Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ТЬЮТОРСЬК$<.>+<.>K=КОМПЕТЕНЦІЯ$<.>+<.>K=ВЧИТЕЛ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: юлія (18.04.2011) Тема запиту: Допоможіть будь ласка. Тема курсової "Вправи на формуваня (англійська)іншомовної лексичної компетенції учнів 5 класу" Дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ключові слова: іншомовна лексична компетенція
Шановна Юліє! Маємо надію, що підібрані нами матеріали стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА661682 Мартинова, Раїса Юріївна. Цілісна загальнодидактична модель змісту навчання іноземних мов [Текст] / Р. Ю. Мартинова. - К. : Вища школа, 2004. - 456 с. - , РА360524 Лінгводидактичні засади навчання лексики німецької мови учнів 7 - 8 класів спеціалізованих шкіл: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.В. Церна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp., Р87837 Литвинюк, Ольга Іванівна. Навчально- методичний комплекс "Україна" для викладання іноземних мов в 5-6 класах середньої школи: методична концепція та шляхи її реалізації [Текст] / О. І. Литвинюк ; Дніпропетровський держ. ун-т. - Д. : Видавництво ДДУ, 1992. - 13 с., ВА577761 Організація та забезпечення процесу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах [Текст] / С. Ю. Ніколаєва [та ін]. - К. : Ленвіт, 1997. - 110 с Раїса ЯНІВ, СКЛАДОВІ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ, ЇХ ВИДИ ТА МЕТОДИ РОБОТИ З НИМИ, Логвіна С.А. ДО ПРОБЛЕМИ ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТТЯ “ІНШОМОВНИЙ ПОТЕНЦІЙНИЙ СЛОВНИК”, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, Теоретичні основи тестового контролю іншомовної комунікативної компетенції учнів середньої загальноосвітньої школи (на матеріалі англійської мови): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 [Електронний ресурс] / О.П. Петращук; Київ. держ. лінгв. ун-т. — К., 2000. — 38 с. — укp.
|
| 2. |
Запитує: Віра (14.11.2011) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка з пошуком матеріалу на тему: "Особливості формування комунікативної компетенції учнів початкової школи на уроках англійської мови". Дякую! |
Ключові слова: викладання англійської мови -- початкова школа -- комунікативна компетенція учнів
Добрий день! Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА634610 Семова, Светлана Вадимовна Английский язык для младших классов [Текст] : читаем, пишем, говорим / С. В. Семова. - Донецк : БАО, 2002. - 80 с - Основний фонд, Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе , Панова Л.С. Обучение иностранному языку в школе , ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА678783 Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. / Уклад.: Т.В. Зубенко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2006. — 120 с. - (Викладено методологічні та теоретичні засади комунікативного підходу до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Розглянуто особливості організації комунікативно орієнтованого навчання, розвитку іншомовної комунікативної компетенції молодшого школяра. Наведено рекомендації щодо організації комунікативно орієнтованого уроку іноземної мови у початковій школі. Запропоновано методики проведення комунікативних, рольових і дидактичних ігор.), ВА713748 Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект): монографія / О.О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. — Донецьк: Вебер, 2009. — 295 c. - (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА: МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, Застосування інформаційно- комунікаційних технологій у викладанні англійської мови, Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, ІНОЗЕМНІ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ ПОЛЬЩІ: ЗМІНИ ДО ПРОГРАМНОЇ РЕФОРМИ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПИСЬМІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Формування у старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.П. Федоренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp., Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. О. Паршикова; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 44 с. — укp.
|
| 3. |
Запитує: Ольга (23.10.2012) Тема запиту: Прошу вашої допомоги у написанні дисертаційного дослідження на тему "Формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до використання авторських технологій навчання", де ключовими словами є "авторські технології навчання". |
Ключові слова: авторські технології навчання -- підготовка вчителів
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами, також радимо самостійно попрацювати з систематичним картковим каталогом НБУВ ( проспект 40 - річчя Жовтня, 3). Видання є в НБУВ: ВА676059 Сучасні технології навчання в початковій освіті [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-практич. конф., 13-14 квітня 2006 р. / ред. З. Ф. Сіверс [та ін.] ; Київський міський педагогічний ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2006. - 160 с., ВА712425 Інноваційні технології в початковій школі [Текст] / упоряд. О. Кондратюк. - К. : Шкільний світ, 2008. - 112 с. - Основний фонд, ВА690543 Новітні форми і технології організації навчального процессу в початковій школі [Текст] : матеріали студ. регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 50-річчю педагогічного факультету / ред. кол. Г. С. Демидчик [та ін.] ; Глухівський держ. педагогічний ун-т. - Глухів : РВВ ГДПУ, 2006. - 131 с. - Основний фонд, ВА684625 Інтерактивні технології навчання в початковій школі [Текст] : посібник для студ. вищих пед. навч. закл. та вчителів загальноосвіт. шк. / О. А. Біда [та ін.] ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - Умань : Софія, 2007. - 209 с. , ВА609716 Іванчук, Марія Григорівна Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі [Текст] : навч.- метод. посіб. / М. Г. Іванчук ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2001. - 98 с. , ВА736124 Комар, Ольга Анатоліївна. Інтерактивна технологія в підготовці майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика [Текст] : монографія / Комар Ольга Анатоліївна. - Умань : [Жовтий], 2010. - 326 с. , ВА661621 Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання у малокомплектній початковій школі [Текст] : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., м.Умань, 15-16 жовтня 2004р. / голов. ред. Н. С. Побірченко ; Інститут педагогіки АПН України, Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини, Управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації, Черкаський обласний ін-т післядипломної освіти педагогічних працівників. - К. : Науковий світ, 2004. - 130 с., ВА633645 Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання в сільській початковій школі [Текст] / О. А. Біда [та ін.] ; заг. ред. О. М. Побірченко ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - К. : Науковий світ, 2002. - 230 с, ВА652212 Підготовка майбутніх учителів до застосування нових технологій навчання у початковій малокомплектній школі [Текст] / Н. Г. Баліцька [та ін.] ; заг. ред. Н. С. Побірченко ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - К. : Науковий світ, 2004. - 126 с., ВА637425 Автомонов П.П. Технологія педагогічного успіху: Навч. посіб. / П.П. Автомонов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 180 с. — Бібліогр.: 74 назв. — укp. , ДС122962 Бєкірова, Лємара Енверівна. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Бєкірова Лємара Енверівна ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. - К., 2010. - 374 арк., ДС117796 Конкіна, Олена Юріївна. Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Конкіна Олена Юріївна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2009. - 226 арк. - Бібліогр.: арк. 172-186. ., РА367139 Конкіна, Олена Юріївна. Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Конкіна Олена Юріївна ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 21 с. , РА321002 Острянська О.А. Формування комплексних педагогічних умінь у майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Острянська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp., Ж21367 Мірошниченко О. М. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках в початковій школі (З досвіду роботи) / О. М. Мірошниченко // Наша шк . — 2010. — N 1/2. — С. 55-60. — укp., Ж70936 Голобородько Є. П. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти / Є. П. Голобородько // Педагогіка вищ. та серед. шк.: зб. наук. пр . — 2010. — Вип. 28. — С. 3-9. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. Новак Ольга Сутнісні характеристики авторських освітніх технологій / Ольга Новак // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2012. - Вип. 24. - С. 239-242., Примакова В. В. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ / Примакова В. В. // ТАВРІЙСЬКИЙ ВІСНИК ОСВІТИ. – 2011. – №4 (36). - С. - 19 - 24., Шапран Ольга СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ: РІЗНОВИДИ ТА ПРАКТИКА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ / Ольга Шапран // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2009. - Вип. 18. - С. 268-272.
|
| 4. |
Запитує: Наталія (06.12.2012) Тема запиту: Комунікативна компетентність фахівця (педагога) |
Примітка: Статті з періодик (друковані та електронні видання) Ключові слова: професійно-комунікативна компетенція -- педагогічна майстерність -- професійні якості
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористатись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА737558 Дегтярьова, Галина Семенівна. Теоретичні та методичні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування [Текст] : навч.-метод. посіб. / Г. С. Дегтярьова, Л. А. Руденко ; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти НАПН України. - К. : Педагогічна думка, 2010. - 189 с. , ВС51097 Акмеологія - наука XXI століття : матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф., 17 - 18 лют. 2011 р., Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Укр. акад. акмеол. наук / Ред.: В. О Огнев'юк. — К., 2011. — 229 с. ( Розглянуто питання розвитку в освіті ВНЗ акме-компетентнісного потенціалу майбутнього фахівця. Розкрито сутність, зміст і структуру педагогічного професіоналізму як акмеологічної категорії, акмеологічні засади професійного становлення викладачів педагогіки та методики початкової освіти, підготовки керівників навчальних закладів (НЗ) до впровадження освітніх інновацій. Викладено акмеологічні підходи до визначення сутності педагогічної обдарованості, вивчення психологічної компетентності керівників загальноосвітніх НЗ щодо подолання професійних криз. Висвітлено досвід і перспективи та передумови розвитку акмеологічного середовища для підготовки педагога-професіонала.), ВА720047 Актуальні проблеми підготовки фахівців у галузі соціально-педагогічної діяльності: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 7 листоп. 2009 р., Ніжин / Ін-т пробл. виховання АПН України, Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя / Ред.: А.І. Конончук. — Ніжин, 2009. — 240 с. , Ж15641 Ковальчук В. Роль професійно-комунікативної компетенції в діяльності директора ПТНЗ / В. Ковальчук // Педагогіка і психологія проф. освіти . — 2009. — N 1. — С. 122-132., Ж15566 Рубан С. Інформаційні технології в управлінні школою / С. Рубан // Освіта і упр . — 2006. — N 2. — С. 44-45. ( Узагальнено досвід упровадження сучасних інформаційних технологій в навчальний процес та управління школою, що великою мірою залежить від керівника закладу, його професійної компетенції, організаторських і моральних якостей, здатності бути адекватним вимогам сучасного суспільства.), Ж15566 Синицина Н. Надання управлінських послуг державними службовцями: питання професійної компетентності / Н. Синицина // Освіта і упр . — 2011. — N 1. — С. 25-30., Ж15641 Ковальчук В. Роль професійно-комунікативної компетенції в діяльності директора ПТНЗ / В. Ковальчук // Педагогіка і психологія проф. освіти . — 2009. — N 1. — С. 122-132. , Ж22469 Колодько Т. Спрямування іншомовної соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на міжкультурне спілкування у процесі професійної підготовки / Т. Колодько // Рідна шк . — 2006. — N 7. — С. 38-41., Ж16367 Кудряшова Н. Формування готовності до професійного спілкування у майбутніх фахівців сфери обслуговування / Н. Кудряшова // Проф.-техн. освіта . — 2009. — N 4. — С. 30-31., Ж15685 Бірюк Л. Аксіологічний підхід до формування майбутнього вчителя початкової ланки освіти / Л. Бірюк // Шлях освіти . — 2009. — N 4. — С. 24-27. , Ж14642 Пляка Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка // Педагогіка і психологія . — 2011. — N 1. — С. 74-78., Ж15641 Глушаниця М. Ретроспективний аналіз дослідження проблеми формування іншомовної професійно-комунікативної компетенції вітчизняними та зарубіжними вченими / Н. Глушаниця // Педагогіка і психологія проф. освіти . — 2011. — N 3. — С. 194-202. , Ж16225 Петрук А. П. Авторитет викладача вищого навчального закладу як підгрунтя забезпечення якості освіти студентів / А.П. Петрук, О.М. Петрук // Наука і освіта . — 2009. — N 10. — С. 142-145. Гордієнко Н. В. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ / Н. В. Гордієнко // Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки. - 2011. - Випуск 203. - Ч. 3. - С. 23-27., Князєва С. В. СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ПРАВОЗНАВСТВА [Електронний ресурс] / С. В. Князєва. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2011_13/files/P1311_17.pdf. - Назва з екрану., Олійник Г. М. Комунікативна компетентність як складова професійної компетентності соціального педагога [Електронний ресурс] / Г. М. Олійник. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/Ped/2011_20/olijnik.pdf. - Назва з екрану.
|
| 5. |
Запитує: А. Коломоєць (18.12.2012) Тема запиту: Немає можливості безпосередньо відвідати бібліотеку. Яким чином можна замовити ксерокопії необхідних сторінок з книги: ВО555666/5 комп.1 Киевский учебный округ. Управление. Памятная книжка Киевского учебного округа на 1898 год. Ч. 5. Полтавская губерния - К. 1897. 279 с., на обложке год изд. 1893. Компакт № 1. Повідомте, будь-ласка, про можливі варіанти та вартість даної послуги? Дякую! З пов. вчитель історії А. І. Коломоєць. |
| 6. |
Запитує: А. Коломоєць (25.12.2012) Тема запиту: Вкажіть, будь-ласка, перелік томів (по роках) "Полтавские епархиальние ведомости",що наявні у фондах бібліотеки. Дякую! З повагою, вчитель історії, А. Коломоєць |
Примітка: з історії села Стовбина Долина Ключові слова: Полтавские епархиальние ведомости
Добрий день! У відповідь на Ваш запит повідомляємо: Т.1. - офіційна частина. Т.2. - неофіційна частина. Пропонуємо переглянути наступний перелік років та номерів: Видання є в НБУВ: Ж320 Полтавские епархиальные ведомости. Выходят два раза в месяц. - Полтава. - 1869. , 1863 - Т. 1,2. №1-4. 6-7. 9-11. 13. 15-19. 21-24., 1863 - Т.2, № 2-12. 14-24., 1864 - Т.1. № 1-20. 22-24.,, 1864 - Т. 2. №1-12.,, 1865 - Т 1, 2. № 1...13...16-21.23.24.,, 1866 - Г.4, Т.1. №1...3-5...7-9...11...12...14-20...22...24., , 1866 - Г. 4, Т. 2. № 13.14...16-24., 1867 - Т.1. № 1-12.14-18.20-24.,, 1868 - Т. 1,2. № 1-24 (Т.1 к № 2 - прил.)., , 1869 - Т 1, 2. № 3-6...8-12...16...18...19...21...22., 1870 - Г. 8, Т. 1,2. № 1-24., 1871 - Г. 9, Т. 1, 2. №1-16...19-24., 1871 - Г. 9, Т.2. № 1-24. , 1873 - Г. 11, Т. 1, 2. № 1-24. , 1873 - Г.11, Т.2. № 1-24. , 1876 - Т. 1, 2. № 1-16., 1879 - Г.17, Т. 1, 2. № 1 - 24., 1880 - Т.1, 2. № 5...8...9...11...12...14...15., 1881 - Т. 1, 2. № 2...5...7...10...12...13...21...24., 1883 - Т. 1, 2. № 3-11., 1883 - Г. 21, Т. 2, № 1-24., 1888 - Т. 1,2. № 16...17/18., 1894 - Г. 32, Т. 1, 2. № 1-4...9-11...13-20...23...24., 1895 - Т. 1,2. № 2-8...10...11...13...14...16-19...21...22...24., 1896 - Т. 1, 2. № 7/8...9...22/23., 1897 - Т. 1, 2. № 14...15...20/21...22/23...26...29...30-33...35...36., 1898 - Т. 1,2. № 7., 1902 - Г. 40. Т. 1. № 1-18...20-36. , 1904 - Т.1,2, № 8...15...16...35., 1905 - Г. 43. Т 1,2. № 1...4...6...11...16...17...20/21...27., 1906 № 8...24-36., 1907 № 1-2., 1908 № 6...10...12...13...16...17., 1909 № 20...21...34., 1911 № 20...21/22., 1915 № 3., 1916 № 14., 1917 № 6., Ж Попов / 1826 1890 № 2., Лаз. 13/1-8 1885 № 1 - 24., Лаз. 13/1-8 1886 № 1-24., Лаз. 13/1-8 1887 № 1-24., Лаз. 13/1-8 1888 № 1-24., Лаз. 13/1-8 1889 №1-24., Лаз. 13/1-8 1890 № 1-24., Лаз. 13/1-8 1891 № 1-24., Лаз. 13/1-8 1892 № 1-24.
|
| 7. |
Запитує: А. Коломоєць (26.12.2012) Тема запиту: Напишіть, будь ласка, чи є у фондах бібліотеки книга: "Состояние учебных заведений Киевского учебного округа с 1901 по 1911 год. — Киев: Тип. т-ва И. Н. Кушнерев, 1913." Дуже Вам дякую! З повагою, вчитель історії, А. Коломоєць |
| 8. |
Запитує: А. Коломоєць (16.01.2013) Тема запиту: Вкажіть, будь ласка, перелік томів (по роках) "Ж13064 Полтавская Епархия. Справочная клировая книга Полтавской Епархии на … год. – Полтава." ,що наявні у фондах бібліотеки. Дякую! З повагою, вчитель історії, А. Коломоєць |
| 9. |
Запитує: А. Коломоєць (21.01.2013) Тема запиту: Вкажіть, будь ласка, перелік томів (по роках та випусках) "Календари С-23 Сборник необходимых сведений о всех приходах Полтавской губернии и адрес-календарь духовенства той-же епархии/Сост. Свящ. Гр. Коломенский. – Вып.І – Полтава, 1895",що наявні у фондах бібліотеки. Дякую! З повагою, вчитель історії, А. Коломоєць |
| 10. |
Запитує: Квітковська Христина (22.03.2013) Тема запиту: Формування іншомовної (англійської) фонетичної компетенції учнів 5 класу |
Примітка: статті, книжки,підручники Ключові слова: фонетична компетенція -- фонетика англійської мови -- формування мовних компетенцій -- навчання англійської мови
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, відвідати читальний зал обслуговування періодичними виданнями, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою:м.Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА670976 Паращук В. Ю. Теоретична фонетика англійської мови: Навч. посіб. / В.Ю. Паращук. — Вінниця: Нова кн., 2005. — 228 с. , ВА686859 Фонематична, складова та інтонаційна структура англійської мови : навч. посіб. / Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя / Уклад.: Л.Б. Карпусь. — Ніжин, 2007. — 52 с. , ВА671284 Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА648917 Роман С. В. Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови у початковій школі (на матеріалі англійської мови) [Текст] : навч. посіб. з методики викладання інозем. мов / С. В. Роман ; відп. ред. Л. Ж. Норкіна ; Горлівський держ. педагогічний ін-т іноземних мов. - Горлівка : ГДПІІМ, 2003. - 106 с., ВА758686 Барабанова Г. В. Лингводидактическая игра в обучении английскому языку в средней школе [Текст] : [учеб. пособие] / Г. В. Барабанова. - Севастополь : СевНТУ, 2012. - 82 с., ВС36330 Методика викладання іноземних мов [Текст] : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; ред. К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2002. - 327 с., ВА701523 Гороть Є. І. Корективний фонетико-орфографічний курс сучасної англійської мови: навч. посіб. / Є.І. Гороть, Т.Ю. Лісінська, Л.К. Малімон, А.Б. Павлюк, О.О. Рогач ; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2008. — 304 с. , ВА574748 Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах [Текст] / підгот. Н. К. Скляренко [та ін.] ; ред. С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 1996. - 96 с. - (Бібліотечка журналу "Іноземні мови" ; вип. 2). , ВА593310 Панова Л. С. Методика навчання іноземної мови в школі [Текст] : навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту іноземних мов / Л. С. Панова ; Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. Миколи Гоголя. - Ніжин : [б.в.], 1999. - 108 с., ВА656039 Іноземна мова в середній школі: методичні засади викладання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / уклад. С. Г. Чиж ; Київський славістичний ун-т. - К. : [б.в.], 2004. - 123 с. Мірошник І. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Мірошник. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2011_20/Miroshnyk.pdf. - Назва з екрану., Москалюк Л. В. Експериментальна перевірка ефективності методики вмотивованого контролю рівня сформованості англомовної лексичної компетенції у молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. В. Москалюк. - Режим доступа. - URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2009_16/16.pdf. - Назва з екрану., Шастова І. В. Зміст компетенції в техніці читання на початковому ступені навчання (школа з поглибленим вивченням англійської мови) [Електронний ресурс] / І. В. Шастова. - Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vknlu/Ptp/2012_21/Shastova.pdf. - Назва з екрану.
|
| 11. |
Запитує: Інна (02.04.2013) Тема запиту: Диференційований підхід до оцінювання рівня комунікативної компетенції студентів-медиків |
Примітка: маю підготувати доповідь на зазначену тему Ключові слова: комунікативна компетенція студентів-медиків -- оцінювання рівня
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Малашевська К. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців: теоретичний аналіз [Електронний ресурс] / К. О. Малашевська. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvvnu/ped/2010_13/R2/Malashevska.pdf . - Назва з екрану., Чорновіл І. С. Комунікативна компетенція медичних працівників середньої ланки як одна з їх головних професійних якостей [Електронний ресурс] / І. С. Чорновіл. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2011_16/files/P1611_45.pdf . - Назва з екрану., Мельник А. І. Сучасні тенденції іншомовної підготовки фахівців медичної галузі [Електронний ресурс] / А. І. Мельник. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_85/Melnyk.pdf . - Назва з екрану., Бай Ш. М. Роль терминологической лексики в формировании коммуникативной компетенции студентов / Ш. М. Бай // Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. – Симферополь : НИЦ КИПУ, 2012. – Вып. 34 : Педагогические науки. – С. 61-64., Алексеєнко Т. М. Про створення навчального посібника з граматики для студентів-медиків 1 курсу / Т. М. Алексеєнко, Т. А. Іванова, Т. Є. Манівська // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. праць. – Харків, 2008. – Вип. 12. – С. 18-23., Бухальська С. Компетентнісний підхід. Теоретичний аналіз ключових дефініцій вищої медичної освіти [Електронний ресурс] / С. Бухальська. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Npd/2009_2/Buhalska%20S.pdf . - Назва з екрану., Вороненко Ю. В. Організація безперервного професійного розвитку викладачів у системі медичної освіти (аналітичний огляд та пропозиції) / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. В. Краснов // Медична освіта. - 2012. - № 4. - С. 6-17., Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря / К. Л. Бурда, І. Я. Заліпська, В. І. Зевако [та ін.] // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 74-76., Кахно І. В. Детермінанти особистісного становлення студентів-медиків на етапі професійного навчання / І. В. Кахно // Проблеми сучасної психології : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільський, 2010. - Вип. 8. - С. 418-428., Банчук М. Моделі оцінювання підготовки спеціаліста-медика на різних рівнях, спрямовані на протидію зловживанням та корупції [Електронний ресурс] / М. Банчук. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/Nvuu/PSF/2009_11/Banchuk.pdf . - Назва з екрану., Лимар Л. В. Аналіз дослідження сформованості готовності до безконфліктної взаємодії з пацієнтами студентів-медиків [Електронний ресурс] / Л. В. Лимар. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/psy/2010_82_1/limar.pdf . - Назва з екрану.
|
| 12. |
Запитує: Юлія (29.05.2013) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка з пошуком інформації на тему: "Сучасний стан і проблеми підготовки вчителя до організації фізкультурно-спортивної роботи" |
Ключові слова: фізкультурно-спортивна робота -- проблеми підготовки вчителя -- професійна піготовка вчителів -- підготовка вчителя фізичної культури
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури та самостійно здійснити пошук потрібного Вам матеріалу за ключовими словами на головній сторінці сайту НБУВ, використовуючи пошукове поле "Пошуковий запит". Також рекомендуємо звернутись за допомогою до Читального залу довідково-бібліографічного обслуговування, який розташований за адресою: м. Київ, пр.40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА761035 Бабич В. І. Формування культури здоров'я учнів в умовах сучасної шкільної освіти [Текст] : монографія / В. І. Бабич ; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка". - Луганськ : ДЗ "ЛНУ ім. Тараса Шевченка", 2012. - 255 с. , ВА751155 Проніков О. К. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури у вищих педагогічних навчальних закладах України (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) [Текст] : монографія / О. К. Проніков ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Ніжин : Аспект-Поліграф, 2012. - 275 с., ВА745422 Заікін А. В. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до формування здоров'язберігаючої діяльності школярів на засадах гендерного підходу [Текст] : монографія / А. В. Заікін ; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : [б. в.], 2011. - 196 с. Панченко Г. І. Проблеми удосконалення підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання до організації та проведення фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в загальноосвітній школі / Г. І. Панченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2011. - № 11. - С. 86-90. , Панченко Г. Педагогічні аспекти менеджерської підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до проведення спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи в сучасних умовах / Г. Панченко // Наукові записки. Сер. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 97. - С. 212-216., Стасенко О. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями загальноосвітніх шкіл / О. Стасенко // Молода спортивна наука України. - 2009. - Т. 2. - С. 166-172., Турчак А. Л. Формування готовності майбутнього вчителя фізичної культури до позакласної роботи в загальноосвітній школі / А. Л. Турчак, А. О. Шевченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2008. - № 8. - С. 338-346., Куртова Г. Ю. Аналіз сучасної системи професійної підготовки вчителів фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. Ю. Куртова. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_83/Kurtova.pdf. - Назва з екрану., Максимчук Б. Підготовка до організації спортивно-масової роботи майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Б. Максимчук. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ppmb/texts/2007-04/07mabcpp.pdf. - Назва з екрану., Однолеток Т. В. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури як педагогічна проблема / Т. В. Однолеток, М. О. Лянной // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2009. - № 9. - С. 107-109., Захаріна Є. А. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи в умовах сучасної парадигми освіти / Є. А. Захаріна // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2011. - № 2. - С. 247-251., Ахметов Р. Ф. Проблеми й перспективи формування професійної майстерності фахівців фізичної культури засобами інноваційних технологій [Електронний ресурс] / Р. Ф. Ахметов, В. К. Шаверський. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/1519/1/07arfzit.pdf. - Назва з екрану.
|
| 13. |
Запитує: Тетяна (02.10.2013) Тема запиту: Допоможіть знайти матеріал на тему: "Формування риторичної культури майбутнього вчителя початкової школи". Дякую! |
Ключові слова: вчитель початкової школи -- риторична культура -- мовленнєва комунікація -- риторичні вміння і навички
Доброго дня! Перегляньте наступні джерела. Також рекомендуємо Вам звернутись за допомогою до Читального залу довідково-бібліографічного обслуговуваня (Див. посилання), Залу обслуговування періодичними виданнями (Див. посилання) та ознайомитись з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА567888 Введенская Л. А. Культура и искусство речи. Современная риторика [Текст] : для высш. и сред. учеб. заведений / Л. А. Введенская, Л. Г. Павлова. - Ростов н/Д : Феникс, 1995. - 576 с., ВА564257 Риторика - учителю [Текст] / В. Н. Маров [и др.] ; Западно- Уральский учебно- научный центр. - Пермь : [б.в.], 1993. - 105 с., ВА592131 Михальская А. К. Педагогическая риторика: история и теория [Текст] : учеб. пособие для студ. пед. ун-тов и ин-тов / А. К. Михальская. - М. : Академия, 1998. - 432 с., ВА683781 Сучасна педагогічна риторика: теорія, практика, міжпредметні зв'язки [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами наук. семінару / відп. ред. Т. А. Космеда ; Львівський держ. ун-т внутрішніх справ. - Л. : ПАІС, 2007. - 268 с., РА380251 Калюжна Н. С. Формування риторичних умінь у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Калюжка Наталія Сергіївна ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2011. - 19 с. Мельничук Ю. Ю. Актуальні проблеми риторичної підготовки майбутніх учителів початкових класів у контексті професійної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Мельничук. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/NiO/2011_4_1/statti/J_Mel.htm. - Назва з екрану., Деркач Л. Формування риторичної компетенції студентів вищого педагогичного навчального закладу під час вивчення курсу "українська мова (за професійним спрямуванням)" [Електронний ресурс] / Л. Деркач. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Npd/2012_4/derkac.pdf. - Назва з екрану., Нагрибельна І. Шляхи впровадження самостійної роботи у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи (на матеріалі курсу "методика навчання української мови") / І. Нагрибельна // Теоретична і дидактична філологія : збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький., 2012. - Вип. 12. - С. 73-76., Мамчур Л. Формування конунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в умовах ВНЗ / Л. Мамчур // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць. - Умань, 2010. - № 2. - С. 99-105., Вашуленко М. С. Майбутній учитель початкових класів - першовчитель рідної мови / М. С. Вашуленко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 13. - С. 3-7., Шапка О. В. Організація роботи за спецкурсом "Формування культури писемного мовлення майбутніх учителів початкових класів засобами мовної виразності" [Електронний ресурс] / О. В. Шапка. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpbdpu/Ped/2012_2/Shapk.pdf. - Назва з екрану., Бірюк Л. Я. Формування комунікативно компетентної особистості майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки / Л. Я. Бірюк // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 17. - С. 114-119., Зал обслуговування періодичними виданнями України та країн ближнього зарубіжжя, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування
|
| 14. |
Запитує: Юлія (02.10.2013) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть будь ласка, з пошуком літератури на тему "Зміст і структура професійних знань і вмінь, що є необхідні вчителю фізичної культури" Дякую) |
Ключові слова: вчитель -- майбутній вчитель фізичної культури -- фізична культура -- професійна компетентність
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали. Також рекомендуємо самостійно здійснити пошук у каталогах та інформаційних ресурсах, розміщених на сайті НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: Ж69411 Батіщева М. Р. Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів фізкультури до проведення шкільних та позашкільних занять з оздоровчого фітнесу / М. Р. Батіщева // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . - 2004. - № 18. - С. 241-245. , Ж15641 Драгнєв Ю. Професійний розвиток майбутнього вчителя фізкультури в умовах безперервної освіти в інформаційному суспільстві / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти . - 2011. - № 3. - С. 128-135., ВА601444 Кричфалуший М. В. Вчитель фізичної культури: формування особистості [Текст] / М. В. Кричфалуший ; Академія наук вищої школи України, Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Видавництво "Волинська обласна друкарня", 2000. - 345 с. Захаріна Є. А. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи в умовах сучасної парадигми освіти / Є. А. Захаріна // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : збірник наукових праць. - Херсон, 2011. - № 2(5). - С. 247-251., Балахнічова Г. Технологія професійного формування майбутнього вчителя фізичної культури / Г. Балахнічова, Л. Завацька, Л. Заремба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - Луцьк, 2011. - № 1. - С. 138-142., Антоненко О. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання до інноваційної навчальної діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Антоненко . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2009_21_5/Antone79.pdf. - Назва з екрану. , Свєртнєв О. А. Система професійних функцій і компетенцій учителя фізичної культури та рівні їх сформованості [Електронний ресурс] / О. А. Свєртнєв . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/snsv/2010_3/10svootf.pdf. - Назва з екрану., Куртова Г. Ю. Аналіз сучасної системи професійної підготовки вчителів фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. Ю. Куртова. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_83/Kurtova.pdf. - Назва з екрану., Старченко С. О. Формування професійної компетентності вчителя фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти / С. О. Старченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології . - 2012. - № 2(20). - С. 310-319., Мацкевич Н. Підготовка вчителів початкової школи до фізкультурно-оздоровчої роботи як цілісний процес / Н. Мацкевич // Теорія і методика фіз. виховання і спорту . - 2002. - № 2-3. - С. 64-66. , Іванова Л. І. Про самооцінку студентів щодо стану підготовки до фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями / Л. І. Іванова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . - 2006. - № 10. - С. 99-102. , Каталоги
|
| 15. |
Запитує: Марія (02.07.2014) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти книги, статті та всі матеріали, що стосуються теми реферату для вступу в аспірантуру і в подальшому для написання кандидатської роботи. Тема: "Методичні засади розвитку саморегуляції диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя". Щиро вдячна. |
Ключові слова: підготовка майбутнього вчителя -- диригентсько-хорова підготовка
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо самостійно здійснити пошук в електронних каталогах і базах даних НБУВ (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА584611 Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти : навч. посібник / О. П. Рудницька ; АПН України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 1998. - 247 с., Р94273 Використання різновидів мистецтва в процесі професійної підготовки майбутніх учителів музики : метод. рекомендації / упоряд. Т. Б. Стратан ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2001. - 30 с., ВА752789 Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : підручник / І. М. Дичківська. - 2-ге вид., допов. - К. : Академвидав, 2012. - 349 с., ДС74082 Сегеда Н. А. Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації : дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сегеда Наталя Анатоліївна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2002. - 209 арк., ДС103583 Бірюкова Л. А. Психолого-педагогічні умови підготовки керівника хору в системі вищої музично-педагогічної освіти : дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бірюкова Лариса Анатоліївна ; Сум. держ. ун-т ім. А.С. Макаренка. - К., 2008. - 275 арк., РА317785 Сегеда Н. А. Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сегеда Наталя Анатоліївна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2002. - 20 с., РА355040 Бірюкова Л. А. Психолого-педагогічні умови підготовки керівника хору в системі вищої музично-педагогічної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бірюкова Лариса Анатоліївна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2007. - 19 с. Цюряк І. О. Диригентсько-хорова підготовка студентів на основі особистісно орієнтованих технологій навчання – важливий принцип професійної майстерності сучасного вчителя початкових класів і музики [Електронний ресурс] / І. О. Цюряк. – Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/6063/1/Диригентсько-хорова підготовка студентів на основі особистісно орієнтованих технологій навчання – важливий принцип..pdf . - Назва з екрана., Григор’єва Л. Базові стратегії як основа розвитку підприємства / Л. Григор’єва // Соц.-економ. проблеми і держава. - 2013. - Вип. 1. - С. 116-124., Тарарак Н. Г. Вокально-хорова підготовка майбутнього вчителя музики як складова фахової компетентності [Електронний ресурс] / Н. Г. Тарарак. – Режим доступу : URL : http://culturalstudies.in.ua/knigi_7_34.php. – Назва з екрана., Кабриль К. В. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль // Наук. записки Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя. Сер. Психолого-педагогічні науки. - Ніжин, 2012. - № 6. - С. 169-173., Ночовка О. Особливості диригентсько-хорової підготовки студентів двопрофільних спеціальностей: «початкова освіта» та «музика» [Електронний ресурс] / О. Ночовка, Н. Дерельова. – Режим доступу : URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/...natalia_dermilova.pdf . – Назва з екрана., Електронні каталоги і бази даних НБУВ
|
| 16. |
Запитує: Наталія (15.10.2014) Тема запиту: Доброго дня! Потребуємо допомоги у складанні вебліосписку дитячої літератури (для дітей, батьків, вчителів – для загальноосвітніх потреб і як допоміжна література в навчальному процесі). |
| 17. |
Запитує: Надія (13.01.2015) Тема запиту: Доброго вам вечора! Зі святами вас!!! Будьте здорові та багаті!!! Допоможіть, будь ласка, інформацією щодо теми майбутнього дисертаційного дослідження "Формування комплексних кваліфікаційних умінь майбутнього вчителя початкової школи!" |
Ключові слова: вчитель -- початкова школа -- педагогіка
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних "Україніка наукова" та звернутись за допомогою до Залу каталогів (див. посилання), який знаходиться за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА725007 Професійна підготовка вчителів початкових класів в умовах входження України в Європейський освітній простір : зб. Всеукр. наук.-практ. конф. / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. Каф. педагогіки та методики початкового навчання ; ред. кол.: Дмитро Луцик (голова) [та ін.]. - Дрогобич : Посвіт, 2007. - 204 с., ВА732830 Пріма Р. М. Формування професійної мобільності майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика : монографія / Р. М. Пріма ; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Донецьк : ІМА-прес, 2009. - 368 с., ВА756681 Марусинець М. М. Професійна рефлексія майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика формування : монографія / М. М. Марусинець ; Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. - Івано-Франківськ ; Умань : Жовтий О. О., 2012. - 419 с., ВА764907 Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: теорія і практика : колект. моногр. / [О. М. Ващенко та ін ; упоряд.: К. І. Волинець, Т. І. Люріна, О. Я. Митник] ; Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Пед. ін-т, Каф. початк. освіти та методик природн.-мат. дисциплін. - Київ : 2013. - 211 с., ВА765647 Нос Л. С. Професійна підготовка вчителя початкової школи в Канаді : [навч. посіб.] / Нос Любов Степанівна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2012. - 95 с., ВА769742 Комплексний підхід до фахової підготовки сучасного вчителя початкових класів : монографія / [Вашуленко М. С. та ін.] ; за наук. ред. дійсн. чл. НАПН України М. С. Вашуленка ; Глухів. нац. пед. ун-т ім. Олександра Довженка. - Глухів : РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2012. - 311 с. , ВА786870 Шляхи формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів : колект. наук. монографія / [Бадер В. І. та ін. ; наук. ред. Бадер В. І.] ; Держ. ВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т", Ф-т підгот. вчителів поч. кл. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - 309 с., ДС41381 Шапошнікова І. М. Підвищення ефективності підготовки майбутніх вчителів початкової школи до проектування уроку? : дис...канд.пед.наук:13.00.01 / Шапошнікова Ірина Миколаївна ; Київ. педагогіч. ін-т ім. М.П.Драгоманова. - Київ, 1993. - 149 с., ДС54867 Горська О. О. Шляхи та засоби оволодіння майбутніми вчителями початкових класів педагогічною технікою : дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Горська Олена Олександрівна ; Черкаський держ. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 1997. - 150 л., ДС81382 Кравченко Г. Ю. Освоєння вчителями початкової школи педагогічних інновацій в умовах внутрішньошкільної науково-методичної роботи : дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Кравченко Ганна Юріївна ; Харків. держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Харків, 2003. - 195 арк. Бірюк Л. Я. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в руслі культурологічного підходу / Л. Я. Бірюк // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки . - 2013. - № 10(4). - С. 222-229. , Хитра З. М. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу / З. М. Хитра // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія . - 2013. - № 19. - С. 74-76., Васенко В. Сучасні проблеми формування компетентності майбутнього вчителя початкової школи у професійній підготовці / В. Васенко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди" . - 2013. - Вип. 28, Т. 1. - С. 54-58. , Ткаченко К. Комунікативні процеси в професійній діяльності вчителя початкових класів / К. Ткаченко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету . - 2012. - Ч. 3. - С. 296-301, Білюк О. Г. Розвиток педагогічної майстерності майбутнього вчителя початкових класів засобами інформаційнo-комп’ютерних технологій / О. Г. Білюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки . - 2012. - т. 1, Вип. 1.38. - С. 89-93. , Наукова періодика України, Реферативна база даних, Зал каталогів
|
| 18. |
Запитує: Катерина (17.02.2015) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть підібрати літературу з методики викладання іноземних мов за темою "Зміст та форми контролю рівня сформованості іншомовної комунікативної компетенції учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов". |
Ключові слова: іншомовна комунікативна компетенція -- контроль рівня сформованості -- зміст та форми -- учні 10-11 класів шкіл
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також радимо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА750366 Стратегії іншомовної комунікації : колект. моногр. / Л. О. Ковальчук, Я. А. Костін, І. Д. Ярощук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2011. - 162 c. (Досліджено проблеми категоризації комунікативних одиниць, теорії міжкультурної комунікації у царині академічного економічного дискурсу з ідентифікацією її теоретичного значення. Зосереджено увагу на питаннях формування комунікативної компетентності в процесі вивчення фахової іноземної мови та пошуку шляхів його інтенсифікації за умови концентрації на мовно-інтелектуальній діяльності особистості, яка грунтується на поняттях мовної комунікації, функціональних властивостей мови та мовлення в їх нерозривній єдності. Значну увагу приділено дотичним до економічної сфери терміносистемам, а також визначено лінгвістичні умови функціонування фахових термінів у наукоих текстах. Проаналізовано мовні засоби актуалізації навчальних матеріаліыв з іноземної мови, спрямованих на підготовку студента з високим рівнем комунікативної компетенції, де особлива увага приділяється комунікативній наповненості дієслівних граматичних структур. Наголошено на важливості перекладу в міжкультурній комунікації.), РА403654 Грабар Е. В. Тестовий контроль сформованості іншомовної комунікативної компетенції в учнів середніх шкіл США : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Е. В. Грабар ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 21 c. (Досліджено проблему тестового контролю сформованості іншомовної комунікативної компетенції (ІКК) у шкільній освіті. Вперше у вітчизняній науковій практиці на основі компаративно-педагогічного аналізу з'ясовано особливості тестового контролю рівня сформованості ІКК в учнів середніх шкіл США. Виокремлено етапи розвитку тестології як науки у хронологічній послідовності. Досліджено проблему підготовки змісту та технологій використання тестових завдань для контролю рівня сформованості ІКК в учнів середніх шкіл США. Визначено умови, що забезпечують ефективне використання тестових завдань. Обгрунтовано шляхи творчого використання прогресивних ідей досвіду США з тестування у системі шкільної освіти України. Розроблено рекомендації для вдосконалення тестового контролю у загальноосвітніх навчальних закладах України.), Ж70200 Кабусь Н. Д. Технологічний аспект організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови / Н. Д. Кабусь // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. - Харків, 2006. - Вип. 18. - С. 279-288. (На підставі факторного аналізу виявлено педагогічні умови й обгрунтовано технологію організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови, спрямовану на розвиток творчих і гуманістичних якостей особитості, підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності.), Ж68690 Кухта І. В. Іншомовна компетентність у контексті формування комунікативної культури студентів у процесі вивчення іноземної мови / І. В. Кухта // Вісн. Вінниц. політехн. інституту. - 2008. - № 4. - С. 27-32. (Розкрито зміст та структуру іншомовної компетентності. Доведено важливість її опанування студентами у процесі вивчення іноземної мови, оскільки іншомовна компетентність складає основу іншомовної культури, а отже, забезпечує високий рівень володіння іноземною мовою.), Ж24028 Грабар Е. В. Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США / Е. В. Грабар // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 2. - С. 52-58. (Проблема вдосконалення оцінки знань і контролю навичок та вмінь учнів для вчителів іноземних мов сьогодні є надзвичайно актуальним. Для перевірки успішності засвоєння матеріалу використовують різні форми, методи та прийоми контролю. Одним із найефективніших засобів контролю у навчанні іноземної мови є тест, який став об'єктом дослідження. Розглянуто зміст тестових завдань, представлених 4-ма видами мовленнєвої діяльності - читання, говоріння, слухання, письмо, які використовують учителі іноземних мов у середніх навчальних закладах США. Метою проведення тестового контролю рівня сформованості іншомовних навичок і вмінь учнів з читання в освітній системі США є одержання інформації про сприйняття й розуміння учнем автентичних текстів протягом визначеного терміну. Тестування з письма передбачає діагностику сильних і слабких сторін комунікативної компетенції учня, тобто оцінювання навичок і вмінь використання мови засобами письма. Тести з аудіювання спрямовані на визначення рівня розуміння основного змісту текстів, виокремлення важливої інформації, вирізнення головних ідей, деталей. Тест із говоріння має на меті спонукати учня до спілкування за допомогою дискусії, доповідей, обговорень, інтервію тощо. Отже, широкий спектр завдань дозволяє вчителям одержати валідну інформацію про рівень знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови.) Каменський О. І. Методика формування англомовної компетенції студентів економічних спеціальностей засобами комп'ютерних технологій : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. І. Каменський ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2009. - 20 с. (Визначено зміст і структуру англомовної компетенції студентів-економістів, встановлено критерії, показники та рівні її сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови формування даної якості у студентів-економістів з використанням комп'ютерних технологій (змістова й процесуальна єдність навчання на основі інтеграції колективної та самостійної форм навчальної діяльності, інтеграція англомовних комунікативних та інформаційно-когнітивних умінь на основі використання комп'ютерних технологій, забезпечення свідомого засвоєння навчального матеріалу комунікативно орієнтованою системою вправ). Розкрито зміст понять "іншомовна професійно-комунікативна компетенція" та "інформаційно-когнітивна компетенція". Розроблено й апробовано циклічно-концентричну модель і методику формування англомовної компетенції студентів-економістів засобами комп'ютерних технологій. Удосконалено зміст курсу з навчальної дисципліни "Англійська мова" для економічних факультетів.), Бігунова С. А. Психологічний потенціал культурологічно орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. А. Бігунова ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 19 с. (Досліджено психологічний потенціал та розроблено ефективні психолого-педагогічні принципи культурологічно зорієнтованого навчання старшокласників іноземної мови, якими є: залучення учнів до загальнокультуринх цінностей народу, мова якого вивчається; урахування особливостей рідної мови; формування соціокультурної й іншомовної комунікативної компетенцій; активна комунікація; багатовимірність моделі спілкування; розвиток особистісного соціокультурного досвіду. Зроблено висновок, що організація вчителем культурологічно зорієнтованої творчої діяльності стимулює підвищення рівня засвоєння учнями іноземної мови та зростання когнітивної складності особистості школярів і збагачення її ціннісно-смислової сфери. З'ясовано, що психологічними умовами становлення когнітивної складності особистості старшокласника і збагачення її ціннісно-смислової сфери в культурологічно зорієнтованому навчальному просторі є: формування полікультурної компетентності школярів; розвиток потреби у самореалізації та суб'єктивного самовизначення учнів і здатності виявляти толерантність відносно представників інших культур; неупереджене ставлення до різної інформації, виховання ідеологічної нейтральності до засвоєння культурних явищ, властивих народові, мова якого вивчається; уникнення стереотипів у мисленні, усвідомлення себе як суб'єкта культури та здійснення розумових операцій на високому рівні; формування міжкультурної свідомості особистості, відкритої до крос-культурної взаємодії.), Якимчук Ю. В. Психологічні особливості інтенсифікації розвитку комунікативних здібностей майбутніх фахівців міжнародних відносин : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ю. В. Якимчук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2008. - 20 с. (Запропоновано визначення поняття та розкрито психологічну сутність комунікатиних здібностей, описано їх структуру. Розкрито психологічні особливості іншомовної комунікації майбутніх фахівців міжнародних відносин, обгрунтовано умови інтенсифікації, критерії, показники та рівні розвитку їх комунікативних здібностей. Шляхом емпіричного дослідження простежено динаміку розвитку іншомовних комунікативних здібностей майбутніх фахівців міжнародних відносин у процесі вивчення іноземної мови. Розроблено методику розвитку іншомовних комунікативних здібностей студентів ВНЗ, наведено рекомендації щодо інтенсифікації даного процесу.), Канюк О. Л. Формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх соціальних працівників у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Канюк ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2009. - 20 с. (Досліджено проблему формування вмінь іншомовного ділового спілкування майбутніх фахівців соціальної роботи у процесі професійної підготовки у ВНЗ. Проаналізовано особливості комунікативної діяльності соціальних працівників. Розкрито сутність і функції ділового спілкування у професійній діяльності фахівців соціальної роботи. Виокремлено основні уміння ділового професійного спілкування. Визначено роль і місце іншомовного ділового спілкування у професійній підготовці сучасних фахівців, проаналізовано основні наукові підходи до іншомовної освіти майбутніх фахівців. Розроблено й апробовано модель формування умінь іншомовного ділового спілкування соціальних працівників у процесі професійної підготовки, визначено організаційно-педагогічні умови, дотримання яких забезпечує ефективне формування уміння іншомовного ділового спілкування. Визначено критерії та показники рівнів сформованості умінь іншомовного ділового спілкування.), Гапоненко Л. П. Формування готовності студентів вищих педагогічних закладів до іншомовного спілкування : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Гапоненко ; Криворіз. держ. пед. університет. - Кривий Ріг, 2003. - 20 с. (Розкрито сутність готовності до іншомовного спілкування, виявлено основні характеристики даної здібності, визначено структурні компоненти її змісту, запропоновано критерії діагностики рівнів сформованості даного важливого показника професіоналізму у студентів. Вперше теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію комунікативно-ситуативного моделювання, яка стимулює ріст рівня готовності студентів до використання іноземної мови як засобу спілкування. Конкретизовано сукупність педагогічних умов, які забезпечують результативність підготовки студентів до іншомовного спілкування.), Козак С. В. Формування іномовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Козак ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2001. - 20 с. (Досліджено закономірності формування іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців морського флоту в процесі навчання іноземної мови. Теоретично обгрунтовано сутність і конкретизовано структуру феномена іншомовної комунікативної компетенції як професійно важливої якості фахівця. Виявлено рівні іншомовної комунікативної компетенції та розроблено методику їх діагностики. Визначено дидактичне забезпечення базового етапу навчання іноземної мови у вищому морському навчальному закладі на засадах комунікативного, контекстного й особистісно-орієнтованого підходів. З'ясовано умови та експериментально апробовано ефективність технології формування іншомовної комунікативної компетенції курсантів морської академії, спроектованої на засадах принципу рольової перспективи у навчанні іноземної мови.), Татаріна І. О. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Татаріна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - Одеса, 2005. - 21 с. (Запропоновано систему завдань, спрямованих на формування іншомовної комунікативної культури майбутніх учителів засобом педагогічної риторики. Розроблено дидактичну модель формування даної культури студентів, етапами якої є когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, конструктивно-творчий. Визначено педагогічні умови, за яких така робота відбуватиметься ефективніше. Виявлено критерії та показники, рівні розвитку іншомовної комунікативної культури студентів засобом педагогічної риторики.), Кухта І. В. Формування іншомовної комунікативної культури майбутніх фахівців туристичної сфери : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Кухта ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль, 2011. - 22 с. Обгрунтовано суть і структуру іншомовної комунікативної культури (ІКК) майбутніх фахівців туристичної сфери. Розкрито особливості та концептуальні підходи до формування ІКК, визначено критерії, показники та рівні сформованості досліджуваного феномену. Створено модель формування ІКК у процесі професійної підготовки. Визначено етапи (підготовчий, початковий, творчий) і педагогічні умови її ефективної реалізації. Уточнено суть поняття "іншомовна комунікативна культура майбутнього фахівця туристичної сфери".), Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 19. |
Запитує: Анастасія (25.03.2015) Тема запиту: Прошу надати мені інформацію з теми: Теоретичні основи формування іншомовної граматичної компетентності в учнів ЗНЗ. Дякую. |
Ключові слова: іншомовна граматична компетенція -- шкільний граматичний мінімум -- навчання іноземної мови учнів початкової загальної школи
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Також Ви можете здійснити повнотекстовий пошук за ключовими словами, використавши пошукове поле "Повнотекстові ресурси" на Головній сторінці НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА653515 Бігич О. Б. Методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / О. Б. Бігич ; Київський національний лінгвістичний університет. - К. : ВЦ КНЛУ, 2004. - 278 с., ВА724002 Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / Л. С. Панова [та ін.]. - К. : Академія, 2010. - 328 с. , ВС52776 Кузьмінський А. І. Методика навчання англійської мови в аспекті комунікативно-когнітивного підходу : навч.-метод. посіб. / А. І. Кузьмінський, О. І. Вовк; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. - 315 c., РА304537 Мельник Є. Ю. Формування граматичних навичок говоріння в навчанні іншомовного спілкування за інтенсивною методикою на початковому етапі середньої школи (на матеріалі французької мови) : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Мельник Євгеній Юрійович ; Київський держ. лінгвістичний університет. - К., 1998. - 16 с., РА399929 Мірошник І. В. Методика формування англомовної граматичної компетенції в учнів початкової загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мірошник Ірина Василівна ; Київ. нац. лінгв. університет. - К., 2013. - 22 с. , Ж16225 Пономарьова В. А. Модель процесу формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів / В. А. Пономарьова // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 205-210. Скляренко Н. К. Методика формування іншомовної граматичної компетенції в учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. К. Скляренко. - Режим доступу : URL : http://www.inozemnimovu.org/Ukrain/journal/111/Skliarenko.pdf. - Назва з екрана., Тишкевич Ю. М. Формування основ лексичної компетенції учнів початкової школи з урахуванням міждисциплінарних зв'язків [Електронний ресурс] / Ю. М. Тишкевич. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/12391/1/%D0%A2%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf. - Назва з екрана., Грабовська Ю. А. Навчання учнів початкової ланки зворотному зв’язку в парній та груповій роботі засобами іноземної мови / Ю. А. Грабовська, М. В. Шорнікова // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 3. - С. 119-124., Скальська О. В. Модель іншомовної діяльності учнів з використанням роздавальних додаткових навчальних матеріалів на уроках іноземної мови у початковій школі / О. В. Скальська // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2011. - Вип. 9. - С. 316-321., Гешеліна Т. Б. Створення позитивної мотивації для успішної іншомовної діяльності учнів / Т. Б. Гешеліна, К. П. Переведенець // Пед. пошук. - 2013. - № 3. - С. 50-52., Антощенко М. В. Розвиток навичок іншомовної комунікації учнів за допомогою мультимедійних презентацій / М. В. Антощенко // Тавр. вісн. освіти. - 2014. - № 2. - С. 111-116., Полонська Т. К. Конструювання змісту іншомовного елективного курсу та його реалізація в навчальному посібнику для учнів профільної школи / Т. К. Полонська // Проблеми сучасн. підручника : зб. наук. праць. - Київ, 2014. - Вип. 14. - С. 554-563., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 20. |
Запитує: Мілана (12.05.2015) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як можна ознайомитися з матеріалами з'їздів вчителів УРСР (від 1917 року). Наперед дякую. |
Ключові слова: Матеріали з'їздів вчителів УРСР
Доброго дня! З необхідними Вам матеріалами можна ознайомитись, згідно з Загальними правилами користування (див. посилання), у приміщенні НБУВ за адресою м. Київ, пр. 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВО779614 2 з'їзд учителів Української РСР, 14-16 жовт. 1959 р. : матеріали / упоряд. : Є. С. Березняк, С. П. Заволока, М. А. Хлопячий. - Київ : Рад. школа, 1960. - 304 с. , ВА81520 3 съезд учителей Украинской ССР, 18-19 июня 1968 г. : материалы / сост. : Е. С. Березняк, А. И. Игнатенко, Б. С. Кобзарь [и др.]. - Киев : Рад. школа, 1969. - 287 с. , ВА303436 4 з'їзд учителів Української РСР, 28-30 бер. 1977 р. : матеріали. - Київ : Рад. школа, 1977. - 236 с. , ВА472635 5 съезд учителей Украинской ССР, 15-16 мая 1987 г. / сост. В. А. Белоголовский. - Киев : Рад. школа, 1987. - 143 с. Загальні правила користування
|
| | |
|
|