Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=МАЙБУТНІЙ$<.>+<.>K=УЧИТЕЛ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Олександр Ісак (23.02.2012) Тема запиту: Доброго дня. Я аспірант і тема моєї дисертації "Формування академічної мобільності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційно-комунікаційних технологій". Допоможіть будь ласка підібрати літературу для написання роботи. Дякую. |
Ключові слова: академічна мобільність -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатика
Доброго дня! На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної служби не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого дослідження. Пропонуємо список літератури більш загального характеру. Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням. На все добре! Видання є в НБУВ: ВА711770 Семеріков, Сергій Олексійович. Фундаменталізація навчання інформатичних дисциплін у вищій школі [Текст] : монографія / С. О. Семеріков ; наук. ред. М. І. Жалдак ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Кривий Ріг : Мінерал, 2009. - 339 с., ВА671111 Інтеграція вищої освіти України в Європейський освітній простір: досвід академічної мобільності між Україною та Європейським Союзом: Метод. посіб. — К.: Ін-т електродинаміки НАН України, 2005. — 75 с. — укp. - (Розкрито сутність Болонського процесу як одного з суттєвих чинників об'єднання євпропейських країн, головним завданням якого є формування загального освітнього та наукового простору з єдиними вимогами, критеріями та стандартами. Проаналізовано сучасний стан академічної мобільності в Україні та за кордоном, з'ясовано причини та фактори, що негативно впливають на її розвиток. Розроблено рекомендації та практичні пропозиції щодо розробки навчальних програм з підготовки бакалаврів і магістрів з урахуванням досвіду провідних європейських університетів та НТУ України "КПІ". Обгрунтовано доцільність впровадження модульно-кредитної системи навчання та єдиної системи залікових одиниць ECTS в Україні.), Ж23569 Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і в світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко // Вища освіта України. — 2010. — N 1. — С. 14-41., ВА736614 Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України: монографія / В. В. Лапінський, А. Ю. Пилипчук, М. П. Шишкіна, О. М. Спірін, В. Д. Руденко, В. М. Дем'яненко, В. В. Олійник, К. І. Скрипка, З. Савченко, В. І. Горбаченко; Ред.: В. Ю Биков; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. — К.: Пед. думка, 2010. — 159 с. - (Розглянуто проблеми створення інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для інформатизації системи освіти (СО). Розкрито науково-методичні засади створення засобів ІКТ, які базуються на дослідженнях СО України як об'єкта інформатизації. Визначено параметри СО, зокрема, структуру та види діяльності для створення типових засобів і систем інформатизації, їх ефективність за інформатизації певного об'єкта та виду діяльності. Увагу приділено техічним та електронним засобам навчання, технологіям організації й управління інформаційними ресурсами. Наведено рекомендації щодо створення та використання засобів ІКТ для закладів освіти.), Ж22868 Концептуальні підходи до формування ІКТ-компетентності учителя в системі післядипломної освіти / Л. Чернікова // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 59-61. , Ж14642 Підвищення значущості інформаційно-комунікаційних технологій в освіті України / В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія. — 2009. — N 1. — С. 28-33. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЧЕРЕЗ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ, Моделі ефективного використання інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій навчання у вищому навчальному закладі, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ: КРИТЕРІЇ ВНУТРІШНЬОГО ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ, Діагностика інформаційно-комунікаційних компетентностей, КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ СУТНІСНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ФЕНОМЕНА “ПРОФЕСІЙНА МОБІЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ”. ст.146, МІЖНАРОДНА СТУДЕНТСЬКА АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ: ЕТАПИ РОЗВИТКУ ТА СУБ’ЄКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ, МетА та завдання фахової підготовки вчителя Інформатики за кредитно-модульною системо, Формування професійної компетентності майбутніх вчителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / К. П. Осадча; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.
|
| 2. |
Запитує: erafeeva@ukr.net (27.06.2012) Тема запиту: Формування мовленнєвої культури педагога-фахівця. |
Ключові слова: культура мовлення -- учитель
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА676593 Педагогічна культура викладача вищої школи: Навч. посіб. / В.І. Завіна, С.В. Омельяненко. — Кіровоград, 2005. — 200 с., Ж22868 Комунікативний компонент професійної компетентності вчителя математики / С. Скворцова // Нова пед. думка. — 2010. — N 2. — С. 99-102. — Бібліогр.: 4 назв. — укp., Ж15641 Формування культури мовлення студентів засобами риторики / Н. Баран // Педагогіка і психологія проф. освіти. — 2009. — N 2. — С. 83-90. — Бібліогр.: 7 назв. — укp., Ж15641 Красномовство викладача ПТНЗ як необхідна складова педагогічної майстерності / С. Вдович // Педагогіка і психологія проф. освіти. — 2007. — N 1. — С. 43-55. — Бібліогр.: 12 назв. — укp., Ж70936 Лінгводидактичні засади формування культури педагогічного спілкування майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко // Педагогіка вищ. та серед. шк.: зб. наук. пр. — 2010. — Вип. 28. — С. 281-286. , Ж22469 Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття / О. Петров // Рідна шк. — 2008. — N 6. — С. 52-54. ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ, ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА, ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА: МОВЛЕННЄВИЙ АСПЕКТ, ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МОВЛЕННЄВОГО ЕТИКЕТУ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)»
|
| 3. |
Запитує: Александра (05.11.2012) Тема запиту: Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, имеется ли у Вас в библиотеке книги кундалини йога? интересует Учебник "УЧИТЕЛЬ ЭПОХИ ВОДОЛЕЯ". Заранее спасибо за ответ! |
Примітка: кундалини йога Ключові слова: кундаліні йога
Доброго дня! На жаль, підручник, який Вас цікавить, у каталогах НБУВ не відображений. Пропонуємо переглянути наступне джерело: Видання є в НБУВ: ВА733161 Козловский И. А. Кундалини йога: введение в теорию и практику [Текст] / Козловский И. А. - Донецк : Норд-Пресс : Центр Дискавери : Школа Аюверды-Йоги-Тантры, 2010. - 386 с.
|
| 4. |
Запитує: Александра (05.11.2012) Тема запиту: Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, имеется ли у Вас в библиотеке книги кундалини йога? интересует Учебник "УЧИТЕЛЬ ЭПОХИ ВОДОЛЕЯ". Заранее спасибо за ответ! |
Примітка: кундалини йога Ключові слова: кундаліні йога
Доброго дня! На жаль, підручник, який Вас цікавить, у каталогах НБУВ не відображений. Пропонуємо переглянути наступне джерело: Видання є в НБУВ: ВА733161 Козловский И. А. Кундалини йога: введение в теорию и практику [Текст] / Козловский И. А. - Донецк : Норд-Пресс : Центр Дискавери : Школа Аюверды-Йоги-Тантры, 2010. - 386 с.
|
| 5. |
Запитує: Алексей Попов (28.11.2012) Тема запиту: Уважаемые сотрудники библиотеки. Не могли бы Вы ответить, есть ли в НБУВ им. В.И. Вернадского дореволюционный педагогический журнал "Вестник учителей рисования" (издавался в Москве). Если есть, то за какие годы и какие номера? Благодарю за помощь |
| 6. |
Запитує: Упатова Ірина Петрівна (17.12.2012) Тема запиту: система методичної роботи з молодими учителями у період 1950-2012 |
Примітка: перелік дисертацій Ключові слова: система методичної роботи з молодими учителями у період 1950-2012
Добрий день! Пошук дисертацій з даної теми Ви можете здійснити наступним чином: на сайті НБУВ обрати розділ "Система каталогів і картотек", у переліку каталогів перейти до "Каталог книжкових видань", після переходу праворуч на сторінці обрати вид пошуку "Розширений", у полі "Тематика пошуку" вибрати "Культура. Наука. Освіта", а в полі "Вид видання" - "Дисертації", у полі " Рік видання" зазначити необхідні роки. Крім того, за наявності шифра спеціальності ВАК, Ви можете здійснити пошук за необхідною спеціальністю, скориставшись полем "Спеціальність ВАК". У разі необхідності можна звернутись до систематичного карткового каталогу НБУВ, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Для отримання інформації щодо Правил одержання дисертацій з фондів можна скористатися наступними посиланнями: Книжкові видання НБУВ - розширений пошук , Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського
|
| 7. |
Запитує: Эльвира (14.01.2013) Тема запиту: Скажите пожалуйста, у Вас есть книга "Критерии моральной воспитанности школьников: Кн. для учителя / Под ред. И. Д. Беха, С. Д. Максименко. — Киев : Рад. шк., 1989", а то в картотеці видань 1980-1999 рр.она числится, а в электронных каталогах ее не могу найти!!! Если она есть, напишите, пожалуйста, ее шифр! |
Примітка: заранее спасибо!
У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що потрібна Вам книга зберігається в фондах НБУВ . Видання є в НБУВ: ВА497516 Бех І. Д. Критерії моральної вихованості молодших школярів.
|
| 8. |
Запитує: Анна (16.01.2013) Тема запиту: Школьные ученические и учительские библиотеки Крыма (Таврической губернии) в 17-начале 20 века |
Примітка: научная Ключові слова: Таврическая губерния -- библиотеки
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступну літературу. Також радимо додатково ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3, а також Читальний зал бібліотекознавчої літератури НБУВ та самостійно переглянути Каталог залу бібліотекознавчої літератури ( див. посилання): Видання є в НБУВ: Ж72696/2004/8 Ушатая Р. И. Ведомственные библиотеки Симферополя XIX – начала XX веков // Историческое наследие Крыма. – Симферополь: СГТ, 2004. – № 8. – С. 108-111., Ж16332/з CDR Ушатая Р.И. История библиотек города Симферополя: конец ХІХ - первая половина ХХ века: сб. ст. / Р.И. Ушатая ; Крым. науч. центр НАН Украины и М-ва образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В.И.Вернадского, Межвуз. центр "Крым". Центр информ. технологий, Науч. б-ка Крым. фил. Ин-та археол. НАН Украины. — Симф., 2007. — 188 с. — (Культура народов Причерноморья; N 98, т. 2 (спец. вып. 9)). — укp. ВЕДОМСТВЕННЫЕ БИБЛИОТЕКИ СИМФЕРОПОЛЯ ХIХ – НАЧАЛА ХХ ВЕКОВ [ Електронний ресурс ] - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/Articles/KultNar/98t2/pdf/knp98t2_30-35.pdf. - Назва з екрану., БИБЛИОТЕКИ ТАВРИЧЕСКОГО ГУБЕРНСКОГО ЗЕМСТВА [ Електронний ресурс ] - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/Articles/KultNar/98t2/pdf/knp98t2_18-30.pdf. - Назва з екрану., НЕСКОЛЬКО СЛОВ О БИБЛИОТЕКЕ ТУАК -[ Електронний ресурс ] - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/Articles/KultNar/98t2/pdf/knp98t2_35-37.pdf .- Назва з екрану. , Колесникова Н. Н. "И представлял себе я рай похожим на библиотеку" (Творческая лаборатория исследователей Крыма) / Н.Н. Колесникова // КУЛЬТУРА НАРОДОВ ПРИЧЕРНОМОРЬЯ. - 2007. - №100, т. 2. - С. 45 - 49. , О СОСТОЯНИИ БИБЛИОТЕЧНОГО ДЕЛА В СИМФЕРОПОЛЕ ДО 1917 ГОДА [ Електронний ресурс ] - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/Articles/KultNar/98t2/pdf/knp98t2_15-17.pdf - Назва з екрану., , Кармазина Н. В. РАЗВИТИЕ КУЛЬТУРНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ СРЕДЫ ТАВРИЧЕСКОЙ ГУБЕРНИИ ВО ВТОРОЙ ПОЛОВИНЕ XIX – НАЧАЛЕ XX ВЕКА / Н. В. Кармазина // Вісник СевНТУ. - 2009. - Вип. 96. - С. 174 - 176. , ИЗ ИСТОРИИ БИБЛИОТЕКИ ДЛЯ ЧТЕНИЯ С.Б. ТУМАНОВА [ Електронний ресурс ] - Режим доступу : URL :http://www.nbuv.gov.ua/Articles/KultNar/98t2/pdf/knp98t2_44-47.pdf - Назва з екрану., , Каталог залу бібліотекознавчої літератури - простий пошук (архів)
|
| 9. |
Запитує: Оксана (30.01.2013) Тема запиту: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання інтегрованих уроків |
Ключові слова: інтегровані форми -- інтегровані уроки -- інноваційні технології
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні видання. Також рекомендуємо самостійно здійснити комплексний пошук в каталогах і базах даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА677116 Пометун, Олена Іванівна. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання [Текст] : наук.-метод. посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко ; заг. ред. Пометун: Олена Іванівна. - К. : А.С.К., 2006. - 192 с. , ВА684625 Інтерактивні технології навчання в початковій школі [Текст] : посібник для студ. вищих пед. навч. закл. та вчителів загальноосвіт. шк. / О. А. Біда [та ін.] ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - Умань : Софія, 2007. - 209 с. , ВС37876 Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід [Текст] : метод. посібник / авт.-уклад. О. Пометун, Л. Пироженко ; Благодійна організація "Вчителі за демократію та партнерство". - К. : А.П.Н., 2002. - 135 с. , ВА728462 Варзацька, Лариса Олександрівна. Інтегровані уроки рідної мови й мовлення. 1-4 класи [Текст] : посіб. для вчителя початкових кл. / Л. О. Варзацька, Л. М. Шильцова. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2010. - 200 с. - (Рідна мова в рідній школі)., ВА609716 Іванчук, Марія Григорівна. Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі [Текст] : навч.- метод. посіб. / М. Г. Іванчук ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2001. - 98 с. Сінопальнікова Н. М. Набуття досвіду застосування інтегрованих форм і методів навчання в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи / Н. М. Сінопальнікова // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту . - 2010. - № 6. - С. 121 - 124., СІНОПАЛЬНІКОВА Н. М. ІНТЕГРАЦІЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ [ Електронний ресурс ] / Н. М. СІНОПАЛЬНІКОВА . - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto/2009_5/files/ped905_53.pdf. - Назва з екрану., Сав’юк Г. П., Ткачук О. М. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ / Г. П. Сав’юк, О. М. Ткачук // Вісник Черкаського університету. - 2010. - Вип. 181. - С. 100 - 104., КУЗЬО І. В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання аудіовізуальних засобів навчання / І.В.КУЗЬО // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 11. - С. 159 - 163., Бендюг А. ИНТЕГРИРОВАННЫЕ УРОКИ В СВЕТЕ СОВРЕМЕННЫХ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ / А. Бендюг // Гуманізація навчально-виховного процесу . - 2011. - Вип. 58. - С. 148 - 155., Бадер В. І. ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ГОТОВНОСТІ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ / В. І. Бадер // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. Педагогічні науки. 2011. - Вип. 17. - С. 10 - 16.
|
| 10. |
Запитує: Оксана (04.02.2013) Тема запиту: Чи є у бібліотеці текст дисертації Слоньовської О.Б. ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КАНАДИ? У якому форматі з нею можна ознайомитись: паперовому чи електронному? Дякую |
| 11. |
Запитує: Анна (25.04.2013) Тема запиту: Здравствуйте. Я пишу курсовую работу по лексикологии на тему: "Вербализация концепта УЧИТЕЛЬ лексико фразеологическими средствами современного английского языка." Подскажите пожалуйста можно ли в библиотеке найти материалы по практической части этой работы, а именно наименования педагогов в англ. языке, особенности их образования и семантики, лингво-когнитивный анализ фразеологических единиц, реализующих концепт УЧИТЕЛЬ, и полевую структуру концепта УЧИТЕЛЬ? Может ли в библиотеке быть готовый анализ этого концепта? Буду очень благодарна за ответ.Заранее спасибо! |
| 12. |
Запитує: Артем (23.05.2013) Тема запиту: Прошу навести шифри зберігання (за наявності) у фондах НБУВ такої літератури: - Український правопис із словничком. Упор. М. Возняк. - Львів: Накладом книгарні НТШ, 1929. - Український правопис. 2-ге вид. – Х.; К., 1934. - Український правопис. 3-тє вид. – К., 1936. - Український правопис. Проєкт найновішої редакції. - К., 1999. - Гладкий М., Дубровський В. Правописний словник-показчик до офіційного «Українського правопису» Народнього Комісаріяту Освіти УСРР. - К., 1929 (або вид. 2-е. - Х: ДВУ, 1930). - Словник-покажчик до українського правопису. Нарком. Освіти УСРР. - Х.: Радянська школа, 1935. - Підвищений курс української мови. Підручник для педвузів. За ред. Л. Булаховського. - 1931. - Курило О. Паралельні форми в українській мові, їх значення для стилю. - К., 1923. - Ткаченко Б. Нарис української стилістики, випуск 1-5 лекцій з основ мовознавства. - X., 1930. - Культура українського слова. Ред. О. Синявський. - Х.-К., 1931. - За якість художньої мови: Збірник. - X., 1934. - Каганович Н. Стилістичні особливості пролетарської публіцистики. - К.;X., 1934. - Кроткевич Є. Українська мова. Фонетика і правопис. – К., 1930. - Нариси з української синтакси (у зв'язку з фразеологією та стилістикою) / Сергій Смеречинський, Український Вільний університет ; Ред. Олекса Горбач. – Репр.відтворення вид.: Х.: Рад.шк.,1932 . – Мюнхен : Б.в., 1990 . – 383,17 с. – (Українські граматики ; Вип.8) . - Осипов М. Правописний словничок чужих слів. - Х.: Народний учитель, 1930. - Ізюмов О. Правописний словник. - Х.: Радянська школа, 1930. Дякую! |
Ключові слова: Український правопис -- українська мова
Добрий день! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступний список видань що зберігається у фондах НБУВ: Видання є в НБУВ: ВО330818 Возняк М. Український правопис із словничком. Упоряд. М. Возняк. - Львів: Накладом книгарні НТШ, 1929. - 207 с., РЛ №6845 Український правопис. 2-ге вид. – Х.; К.: Рад. школа. 1934. - 93с., ВА65444 Український правопис. 3-тє вид. – К.: Рад. школа. 1936. - 83с., ВИ13364 Гладкий М. Правописний словник-показчик до офіційного «Українського правопису» Народнього Комісаріяту Освіти УСРР. - К., 1929. - 42 с., ВИ14435 Гладкий М. Правописний словник-показчик до офіційного «Українського правопису» Народнього Комісаріяту Освіти УСРР. - К., 1930. - 42 с., 1935/ С-482; 192640 арх Словник-покажчик до українського правопису. Нарком. Освіти УСРР. - Х.: Радянська школа, 1935. - 64 с. , Білодід І. К №1290 Підвищений курс української мови. Посібник для педвузів / За ред. Л. Булаховського. - Х.: Рад. школа. 1931. - 340 с., РЛ5737 Курило О. Паралельні форми в українській мові, їх значення для стилю/ АН України. Філолог. секція. - К.: Видавництво Вукопспілки, 1923. - 23 с., Білодід №691 Курило О. Паралельні форми в українській мові, їх значення для стилю. - К.: Видавництво Вукопспілки, 1923. - 23 с., Попов 5169-5170 Курило О. Паралельні форми в українській мові, їх значення для стилю: Читано у філологічній секції Академії наук. - К.: Видавництво Вукопспілки, 1923. - 23 с., Білодід № 787/1 Культура українського слова / НДІ Т.Г.Шевченка. Комісія вивчення Шевченківської мови; За ред. О. Синявського. - М.; К.: Літ. мистецтво, 1931. Збірник I. - 123 c., ВО690043 За якість художньої мови: Збірник статей за ред. М. Кагановича. - X.: Рад. літ., 1934. - 95 с., ДХВ1662 Каганович Н. Стилістичні особливості пролетарської публіцистики: Збірка статей. - К.; X.: Рад. література, 1935. - 71 с. , РЛ №3396/1 Кроткевич Є. Українська мова. - Х.; К.: Держвидав України, 1930. - Ч. 1: Ф Фонетика і правопис: з дод. морфології та орфоргаф.словничка чужих слів / За ред. М. К. Грунського. - 88 с.
|
| 13. |
Запитує: Ліза (25.06.2013) Тема запиту: Підберіть мені схожі дисертації до моєї теми,тема:Формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології у процесі професійної науково-предметної підготовки.І чи можливо їх купити.Дякую |
Ключові слова: екологічна компетентність -- учителі біології
Добрий день! Перегляньте наступні матеріали, також рекомендуємо скористатися реферативною базою даних НБУВ та опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ. Що до замовлення дисертацій: НАЦІОНАЛЬНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ імені В. І. ВЕРНАДСЬКОГО дисертаціями не торгує, замовити потрібні Вам матеріали Ви можете згідно ЗАГАЛЬНИХ ПРАВИЛ КОРИСТУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ БІБЛІОТЕКОЮ УКРАЇНИ імені В. І. ВЕРНАДСЬКОГО ( див. посилання). На все добре! Видання є в НБУВ: ДС118021 Гуренкова О. В. Формування екологічної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту в умовах кредитно-модульної системи навчання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Гуренкова Ольга Володимирівна ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2009. - 274, , ДС104023 Титаренко Л. М. Формування екологічної компетентності студентів біологічних спеціальностей університету [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Титаренко Лариса Миколаївна ; Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2007. - 310 арк. - арк. 191-210., ДС113026 Хрипунова А. Л. Формування екологічної компетентності майбутніх інженерів - фахівців цивільного захисту [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Хрипунова Аліна Леонідівна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2009. - 224 арк., ДС122638 Черновол Н. М. Формування екологічної компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі технологічних практик [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Черновол Надія Миколаївна ; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти АПН України. - Л., 2010. - 279 арк., РА390812 Ключка С. І. Формування екологічної компетентності студентів технологічного університету засобами природоохоронної діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Ключка Світлана Іванівна ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2012. - 20 с. : рис. Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях, Реферативна база даних
|
| 14. |
Запитує: Юлія (02.10.2013) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть будь ласка, з пошуком літератури на тему "Зміст і структура професійних знань і вмінь, що є необхідні вчителю фізичної культури" Дякую) |
Ключові слова: вчитель -- майбутній вчитель фізичної культури -- фізична культура -- професійна компетентність
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали. Також рекомендуємо самостійно здійснити пошук у каталогах та інформаційних ресурсах, розміщених на сайті НБУВ (див. посилання): Видання є в НБУВ: Ж69411 Батіщева М. Р. Актуальні проблеми підготовки майбутніх вчителів фізкультури до проведення шкільних та позашкільних занять з оздоровчого фітнесу / М. Р. Батіщева // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . - 2004. - № 18. - С. 241-245. , Ж15641 Драгнєв Ю. Професійний розвиток майбутнього вчителя фізкультури в умовах безперервної освіти в інформаційному суспільстві / Ю. Драгнєв // Педагогіка і психологія проф. освіти . - 2011. - № 3. - С. 128-135., ВА601444 Кричфалуший М. В. Вчитель фізичної культури: формування особистості [Текст] / М. В. Кричфалуший ; Академія наук вищої школи України, Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : Видавництво "Волинська обласна друкарня", 2000. - 345 с. Захаріна Є. А. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи в умовах сучасної парадигми освіти / Є. А. Захаріна // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : збірник наукових праць. - Херсон, 2011. - № 2(5). - С. 247-251., Балахнічова Г. Технологія професійного формування майбутнього вчителя фізичної культури / Г. Балахнічова, Л. Завацька, Л. Заремба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - Луцьк, 2011. - № 1. - С. 138-142., Антоненко О. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання до інноваційної навчальної діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Антоненко . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2009_21_5/Antone79.pdf. - Назва з екрану. , Свєртнєв О. А. Система професійних функцій і компетенцій учителя фізичної культури та рівні їх сформованості [Електронний ресурс] / О. А. Свєртнєв . - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/snsv/2010_3/10svootf.pdf. - Назва з екрану., Куртова Г. Ю. Аналіз сучасної системи професійної підготовки вчителів фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. Ю. Куртова. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2011_83/Kurtova.pdf. - Назва з екрану., Старченко С. О. Формування професійної компетентності вчителя фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти / С. О. Старченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології . - 2012. - № 2(20). - С. 310-319., Мацкевич Н. Підготовка вчителів початкової школи до фізкультурно-оздоровчої роботи як цілісний процес / Н. Мацкевич // Теорія і методика фіз. виховання і спорту . - 2002. - № 2-3. - С. 64-66. , Іванова Л. І. Про самооцінку студентів щодо стану підготовки до фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями / Л. І. Іванова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . - 2006. - № 10. - С. 99-102. , Каталоги
|
| 15. |
Запитує: Dfktynbyf (14.08.2014) Тема запиту: Професійне самовдосконалення майбутніх учителів природничих дисциплін |
Ключові слова: професійне самовдосконалення -- самовдосконалення майбутніх учителів -- природничі дисципціни
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук в електронних каталогах і базах даних НБУВ, систематичному картковому каталозі, розташованому в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА723924 Інноваційні педагогічні технології: теорія та практика використання у вищій школі : монографія / І. І. Доброскок, В. П. Коцур, С. О. Нікітчина [та ін.] ; Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - Переяслав-Хмельницький : Вид-во С.В. Карпук, 2008. - 284 c. (Висвітлено проблеми використання інноваційних навчальних, виховних, управлінських і соціально-педагогічних технологій. Розглянуто технологію проведення комп'ютерного тестування як підсумкової форми контролю у вищій школі. Висвітлено можливості використання оздоровчих технологій у процесі підготовки педагогічних кадрів. Увагу приділено формуванню готовності майбутніх учителів до впровадження в практику роботи інноваційних технологій фізичного виховання, психологічним механізмам професійного самовдосконалення майбутнього вчителя, використанню соціально-педагогічних технологій у роботі соціального педагога. Запропоновано модель студентського самоврядування в педагогічному університеті.), ДС115866 Іщенко В. І. Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої діяльності : дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Іщенко Володимир Іванович ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава, 2009. - 238 арк., РА366271 Іщенко В І. Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін до самоосвітньої діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. І. Іщенко ; Черкаський нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 20 с., РА390446 Фаст О. Л. Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів початкових класів у професійній підготовці : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Л. Фаст ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 22 c. (Проаналізовано особливості професійної діяльності вчителя початкової школи. Визначено сутність і структуру педагогічної самоефективності майбутніх учителів початкових класів. Розроблено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів початкової школи, що передбачають гуманістичну проблематизацію навчально-практичного змісту системою професійних завдань та проблемних ситуацій, стимулювання професійного самовдосконалення майбутніх педагогів засобами науково-дослідницької роботи, створення рефлексивно-емпатійного середовища в навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ.), Ж16225 Кваша О. Р. Відповідальність майбутніх учителів за самопізнання і самовдосконалення особистості / О. Р. Кваша // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 76-80. (На підставі узагальнення соціально-психологічних досліджень проблеми відповідальності, а також проведеного автором констатуючого експерименту розкрито важливі питання усвідомлення необхідності самопізнання майбутніми вчителями якостей особи, зокрема таких, як воля й адекватність самооцінки. Надано методичні рекомендації щодо діагностики та корекції вказаних якостей.), Ж16225 Китайська О. Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів як педагогічна умова формування професійної мобільності / О. Китайська // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 70-73. (Обгрунтовано значущість стимулювання саморозвитку майбутніх педагогів для формуванні їх мобільності. Зазначено, що сучасний ринок праці пред'являє до педагогів цілий комплекс нових вимог, які недостатньо враховані в програмах професійної підготовки. Поняття професійної мобільності визначено як готовність до виконання різних функцій, кваліфікованих дій, швидка адаптація й орієнтація в реальних внутрішніх і зовнішніх складних контекстах, приймання адекватних й відповідальних рішень, важливою характеристикою мобільності названо динамізм як прагнення до самоосвіти, самовдосконалення та самореалізації. Розглянуто взаємозв'язок у процесі саморозвитку між рефлексією, самооцінкою та самоорганізацією. Наведено результати дослідно-експериментальної роботи з саморозвитку студентів, засобами якої були: портфоліо особистісних досягнень, аркуш кар'єри майбутнього вчителя, банк позитивного досвіду. Проведено кореляційний аналіз на виявлення залежності між трьома педагогічними умовами та загальним показником професійної мобільності студентів експериментальних груп, який довів, що найбільш тісний зв'язок виявився з педагогічною умовою "Стимулювання саморозвитку майбутніх учителів".) Квас В. М. Професійне самовдосконалення майбутніх учителів хімії як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / В. М. Квас. – Режим доступу : URL : http://www.vspu.edu.ua/faculty/geogr/chemistry/art25_03/1_9.pdf. – Назва з екрана., Іщенко В. Історичний аспект самоосвіти вчителя природничих дисциплін [Електронний ресурс] / В. Іщенко. – Режим доступу : URL : http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/812/1/Iw4enko.pdf. – Назва з екрана., Оніпко В. Організація пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів природничих дисциплін у підготовці до роботи у профільній школі [Електронний ресурс] / В. Оніпко. – Режим доступу : URL : http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/2321/1/Onipko.pdf. – Назва з екрана., Линник Ю. Структура та способи оцінки рівня розвитку професійної компетентності вчителів природничих спеціальностей [Електронний ресурс] / Ю. Линник. – Режим доступу : URL : http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/123456789/1075/1/15_PEREYASKAV_HMELNYCKY_UNIVER.pdf. – Назва з екрана., Зал каталогів, Електронні каталоги і бази даних НБУВ
|
| 16. |
Запитує: Ковальська Антоніна (04.12.2014) Тема запиту: Використання понижуючого коефіціента при розрахунку майбутнього прибутку. |
Ключові слова: понижуючі коефіцієнти -- майбутній прибуток
Доброго дня! Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних "Україніка наукова" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА731265 Власова Н. О. Оцінка ліквідності та платоспроможності підприємств роздрібної торгівлі : монографія / Н. О. Власова, Т. С. Пічугін, П. В. Смірнова; Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. - Х., 2010. - 220 c., ВА772431 Панченко І. А. Бухгалтерський облік прибутку в умовах трансформації підходів до системи управління: концептуальні засади : монографія / І. А. Панченко; Житомир. держ. технол. університет. - Житомир, 2013. - 623 c., ВА750535 Заворотній Р. І. Фінансова оцінка бізнесу: теорія, практика та інноваційні підходи : монографія / Р. І. Заворотній; МОНМС України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2012. - 295 c., ВА749037 Ястремська О. М. Планування діяльності підприємства : навч. посіб. / О. М. Ястремська, К. В. Яковенко, О. О. Ястремська; МОНМС України, Харк. нац. екон. університет. - Х., 2011. - 172 c. , ВА744525 Скловська Є. Г. Аналіз діяльності підприємства : навч. посіб. / Є. Г. Скловська; ред.: О. В. Клименко; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. інститут". - К., 2011. - 259 c., ВА711117 Капітал, основні та оборотні засоби підприємства : навч. посіб. / П. В. Круш, О. В. Клименко, В. І. Подвігіна, В. О. Гулевич; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - 2-ге вид., доповн. і переробл. - К., 2008. - 328 c. , ВА696755 Салига К. С. Управління фінансовими результатами підприємства : монографія / К. С. Салига, Є. Ю. Ткаченко; Клас. приват. університет. - Запоріжжя, 2008. - 176 c., Ж28369 Хомяков В. Методика оценки влияния амортизационной политики на окупаемость капитальных вложений / В. Хомяков, В. Белинская // Экономика Украины. - 1999. - № 2. - С. 28-36. Заплітна Т. В. Оцінка інвестиційних ризиків проектів / Т. В. Заплітна, Н. К. Амеліна, О. М. Тарануха // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія . - 2012. - Вип. 9. - С. 325-328., Серединська В. Аналітичне обгрунтування ціни на науково-технічну продукцію / В. Серединська // Галицький економічний вісник . - 2013. - № 3. - С. 97-102., Пасько Т. О. Історичні етапи оподаткування прибутку підприємств в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Пасько, Д. В. Веремчук. - Режим доступу : URL : http://www.uabs.edu.ua/images/stories/docs/K_BOA/pasko_009.pdf. - Назва з екрана., Череп А. В. Вплив амортизаційної політики на формування фінансових результатів підприємства [Електронний ресурс] / А. В. Череп, А. О. Чорнолуцька. - Режим доступу : URL : http://eir.pstu.edu/bitstream/handle/123456789/4453/20.pdf?sequence=1. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 17. |
Запитує: Олександр Бігун (07.04.2015) Тема запиту: Запропонуйте, будь ласка, матеріали, які допоможуть здійснити наукове дослідження на тему: "Педагогічна підготовка майбутніх учителів середніх шкіл у коледжах Великої Британії". |
Ключові слова: педагогічна підготовка -- учителі середніх шкіл -- коледжі Великої Британії
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також радимо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА696765 Мілютіна О. К. Полікультурна освіта школярів у Великій Британії : монографія / О. К. Мілютіна ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2008. - 192 c. (Висвітлено проблеми полікультурної освіти шкільної молоді у Великій Британії у порівняльно-педагогічному аспекті. Проаналізовано шляхи становлення та соціально-педагогічні особливості розвитку даного напряму педагогічної діяльності у Сполученому Королівстві у контексті світових і європейських тенденцій. Проведено порівняльний аналіз педагогічних підходів до полікультурної освіти молоді в Україні та Великій Британії. Розглянуто питання підготовки британських учителів до фахової діяльності за умов полікультурного освітнього простору.), ВА703547 Мукан Н. В. Професійний розвиток американських, британських та канадських педагогів: форми, методи, моделі : навч. посібник / Н. В. Мукан. - Львів : Растр-7, 2008. - 64 c. (Запропоновано інституційні моделі професійного розвитку американських, британських і канадських педагогів. Розглянуто індивідуальні методи, форми та моделі професійного розвитку освітян у системі неперервної професійної освіти Великобританії, Канади, США. Увагу приділено перевагам ментарства та наставництва, які стосуються молодих вчителів, вчителів-наставників, менторів загальноосвітньої школи загалом.), ВА714022 Житомирська науково-педагогічна школа "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів": здобутки та перспективи : зб. наук. праць / О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова, С. С. Вітвицька [та ін.] ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2009. - 432 c. (Висвітлено історію становлення, здобутки та перспективи Житомирської наукової педагогічної школи, заснованої доктором педагогічних наук, професором О.А. Дубасенюк у 1998 р. при кафедрі педагогіки Житомирського державного педагогічного інституту ім. І. Франка. Розглянуто методологічні засади професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів. Проаналізовано актуальні проблеми її організації за умов ступеневої освіти, запропоновано методики розвитку педагогічної обдарованості та творчості майбутніх учителів, формування гуманістичної спрямованості та моральних цінностей у студентської та учнівської молоді. Досліджено особливості реалізації та самореалізації особистості у різих типах навчальних закладів. Проаналізовано стан підготовки вчителів загальноосвітніх шкіл до використання індивідуального підходу у навчальному процесі. Визначено умови й особливості диференціації самостійної роботи студентів у технічних коледжах. Досліджено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів (на прикладі Канади та Великобританії).), ВА615543 Гаргай В. Б. Система повышения квалификации учителей в Великобритании : монографич. исследование / В. Б. Гаргай ; Новосибир. ин-т повышения квалификации и переподготовки работников образования. - Новосибирск : НИПКиПРО, 2001. - 251 с., РА407040 Гарапко В. І. Інформаційні технології в системі підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. І. Гарапко ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2014. - 19 c. (Вивчено проблему використання інформаційних технологій (IT) у системі підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії. Проаналізовано низку важливих міжнародних резолюцій у сфері освітнього мультимедійного програмного забезпечення (ММПЗ) та підготовки вчителів до роботи з освітнім ММПЗ. Здійснено періодизацію урядової стратегії Великої Британії щодо інформатизації педагогічної освіти та визначено пріоритети її розвитку, що узгоджені із загальними підходами ЄС до розвитку ІКТ-освіти. З'ясовано сутність та проаналізовано зміст сучасних стандартів ІКТ-компетентності майбутніх учителів початкової школи. Зроблено висновок, що українська освіта потребує приведення всіх її компонентів до загальноприйнятих світових стандартів, що відповідають кращим зразкам, у сфері застосування комп'ютерних технологій. Розроблено спеціальний семінар практикум "Інформаційні технології та новітні методи викладання у початковій школі (досвід Великої Британії)". Виокремлено теоретичні положення, які лягли в основу побудови моделі аналізу та впровадження в Україні великобританського досвіду використання ІКТ у підготовці вчителів початкової школи: різновиди застосування ІКТ; підходи щодо формування ІКТ-компетентності вчителів початкової школи: підвищення рівня ІКТ підготовки вчителів початкової школи; блоки формування ІКТ-компетентності вчителів початкової школи - компаративний, теоретико-методичний, практичний (впровадження).), Ж69372 Хижняк О. В. Основні напрями підготовки майбутніх вчителів в системі вищої освіти Великобританії / О. В. Хижняк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 16. - С. 176-184. (Розглянуто основні напрями підготовки майбутніх вчителів в системі вищої освіти Великобританії. Вивчено проблеми професійно-педагогічної підготовки вчителів, основні напрями реформи педагогічної освіти, теоретичну та практичну професійно-педагогічну підготовку майбутніх учителів. Проаналізовано основні документи, що стосуються реформування педагогічної освіти. Підготовка вчителів є одним із провідних завдань освіти, оскільки вчитель був і залишається головною дійовою особою, покликаною реалізувати її цілі. Незаперечним і вартим уваги є досвід Великої Британії, оскільки в цій країні велика увага надається підбору вступників на педагогічні спеціальності.), Ж69372 Кисельова Н. С. Британський інноваційний досвід організації дослідницької діяльності в системі педагогічної освіти / Н. С. Кисельова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 152-158. (Обгрунтовано дослідницький підхід до підготовки британського вчителя за умов безперервної педагогічної освіти. Розглянуто інноваційні освітні процеси у Великобританії, роботу службовців для реалізації наукових досягнень педагогів в освітній практиці. Відзначено формування дослідницьких умінь вчителя, що дозволяють учителям не тільки транслювати готові знання, але продукувати нові.), Ж68937 Сулим Н. В. Організаційні аспекти професійної підготовки майбутніх вчителів англійської мови в університетах Великої Британії / Н. В. Сулим // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 124-129. (Проаналізовано домінуючі моделі професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови в університетах Великої Британії. Обґрунтовано використання традиційних і нетрадиційних форм організації навчання, методів активного навчання з точки зору їх ефективності та доцільності застосування в процесі формування професійної компетенції майбутніх фахівців. Розглянуто домінуючі моделі організації різних видів практики.), Ж22469 Кучай Т. Особливості підготовки педагогічних кадрів з екології у Великій Британії та Україні: порівняльний аспект / Т. Кучай // Рідна школа. - 2011. - № 10. - С. 68-73. (Проаналізовано навчальні плани університетів Великобританії та України за напрямами підготовки "Екологія та охорона навколишнього середовища", "Біологія", "Педагогічна освіта". Зроблено компаративну характеристику їх структур і обсягу годин, відведених на вивчення окремих груп навчальних предметів. Визначено сім ідентичних для даних навчальних закладів груп дисциплін, відзначено переваги навчальних планів університетів Великій Британії стосовно екологізації навчальних предметів, практичної спрямованості навчальних планів і програм підготовки екологів, виконання наукових робіт студентів з екології, самостійної роботи. Розкрито особливості підготовки вчителів до екологічного виховання. Стверджено, що британська система підготовки вчителів до викладання екології в школі має принципові та позитивні відмінності від української. Викладено низку рекомендацій щодо екологізації педагогічної освіти в Україні.), Ж16225 Саюк О. Д. Порівняльний аналіз професійної підготовки педагогічних працівників в університетах України та Євросоюзу / О. Д. Саюк // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 151-153. (Подано характеристику спільних та відмінних рис між системами вищої педагогічної освіти України і країн Євросоюзу. Проаналізовано підготовку педагогів в університетах України та провідних країнах Європи: Німеччині, Франції, Великобританії й Італії, де існують багатовікові традиції у підготовці вчителів. Проведено порівняння між дипломами, що їх отримують учителі в педагогічних навчальних закладах Євросоюзу й України. Акцентовано на ролі Болонського процесу у створенні загальноєвропейського освітнього та наукового простору. Зазначено, що процес євроінтеграції передбачає створення єдиних стандартів у сфері освіти, в тому числі і педагогічної, забезпечення якості вищої освіти та підготовку конкурентноспроможного фахівця на ринку праці не лише України, а й країн Європи.), Ж22469 Онищенко Н. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко // Рідна школа. - 2012. - № 11. - С. 28-33. (Розглянуто педагогічну практику як обов’язкову складову навчального процесу педагогічних університетів, яка передбачає професійну підготовку педагогічних кадрів та підвищення їхньої кваліфікації. Визначено основну мету педагогічної практики – формування у студентів умінь творчо використовувати в педагогічній діяльності науково-теоретичні знання та практичні навички, набуті в процесі вивчення педагогічних дисциплін, а також суспільних та спеціальних навчальних предметів. Висвітлено програми педагогічних практик та методичні рекомендації щодо їх організації та проведення, завдання студентів під час виховної, переддипломної та магістерської практики. Вміщено матеріал про педагогічну практику студентів у дитячих оздоровчих закладах, її особливості та форми організації виховного процесу. З метою впровадження позитивних ідей зарубіжного досвіду проходження педагогічної практики, проведено дослідження педагогічної практики в університетах Німеччини, США, Великої Британії, Польщі, Греції, Японії та інших країнах.), Ж23366 Погребняк Н. Н. Теория и практика обучения студентов - будущих учителей в университетах Великобритании / Н. Н. Погребняк // Гуманіт. науки. - 2008. - № 1. - С. 114-124. (Раскрыты различные аспекты организации высшего педагогического образования в Великобритании: этапы его развития, современного состояния и тенденций. Рассмотрены особенности педагогического процесса в английских университетах, его содержание, структура и функции.) Семенченко Т. О. Тенденцiї розвитку професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв у англомовних країнах (Великобританiя, США, Канада, Австралiя) у кiнцi ХХ – на початку ХХІ столiття / Т. О. Семенченко // Проблеми сучас. пед. освіти. Педагогіка і психологія. - Ялта, 2012. - Вип. 37, ч. 2. - С. 246-251., Самойлюкевич І. В. Професійний портрет сучасного вчителя іноземних мов у Великій Британії / І. В. Самойлюкевич // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - № 33. - С. 40-44. (Розглянуто деякі стратегічні напрями мовної політики Великої Британії в інформаційному суспільстві. Визначено, що аналізу підлягають програмні документи, прийняті Міністерством освіти країни з урахуванням загальноєвропейських рекомендацій. У контексті макро-підходу виділено ключові компоненти професійної підготовки британського вчителя іноземних мов ХХІ ст. за умов інтеграції в педагогічний процес інформаційно-комунікаційних технологій.), Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 18. |
Запитує: Катерина (07.12.2015) Тема запиту: Добрий день! Я пишу магістерську,тема моєї магістерської: "Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до фізично-оздоровчої виховної роботи з учнями в ГПД". Допоможіть підібрати матеріал до цієї теми. Дякую. |
Ключові слова: майбутні учителі -- фізично-оздоровча виховна робота -- початкова школа -- групи продовженого дня
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА771263 Сліпенко Д. П. Особливості методики навчання учнів початкової школи на уроках фізичної культури з використанням інноваційних технологій : навч. посібник / Д. П. Сліпенко, О. Д. Кузменкова. - Одеса : Букаєв В. В., 2013. - 192 c., ВА740983 Долинський Б. Т. Здоров'язбережувальна діяльність учителя початкової школи : навч. посібник / Б. Т. Долинський. - Одеса : Вид. М. П. Черкасов, 2011. - 249 c. , РА399831 Іванніков С. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. І. Іванніков; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2013. - 21 c. , Ж16225 Долинський Б. Т. Роль фізичної культури у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / Б. Т. Долинський, Л. С. Шепель // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 61-63. Захаріна Є. А. Формування вмінь і навичок майбутніх учителів фізичної культури для позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи у виховному просторі загальноосвітніх навчальних закладів / Є. А. Захаріна // Наук. зап. Бердян. держ. пед. університету. Сер. Пед. науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 63-69., Гаврилюк А. Методичні особливості проведення годин фізичної культури в групах продовженого дня з урахуванням працездатності дітей 8-9 років / А. Гаврилюк, О. Сапожник, І. Кліш // Нова пед. думка. - 2013. - № 4. - С. 66-68. , Коханко О. Стан готовності майбутніх учителів початкової школи до організації роботи групи продовженого дня / О. Коханко, В. Якуб // Гір. шк. Українських Карпат. - 2014. - № 11. - С. 87-90., Іванніков С. І. Індивідуально-диференційований підхід у змісті і методиці підготовки майбутніх учителів початкової школи до фізичного виховання учнів / С. І. Іванніков. // Наук. вісн. Донбасу. - 2012. - № 1. , Степанко А. В. Мотивація як компонент готовності майбутніх учителів початкових класів до роботи з фізичного виховання школярів / А. В. Степанко // Фізич. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. суспільстві : зб. наук. праць. - Луцьк, 2008. - Т. 1. - С. 249–251., Захаріна Є. Сучасні підходи до підготовки майбутніх учителів для проведення позакласної роботи з фізичного виховання / Є. Захаріна // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2013. - № 1. - С. 54-57., Панченко Г. Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи / Г. Панченко // Наук. зап. Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка. Сер. Пед. науки. - Кіровоград, 2013. - Вип. 121(1). - С. 287-290. , Шевченко А. Педагогічні основи формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи / А. Шевченко // Наук. зап. Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка. Сер. Пед. науки. - Кіровоград, 2013. - Вип. 120. - С. 350-355. , Панченко Г. Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи / Г. Панченко // Наук. зап. Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка. Сер. Пед. науки. - Кіровоград, 2013. - Вип. 121(1). - С. 287-290. , Лукаш І. В. Особливості організації навчального процесу з фізичного виховання майбутніх учителів початкових класів / І. В. Лукаш // Пед. науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 2. - С. 259-265., Захаріна Є. А. Формування вмінь і навичок майбутніх учителів фізичної культури для позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи у виховному просторі загальноосвітніх навчальних закладів / Є. А. Захаріна // Наук. зап. Бердян. держ. пед. університету. Сер. Пед. науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 63-69., Жила С. О. Сучасний погляд на підготовку майбутніх учителів початкових класів до занять з фізичної культури / С. О. Жила, І. В. Лукаш // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Пед. науки. Фізич. виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(2). - С. 120-122., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 19. |
Запитує: Іванна (14.12.2015) Тема запиту: Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, знайти інформацію для курсової роботи на тему: "Творча особистість майбутнього вчителя". Дякую за вашу роботу! |
Ключові слова: педагогічна творчість -- педагогічна творча діяльність -- творча особистість -- майбутні учителі
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА794360 Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя / О. В. Акімова, В. М. Галузяк, Т. Р. Браніцька [та ін.]. - Вінниця : Нілан, 2014. - 415 c., ВА785218 Оршанський Л. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі творчої художньо-трудової діяльності / Л. В. Оршанський; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2014. - 186 c., Ж16225 Яремчук С. В. Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога / С. В. Яремчук, М. О. Семікін // Наука і освіта. - 2014. - № 6. - С. 154-159. , Ж69843 Марків В. М. Фахова підготовка майбутнього вчителя початкових класів до педагогічної творчої дяльності / В. М. Марків // Пед. науки : зб. наук. праць. - Полтава, 2014. - Вип. 65. - С. 349-353., Ж70151 Колесник Н. Є. Педагогічна майстерність майбутніх учителів початкових класів на уроках трудового навчання: історико-педагогічний аспект / Н. Є. Колесник // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 50. - С. 99-103. Ярощук Л. Творча особистість майбутнього вчителя: теоретичні аспекти становлення / Л. Ярощук // Гір. шк. Укр. Карпат. - 2013. - № 8-9. - С. 146-148. , Цмур І. До питання формування творчої особистості майбутнього вчителя музики / І. Цмур // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 158-162., Щербак І. В. Педагогічні умови виховання творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва / І. В. Щербак // Наук. часоп. НПУ ім. М. П. Драгоманова. Сер. 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - Київ, 2012. - Вип. 16. - С. 164-168. , Яківчук Г. В. Результативність виховання творчої особистості майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук // Пед. дискурс : зб. наук. праць. - Хмельницький, 2009. - Вип. 6. - С. 197-203., Старєва А. М. Формування творчої особистості майбутнього педагога в системі аудиторної і позааудиторної виховної роботи вищих закладів освіти [Електронний ресурс] / А. М. Старєва. - Режим доступу : URL : http://lib.chdu.edu.ua/pdf/naukpraci/pedagogika/2000/7-1-23.pdf. - Назва з екрана., Радченко М. В. Формування творчої особистості майбутніх учителів початкових класів в умовах інформаційно-освітнього середовища [Електронний ресурс] / М. В. Радченко. - Режим доступу : URL : http://visnyk.chnpu.edu.ua/download/vs110/78.pdf. - Назва з екрана., Бойченко В. Проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / В. Бойченко. - Режим доступу : URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/29/visnuk_3.pdf. - Назва з екрана., Шиян Н. І. Розвиток творчих здібностей майбутнього вчителя хімії [Електронний ресурс] / Н. І. Шиян. - Режим доступу : URL : http://vspu.edu.ua/faculty/geogr/chemistry/art25_03/2_8.pdf. - Назва з екрана. , Ревчук Т. Підготовка майбутньою вчителя до педагогічної творчості [Електронний ресурс] / Т. Ревчук. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/12618/1/3.pdf. - Назва з екрана., Масалова О. А. Педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя до педагогічної творчої діяльності [Електронний ресурс] / О. А. Масалова. - Режим доступу : URL : http://tme.umo.edu.ua/docs/Dod/3_2010/masalova.pdf. - Назва з екрана., Стась М. Формування цілісної творчої особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / М. Стась. - Режим доступу : URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/29/visnuk_23.pdf. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 20. |
Запитує: Тетяна (24.03.2016) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, матеріали на тему: "Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до педагогічної взаємодії з батьками". Велике дякую! |
Ключові слова: майбутній учитель початкових класів -- педагогічна взаємодія -- взаємодія з батьками -- батьки -- співпраця
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА765905 Сучасні форми роботи з батьками молодших школярів / [упоряд. І. Васильченко]. - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2013. - 117, [1] с. , ВА769742 Комплексний підхід до фахової підготовки сучасного вчителя початкових класів / Вашуленко М. С. [та ін.]. - Глухів : РВВ ГНПУ ім. О. Довженка, 2012. - 311 с. , РА319336 Шанскова Т. І. Соціально орієнтована підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з батьками : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Шанскова Тетяна Ігорівна ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Київ, 2002. - 20 с., РА319353 Бугаєць Н. А. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до роботи з сім'єю учня : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Бугаєць Наталія Анатоліївна ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2002. - 18 с., РА405368 Ворник М. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної роботи з асоціальними сім'ями : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ворник Марія Миколаївна ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2014. - 20 с. Буздуган О. А. Забезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів / О. А. Буздуган // Наук. вісн. Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Сер. Пед. науки. - 2015. - № 1. - С. 49-53, Пономарьова Г. Ф. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з асоціальними сім’ями / Г. Ф. Пономарьова // Наук. зап. каф. педагогіки : зб. наук. праць. - Харків, 2014. - Вип. 36. - С. 145-151. , Довженко Т. О. Окремі аспекти ґенези підготовки майбутніх учителів до організації педагогічної просвіти батьків учнів / Т. О. Довженко // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. праць. - Харків, 2014. - Вип. 36. - С. 71-78., Фефілова Т. В. Методика роботи майбутніх учителів початкових класів з батьками / Т. В. Фефілова, Ю. О. Саєнко // Наук. зап. Бердян. держ. пед. університету. Сер. Пед. науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 273-278., Повалій Л. В. Співпраця школи і сім‘ї з проблеми формування гуманних батьківсько-дитячих взаємин / Л. В. Повалій // Молодий вчений. - 2014. - № 1(04). - С. 110-113., Довженко Т. О. Підготовка майбутніх педагогів до організації педагогічної просвіти батьків дітей молодшого шкільного віку / Т. О. Довженко // Пед. освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. - Кам'янець-Подільськ, 2013. - Вип. 15. - С. 246-251. , Шанскова Т. І. Системний підхід у соціально-орієнтованій підготовці студентів до роботи з батьками учнів [Електронний ресурс] / Т. І. Шанскова. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/1583/1/00shtibu.pdf. - Назва з екрана. , Антосієва Л. В. Засоби формування у студентів педагогічної культури спілкування з батьками учнів [Електронний ресурс] / Л. В. Антосієва. - Режим доступу : URL : http://library.udpu.org.ua/library_files/psuh_pedagog_probl_silsk_shkolu/11/visnuk_1.pdf. - Назва з екрана., Наукова періодика України , Реферативна база даних "Україніка наукова" , Книжкові видання
|
| | |
|
|