Ключові слова: професійне самовдосконалення --
самовдосконалення майбутніх учителів --
природничі дисципціни
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук в електронних каталогах і базах даних НБУВ, систематичному картковому каталозі, розташованому в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання).
Видання є в НБУВ: ВА723924 Інноваційні педагогічні технології: теорія та практика використання у вищій школі : монографія / І. І. Доброскок, В. П. Коцур, С. О. Нікітчина [та ін.] ; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Переяслав-Хмельницький : Вид-во С.В. Карпук, 2008. - 284 c. (Висвітлено проблеми використання інноваційних навчальних, виховних, управлінських і соціально-педагогічних технологій. Розглянуто технологію проведення комп'ютерного тестування як підсумкової форми контролю у вищій школі. Висвітлено можливості використання оздоровчих технологій у процесі підготовки педагогічних кадрів. Увагу приділено формуванню готовності майбутніх учителів до впровадження в практику роботи інноваційних технологій фізичного виховання, психологічним механізмам професійного самовдосконалення майбутнього вчителя, використанню соціально-педагогічних технологій у роботі соціального педагога. Запропоновано модель студентського самоврядування в педагогічному університеті.),
ДС115866 Іщенко В. І. Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої діяльності : дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Іщенко Володимир Іванович ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2009. - 238 арк.,
РА366271 Іщенко В І. Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. І. Іщенко ; Черкаський нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 с.,
РА390446 Фаст О. Л. Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів початкових класів у професійній підготовці : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Фаст ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 22 c. (Проаналізовано особливості професійної діяльності вчителя початкової школи. Визначено сутність і структуру педагогічної самоефективності майбутніх учителів початкових класів. Розроблено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів початкової школи, що передбачають гуманістичну проблематизацію навчально-практичного змісту системою професійних завдань та проблемних ситуацій, стимулювання професійного самовдосконалення майбутніх педагогів засобами науково-дослідницької роботи, створення рефлексивно-емпатійного середовища в навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ.),
Ж16225 Кваша О. Р. Відповідальність майбутніх учителів за самопізнання і самовдосконалення особистості / О. Р. Кваша // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 76-80. (На підставі узагальнення соціально-психологічних досліджень проблеми відповідальності, а також проведеного автором констатуючого експерименту розкрито важливі питання усвідомлення необхідності самопізнання майбутніми вчителями якостей особи, зокрема таких, як воля й адекватність самооцінки. Надано методичні рекомендації щодо діагностики та корекції вказаних якостей.),
Ж16225 Китайська О. Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності / О. Китайська // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 70-73. (Обгрунтовано значущість стимулювання саморозвитку майбутніх педагогів для формуванні їх мобільності. Зазначено, що сучасний ринок праці пред'являє до педагогів цілий комплекс нових вимог, які недостатньо враховані в програмах професійної підготовки. Поняття професійної мобільності визначено як готовність до виконання різних функцій, кваліфікованих дій, швидка адаптація й орієнтація в реальних внутрішніх і зовнішніх складних контекстах, приймання адекватних й відповідальних рішень, важливою характеристикою мобільності названо динамізм як прагнення до самоосвіти, самовдосконалення та самореалізації. Розглянуто взаємозв'язок у процесі саморозвитку між рефлексією, самооцінкою та самоорганізацією. Наведено результати дослідно-експериментальної роботи з саморозвитку студентів, засобами якої були: портфоліо особистісних досягнень, аркуш кар'єри майбутнього вчителя, банк позитивного досвіду. Проведено кореляційний аналіз на виявлення залежності між трьома педагогічними умовами та загальним показником професійної мобільності студентів експериментальних груп, який довів, що найбільш тісний зв'язок виявився з педагогічною умовою "Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів".)
Квас В. М. Професійне самовдосконалення майбутніх учителів хімії як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / В. М. Квас. – Режим доступу : URL : http://www.vspu.edu.ua/faculty/geogr/chemistry/art25_03/1_9.pdf. – Назва з екрана.,
Іщенко В. Історичний аспект самоосвіти вчителя природничих дисциплін [Електронний ресурс] / В. Іщенко. – Режим доступу : URL : http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/812/1/Iw4enko.pdf. – Назва з екрана.,
Оніпко В. Організація пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів природничих дисциплін у підготовці до роботи у профільній школі [Електронний ресурс] / В. Оніпко. – Режим доступу : URL : http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/2321/1/Onipko.pdf. – Назва з екрана.,
Линник Ю. Структура та способи оцінки рівня розвитку професійної компетентності вчителів природничих спеціальностей [Електронний ресурс] / Ю. Линник. – Режим доступу : URL : http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/1075/1/15_PEREYASKAV_HMELNYCKY_UNIVER.pdf. – Назва з екрана.,
Зал каталогів,
Електронні каталоги і бази даних НБУВ