![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВ$<.>+<.>K=МЕНЕДЖМЕНТ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: світлана (28.03.2011) Тема запиту: форми і методи підприємницької д-сті |
Ключові слова: форми і методи -- підприємницька діяльність -- фінансовий менеджмент
Шановна Світлана! Пропонуємо переглянути наступні джерела: Видання є в НБУВ: ВА686344 Бізнес-менеджмет: Навч. посіб. / Л.І. Федулова, В.Г. Федоренко, В.Ф. Гриньов, В.П. Сладкевич, В.Є. Воротін; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. — К., 2007. — 632 с., ВА670392 Економіка підприємства: Навч. посіб. / А.В. Шегда, Т.М. Литвиненко, М.П. Нахаба, Д.О. Баюра, М.В. Голованенко; Ред.: А.В. Шегда. — К.: Знання, 2005. — 431 с. — Бібліогр.: с. 425-427., ВА617424 Економіка підприємства: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А.В. Шегда, Т.М. Литвиненко, М.П. Нахаба, Д.О. Баюра, Л.І. Воротіна; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К.: "Знання-Прес", 2001. — 335 с., ВА674031 Економічна ефективність підприємницької діяльності молокопереробних підприємств та шляхи її підвищення: Моногр. / Н.С. Бєлінська; Вінниц. нац. техн. ун-т. — Вінниця: Універсум-Вінниця, 2005. — 280 с., ВА588101 Економічна теорія: Курс лекцій для студ. неекон. спец. / Ред.: І.Ф. Комарницький. — Чернівці, 1998. — 343 с. , ВА691923 Основи економічної теорії: навч. посіб. / С.Д. Дзюбик, О.С. Ривак. — 2-ге вид., переробл. і доповн. — К.: Знання, 2008. — 491 с. , ВА666333 Основи підприємницької діяльності: Навч. посіб. / С.В. Мочерний, О.А. Устенко, С.І. Чеботар. — К.: Вид. центр "Акад.", 2005. — 279 с. , ВА718651 Основи підприємницької і управлінської діяльності: навч. посіб. / А.О. Аветисова, Ю.Ю. Юрченко, Л.І. Пупченко; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського, Краматор. технікум. — Донецьк, 2009. — 184 с., Ж69299 Розвиток малого і середнього бізнесу: проблеми і шляхи вирішення / Г.Я. Стеблій, І.Л. Савенко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. формування і реалізації політики сприяння розвиткові підприємництва в Україні: Щорічник наук. пр. — 2002. — Вип. 1. — С. 23-29., ВА653144 Фінанси підприємств: Конспект лекцій для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Г.О. Партин, А.Г. Загородній; Ін-т підприємництва та персп. технологій при Нац. ун-ті "Львів. політехніка". — Л.: Ліга-Прес, 2002. — 151 с.
ПРАКСИОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАЛИМ ПІДПРИЄМСТВОМ У СУЧАСНИХ УМОВАХ, ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ФОРМИ СТРАХОВОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА, ФЕРМЕРСТВО ЯК ФОРМА ПІДПРИЄМНИЦТВА В АГРАРНІЙ СФЕРІ, ФРАНЧАЙЗИНГОВІ ВІДНОСИНИ ЯК ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ, Суть і функції підприємництва., Сутність фінансового менеджменту
|
| 2. |
Запитує: Наталія Олександрівна (18.07.2011) Тема запиту: Конкурентне середовище фармацевтичних підприємств по виробництву вітамінної продукції, для розробки маркетингової стратегії на Київському вітамінному заводі. |
Примітка: в часності, як що є рейтинги підприємств по виробництву вітамінної продукції за 2009-2010 роки. Ключові слова: фармацевтичні підприємства -- виробництво вітамінної продукції -- Київський вітамінний завод
Добрий день! Скористайтесь наступними матеріалами, можливо вони стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: В342330/Ч. 1 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 1 : Менеджмент у фармації. - [Б. м.] : [б.в.], 1998. - 255 с., В342330/Ч. 2 Мнушко, Зоя Миколаївна Менеджмент та маркетинг у фармації [Текст] : підручник для студ. фармац. вузів та фармац. фак. мед. вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова ; ред. З. М. Мнушко. - Х. : Основа, 1998 . Ч. 2 : Маркетинг у фармації. - Х. : Основа : Вид-во УкрФА, 1999. - 287 с., Р87971 Богачова, Людмила Василівна. Хіміко- фармацевтична промисловість України: аналіз стану і прогнозна оцінка розвитку [Текст] / Л. В. Богачова, Н. В. Тарасова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 1999. - 39 с. -, ВС41323 Досягнення та перспективи розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] : матеріали VІ Національного з'їзду фармацевтів України, 28-30 вересня 2005р., м.Харків / ред. кол. В. П. Черних [та ін.] ; Національний фармацевтичний ун-т. - Х. : НФаУ, 2005. - 1008 с., ВА702769 Мех, О. А. Інноваційно-соціальні аспекти розвитку фармацевтичної галузі України [Текст] / О. А. Мех ; НАН України, Центр досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. - К. : [б.в.], 2008. - 408 c. - Універсальний підсобний фонд, ВА717940 Богачова, Людмила Василівна. Фарміндустрія України: підсумки, проблеми і стратегія розвитку [Текст] : монографія / Л. В. Богачова ; НАН України, Рада по вивченню продуктивних сил України. - К. : [б.в.], 2006. - 243 с - Основний фонд, Р115711 Оцінка привабливості сегменту ринку лікарських препаратів при формуванні товарного асортименту фармацевтичного підприємства [Текст] : метод. рек. / Нац. фармац. ун-т, ПК "Фармація" МОЗ та АМН України ; уклад.: д-р фармац. наук, проф. Слободянюк М. М., Жадько С. В. - Х. : [б.в.], 2008. - 28 с - Основний фонд
ДЕРЖАВНЕ ВТРУЧАННЯ В ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО РИНКУ УКРАЇНИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УПРАВЛІННЯ, ЕКОНОМІКА ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ В ФАРМАЦІЇ, ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ, Аналіз ринку полівітамінних препаратів для використання в офтальмології, «Київському Вітамінному Заводу» вручено сертифікати ISO 9001 : 2000, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 [Електронний ресурс] / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. — укp., Фармацевтична промисловість України
|
| 3. |
Запитує: Андрій (12.10.2011) Тема запиту: Доброго вечора!Допоможіть знайти матеріали за темою: "Формування конкурентних переваг нових товарів з використанням технологій маркетингу". Дякую! |
Ключові слова: конкурентні переваги -- конкурентноспроможність -- маркетинг -- маркетингова політика -- технології маркетингу -- нові товари
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА738501 Маркетинг інновацій:підручник / Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 251 с., Ж69878 Маркетинг майбутнього: конкуренція як мотиваційна установа для фірм, діючих в умовах ринкової економіки / Л. Радкевич // Торгівля і ринок України: Темат. зб. наук. пр. з пробл. торгівлі і громад. харчування. — 1999. — Вип. 9, Т. 2. — С. 85-90., ВС41513 Портер Майкл Е. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов / И. Минервин (пер.с англ.). — М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. — 452с. , ВА730887 Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств: монографія / В.Н. Парсяк, І.Л. Дибач. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010. — 170 с., РА360598 Ніколаєва, Анжела Миколаївна. Формування стратегії досягнення конкурентних переваг підприємств м'ясної промисловості [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Ніколаєва Анжела Миколаївна ; Тернопільський національний економічний ун-т. - Т., 2008. - 20 с., РА309334 Айяд Рйяд Абдулла Антар Формування стратегії маркетингу рибних товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 2000. - 18 с., ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с., ВС34668 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкурентные преимущества фирмы [Текст] / Г. Л. Азоев, А. П. Челенков ; Государственный ун-т управления, Национальный фонд подготовки кадров. - М. : ОАО "Типография "НОВОСТИ", 2000. - 256 с., ВА573435 Азоев, Геннадий Лазаревич. Конкуренция: анализ, стратегия и практика [Текст] / Г. Л. Азоев. - М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. - 208 с, РА344448 Вотченікова, Ольга Володимирівна. Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Вотченікова Ольга Володимирівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 20 с., ВС39762 Борисенко, Зоя Миколаївна. Основи конкурентної політики [Текст] : підручник / З. М. Борисенко. - К. : Таксон, 2004. - 704 с. , ВА601074 Ткаченко, Наталія Борисівна. Маркетингова товарна політика :навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. Б. Ткаченко ; Київський держ. торговельно-економічний ун-т. - К. : [б.в.], 2000. - 148 с.
Вибір стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємств молочної промисловості: автореф. дис... канд. екон. наук / І.В. Суха; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2008. — 20 с. , ШВИДКІСТЬ ПОДАЧІ ТОВАРУ НА РИНОК ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА В ДИНАМІЧНОМУ РИНКОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ, Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук / Р.В. Камишніков; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. — К., 2006. — 18 с. , КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ, Маркетинговий інструментарій управління продажем товарів підприємства оптової торгівлі, МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ОПТОВИХ ПІДПРИЄМСТВ, Длігач А.О. СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
|
| 4. |
Запитує: Наталія (13.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть,будь ласка,знайти інформацію з маркетингу для реферату за темою "глобальні стратегії маркетингової діяльності" |
Примітка: маркетинг Ключові слова: макетинг -- маретингові стратегії
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні джерела: Видання є в НБУВ: Ж69726 Вибір стратегії маркетингової діяльності промислових підприємств / О.Д. Ніцевич // Пр. Одес. політехн. ун-ту: зб. наук. пр. — 2004. — Вип. 2. — С. 314-317. , ВА739334 Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку: тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен., 17 - 18 берез. 2011 р., Луганськ / Ред.: Т. С Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 126 с., ВА691922 Новітній маркетинг: навч. посіб. / Є.В. Савельєв, С.І. Чеботар, Д.А. Штефанич, М.Г. Шевчик, В.О. Мартинюк. — К.: Знання, 2008. — 420 с - (Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.)
Стратегічне маркетингове планування , ГЛОБАЛЬНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ, ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ, Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу:Автореф. дис... канд. екон. наук / Л.П. Семенюк; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2004. — 18 с., Глобальные маркетинговые стратегии, ГЛОБАЛЬНЫЙ И МУЛЬТИНАЦИОНАЛЬНЫЙ МАРКЕТИНГ , Види маркетингових стратегій
|
| 5. |
Запитує: Женя (20.10.2011) Тема запиту: Добрый день, скажите есть ли в библиотеке такая книга - Вайсман, Я.И. Экологическая политика и экологический менеджмент в странах Европейского сообщества и России: учеб. пособие. спасибо! |
| 6. |
Запитує: Андрій (09.11.2011) Тема запиту: Доброї ночі! Допоможіть мені підібрати літературу для написання курсової роботи з дисципліни"Архівний менеджмент" на тему" Управління архівними фондами особового походження". Заздалегідь Вам вдячний! |
Примітка: література Ключові слова: Архівний менеджмент -- архівознавство -- архівні фонди особового походження
Доброго дня! На жаль, інформації з Вашої теми небагато. Пропонуємо Вашій увазі наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА731696 Джерела особового походження: підручник / М. Г. Казьмирчук. — К.: Логос, 2010. — 242 с. - (Висвітлено теоретико-методологічні проблеми опрацювання джерел особового походження (ДОП), історію їх вивчення та теорію застосування. Описано особливості ДОП, наведено класифікацію та характеристику окремих видів ДОП. Увагу приділено питанням комплектації, експертизи цінності, використання особових архівних фондів.), ВА584770 Архівознавство [Текст] : підручник для студ. іст. фак. вузів / Я. С. Калакура [та ін.]. - К. : [б.в.], 1998. - 314 с., ВС37277 Особові архівні фонди Інституту рукопису: Путівник / О.С. Боляк, С.О. Булатова, Т.І. Воронкова, С.Г. Даневич, Л.А. Дубровіна; НАН України. Нац. б-ка України ім. В.І.Вернадського. Ін-т рукопису. — К., 2002. — 766 с. - (Уперше в Україні наведено дані про склад і зміст 264-х особових архівних фондів Інституту рукопису Національної бібліотеки України ім. В.І.Вернадського, зокрема, рукописи наукових і творчих праць фондоутворювачів (бібліографічні покажчики, персонологічні матеріали), біографічні матеріали, матеріали службової та громадської діяльності, листування. Проаналізовано особливості організації рукописного й особливих архівних фондів. У історичному аспекті висвітлено діяльність відділу рукописів. Вміщено список фондів, які перебувають у процесі опрацювання.)
Особливості інформаційного потенціалу документів і матеріалів особових архівних фондів та специфіка їх використання, ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ АРХІВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ, Про Основні правила роботи державних архівів України, Джерельно-інформаційний потенціал особових архівних фондів: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / О.В. Косенко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 16 с. — укp., Комплектувания особовими фондами
|
| 7. |
Запитує: Олена (14.11.2011) Тема запиту: Доброго дня! Прошу Вашої допомоги у підборі літератури з теми "Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства". Дуже Вам вдячна! |
Ключові слова: менеджмент -- маркетинг -- інформаційне забезпечення -- діяльність підприємств
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА645651 Пінчук, Надія Степанівна. Інформаційні системи і технології в маркетингу [Текст] : навч. посібник / Н. С. Пінчук [и др.] ; Київський національний економічний ун-т. - 2.вид., перероб. і доп. - К. : КНЕУ, 2003. - 352 с, ВА711400 Оксанич, Анатолій Петрович. Інформаційні системи і технології маркетингу [Текст] : навч.-практ. посіб. для студ. екон. та техн. спец. вищ. навч. закл., які навч. за напрямами "Комп'ютерні науки", "Економіка і підприємництво" / А. П. Оксанич [и др.]. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. , ВА598392 Войчак Анатолій Володимирович. Маркетинговий менеджмент: Навч.- метод. посіб. для самост. вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т — К. : КНЕУ, 2000. — 100с., ВА648235 Строков, В. А. Управление маркетингом на предприятии [Текст] : учеб. пособие / В. А. Строков. - М. : ХОРС, 2004. - 239 с, ВА632614 Єжова, Людмила Федорівна. Інформаційний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Л. Ф. Єжова ; Київський національний економічний ун-т. - К. : КНЕУ, 2002. - 560 с., ВА577274 Кропивко Михайло Федорович. Інформаційне забезпечення агропромислового виробництва України в ринкових умовах. — К., 1996. — 159с. , ВА580376 Кропивко Михайло Федорович. Інформація в управлінні агропромисловим виробництвом. — К., 1997. — 252с
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств машинобудування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т.В. Безбородова; Приазов. держ. техн. ун-т. — Маріуполь, 2010. — 20 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі: Автореф. дис... канд. екон. наук / А.П. Лутай; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с. — укp., Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства , ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, Роль інформаційного забезпечення в процесі управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарських підприємств.
|
| 8. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові інструменти в умовах фінансової кризи |
Ключові слова: маркетинг -- фінансова криза -- маркетингові інтрументи -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА591181 Ансофф, Игорь. Новая корпоративная стратегия [Текст] / И. Ансофф ; пер.с англ. С. Жильцов ; при содействии Э. Д. Макдоннелл. - С.Пб. : Питер, 1999. - 416 с. - (Теория и практика менеджмента)., ВА578389 Боумэн, Клифф. Основы стратегического менеджмента [Текст] : пер.с англ. / К. Боумэн. - М. : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1997. - 175 с., ВА688990 Валдайцев, Сергей Васильевич. Антикризисное управление на основе инноваций [Текст] : учебник / С. В. Валдайцев. - М. : Проспект, 2007. - 310 с., ВА647629 Антикризисное управление предприятиями и банками [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по экон. и инж. спец. / В. Г. Балашов [и др.] ; Академия народного хозяйства при Правительстве Российской Федерации. - М. : Дело, 2001. - 839 с., ВА642876 Самоукина, Наталья. Антикризисное управление компанией [Текст] / Н. Самоукина. - СПб. : Питер ; М. ; СПб. ; Нижний Новгород : [б.и.], 2003. - 188 с, ВА594299 Булеев, Иван Петрович. Антикризисное управление предприятием [Текст] / И. П. Булеев, Н. Е. Брюховецкая ; НАН Украины, Институт экономики промышленности. - Донецк : [б.и.], 1999. - 178 с.
МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ, Економічний розвиток підприємства в умовах фінансової кризи, МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГОВОГО АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ, ВПЛИВ КРИЗИ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
|
| 9. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові стратегії просування фінансових послуг в умовах кризи |
Ключові слова: фінансові послуги -- макетинг -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА683290 Стефенсон, Рой. Маркетинг финансовых услуг [Текст] / Р. Стефенсон ; пер. с англ. В. В. Ильин, А. В. Болдышева ; ред. пер. КаЕ. В. Калугин. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 250, ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, ВА592984 Ляпин, Зорий Федорович. Маркетинг в банковской сфере [Текст] : учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова ; Восточноукраинский гос. ун-т. - Луганск : Изд-во ВУГУ, 1998. - 186 с.
Перспективи розвитку маркетингу інституційних учасників фінансового ринку, ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПРОСУВАННЯ НОВОЇ МАРКИ ТОВАРУ ЗГІДНО ІЗ ЗАЛЕЖНІСТЮ «ЦІНА-ЯКІСТЬ» ТОВАРУ, КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ УКРАЇНИ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ, АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ НА СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПАКЕТ ПОСЛУГ ЯК ІНСТРУМЕНТАНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМИ УСТАНОВАМИ УКРАЇНИ
|
| 10. |
Запитує: Олександр (23.11.2011) Тема запиту: Сучасне маркетингове середовище фінансових інструментів |
Ключові слова: маркетингове середовище -- фінансові інструменти
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА717653 Силантьєв, Сергій Олексійович. Менеджмент похідних фінансових інструментів [Текст] : практикум / С. О. Силантьєв ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2009. - 399 с, РА347385 Зельдіс, Вадим Віталійович. Маркетингові дослідження на ринку цінних паперів [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Зельдіс Вадим Віталійович ; Європейський ун-т. - К., 2006. - 20 с., ВА695480 Парсяк, В. Н. Ринок цінних паперів [Текст] : маркетингові дослідження / В. Н. Парсяк, В. В. Зельдіс. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 222 c. -, РА334453 Безп'ятов, Андрій Валерійович. Розвиток похідних фінансових інструментів у країнах з перехідною економікою [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Безп'ятов Андрій Валерійович ; НАН України, Інститут світової економіки і міжнародних відносин. - К., 2004. - 18 с., ВА589736 Фінансовий менеджмент банку: Навч. посіб. / Л.О. Примостка; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 1999. — 279 с. Розглянуто інструментарій та сучасні методи управління фінансами комерційного банку. Подано систематизований виклад методів управління капіталом, зобов'язаннями, кредитним портфелем, портфелем цінних паперів та ліквідністю банку. Особливу увагу приділено концепції збалансованого управління активами і пасивами банку, методології хеджування відсоткового та валютного ризиків, механізмам функціонування похідних фінансових інструментів (деривативів), таких як форварди, ф'ючерси, опціони, своп-контракти та ін., ВА595601 Мишкін, Фредерік С. Економіка грошей, банківської справи і фінансових ринків [Текст] / Ф. С. Мишкін ; пер. С. Панчишин [та ін.] ; ред. пер. ПаС. Панчишин. - К. : Основи, 1999. - 967 с.
Маркетингове середовище , ОБЛІК ФІНАНСОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ПОЛОЖЕННЯ (СТАНДАРТ) БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ 13 "ФІНАНСОВІ ІНСТРУМЕНТИ", Загальна характеристика фінансових інструментів, Фінансові інструменти: особливості визначення, класифікації та обігу, ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ АКТИВІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ, МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗМІЩЕННЯ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, МАРКЕТИНГ БАНКУ НА РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ, Фінансові інструменти
|
| 11. |
Запитує: Олександр (24.11.2011) Тема запиту: Порівняння маркетингові стратегії передових банків України та Європи |
Ключові слова: маркетингові стратегії -- банки України
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: РА377075 Кривич, Яна Миколаївна. Управління інноваційним потенціалом банку [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Кривич Яна Миколаївна ; ДВНЗ "Укр. акад. банк. справи НБУ". - Суми, 2010. - 21 с. : рис., табл, ВА643255 Козьменко, Сергій Миколайович. Стратегічний менеджмент банку [Текст] : навч. посібник: Для студ. вищих навч. закл. / С. М. Козьменко [и др.]. - Суми : Університетська книга, 2003. - 732 с., ВА680534 Шпиг, Федір Іванович. Банківська конкуренція під впливом іноземного капіталу [Текст] / Ф. І. Шпиг. - Суми : Ділові перспективи, 2006. - 288 с., ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, РА317530 Гордіца, Тетяна Маноліївна. Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Гордіца Тетяна Маноліївна ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Л., 2002. - 20 с., ВА645832 Завадська, Діана Володимирівна. Формування системи банківського маркетингу [Текст] / Д. В. Завадська ; Одеський національний політехнічний ун-т. - О. : ОНПУ, 2003. - 78 с, ВА718454 Сучасна банківська установа: організація управління та фінансів: монографія / О.А. Кириченко, І.М. Грищенко, М.П. Денисенко, А.П. Гречан, С.А. Єрохін, С.М. Лаптєв; Ун-т економіки та права "Крок", Київ. нац. ун-т технологій та дизайну, Ін-т вищ. освіти АПН України. — К.: ХНУ; Хмельницький, 2009. — 547 с. , РА339628 Платонова, Віра Віталіївна. Управління маркетинговими стратегіями міжнародних платіжних систем країн Центральної та Східної Європи [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Платонова Віра Віталіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 21 с.
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ БАНКІВ З ІНОЗЕМНИМ КАПІТАЛОМ В УКРАЇНІ, ОСНОВНІ ЧИННИКИ ВИБОРУ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ, ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БАНКІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ, РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОНЦЕПЦІЙ У ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ, Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація: Автореф. дис... д-ра екон. наук / Л.Ф. Романенко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2002. — 33 с. — укp. , Маркетинг банківських послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук / Н.М. Перепечай; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp., МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКУ, Маркетингова стратегія розвитку банку в сучасних умовах господарювання , Банки України, УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
| 12. |
Запитує: Анна (13.02.2012) Тема запиту: Чи є в бібліотеці навчальний посібник Жежнич П. І. "Технології інформаційного менеджменту", як ним скористатись онлайн??? |
Примітка: терміново Ключові слова: Технології інформаційного менеджменту
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що у фондах НБУВ зберігається примірник наступного видання: Видання є в НБУВ: ВА734730 Жежнич, Павло Іванович. Технології інформаційного менеджменту [Текст] : навч. посіб. / П. І. Жежнич ; за заг. наук. ред. д-ра техн. наук, проф. В. В. Пасічника ; Нац. ун-т "Лвів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. - 260 с. - Основний фонд; Універсальний підсобний фонд
|
| 13. |
Запитує: Олена (12.03.2012) Тема запиту: Підкажіть, будь-ласка, чи є в бібліотеці наступні книги: 1) Управление организацией туризма. Лучший опыт деятельности национальных организаций и агентств по туризму / Дж.Дж.Леннон [и др.], пер.с англ.Ю.Г.Суровцев. - М. : ООО Группа ИДТ, 2008. - 272 с. 2) Стратегический менеджмент в туризме / Л.В.Баумгартен. - М. : ИЦ Академия, 2007. - 352 с. Дякую! |
| 14. |
Запитує: Вікторія (15.03.2012) Тема запиту: Дослідження та вибір цільового ринку підприємства |
Примітка: наукові статті, монографії, автореферати, журнали Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ -- маркетингова політика -- ЦІЛЬОВИЙ РИНОК -- маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми, або за ключовими словами МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ. Видання є в НБУВ: ВА678233 Максимов, Віталій Володимирович. Цільовий ринок підприємства [Текст] : навч. посіб. / В. В. Максимов [и др.] ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ : СНУ, 2006. - 128 с., ВА604746 Гронська, Наталія. Цільовий ринок сільськогосподарської техніки [Текст] / Н. Гронська [та ін] ; Національний ун-т "Львівська політехніка", Львівський держ. аграрний ун-т. - Л. : [б.в.], 2000. - 238 с., РА309279 Держак, Наталія Олександрівна. Формування комплексу маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Держак Наталія Олександрівна ; Східноукраїнський держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 20 с., ВА725845 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / С. М. Ілляшенко, Г. О Пересадько. - Суми : Університетська книга, 2009. - 328 с., ВА725192 Кардаш, Віктор Якович. Маркетингова товарна політика [Текст] : підруч. / В. Я. Кардаш, О. К. Шафалюк, М. Ю. Антонченко ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - 2-е вид., зі змінами. - К. : КНЕУ, 2009. - 419 с, ВА741919 Балабанова, Ірина Василівна. Маркетингові стратегії розвитку підприємств [Текст] : монографія / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 144 с., В353210/2 Сумець, Олександр Михайлович Стратегічний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / О. М. Сумець, Є. М. Ігнатова. - Х. : Міська друкарня, 2011 . Ч. 2 : Маркетингові стратегії розвитку підприємства. - 2012. - 140 с, ВА743840 Шталь, Тетяна Валеріївна. Маркетингові стратегії підприємств ресторанного господарства [Текст] : монографія / Т. В. Шталь ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 273 с. , ВА735164 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Управління збутовою політикою [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 252 с., Ж15960 ![](/irbis64r_81/images/cc.jpg) , Ж23244/екон. та підпр. Управління процесом пошуку цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємства / Ю.М. Богдан // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. — 2010. — Вип. 4. — С. 16-22.
РА315287 Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук / О.П. Савченко; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с, МОДЕЛЬ БРЕНДА ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ, УПРАВЛІННЯ ВИБОРОМ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА, Інструментарій управління регіональними маркетинговими процесами, Вибір цільового ринку , ВИБІР ЦІЛЬОВИХ РИНКІВ, Дослідження цільового ринку як етап стратегічного маркетингового управління збутом підприємств, УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПОШУКУ ЦІЛЬОВОГО РИНКУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
|
| 15. |
Запитує: Oleh (06.04.2012) Тема запиту: розбудова системи управління знаннями(менеджмент знань) |
Ключові слова: менеджмент знань -- управління знаннями
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні джерела Вам допоможуть. Видання є в НБУВ: ВА662177 Каптерев, Андрей Игоревич. Менеджмент знаний: от теории к технологиям [Текст] : науч.-метод. пособие / А. И. Каптерев. - М. : Либеря-Бибинформ, 2005. - 296 с., ВА732504 Литвин, Василь Володимирович. Технології менеджменту знань [Текст] : навч. посіб. / В. В. Литвин ; за заг. наук. ред. д-ра техн. наук, проф. В. В. Пасічника ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. - 258 с. , ВА684120 Дресвянников, В. А. Построение системы управления знаниями на предприятии [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / В. А. Дресвянников. - М. : КНОРУС, 2006. - 344 с., ВА692763 Харрингтон, Джеймс. Совершенство управления знаниями. Искусство совершенствования управления знаниями [Текст] : пять столпов организованного совершенства / Д. Харрингтон, Ф. Воул ; пер. с англ. А. Л. Раскин ; предисл. Д. С. Фейгенбаум. - М. : Стандарты и качество, 2008. - 269 с. , ВА639224 Букович, Уэнди. Управление знаниями: руководство к действию [Текст] : пер. с англ. / У. Букович, Р. Уилльямс. - М. : ИНФРА-М, 2002. - 503 с., ВА639224 Букович, Уэнди. Управление знаниями: руководство к действию [Текст] : пер. с англ. / У. Букович, Р. Уилльямс. - М. : ИНФРА-М, 2002. - 503 с.
КОНЦЕПЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗНАНЬ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА, СЕМАНТИЧНИЙ ПРОСТІР КОНЦЕПТУ «МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ», Менеджмент знань у професійному розвитку пкрсоналу державної служби, МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ ЯК АСПЕКТ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ СУСПІЛЬСТВІ, Звіт II Міжнародна HR конференція "Knowledge Management/ Управління знаннями", СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ЯК ЕЛЕМЕНТ МЕНЕДЖМЕНТУ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В ОРГАНІЗАЦІЇ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗНАНЬ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ, МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ ЯК СКЛАДОВА СТРАТЕГІЧНОГО ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
|
| 16. |
Запитує: Владлен (19.04.2012) Тема запиту: мені потрібно дістати ці книги в електронному варіанті, як я можу це зробити, і чи це можливо? або як їх роздрукувати з вашого сайту? ВА581142 Лоза, Олександр Володимирович. Діловодство та документування управлінської діяльності [Текст] : навч. посібник / О. В. Лоза ; Українська академія держ. управління при Президентові України. Дніпропетровський філіал. - К. : [б.в.], 1997. - 67 с. - ISBN 966-7353-04-4 ВА589402 Кузнецова, Тетяна В'ячеславівна. Документи і діловодство [Текст] : учбовий посібник / Т. В. Кузнецова, В. І. Кунченко- Харченко. - Черкаси : [б.в.], 1998. - 118 с. - Альтернативна назва : Діловодство /Кузнецова, Т.В.; Кунченко-Харченко, В.І. ВС34471 Блощинська, В. А.. Сучасне діловедення [Текст] : навч. посіб. / В. А. Блощинська ; Інститут менеджменту та економіки. - Івано-Франківськ : [б.в.], 2000. - 269 с. - ISBN 966-7768-11-2 |
Ключові слова: Лоза, Олександр Володимирович. -- Кузнецова, Тетяна В'ячеславівна
Добрий день! У відповідь на Ваш запит, можемо рекомендувати Вам приїхати до бібліотеки і замовити документ у фондах НБУВ. Також можете звернутися у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу НБУВ та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги. За детальною інформацією звертайтесь за: E-mail: mba_nbuv@ukr.net ; mba_nbuv@meta.ua або mba_nbuv@bigmir.net. та тел. 044-524-33-98.
|
| 17. |
Запитує: Юлія (10.10.2012) Тема запиту: Сучасні типи і моделі управління, їх застосування в бібліотечному менеджменті |
Ключові слова: бібліотечний менеджмент
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також радимо завітати за додатковою інформацією до читального залу бібліотекознавчої літератури. Видання є в НБУВ: СО28231 Менеджмент у бібліотечній справі (на досвіді постсоціалістичних країн) [Текст] : метод. матеріали / опрац., ред. О. А. Гриценко ; Український центр культурних досліджень. - К. : УЦКД, 2007. - 55 с. , СО30984 Хіміч Я. О. Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотек [Текст] : посіб. для тренерів за прогр. підвищ. кваліфікації / Я. Хіміч, О. Башун ; Укр. бібл. асоц., Центр безперерв. інформ.-бібл. освіти, Голов. тренінг. центр для бібліотекарів. - К. : Самміт-Книга, 2010. - 65 с., ВА674238 Галимова Е. Я. Вопросы повышения качества библиотечной деятельности на основе всеобщего менеджмента качества / Е.Я. Галимова // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики: Зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф . — К., 2006. — С. 54-57., Ж15184 Вахнован В. Впровадження системи менеджменту якості в практику роботи Науково-технічної бібліотеки Національного авіаційного університету / В. Вахнован, О. Шкурко // Вісн. Кн. палати . — 2009. — N 4. — С. 10-13. , Ж70113 Горбаченко Т. Г. Бібліотечний менеджмент (американський досвід) / Т.Г. Горбаченко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського . — К., 2000. — Вип. 5. — С. 118-126. , Ж70113 Василенко О. Функція контролю в бібліотечному менеджменті: застосування інформаційних технологій / О. Василенко // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І.Вернадського . — 2003. — Вип. 11. — С. 118-125., Ж14595 Медведєва В. Сучасна бібліотека: новий спосіб діяльності / В. Медведєва // Бібл. вісн . — 2008. — N 6. — С. 46-50. ( Розглянуто сучасний процес комп'ютеризації бібліотек як засіб забезпечення доступу різних категорій користувачів до інформаційних ресурсів (ІР), як один з дієвих важелів впливу на процес інформатизації українського суспільства. Встановлено джерела поповнення обігової складової ІР. Висвітлено особливості створення єдиного всеукраїнського інформаційного простору, який буде інтегрований у світовий бібліотечний інформаційний простір. ), Ж15184 Тавельбах А. Стратегічний менеджмент: його зміст і завдання в бібліотеках регіонального призначення / А. Тавельбах // Вісн. Кн. палати . — 2000. — N 10. — С. 19-20.
Жукова В. П. ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У БІБЛІОТЕЦІ В ПЕРІОД ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА / В. П. Жукова // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. , Барабаш Світлана Модерація заходів у роботі з громадськістю та персоналом як комплексна форма менеджменту в бібліотеках / Світлана Барабаш // Вісник Книжкової палати. - 2012. - № 5 (190). - С. 1-3. , Посвистак О. М. СИСТЕМА МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ В ДІЯЛЬНОСТІ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ БІБЛІОТЕКИ: ОРІЄНТИР НА КОРИСТУВАЧА / О. М. Посвистак // Наукові праці МАУП. - 2010. - Вип. 1(24). - С. 90–94., Вилегжаніна Т. МЕНЕДЖМЕНТ БІБЛІОТЕКИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ: РОЗПОДІЛЕНЕ КЕРІВНИЦТВО І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ / Т. Вилегжаніна // Бібліотечна планета. - 2009. - № 1 (43). - С. 5-7., Іванова Валентина Василівна Інноваційний менеджмент / Валентина Василівна Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - Т. 2. - № 4. - С. 131-136., Читальний зал бібліотекознавчої літератури
|
| 18. |
Запитує: іра (16.10.2012) Тема запиту: Етапи впровадження екологічної політики на підприємство |
Ключові слова: екологічний менеджмент -- екологічна політика
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА657796 Садеков, Алимжан Абдулович. Механизмы эколого-экономического управления предприятием [Текст] / А. А. Садеков ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Х. : ИД "Инжэк", 2004. - 223 с.: рис., табл. - Библиогр.: с. 207-209. - Основний фонд, ВА686934 Зіновчук, Наталія Василівна. Екологічна політика в АПК: економічний аспект [Текст] / Н. В. Зіновчук ; Львівський держ. аграрний ун-т. - Л. : [б.в.], 2007. - 394 c. , ВА687179 Кравців, Василь Степанович. Регіональна екологічна політика в Україні (теорія формування, методи реалізації) [Текст] / В. С. Кравців ; НАН України, Інститут регіональних досліджень. - Л. : [б.в.], 2007. - 338 c., В349890/4 Синякевич І. М. Екологічна і лісова політика: зб. наук. і наук.-популяр. праць. Вип. 4 / І. М. Синякевич ; Нац. лісотехн. ун-т України. — Л.: ЗУКЦ, 2008. — 144 с. — укp., ВА658073 Шапоренко, О. І. Екологічний менеджмент [Текст] / О. І. Шапоренко ; Донецький держ. ун-т управління. - Донецьк : Норд-Пресс, 2004. - 312 с., ВА722289 Родіонов, Олександр Володимирович. Екологічний менеджмент [Текст] : навч. посіб. / О. В. Родіонов ; Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. - Луганськ : Ноулідж, 2009. - 274 с., Ж68985 Менеджмент природних ресурсів, екологічна і лісова політика / Ред.: Д.Л. Дудюк. — Л., 2004. — 211 с. — (Зб. наук.-техн. пр. Укр. держ. лісотехн. ун-ту; Вип. 14.2). — укp., РА353787 Недодаєва Н.Л. Еколого-економічна стратегія розвитку вугільної промисловості: автореф. дис... д-ра екон. наук / Н.Л. Недодаєва ; Нац. гірн. ун-т. — Д., 2007. — 33 с. — укp.
Лебедевич С. І. ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО АУДИТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛІСОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ / С. І. Лебедевич, У. П. Федуник // НАУКОВИЙ ВІСНИК УкрДЛТУ: Збірник науково-технічних праць. – 2004. - Вип. 14.7. - С. - 224 - 228., Курдина О. О. СИСТЕМА ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ: ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ / О. О. Кудрина // НАУКОВИЙ ВІСНИК УкрДЛТУ : Екологізація економіки як інструмент сталого розвитку в умовах конкурентного середовища. - 2005. – Вип. 15.7. - С. 211 - 214., Воронецька І. C., МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ / І. С. Воронецька // Сталий розвиток економіки. - 2012. - № 4 (14). - С. - 273 - 279., Латишева О. ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНО СПРЯМОВАНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ [ Електронний ресурс ] / О. Латишева . - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Chem_Biol/Vldau/APK/2010_2/files%5C10lomsfe.pdf . - Назва з екрану., Юшкевич О. О., ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ / О. О. Юшкевич, А. В. Мала // Інноваційна економіка. - 2012. - №5 (31). - С. - 93 - 96.
|
| 19. |
Запитує: Анна (29.10.2012) Тема запиту: Порадьте, будь ласка, найновішу вітчизняні дослідження у сфері освітнього менеджменту. зокрема цікавить питання управління навчально-виховним та іншими процесами у ВНЗ. |
Примітка: цікавлять підручники, посібники, монографії тощо Ключові слова: ВНЗ -- навчально-виховні процеси
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді Видання є в НБУВ: Ж16225 Атаманчук Ю. М. Теоретичні аспекти інформатизації управління навчально-виховним процесом / Ю. М. Атаманчук // Наука і освіта . — 2010. — N 7. — С. 19-24., Ж69408 Бондар Т.І. Досвід залучення студентського самоврядування до управління навчально-виховним процесом у вищих навчальних закладах Європи, США й України / Т.І. Бондар // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки . — 2010. — Вип. 189, ч. 2. — С. 91-96. , Ж23569 Тимошенко О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи / О. Тимошенко // Вища освіта України . — 2010. — N 1. — С. 60-66., Ж23773 Сергієнко В. Проблеми виховання студентської молоді / В. Сергієнко, В. Костін // Вища шк . — 2010. — N 7/8. — С. 75-79., Ж69955 Гуманізація навчально-виховного процесу: наук.-метод. зб. Вип. 47 / Слов'ян. держ. пед. ун-т / Ред.: В.І. Сипченко. — Слов'янськ, 2009. — 205 с. , В353688/1 Педагогічна і психологічна науки в Україні: зб. наук. праць: в 5 т. Т. 1. Загальна педагогіка та філософія освіти / НАПН України / Ред.: О. В Сухомлинська; І. Д Бех; В. І Бондар. — К.: Пед. думка, 2012. — 366 с.
Вернидуб Р.М. Застосування інформаційних технологій в управлінні навчально-виховним процесом у ВНЗ / Р.М. Вернидуб // Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць. К, - 2012. - Вип. 59. , Галус О. М. ПРИНЦИПИ ПЕДАГОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ПРОЦЕСАМИ У СТУПЕНЕВОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ [ Електронний ресурс ] / О. М. Галус . - режим доступу: URL: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2010_3/10gomvnz.pdf . - назва з екрану. , Сопівник Р.В. Досвід організації системи управління культурно-виховною роботою у ВНЗ / Р.В. Сопівник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. - 2011. - Вип. 159, ч.3 . , Перчук О. В. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ У ВНЗ ЯК ІНСТРУМЕНТ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПОЛІПШЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ / О. В.Перчук // Економічний вісник університету: збірник наукових праць. - Переяслав-Хмельницький, 2011. - Вип. 17/2 . , Попович А. І. УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЯК НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА / А. І. Попович // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. - Хмельницький, 2010. - Вип. 52. - С. 85 - 89. - (педагогічні та психологічні науки). , МЕЛЬНИК О. Ф. УПРАВЛІНСЬКИЙ ДИСКУРС НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ / О. Ф. МЕЛЬНИК // Витоки педагогічної майстерності: збірник наукових праць . - Полтава, 2011. - Вип. 8, Ч. 1 . - С. 234 - 238. , ЗІНЧЕНКО В.О. МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ / В.О. ЗІНЧЕНКО // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школі. – 2011. – Вип. 15. - С. 289 - 299., Камишин В. НЕЧІТКА МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМ / В. Камишин // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика: збірник наукових праць. - К, 2011. - Вип. 6 . - С. 94 - 100.
|
| 20. |
Запитує: Таня (08.11.2012) Тема запиту: Організації орієнтовані на ринок |
Ключові слова: менеджмент -- УПРАВЛІННЯ -- ринкова орієнтація -- підприємство -- організація
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА725396 Бойко И.И. Аналитический маркетинг: минимальный маркетинговый эксперимент: монография / И.И. Бойко, В.С. Мищенко ; Ун-т экономики и права "Крок". — К.: Таксон, 2008. — 538 с., ВА699011 Ламбен, Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок. Стратегический и операционный маркетинг [Текст] : учебник для слушателей, обучающихся по прогр. "Мастер делового администрирования" / Ж. Ламбен ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КоВ. Б. Колчанов. - СПб. [и др.] : Питер, 2008. - 796 с, ВА592285 Брюховецька, Наталя Юхимівна. Економічний механізм підприємства в ринковій економіці: методологія і практика [Текст] / Н. Ю. Брюховецька ; НАН України, Інститут економіки промисловості. - Донецьк : [б.в.], 1999. - 275 с.
Держак Н.О. ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА, ОРІЄНТОВАНОЇ НА РИНОК / Н.О. Держак // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2010. - № 2, ч. 2., Дорош О.І. ОСОБЛИВОСТІ ОРІЄНТАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ НА НАДАННЯ НАЙВИЩОЇ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ / О.І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Сер. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2012. - № 727. - С. 211 - 218. , Карпенко Н.В. Меркетингова орієнтація підприємств споживчої кооперації / Н.В. Карпенко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. - 2009. - №3., Калиниченко М. П. КОНЦЕПЦІЯ РИНКОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ТА ЇЇ ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ / М. П. Калиниченко // Теоретичні і практичні аспекти. - 2009. - №80. - С. 333 - 336., Калиниченко М.П. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ РИНКОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ /М.П. Калиниченко // Вісник Донецького національного університету. Серія В: Економіка і право. - 2010. - № 2. - C. 142 - 149., РА309872 Кендюхов О.В. Оцінка ефективності управління підприємством в умовах перехідної економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук / О.В. Кендюхов ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2000. — 24 с. — укp.
|
| | |
|
|