117. - С. 47 – 50., Соха М. В. ЯК БЕЗДОМНІ ТВОРЯТЬ ДІМ: СОЦІАЛЬНА РЕІНТЕГРАЦІЯ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ЛЮДЕЙ У СПІЛЬНОТАХ МІЖНАРОДНОГО РУХУ “ЕМАУС” / М. В. Соха // Вісник Львівського університету. Сер. Соціологічна. – 2011. - Вип. 5. – С. 249–258. , Іванкова-Стецюк Оксана Борисівна АЛЬТЕРНАТИВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ БЕЗПРИТУЛЬНИМ У МІСТІ: ДОБРОЧИННА ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ І ЦЕРКВИ / О. Б. Іванкова-Стецюк, М. В. Соха // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства: зб. наук. праць. – Харків. – 2008. - С. 471 – 421., Бучацька О. ЗАГАЛЬНА КРИМІНОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗЛОЧИНІВ, ЩО ВЧИНЯЮТЬ БЕЗПРИТУЛЬНІ ОСОБИ / О. Бучацька // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. – 2012. – Вип. 2., ЯКУБОВА Л.А.Особливості соціально-педагогічної роботи з бездоглядними та безпритульними дітьми та молоддю / Л.А.ЯКУБОВА // Педагогічний дискурс. – 2012. – Вип.13. - С. 432 – 436., Рень Л.В. ПРОФІЛАКТИЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ ВУЛИЦІ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА / Л.В. Рень // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки. – 2011. – Вип. 84. , Кабаченко Н. В. ДИТЯЧА БЕЗДОМНІСТЬ В УКРАЇНІ / Н. В. Кабаченко // Наукові записки НаУКМА: зб. наук. праць. Сер. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - 2010. - Т. 110. - С. 60 - 65. , Зал каталогів, Читальні зали обслуговування періодичними виданнями, Відділ довідково - бібліографічного обслуговування
|
| 5.
Запитує: Марина (02.04.2013) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь ласка підібрати літературу для написання роботи за темою "Інтеграція дітей з особливими потребами в процесі безперервної інклюзивної освіти". Дякую! |
Ключові слова: інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими потребами
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, відвідати читальний зал обслуговування періодичними виданнями, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою:м.Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА747052 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі: тези доп. XI Міжнар. наук.-практ. конф., 2011 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", НАПН України, Ін-т спец. педагогіки, Фонд соц. захисту інвалідів, ВР України, Ком. у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів, Всеукр. громад. соц.-політ. об-ня "Нац. Асамблея інвалідів України". — К.: Ун-т "Україна", 2011. — 474 с., ВА747347 Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання: наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук ; МОН України, НАПН, Ін-т спец. педагогіки. — Вид. доповн. та переробл. — К.: Атопол, 2011. — 272 с., ВА727248 Осадько О. Ю. Експериментальне дослідження позитивного ставлення учнів і студентів до здорового способу життя: метод. посіб. / О.Ю. Осадько, З.Ф. Сіверс, Т.А. Тамакова, Л.І. Столярчук, Н.А. Тетрична, О.О. Лазуренко, Т. Дурас, В.І. Алексєєва, Т.І. Артеменко, Н.А. Іваненко ; Акад. пед. наук України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. — К.: Ніка-Центр, 2009. — 116 с. , ВС52417 Шнайдер В. І. Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження: навч.-метод. посіб. / В. І. Шнайдер ; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. — Хмельницький: ОІППО, 2010. — 176 с., ВА760336 Інклюзивна освіта: теорія та практика: навч.-метод. посіб., С. П. Миронова, Т. Г. Олійник, М. П. Матвєєва, О. В. Коган, Н. І. Коваль / Ред.: С. П Миронова. — Кам'янець-Подільський, 2012. — 191 с., Ж22868 Мороз О. До проблеми інклюзивного навчання учнів з особливими потребами / О. Мороз // Нова пед. думка . — 2007. — N 2. — С. 61-63., Ж69028 Вічалковська Н. В. Інтегроване навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах середньої загальноосвітньої школи / Н. К. Вічалковська, О. Є. Іваношко, В. Ю. Коляно // Пед. пошук . — 2010. — N 4. — С. 69-72. , Ж15708 Сак Т. Індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі / Т. Сак, Р. Процюк // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання . — 2010. — N 3. — С. 12-16., Ж22868 Яценюк Л. Організаційно-методичні рекомендації щодо інтеграції в освітній простір дітей з особливими потребами / Л. Яценюк // Нова пед. думка . — 2007. — N 4. — С. 93-96. , Ж14603 Тимошенко Н. П. Діти з особливими потребами в українському суспільстві: крок до реабілітації та інтеграції / Н.П. Тимошенко // Постметодика . — 2007. — N 6(77). — С. 7-10., Ж15708 Колупаєва А. А. Засадничі понятійно-термінологічні визначення інклюзивної освіти / А. А. Колупаєва // Дефектологія . — 2009. — N 2. — С. 3-8., Ж14603 Калініченко І. О. Понятійна термінологія інклюзивної освіти в Україні / І. О. Калініченко // Постметодика . — 2011. — N 1. — С. 12-17., Ж22469 Бондар В. Інклюзивне навчання як соціально-педагогічний феномен / В. Бондар // Рідна шк . — 2011. — N 3. — С. 10-14. Пеньковська А. Зміст освітньої інтеграції та інклюзії дітей з обмеженими можливостями / А. Пеньковська, М. Попов // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2011. - Вип. LVI/ - C. 233-245.
|
| 6.
Запитує: Анна (08.07.2013) Тема запиту: Доброго дня! Прошу допомогти в пошуку літератури для написання статті на тему "Поняття бездомної та безпритульної особи" |
Ключові слова: безпритульність -- бездомна особа -- безпритульні діти
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористатись інформацією з наступних джерел. Також рекомендуємо переглянути архів довідок за ключовими словами та звернутись за допомогою до Читального залу відділу довідково-бібліографічного обслуговування (Див.посилання), який розташований за адресою: м. Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА726790 Рекомендації по організації соціальної роботи з бездомними громадянами в регіонах / ред.: Л. І. Ільчук, О. В. Суліма; М-во праці та соц. політики, НАН України, Центр перспект. соц. дослідж. М-ва праці та соц. політики України та НАН України. - К. : Вишемирський В.С., 2009. - 210 с., ВС49257 Безпалько О. В. Комплексна допомога бездоглядним та безпритульним дітям: метод. посіб. / О. В. Безпалько, Л. П. Гурковська, Т. В. Журавель, І. Д. Звєрєва, А. Г. Зінченко, А. В. Калініна, О. А. Ліщинська, Т. Л. Лях, В. Г. Осадча, Ж. В. Петрочко. - К. : Калита, 2010. - 376 с., ВС42326 Балакірева О. М. Проблеми бездоглядності та безпритульності дітей: Темат. держ. доп. про становище дітей в Україні (за підсумками 2003 р.) / О М. Балакірева, О. В. Биковська, Д. Г. Баранчук, Л. І. Гриценюк, Л. П. Голік, О. М. Денисюк, І. М. Дубініна, І. У. Жогло, В. Г. Захарченко, І. В. Калачова; Держ. ін-т пробл. сім'ї та молоді. - К., 2004. - 239 с. Кожура Л. О. Бездомні особи як об'єкт адміністративно-правового захисту / Л. О. Кожура // Митна справа. - 2012. - № 1. - Ч. 2. - Кн. 1. - С. 166-171., Кривачук Л. Ф. Теоретичні аспекти дитячої бездоглядності та безпритульності в Україні [Електронний ресурс] / Л. Ф. Кривачук. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tpdu/2011_2/doc/2/06.pdf. - Назва з екрану., Кабаченко Н. В. Вивчення явища бездомності: можливості та обмеження / Н. В. Кабаченко // Наукові записки НаУКМА. - 2008. - Т. 84: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 58-62., Кожура Л. О. До питання визначення поняття "безпритульні діти" / Л. О. Кожура // Вісник Запорізького національного університету. Сер. Юридичні науки. - 2012. - № 1. - Ч. 2. - С. 131-137., Закон України Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей , Висновок на проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про основи соціального захисту бездомних громадян та безпритульних дітей» (№ 6510 від 10.06.2010 р.), Бездомність як соціальне явище, Бездоглядні, бездомні, безпритульні: поняття та причини, Читальний зал відділу довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 7.
Запитує: Екатерина (08.10.2013) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть знайти статтю: Капустянський І. Н. Діти в поезії Шевченко // На зміну. - 1925. Чи є цей журнал у бібліотеці? Дякую! |
Ключові слова: На зміну
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит рекомендуємо звернутися за додатковою інформацією до Відділу газетних фондів НБУВ (Корпус №2, вул. Володимирська 62, 2-й поверх, к. 207), де зберігається газета «На зміну» за 1925 рік та самостійно перевірити наявність необхідної Вам статті. Відділ газетних фондів
|
| 8.
Запитує: Ірина (10.11.2015) Тема запиту: Підкажіть, будь ласка, яку літературу можна використати для написання дипломної роботи за темою: "Війна очима дітей свідоцтва 1940-1990 рр. ХХ ст." |
Ключові слова: війна -- діти
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в Головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА660853 Мельников І. В. Їм не вручали повісток... : зб. докум. оповідань та повістей про дітей-героїв Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років / І. К. Мельников. - Сімферополь : Таврія, 2004. - 320 с., ВА713645 Дерезовський В. Г. Діти війни / В. Г. Дерезовський. - Кіровоград : Центрально-Українське вид-во, 2008. - 56 с., ВА723481 Миханюк М. Ф. Діти війни : спогади, роздуми нащадкам: мемуари / М. Ф. Миханюк. - [Херсон] : [Херсонська міська друкарня], 2010. - 259 с., ВА754662 Добров П. В. Діти і підлітки Донбасу в умовах Великої Вітчизняної війни (1941-1945 рр.) / П. В. Добров, Я. С. Овчинникова ; Донец. нац. ун-т, Іст. ф-т, Ін-т історії Донбасу ДонНУ. - Донецьк : Донбас, 2012. - 297 с., ВА760777 Бєлашов Б. І. Це ми - діти війни : про дітей, в яких війна забарала дитинство / Борис Бєлашов, Віктор Загребельний, Микола Вінтоняк. - Донецьк : Донбас, 2012. - 398 с., ВА765221 Крамар В. В. Спогади дітей війни Печенізького краю / Віра Крамар. - Харків : ХНАДУ, 2012. - 99, [4] с., ВА778121 Війна очима дітей : зб. архів. док. / [редкол. : Л. М. Юдіна (голова), Є. О. Кущ, С. М. Куделко] . - Харків : Тарасенко , 2013. - 219 с. , ВА782030 Правда війни (1941-1945): спогади ветеранів, дітей війни та партизан Житомира / [редкол. : А. Т. Трещьов, Є. Р. Тіміряєв, В. А. Ульянченко] ; Житомир. міськ. колегіум, Євроклуб "12 зірок". - Житомир : Волинь, 2012. - 193, [2] с., ВС57096 Усна історія Уманщини: діти війни - літописці / [уклад. : Т. В. Кузнець (голова), М. М. Рогожа, О. В. Скус]. - Умань : Сочінський [вид.], 2014. - 99 с. Зал каталогів
|
| 9.
Запитує: Наталія (01.04.2016) Тема запиту: Добрий вечір. Потрібна інформація для написання курсової роботи з психології на тему: "Розвиток кінестетичних відчуттів у дітей дошкільного віку засобами хореографічного мистецтва". Дякую. |
Ключові слова: розвиток хореографічих здібностей -- розвиток кінестетичних відчуттів -- діти дошкільного віку -- хореографічне мистецтво -- хореографічне виховання
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних (див. посилання) та у картковому каталозі, який знаходиться у головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня,3. Видання є в НБУВ: ВА660590 Шевчук А. С. Українські музично-хореографічні традиції як засіб музично-рухового розвитку старших дошкільників / А. С. Шевчук. - Фастів : Поліфаст, 2005. - 330 c., ВА718297 Мартиненко О. В. Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку : навч. посіб. / О. В. Мартиненко; Берд. держ. пед. університет. - Донецьк : Юго-Восток, 2009. - 156 c., ВА762067 Гаврілова Л. Г. Сучасні підходи до діагностики і розвитку музичних здібностей дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку : навч. посіб. для студ. пед. спец. вищ. навч. закладів / Л. Г. Гаврілова, Н. М. Георгян, Н. Б. Кривошея. - Слов'янськ : Маторін Б. І. [підприємець], 2012. - 137 с., РА301406 Коваль П. М. Педагогічні засади розвитку особистісних якостей молодших школярів засобами ритміки і хореографії : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / П. М. Коваль; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 1998. - 18 c. , РА350029 Поклад І. М. Розвиток хореографічних здібностей дітей молодшого шкільного віку : автореф. дис... канд. психол. наук / І. М. Поклад; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 20 c. Кощавець І. М. Розвиток хореографічних здібностей дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. М. Кощавець. - Режим доступу : URL : http://pj.kherson.ua/file/psychology_02/ukr/part_1/39.pdf. - Назва з екрана., Харченко І. Педагогічні аспекти виховання особистості дитини дошкільного віку засобами хореографічного мистецтва / І. Харченко // Психол.-пед. проблеми сіл. школи. - 2011. - № 37. - С. 216-224., Повалій Т. Л. Інтеркультурний зміст музично-танцювальних ігор на заняттях хореографії з дітьми старшого дошкільного віку / Т. Л. Повалій, Л. І. Левенець // Акт. питання мистец. освіти та виховання : зб. наук. праць. - Суми, 2013. - Вип. 1. - С. 148-156, Гусаченко Л. М. Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографічного мистецтва / Л. М. Гусаченко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2013. - № 10(1). - С. 156-161., Зал каталогів, Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 10.
Запитує: Наталія (01.03.2017) Тема запиту: Добрий день. Потрібна інформація для написання магістерської роботи на тему: Пiдготовка майбутнiх вихователiв до здiйснення iндивiдуального пiдходу в роботi з дiтьми дошкiльного вiку (зокрема має бути експериментальне дослідження готовності майбутніх вихователів до здійснення даної роботи). Дякую. |
Ключові слова: майбутні вихователі -- дошкільнята -- діти дошкільного віку -- індивідуальний підхід
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА676242 Бєлєнька Г. В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання / Г. В. Бєлєнька. - Київ : Світич, 2006. - 304 с., ВА795314 Теорія та практика дошкільної освіти в сучасних експериментальних дослідженнях / Л. І. Зайцева [та ін.].- Харків : Діса плюс, 2015. - 447 с. , ВА718939 Розвиток дитини-дошкільника: сучасні підходи та освітні технології / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 272 с., ВА718934 Підготовка вихователів до розвитку особистості дитини в дошкільному віці / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 310 с., ВА739537 Теорія і практика дошкільної освіти в Україні / З. Н. Борисова [та ін.]. - Київ, 2011. - 231 с. Куземко Л. В. Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми / Л. В. Куземко // Освітол. дискурс. - 2010. - № 1. - С. 103-113., Куземко Л. В. Використання Веб-квестів у проектуванні самостійної роботи майбутніх вихователів ДНЗ / Л. В. Куземко, Т. Ю. Бондаренко // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 541-544., Аніщук А. М. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2012. - № 4. - С. 109-113. , Маргіта Н. Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. Маргіта // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соц. робота. - Ужгород, 2011. - Вип. 20. - С. 76-79. , Листопад О. А. Експериментальне дослідження формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2015. - № 9. - С. 125-131., Сухорукова С. В. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2015. - № 3. - С. 65-70. , Соловйова-Нікітіна Л. М. Актуальні проблеми підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах трансформації вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. М. Соловйова-Нікітіна. - Режим доступу : URL : http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=2634. - Назва з екрана., Збірник наукових статей студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / За заг. ред. проф. О. Л. Кононко. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2014., Збірник наукових статей студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / за заг. ред. проф. О.Л.Кононко. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2016 – 243 с., Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / Н. П. Гагаріна. - Кіровоград : КЗ "КОІППО освіти імені Василя Сухомлинського", 2014. - 68 с., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 11.
Запитує: Марина (13.11.2017) Тема запиту: Допоможіть з пошуком літератури по темі: "Використання натуральних шкір у дитячому взутті". |
Примітка: особливості вибору взуттєвих матеріалів у дитячому взутті Ключові слова: дитяче взуття -- взуття -- діти-школярі -- використання натуральних шкір
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо самостійно здійснити пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА669605 Омельченко Н. М. Основи проектування ортопедичного взуття : посіб. / Н. М. Омельченко, В. П. Коновал, О. М. Коляда; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ, 2005. - 200 c, РА316098 Первая Н. В. Розробка уніфікованої внутрішньої форми та верху дитячого тренувального взуття для ігрових видів спорту : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.19.06 / Н. В. Первая; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ, 2001. - 19 c., Ж70141/тех. Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського / ред.: О. О. Шубін. - Донецьк, 2004. - 150 с. - (Техн. науки; N 4(24)). (визначено фактори впливу на якісні характеристики дитячого взуття у процесі його виготовлення.), Ж69410 Вісник Хмельницького національного університету / ред.: М. Є. Скиба. - Хмельниц., 2005. - 172 с. - (Техн. науки; N 5, ч. 1, т. 2(69)). (Описано алгоритм прогнозування відповідності ниткового скріплення деталей верху взуття нормативним вимогам, особливості забезпечення формостійкості дитячого взуття.) Андрієвська Л. Дослідження показників безпеки матеріалів для дитячого взуття [Електронний ресурс] / Л. Андрієвська // Товари і ринки. - 2008. - № 1. - С. 138-141., Отрошко В. А. Оцінювання відповідності дитячого взуття / В. А. Отрошко, Н. В. Мережко // Вісн. Чернігів. держ. технол. університету. Сер. Техн. науки. - 2014. - № 2. - С. 201-207, Молебна Л. І. Аналіз чинників, що впливають на якість дитячого взуття / Л. І. Молебна // Наук. вісн. Полтав. ун-ту економіки і торгівлі. Сер. Техн. науки. - 2011. - № 1. - С. 75-82., Пономаренко Т. В. Особливості вибору матеріалів на дитяче ортопедичне взуття / Т. В. Пономаренко, Г. В. Щуцька, Н. П. Супрун // Вісн. Київ. нац. ун-ту технологій та дизайну. Сер. Техн. науки. - 2015. - № 6. - С. 164-168. , Надопта Т. А. Загальні критерії якості взуттєвих виробів для дітей-школярів / Т. А. Надопта, А. Б. Домбровський, О. В. Скідан // Вісн. Хмельн. нац. університету. Техн. науки. - 2014. - № 4. - С. 215-220., Скідан О. В. Дослідження композиційно-конструктивних елементів взуття для дітей-школярів / О. В. Скідан, В. П. Коновал, Т. А. Надопта // Вест. Херсон. нац. техн. университета. - 2015. - № 1. - С. 134-140. , Скідан О. В. Визначення пріоритетного композиційно-конструктивного рішення взуття для дітей-школярів / О. В. Скідан, Т. А. Надопта, А. Б. Домбровський // Вісн. Хмельн. нац. університету. Техн. науки. - 2015. - № 1. - С. 244-248., Бабич А. І. Аналіз результатів сертифікаційних випробувань щодо надійності дитячого взуття / А. І. Бабич // Легка промисловість. - 2015. - № 1-2. - С. 48., Селезньова А. В. Аналіз існуючих матеріалів для створення раціональної конструкції взуття для дітей-школярів [Електронний ресурс] / А. В. Селезньова, А. Б. Домбровський. - Режим доступу : URL : http://elar.khnu.km.ua/jspui/bitstream/123456789/4253/1/%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B7%D0%BD.pdf. - Назва з екрана., Отрошко В. А. Підвищення формостійкості дитячого взуття [Електронний ресурс] / В. А. Отрошко, Н. В. Мережко. - Режим доступу : URL : http://ir.stu.cn.ua/bitstream/handle/123456789/7392/1121.pdf?sequence=1&isAllowed=y. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 12.
Запитує: Марія (26.12.2017) Тема запиту: Доброго дня. Шукала інформацію по журналах, книгах, в Інтернеті, та щось нічого толкового не можу знайти. Дуже прошу допомогти розкрити питання :"Видатні педагоги про навчання дітей з різними навчальними можливостями і видатні педагоги про подолання низької успішності .", або хоча б підштовхнути до літератури, де це можна знайти. Зарання дуже вдячна!!! |
Ключові слова: Інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- подолання низької успішності
Добрий день! Конкретної відповіді на Ваші питання не знайдено. Пропонуємо короткий список літератури більш загального характеру. Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА799745 Інклюзивне навчання. Досвід упровадження / [І. Луценко та ін. ; упоряд. А. Колупаєва]. - Київ : Шкільний світ, 2015. - 197 с., ВС46685 Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. - 3-е изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2008. - 358 с., ВА747347 Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук; МОН України, НАПН, Ін-т спец. педагогіки. - Вид. доповн. та переробл. - Київ : Атопол, 2011. - 272 c., ВА721261 Видатні українські педагоги : інформ. довідник / упоряд. Л. В. Калуська. - Вид. 2-ге. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. - 223 с. , Ж69028 Вічалковська Н. К. Інтегроване навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах середньої загальноосвітньої школи / Н. К. Вічалковська, О. Є. Іваношко, В. Ю. Коляно // Пед. пошук. - 2010. - № 4. - С. 69-72, Ж69028 Вічалковська Н. К. Формування позитивної "Я"-концепції у школярів з особливими потребами як умова їх особистісної реабілітації / Н. К. Вічалковська, О. Є. Іванашко // Пед. пошук. - 2013. - № 1. - С. 3-6., Ж29126:П.С.Пр. Крижанівська О. П. Етимологія поняття " діти з особливими потребами" у вітчизняному освітньому просторі / О. П. Крижанівська, О. О. Каленська // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 87-91., Ж15708 Діжовська Т. Розвиток творчих здібностей учнів з особливими освітніми потребами / Т. Діжовська // Дефектологія. - 2013. - № 1. - С. 45-46. Малишевська І. А. Етимологія поняття "діти з особливими освітніми потребами" / І. А. Малишевська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 66-73., Калініченко І. О. Понятійна термінологія інклюзивної освіти в / І. О. Калініченко // Постметодика. - 2011. - № 1. - С. 12-17, Довгий С. О. Проблема академічної обдарованості старшокласників та учнів профільної школи / С. О. Довгий // Освіта та розв. обдарованої особистості. - 2013. - № 6. - С. 96-97., РА369708 Макух О. І. Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. І. Макух; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 20 c., Мохоньок З. А. Ідеї ефективності школи в контексті розвитку теорії освітніх змін / З. А. Мохоньок // Пед. науки: теорія, історія, інновац. технології. - 2013. - № 7. - С. 22-29., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 13.
Запитує: Тетяна (29.01.2018) Тема запиту: Доброго часу доби. Мене цікавить література для магістерської роботи на тему "Психологічні особливості почуттів та емоцій у розумово відсталих дітей". Буду вдячна за допомогу. |
Ключові слова: розумово відсталі діти -- особливості почуттів та емоцій
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА785802 Проскурняк О. І. Психологія комунікативної діяльності розумово відсталих школярів : монографія / О. І. Проскурняк. - Харків : Індустрія, 2014. - 351 c., ВА798793 Пахомова Н. Г. Спеціальна психологія : навч. посіб. для студентів спец. 6.010105 - "Корекційна освіта" / Н. Г. Пахомова, М. М. Кононова; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : АСМІ, 2015. - 359 c., ВА694926 Синьов В. М. Психологія розумово відсталої дитини : підруч. / В. М. Синьов, М. П. Матвєєва, О. П. Хохліна. - Киъв : Знання, 2008. - 359 c., Во318261 Занков Л.В. Психология умственно отсталого ребенка : кн. для студентов / Л.В. Занков. — М. :Гос. учебно-пед. изд-во Наркомпроса РСФСР, 1939. — 164 с. , Ж69411 Коштур Я. Є. Характеристика психофізичного розвитку розумово відсталих підлітків / Я. Є. Коштур // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 3. - С. 99-101., Ж69659 Прокоф'єва Л. Взаємозв'язок емоційної та пізнавальної сфер у дітей з розумовою відсталістю / Л. Прокоф'єва // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2008. - 13, вип. 13. - С. 68-74., Ж69659 Проскурняк О. І. Комунікативно-мовленнєвий розвиток розумово відсталих дітей та підлітків: психологічний аспект / О. І. Проскурняк // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2012. - 17, Вип. 8. - С. 141-148., Ж69411 Грицюк В. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток емоційно-вольової сфери розумово відсталих молодших школярів / В. І. Грицюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 11. - С. 42-45. РА362296 Коломійцева О. В. Психологічні особливості емоційного сприймання музики розумово відсталими дітьми : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / О. В. Коломійцева; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - Київ, 2009. - 20 c., Прокопенко О. А. Психологічні особливості розвитку емпатії підлітків з розумовою відсталістю / О. А. Прокопенко // Вісн. післядиплом. освіти: зб. наук. праць. – Київ, 2011. - Вип. 3. - С. 435-440., Грикун А. С. Особливості формування емоційно-вольової саморегуляції у дітей молодшого віку з синдромом Дауна / А. С. Грикун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 81-90., Коваленко В. Є. Особливості діагностики емоційного розвитку розумово відсталих молодших шко-лярів у контексті різних науково-теоретичних підходів / В. Є. Коваленко // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 48-51., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 14.
Запитує: Аліна (05.03.2018) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть мені, будь ласка, знайти Збірник літературно-критичних статей про дитячу літературу. А саме мені потрібні статті: Барабаш Світлана "Пам ять розуму і серця у ліриці Ліни Костенко"(с.65-70) 1989 р. Вип.14. Плетесюк Сергій "Була собі казка"(с. 60-68) 1988 року. Стаєцька Леся "Народно-поетичні джерела у творах Дмитра Павличка для дітей" (с.104-110) 1981 року. П'янов Володимир "Слово про Оксану Іваненко" (с.88-104) 1976 року. Допоможіть, будь ласка, знайти ці статті в електронному варіанті: 1) Барабаш Світлана "Пам ять розуму і серця у ліриці Ліни Костенко" 2) Плетесюк Сергій "Була собі казка" 3) Стаєцька Леся "Народно-поетичні джерела у творах Дмитра Павличка" 4) П'янов Володимир "Слово про Оксану Іваненко". |
Ключові слова: Барабаш С. -- Плетесюк С. -- Стаєцька Леся -- П'янов В. -- Література. Діти. Час -- Костенко Ліна
Доброго дня! Статті, які Вас цікавлять, знаходяться у літературно-критичному збірнику "Література. Діти. Час". Видання зберігається у фондах НБУВ. В електронному вигляді статті не представлено. Також спробуйте звернутися за допомогою до фахівців Національної бібліотеки України для дітей (див. посилання). Видання є в НБУВ: Ж74041 Література. Діти. Час. : вісн. Центру дослідж. л-ри для дітей та юнацтва, Тернополь. - Отримується з 2011., Ж66732 Література. Діти. Час : зб. літ.-крит. ст. про дит. літ. - Вип. 5, 1980. - Київ : Веселка, 1980. -, ВА288420 Література. Діти. Час. : зб. літ.-крит. ст. про дит. літературу / ред. кол. М. М. Острик [та ін.]. - Київ : Веселка, 1976. - 195 с., ВА306853 Література. Діти. Час. : зб. літ.-крит. ст. про дитячу літ. / ред. кол. М. М. Острик [та ін.]. - Київ : Веселка, 1977. - 163 с., ВА323989 1978. Література. Діти. Час : зб. літ.-крит. ст. про дитячу літературу / упоряд. В. Я. Неділька. - Київ : Веселка, 1978. - 224 с., ВА341140 1979. Література. Діти. Час : зб. літ.-крит. ст. про дитячу літературу / упоряд. В. Я. Неділька. - Київ : Веселка, 1979. - 176 с., Ж66732 Література. Діти. Час : зб. літ.-крит. ст. про дит. літературу. - Вип. 5. - 1980. - Київ : Веселка, 1980 - Національна бібліотека України для дітей
|
| 15.
Запитує: Наталія (18.06.2018) Тема запиту: Доброго вечора. Порадьте літературу для написання дипломної роботи: Використання інтерактивних технологій в процесі навчання ейдетики в роботі з дітьми дошкільного віку. Дякую. |
Ключові слова: ейдетика -- пам'ять, образне мислення, асоціації -- діти дошкільного віку
Доброго дня! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА786446 Богуш А. Розвиток образного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами поетичного гумору : навч. посіб. для студентів ВНЗ / А. Богуш, І. Попова. - Київ : Слово, 2014. - 194 c., Ж22469 Бесєдіна А. Вплив методів і завдань ейдетики на розвиток особистості дитини / А. Бесєдіна // Рідна школа - 2009. - № 2/3. - С. 61-62. Очеретна К. С. Впровадження ейдетики в систему навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку / К. С. Очеретна // Наука і освіта. - 2013. - № 5. - С. 41-44. , Сорока С. В. Учитися потрібно граючи! / С. В. Сорока // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2015. - № 5. - С. 63-65., Інноваційні технології навчання обдарованої молоді : молоді VII-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 7-8 грудня 2016 року, м. Київ. - Київ : Інститут обдарованої дитини, 2016. - 258 с. , Формування інноваційного простору дошкільної освіти : наук.-метод. посіб. / упоряд. Н. В. Любченко, О. А. Прокопенко; А. С. Виноградова за ред. Є. Р. Чернишової. - Київ, 2012. - Ч. 1. - 112 с., Ейдетика [Електронний ресурс]. - Режим доступу : URL : https://literatura-ua.jimdo.com/app/download/13335158130/%D0%9C%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0.PDF?t=1492263473. - Назва з екрана.
|
| 16.
Запитує: Хомишен Яна Михайлівна (07.11.2018) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, з пошуком літератури до курсової роботи з теми : Робота з обдарованими дітьми на уроках української мови й літератури. |
Ключові слова: обдаровані діти -- робота з обдарованими дітьми
Добрий день! Конкретної відповіді на Ваші питання не знайдено. Пропонуємо короткий список літератури більш загального характеру. Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика України" та Реферативною базою даних "Україніка наукова". Видання є в НБУВ: В342606 III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 2 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - Київ, 1998. - 359 c., ВА614360 Смульсон М. Л. Психологія розвитку інтелекту / М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ: [б.в.], 2001. - 274 с., ВА742596 Шляхи і методи забезпечення подальшого творчого зростання обдарованої молоді : [за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф.] / ред.: Л. В. Корінна. - Житомир : ЖДУ, 2011. - 428 c., ВА793891 Моделювання інноваційних систем навчання й виховання обдарованих дітей: теорія і практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 24 берез. 2015 р., Харків / НАПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Ін-т педагогіки, Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Оперативна поліграфія, 2015. - 254 c., СО27978 Обдарована молодь України : оцінка сучасного стану та поширення перспективного досвіду роботи з обдарованою молоддю в регіонах України / С. О. Терепищий [та ін.] ; ред. С. О. Терепищий ; Всеукраїнська молодіжна громадська організація "Союз обдарованої молоді". - К. : ВМГО "Союз обдарованої молоді", 2008. - 155 с., Ж22620 Лисий І. Організація роботи з обдарованими дітьми у технічному ліцеї / І. Лисий, І. Ситник // Директор шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 157 164., Ж22469 Шепотько В. П. Організація і навчання обдарованих і талановитих школярів (навчально-методичний посібник) / В. П. Шепотько, І. С. Волощук // Рідна школа. - 2006. - № 2. - С. 27-50. Сокол Н. П. Форми і методи роботи з обдарованими дітьми / Н. П. Сокол // Пед. пошук. - 2014. - № 3. - С. 26–28., Вєтрова О. Д. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова // Наук. зап.[Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-пед.науки: зб. наук. праць. – Ніжин, 2012. - № 3. - С. 73-75., Григорова Л. С. Форми і методи роботи соціального педагога з обдарованими дітьми в Україні у 1900-1917 роках / Л. С. Григорова // Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. пр. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2011. - Вип. 28. - С. 46-51., Падалка Л. Обдарованість дитини: знайти і підтримати / Л. Падалка // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 74., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 17.
Запитує: Ольга (05.03.2019) Тема запиту: Особлива дитина в інклюзивному середовищі |
Ключові слова: інклюзивне середовище -- діти з особливими потребами
Добрий день! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних, в Архіві виконаних довідок (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА747052 Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доп. XI Міжнар. наук.-практ. конф., 2011 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", НАПН України, Ін-т спец. педагогіки, Фонд соц. захисту інвалідів, ВР України, Ком. у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів, Всеукр. громад. соц.-політ. об-ня "Нац. Асамблея інвалідів України". - К. : Ун-т "Україна", 2011. - 474 c., Ж70437 Грабовська С. Л. Психологічні особливості ставлення учнів загальноосвітньої школи до інклюзивного навчання / С. Л. Грабовська, К. О Островська // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 5. - С. 77-85., Ж22868 Дорошенко О. Перші кроки вчителя загальноосвітньої школи в умовах інклюзивної освіти / О. Дорошенко // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 74-75. Калініченко І. О. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини / І. О. Калініченко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 120-126., Ленів З. Підготовка кадрів для створення оптимальних умов дітям із порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному середовищі / З. Ленів // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 3. - С. 13-19., Єжова Т. Є. Організаційно-педагогічні умови створення толерантного освітнього середовища інклюзивної школи / Т. Є. Єжова // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. - 2012. - № 9. - С. 66-75. , Кузава І. Б. Роль інклюзивного середовища у формуванні особистості дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку / І. Б. Кузава // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 11. - С. 315-318., Кузава І. Актуальні проблеми навчання та виховання дітей в інклюзивному освітньому середовищі / І. Кузава // Пед. часоп. Волині. - 2016. - № 1. - С. 97-102., Софій Н. З. Особливості викладання в інклюзивному навчальному середовищі: практика спільного викладання / Н. З. Софій // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 10. - С. 173-177., Шульженко Д. І. Психологічні умови включення розумово відсталих учнів у середовище інклюзивної школи / Д. І. Шульженко // Зб. наук. пр. Кам'янець-Подільськ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(2). - С. 222-229. , Котелянець Ю. С. Формування толерантного інклюзивного середовища в початковій школі / Ю. С. Котелянець // Наук. вісн. Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Сер. Педагогіка, психологія, філософія. - 2016. - Вип. 253. - С. 115-121., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 18.
Запитує: Братишко Тамара Ахматіана (09.08.2019) Тема запиту: Доброго вечора. Я аспірантка 2 курсу, навчаюся на кафедрі педагогіки. Тема мого дисертацівного дослідження "Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до виховання та навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання". Дуже Вас прошу підібрати по цій темі список джерел які у Вашій бібліотеці. Дуже вам дякую. |
Ключові слова: інклюзивне навчання -- діти з особливими потребами
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань та Архіві виконаних довідок (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА693692 Як організувати інноваційні соціальні послуги для дітей з особливими потребами : моделі та документи: рання інтеграція та інклюзивне навчання / О. О. Савченко [та ін.] ; упоряд. Л. Л. Сідєльнік ; Український фонд соціальних інвестицій. - К. : ЛДЛ, 2007. - 256 c., ВА747347 Колупаєва А. А. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання : наук.-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук ; Нац. акад. пед. наук, Ін-т спец. педагогіки. - Вид. доповн. та переробл. - К. : Атопол, 2011. - 272 с., СО36167 Трудове навчання в інклюзивному класі : [посіб. для вчителів, які працюють з дітьми з особливими освіт. потребами] / [Є. Г. Беркут ; упоряд.: Л. Рак, Н. Боринець]. - Київ : Перше вересня, 2018. - 143 с. , РА372793 Будяк Л. В. Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільській школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Будяк Лариса Вікторівна ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 23 с., РА412612 Кузава І. Б. Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / І. Б. Кузава; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 40 c., Ж15708 Миронова С. Ставлення студентів і педагогів до проблем інклюзивної освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку / С. Миронова, О. Завальнюк // Дефектологія. - 2011. - № 1. - С. 8-12., Ж22868 Савчук Л. Компетентісний підхід у підвищенні кваліфікації педагогів до запровадження інклюзивної моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Савчук // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 98-101., Ж22868 Антонюк Л. Формування готовності педагогічних кадрів до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання / Л. Антонюк // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 121-123. , Ж100396 Момоток Т. П. Навчання дітей із особливими потребами / Т. П. Момоток // Пед. вісн. - 2013. - № 1/2. - С. 62-64. Буйняк М. Г. Методика дослідження психологічної готовності педагогів загальноосвітніх шкіл до інклюзивного навчання / М. Г. Буйняк // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 293-297. , Буйняк М. Г. Окремі аспекти дослідження психологічної готовності вчителів загальноосвітніх шкіл до інклюзивного навчання / М. Г. Буйняк // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 28. - С. 260-264., Івашура Н. С. Готовність педагогів до навчання дітей з аутичними порушеннями в інклюзивних умовах / Н. С. Івашура // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 93-98., Сасіна І. О. Психолого-педагогічна готовність педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання / І. О. Сасіна, О. Я. Ярич // Зб. наук. пр. Кам'янець-Подільськ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Сер. Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(2). - С. 81-88. , Федоренко О. Ф. Професійна готовність педагогів як чинник успішного впровадження інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху / О. Ф. Федоренко // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 362-370. , Савенко Л. В. Формування психологічної готовності педагогів до взаємодії із дитиною з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Л. В. Савенко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 64-67. , Бовкуш К. П. Модель формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до взаємодії учнів в умовах інклюзивного навчання / К. П. Бовкуш // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 67-74. , Коврігіна Л. М. Формування готовності вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Л. М. Коврігіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2017. - № 11. - С. 10-16., Архів довідок, Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 19.
Запитує: Оксана (21.07.2020) Тема запиту: Доброго дня, Допоможіть будьласка підібрати літературу (бажано сучасні наукові джерела) по темі: розвиток пізнавального інтересу старших дошкільників в процесі експериментування. А також підкажіть будьласка як можна переглянути тексти цих документів. Дякую. |
Ключові слова: метод експериментування -- діти дошкільного віку
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні видання. З приводу копіювання та доставки електронних копій документів згідно з переліком платних послуг, які надаються у Відділі міжбібліотечного абонемента НБУВ, можете звернутися за e-mail: abon@nbuv.gov.ua , mba@nbuv.gov.ua , тел. 044-524-33-98. Видання є в НБУВ: ВА672801 Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навч. посібник / Т. І. Поніманська. - Київ : Академвидав, 2006. - 456 с. , ВА613392 Дыбина О. В. Неизведанное рядом : занимательные опыты и эксперименты для дошкольников / О. В. Дыбина [и др]. - М. : Творческий Центр "Сфера", 2001. - 188 с. -, ВС47923 Сучасні технології в дошкільній освіті України : матеріали наук.-метод. семінару, 2008 р., Київ / ред.: В. П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 94 c., ВА752875 Бабюк Т. Й. Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей у природі : навч.-метод. посіб. / Т. Й. Бабюк; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Сисин О.В. : Абетка, 2012. - 63 c. (Описано наявні в літературі та виявлені в ході власних досліджень загальні особливості дитячого експериментування. Висвітлено зміст і завдання природничо-наукових дослідів та експериментів, розкрито основні методичні вимоги щодо організації експериментально-дослідницької діяльності в ДНЗ. Простежено вікову динаміку становлення навичок експериментування дітей перших семи років життя.), Р97746 Савушкина А. Л. Эволюция детского творчества в условиях экспериментального совмещения вербальных и музыкальных компонентов познавательной деятельности дошкольников / А. Л. Савушкина ; ред. О. П. Елисеев ; Российский гос. педагогический ун-т им. А.И.Герцена. - СПб. : Издательство РГПУ им. А.И.Герцена, 2001. - 48 с., Ж70586 Демидова Ю. О. Педагогічні умови формування пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності / Ю. О. Демидова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 92-96. (На матеріалі експериментального дослідження висвітлено зміст педагогічних умов формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності. Наголошено на необхідності поєднання різних форм та видів конструювання у навчанні дітей.), Ж16225 Олійник О. О. Роль пізнавальної активності та мислення у формуванні самооцінки старших дошкільників / О. О. Олійник // Наука і освіта. - 2009. - № 8. - С. 217-219. (Здійснено експериментальне вивчення впливу мисленнєвих операцій та пізнавальної активності на формування адекватної самооцінки в старшому дошкільному віці. Визначено рівень розвитку мисленнєвих операцій та пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку як умови формування їх самооцінки. Встановлено залежність рівня розвитку та ступінь адекватності самооцінки старших дошкільників від рівня розвитку мисленнєвих операцій (синтезу, аналізу, узагальнення) та пізнавальної активності.), Ж16225 Маргіта Н. М. Критерії готовності майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. М. Маргіта // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 155-157. (Розглянуто експериментування як провідний вид діяльності дошкільників в контексті реалізації положень базової програми розвитку дитини "Я у світі". Виділено та охарактеризовано критерії готовності майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників, а саме: пізнавально-змістовий, когнітивний, мотиваційний, рефлексивно-оцінний, операційно-діяльнісний, креативний, відповідно до яких з'ясовано рівні та показники готовності студентів до організації експериментування.), Ж15708 Варшамова Д. Р. Особливості формування пізнавально-пошукової діяльності у старших дошкільників зі зниженим слухом / Д. Р. Варшамова // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 34-38. (Розглянуто проблему формування пізнавально-пошукової діяльності дітей зі зниженим слухом. Наведено основні теоретичні засади експериментальної методики, спрямованої на формування пізнавально-пошукової діяльності дітей зі зниженим слухом старшого дошкільного віку. Визначено низку організаційно-методичних принципів, що сприяють найбільш ефективній реалізації експериментальної методики. Наведено результати здійсненої експериментальної роботи. Зроблено висновок про те, що використання експериментальної методики у процесі навчання дає змогу скоригувати рівень розвитку пізнавально-пошукової діяльності дошкільників зі зниженим слухом, сприяє розвиткові здатності до активного відтворення знань та їх використанню під час засвоєння нового матеріалу, сприяє ефективному розвитку мислення та мовлення, дає можливість сформувати позитивне ставлення до активної пізнавальної діяльності.), Ж16225 Лісовська Т. А. Розвиток творчих здібностей старших дошільників у процесі музично-імпровізаторської діяльності / Т. А. Лісовська // Наука і освіта. - 2013. - № 3. - С. 93-95.(Розкрито змістову сутність понять «творчість» та «творчі здібності» у процесі музично-імпровізаторської діяльності старших дошкільників. Досліджено мотивацію музично-творчої діяльності та формування в старшому дошкільному віці пізнавального інтересу до музики, який переростає в прагнення до власної імпровізації, нової музичної інформації, бажання експериментувати зі звуками. Встановлено, що вікові можливості дітей та рівень їх художньої культури дозволяють встановити зв'язок музики з літературою, живописом, театром. Зауважено, що спрямованість на результат, створення зрозумілого і виразного образу, прагнення отримати схвалення глядачів свідчать про те, що участь в музично-імпровізаторській діяльності стає для дитини не грою, а художньою творчістю.) Бєлєнька Г. В. Підготовка студентів до творчого використання методу експериментування в роботі з дітьми / Г. В. Бєлєнька // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Сер. Педагогічні науки. - 2015. - № 2. - С. 10-13., Барна Х. В. Експериментування як засіб організації діяльності дітей у дошкільному навчальному закладі / Х. В. Барна // Наук. вісн. Мукачів. держ. університету. Сер. Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 2. - С. 89-93., Маргіта Н. Історична практика використання експериментування як методу дослідного навчання у роботі з дітьми дошкільного віку / Н. Маргіта // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 81-83. , Маргіта Н. Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. Маргіта // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 76-79. , Олексин Л. Теоретичні основи екологічної освіти у виявленні дослідницьких умінь дітей дошкільного віку шляхом експериментування / Л. Олексин, В. Салій // Молодь і ринок. - 2016. - № 11-12. - С. 38-41. , Карапузова І. Дитяче експериментування: реалії та перспективи / І. Карапузова, С. Бурсова // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 9. - С. 39-49.
|
| 20.
Запитує: Жанна (25.01.2022) Тема запиту: Пишу курсову на тему "Соціально-виховна робота соціальних педагогів з дітьми з особливими потребами." Чи є хоч якась література з цього питання? |
Ключові слова: діти з особливими потребами -- соціально-виховна робота
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика України", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА617670 Капська А. Й. Соціальна робота: деякі аспекти роботи з дітьми та молоддю : Навч. посіб. / А. Й. Капська; Укр. держ. центр соц. служб для молоді. - К., 2001. - 219 c. , В354417/3,ч.1 Блеч Г. О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : наук.-метод. зб. Вип. 3, ч. 1 / Г. О. Блеч, І. В. Бобренко, Л. С. Вавіна, І. В. Гладченко, А. С. Грикун. - К. : Пед. думка, 2012. - 180 c., ВА792304 Бочелюк В. Й. Психологія спеціальної освіти : монографія / В. Й. Бочелюк, В. В. Бочелюк, В. А. Буланов, І. Є. Жигаренко, Н. Є. Завацька, В. Ю. Завацький, М. С. Панов, А. В. Турубарова. - 2-ге вид., перероб. і допов. - Сєвєродонецьк : Ноулідж, Сєвєродонец. від-ня, 2015. - 319 c. (Увагу приділено психології дітей з особливими освітніми потребами, а саме: психологічним аспектам навчання та виховання слабозорих дітей, психології розвитку комунікативних якостей підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату. Зазначено особливості підготовки майбутніх психологів до роботи із запобігання віктимній поведінці дівчат-підлітків. Визначено психологічні основи салютогенетичної спрямованості особистості.), ВА764301 Докторович М. О. Організація соціально-педагогічної та психологічної практики студентів ВНЗ (спеціальність "Соціальна педагогіка") : навч.-метод. посіб. / М. О. Докторович, Я. І. Журецький, Г. Р. Зеркаліна, М. Ю. Кручинова, О. М. Любарська, Н. В. Стельмах, І. А. Хозраткулова, Т. В. Шиян; ред.: Я. І. Журецький. - 2-ге вид., випр. і доповн. - К. : Ленвіт, 2013. - 311 c. (Показано особливості соціально-педагогічної та психологічної практики у центрах соціального реабілітації дітей з особливими потребами.), ВА776392 Розвиток професійно-технічної освіти на регіональному рівні: проблеми, рішення, перспективи : тези XII Пед. читань пам'яті В. П. Жука, 27 листоп. 2013 р., Львів / ред.: Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Я. Г. Камінецький; НАПН України, Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти. - Л. : Сполом, 2013. - 143 c. ( Розглянуто особливості виховної роботи з дітьми-сиротами та дітьми з особливими потребами.) , ВА667103 Соціально-психологічна робота з дітьми та молоддю з особливими потребами : метод. рек. / Н. О. Головко [та ін.] ; Державна соціальна служба для сім'ї, дітей та молоді. - К. : Держсоцслужба, 2005. - 108 с., ВА745247 Діти з особливими потребами в школі : психол.-пед. супровід / [авт.-упоряд.: Романова О. М. та ін.]. - К. : Шкільний світ, 2011. - 127 с. , ВА797365 Чайковський М. Є. Соціально-педагогічна робота з молоддю з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі : монографія / Чайковський Михайло Євгенович ; Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна", Хмельниц. ін-т соц. технологій, Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ : Ун-т "Україна", 2015. - 435 с., ВА671598 Етика дефектолога : метод. посіб. для студ.-дефетологів, корекційних педагогів, психологів та осіб, які працюють з дітьми з особливими потребами / Херсонський держ. ун-т. Інститут природознавства. Кафедра дефектології та основ медицини ; уклад. С. Д. Яковлева, Ф. С. Аппазов. - Херсон : ПП Вишемирський В.С., 2005. - 69 с., ВА752883 Обухівська А. Г. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі : [посібник] / Антоніна Обухівська, Тамара Ілляшенко, Тамара Жук. - К. : Ред. загальнопед. газ., 2012. - 126 с., ВА850252 Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції : колект. монографія / [Т. В. Жук та ін.] ; за наук. ред. А. Г. Обухівської, Т. Д. Ілляшенко ; Нац. акад. пед. наук України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи. - Київ : Ніка-Центр, 2020. - 111 с. , РА389248 Щелкунов Д. А. Виховання ціннісного ставлення до здоров'я в учнів із вадами зору : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Д. А. Щелкунов; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 20 c. , Р94064 Специфіка роботи соціального гувернера з сім'ями, що мають дітей з особливими потребами : метод. рекомендації / уклад. Л. І. Кобилянська ; Чернівецький національний ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : ЧНУ, 2001. - 38 с. , Ж15708 Симоненко Т. Про організацію навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році / Т. Симоненко, Г. Лабайчук // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2. - С. 7-10. Середа І. Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в контексті технологічного підходу / І. Середа // Пед. процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 146-152. , Залановська Л. І. Дослідження педагогічної толерантності у майбутніх вихователів та вчителів до дітей з особливими потребами в процесі впровадження інклюзивної освіти / Л. І. Залановська // Вісн. Нац. ун-ту "Чернігівський колегіум" ім. Т. Г. Шевченка. Сер. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 6. - С. 60-65., Черненко Т. В. Сучасний стан історико-педагогічних досліджень системи навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в Україні / Т. В. Черненко // Актуал. питання корек. освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 16(2). - С. 290-301., Наукова періодика України
|
| | |
|
|