Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ЗБАГАЧЕНН$<.>+<.>K=СЛОВНИК$<.>+<.>K=МОЛОДШ$<.>+<.>K=ШКОЛЯРІВ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 83
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Юлія (01.06.2011) Тема запиту: Доброго дня! Чи могли б Ви мені допомогти із розкриттям понять "моральне виховання", "мораль", "особистість" радянського ПЕРІОДУ 60 - 80-х рр. ХХ ст. (не сучасне!). Мене цікавлять словники ЦЬОГО періоду з етики, філософії, педагогіки, соціології, психології. Буду дуже Вам вдячна за інформацію та допомогу!!! |
| 2. |
Запитує: Карина (22.06.2011) Тема запиту: визначення поняття соціально-педагогічний супровід у словниках, підручниках, навчальних посібниках |
Ключові слова: соціально-педагогічний супровід
Добрий день! Ознайомтесь, будь ласка, уважно з Правилами роботи сервісу «Віртуальна бібліографічна довідка» Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. На жаль, ми не розглядаємо запити, пов’язані з підготовкою цілісного тексту з відповідної проблематики, який може бути використаний як основа для виступу, написання огляду, статті тощо. Можемо рекомендувати звернутися для роботи з словниками в читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування та Читальний зал комплексного бібліотечного обслуговування ( див. посилання). Перегляньте також наступні видання: Видання є в НБУВ: Ж70586 Зміст психологічного супроводу для розвитку молодшого школяра / О. Д. Главінська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 46-47. - (Проаналізовано мету і завдання психологічного супроводу розвитку молодшого школяра, адекватні їм засоби і форми роботи, якими має оволодіти кожен психолог галузі освіти і які має розуміти та дотримуватись кожен педагог, вчитель, освітянин. Підкреслено, що педагоги повинні мати не лише відповідну фахову підготовку, а й знати основні психофізіологічні ознаки здоров'я дітей, зокрема психічного, і на базі цих знань створити грунтовний психологічний супровід для повноцінного розвитку дитини. Супровід у цьому контексті розглянуто як системно-організовану діяльність психолога зі створенням таких соціально-психологічних і педагогічних умов, за яких дитина повинна розвиватися і досягати результатів, які були б для неї особистісно значущими й одночасно соціально-прийнятними.), Ж70586 Психологічний супровід як засіб корекції поведінки соціально дезадаптованих підлітків / Н. Ю. Максимова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 11-15. - (Зазначено, що важливим прогностичним критерієм дезадаптації є те, як дитина переживає свою соціальну дезадаптацію - як небажану, чужу для себе; як таку, що тимчасово задовольняє її; або як звичайну й привабливу. Побудовано структуру девіантної поведінки, виходячи з її детермінант та відповідно до рівня її проявів. Наголошено, що соціальна дезадаптація зумовлена порушеннями психологічного розвитку, педагогічною занедбаністю та зумовлена ситуативно чи особистісно. Визначено, що психологічний супровід як засіб корекції, що заснований на структурі девіантної поведінки, розкриває саме специфіку різних типів соціальної дезадаптації, дає їх якісну характеристику, розкриває їх чинники.), Ж69955/сп.вип. Психолого-педагогічний та соціальний супровід дитини дошкільного віку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2010 р., Слов'янськ / Ред.: В.І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. — Слов'янськ, 2010. — 266 с. - Розкрито духовно-творчий потенціал регіональної культурно-історичної спадщини в контексті формування основ духовності старших дошкільників (СД), психолого-педагогічний аспект формування правової культури дошкільників, сутнісні характеристики соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному віці. Викладено гендерний підхід у вихованні дітей молодшого дошкільного віку у дитячому садку, діяльнісний підхід до організації лексичної роботи в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ). Визначено шляхи підвищення ефективності навчання іноземної мови у ДНЗ. Розглянуто питання розвитку художніх та естетичних здібностей СД, виховання громадянськості у СД в контексті соціалізації.)(, ВА625450 Соціальне становлення дитини у прийомній сім'ї: соціальний супровід: Навч.-метод. посіб. / Л.С. Волинець, А.Й. Капська, Н.М. Комарова, І.В. Пєша, Г.М. Бевз, Л.В. Долинська, О.О. Яременко; Укр. ін-т соц. дослідж. — К., 2000. — 127 с. - (Розкрито соціально-педагогічні та правові засади вирішення проблем сирітства. Викладено правові аспекти захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, описано особливості їх розвитку. Висвітлено методику підготовки дітей до переходу в прийомну сім'ю, методику підготовки прийомних батьків до створення прийомної сім'ї, проведення тренінгу з прийомними батьками, соціальної роботи з прийомними сім'ями. Наведено соціально-педагогічні характеристики дітей з прийомних сімей. Розглянуто основні напрями соціально-педагогічної допомоги дитині, яка виховується у прийомній сім'ї. ), ВА275260 Васьківська Світлана Василівна. Соціально-психологічний супровід клієнтів: Технологія ведення консультатив. діалогу:Навч. посіб. — К. : В.Главник, 2006. — 128с, РА335716 Власенко Людмила Василівна. Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2005. — 20с., ВА643308 Трубавіна, І. М. Соціальний супровід неблагополучної сім'ї [Текст] : (Наук.-метод. матеріали) / І. М. Трубавіна ; Державний центр соціальних служб для молоді Державного комітету України у справах сім'ї та молоді. - К. : Державний центр соціальних служб для молоді, 2003. - 86 с. , ВА701868 Поліщук Олена В. Педагогічний супровід підготовки студентів до керівництва образотворчою діяльністю дошкільників: навчально-методичний посібник / Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. Інститут дошкільної та початкової освіти ; Науково-дослідницька лабораторія "Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку у XXI столітті" ; Регіональний центр інноваційних технологій дошкільної освіти {Суми}. — Умань : РВЦ "Софія", 2008. — 148с., ВА718600 Психологічний супровід навчально-виховного процесу: із досвіду роботи психологічної служби Луганської області / Управління освіти та науки Луганської обласної держ. адміністрації; Луганський обласний ін-т післядипломної педагогічної освіти / Г.А. Кирмач (уклад.). — Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2007. — 316с. , Ж70151 Актуальні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей / Т.І. Шанскова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2005. — N 21. — С. 142-145. - (Проаналізовано особливості соціального супроводу сімей та його складової частини -соціально-педагогічного супроводу. Висвітлено особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу сімей у вищих навчальних закладах.), Ж69408 Підготовка педагогічних кадрів до здійснення соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві / І.П. Рогальська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. — 2009. — Вип. 157. — С. 138-142. - (Розглянуто проблеми підготовки педагогічних кадрів до здійснення соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості у дошкільному дитинстві, запропоновано запровадження курсу "Соціалізація особистості та методика ознайомлення дошкільників з суспільним довкіллям".), ВА722768 Соціально-педагогічна робота з дітьми групи ризику: монографія / С.Я. Харченко, Л.В. Кальченко, Г.Д. Золотова, С.В. Горенко; АПН України, Н.-д. центр пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України та Луган. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2009. — 145 с. - (Висвітлено питання організації соціально-педагогічного супроводу соціального захисту бездоглядних дітей, спрямованого на надання їм професійної комплексної освітньої, медико-психологічної, соціально-правової, організаційно-комунікативної, соціально-педагогічної допомоги та підтримки. Обгрунтовано систему профілактики адиктивної поведінки серед дітей групи ризику.), Ж21367 Щодо проблеми психологічної готовності дитини до навчання в школі / А.А. Лєскова // Наша шк. — 2008. — N 4. — С. 32-36. - (Розглянуто зміст понять фізичної та психологічної готовності дитини до школи, структуру її психологічної готовності до шкільного навчання та систему психолого-педагогічного супроводу дошкільника на етапі його підготовки до школи. Окреслено компоненти психологічної готовності дитини до навчання в школі: особистісна готовність, інтелектуальна готовність, соціально-психологічна готовність. Запропоновано орієнтовні норми розвитку дитини 6-ти років. Розкрито систему роботи практичного психолога ДНЗ та школи щодо психологічного супроводу майбутніх першокласників. Надано рекомендації щодо діагностики психологічної готовності та підготовки дитини до шкільного навчання.) Читальний зал комплексного бібліотечного обслуговування, Читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОШКІЛЬНОМУ ДИТИНСТВІ, ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПЕРВИННОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ
|
| 3. |
Запитує: Єфименко Олена (01.09.2011) Тема запиту: Будь ласка,допоможіть отримати Шкільний словотвірний словник сум.Клименко Н.Ф та ін.Можливо, у Вас є електронний матеріал.Обов"язково розрахуюсь |
Ключові слова: Шкільний словотвірний словник
Добрий день! На жаль, електронний варіант словника у фондах НБУВ не зберігається. Ви можете звернутися у Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу НБУВ за E-mail: mba_nbuv@ukr.net та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги. Видання є в НБУВ: ВС41885 Шкільний словотвірний словник сучасної української мови [Текст] : 15 600 слів у складі 127 гнізд / уклад. Н. Ф. Клименко [та ін.] ; НАН України, Інститут мовознавства ім. О.О.Потебні. - К. : Наукова думка, 2005. - 264 с
|
| 4. |
Запитує: Віра Володимирівна (05.12.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь-ласка з пошуком інформації: "Системність у формуванні мовленнєвих умінь молодших школярів". Дякую! |
Ключові слова: мовлення -- формування мовленнєвих умінь -- освіта молодших школярів -- мова
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією: Видання є в НБУВ: ВА624267 Варзацька, Лариса Олександрівна. Рідна мова й мовлення. Методика розвитку зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : навч.-метод.посіб. для вчителів, студентів, методистів / Л. О. Варзацька, Л. М. Шевченко. - Кам'янець-Подільський : Абетка, 2001. - 204 с., ВА708695 Каніщенко, Антоніна Пантелеймонівна. (Розвиток фонетичного слуху, активного словника та зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : методика опрац. віршів, чистомовок, скоромовок, текстів, загадок, слов. абетки: [посіб. для вчителя] / А. П. Каніщенко. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2009. - 159 c.), Ж70151 Вісник Житомирського педагогічного університету. Вип. 21 / Ред.: П.Ю. Саух. — Житомир, 2005. — 288 с.(Розглянуто питання інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності у процесі вивчення рідної мови у молодших школярів. Визначено емерджентні параметри художньо-дидактичної інтеграції. Викладено аксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освіти. Висвітлено методологічні основи ступеневої педагогічної освіти, проблеми інтегрованого викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічних ВНЗ.), Ж72941 Вісник післядипломної освіти. Вип. 10 / Ред.: В.В. Олійник; Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. — К., 2008. — 296 с.(Висвітлено проблеми розвитку сучасної професійної освіти. Розглянуто питання підготовки вчителів до застосування методу проектів у мовній освіті молодших школярів. Визначено залежність проявів рівня агресивності дошкільників від візуальних ЗМІ.), Ж70151 Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання / Ю. В. Шалівська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — N 44. — С. 160-163.(Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання. ), Ж70136/пед.н. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 3. Педагогічні науки / Ред.: В.К. Демиденко. — Бердянськ, 2004. — 192 с. (Розглянуто комунікативні задачі як спосіб формування розумових дій молодших школярів на уроках розвитку мовлення.), Ж22868 Розвиток мовлення і культури спілкування молодших школярів у процесі ознайомлення з народними трудовими традиціями / Т. Михасюк // Нова пед. думка. — 2009. — N 3. — С. 60-65.(Розкрито практичні напрямки ознайомлення молодших школярів з трудовими традиціями українського народу (УН) у процесі позакласної народознавчої роботи з української мови та їх вплив на збагачення мовлення народознавчою лексикою, мовленнєвий розвиток такультуру спілкування молодших школярів (МШ). Висвітлено напрямки знайомства МШ із народними трудовими традиціями: мовленнєвий етикет у трудовій діяльності українців, домінантною рисою якого є засвоєння та доцільне вживання традиційних усталених виразів, що використовуються у трудовій діяльності УН; традиційні народні погляди на працю та людей праці шляхом знайомства із зразками усної народної творчості; трудові традиції, свята, обряди УН, особливістю яких є практичне засвоєння лексики; використання народних традицій спілкування в ході посильної колективної праці дітей. Апробовано ефективність та дієвість означених напрямків у мовленнєвому розвитку МШ в практиці позакласної народознавчої роботи.), Ж22868 Рольова гра як засіб формування емоційного ставлення молодших школярів до мовленнєвої діяльності / П. Копосов // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 183-186.(Розглянуто актуальні питання гармонізації раціонального та емоційно-почуттєвого у процесі особистісно зорієнтованого навчання української мови і мовленнєвого розвитку молодших школярів. Проаналізовано методику організації навчальних рольових ігор, як засобу формування емоційно-ціннісного ставлення до мовленнєвої діяльності молодших школярів. Зроблено висновок, що осягнення образу на слух і через зорове сприйняття, через рух, через синтез мовленнєво-рухової експреси, драматично-ігрової діяльності, через експериментування з різними матеріалами забезпечує стійке запам'ятовування інформації.), ДС95894 Петрук, Оксана Миколаївна. Розвиток мовленнєвих умінь молодших школярів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Петрук Оксана Миколаївна ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 2006. - 197 арк. - арк. 166-186. Ж. Г. Стельмашук,ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
|
| 5. |
Запитує: Анна (06.02.2012) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка літературу до теми бакалаврської роботи: "Удосконалення зв'язного мовлення молодших школярів засобами малюнкових текстів " |
Ключові слова: зв'язне мовлення -- малюнкові тексти -- початкова школа
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА743479 Вашуленко, Микола Самійлович. Українська мова і мовлення в початковій школі [Текст] : метод. посіб. / М. С. Вашуленко. - 2-ге вид., зі змінами. - К. : Освіта, 2011. - 268 с. , Ж61788/2004/4 4. Кучинський М. Підготовча робота до уроків зв’язного мовлення // Початкова школа №6 2004 С. 21–23., Ж61788/2003/12 3. Лещенко Г. Комунікативно-діяльнісний підхід до проведення уроків зв’язного мовлення // Початкова школа №12 2003 С. 5–7., ВС35167 Ляшенко, Наталія Володимирівна. Розвиток зв'язного мовлення учнів початкових класів спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції [Текст] : дидактичні матеріали / Н. В. Ляшенко, Т. М. Хоменко. - Х. : Прапор, 2001. - 120 с., ВА710028 Развитие связной речи детей старшего дошкольного возраста: метод. пособие / В.С. Поуль, Л.И. Волошенко; Донец. обл. ин-т последиплом. пед. образования. — Донецк: Каштан, 2008. — 292 c. , ВА693479 Богуш, А. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / А. Богуш [и др.]. - К. : Слово, 2006. - 304 с., Лазарєв М.О. Основи педагогiчної творчостi: Навчальний посiбник. - Суми: ВВП "Мрiя", 1995. - 212 с., с.193. , Ж15708 Використання наочності в роботі з молодшими дошкільнятами із загальним недорозвиненням мовлення / Ю. Рібцун // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. — 2010. — N 4. — С. 32-35. , ВА722269 Практическая методика развития речи младших школьников [Текст] / О. В. Джежелей [и др.]. - К. : Шкільний світ, 2009. - 128 с., ВА728146 Методика викладання української мови в початкових класах [Текст] : метод. рек. щодо складання держ. іспиту з методики викладання укр. мови для студ. спец. "Початкове навчання" освітньо-кваліфікац. рівня "Бакалавр" / Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І. Франка ; уклад.: А. С. Зимульдінова, М. М. Проць. - Дрогобич : Посвіт, 2006. - 136 с. Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти: Автореф. дис... канд. пед. наук / Р.П. Вовкотруб; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp., МЕТОДИ, ФОРМИ ТА ЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФОНЕТИЧНОГОСЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, СИСТЕМА ТВОРЧИХ РОБІТ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ, МЕТОДИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯУКРАЇНСЬКОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВУ ШКОЛАХ З РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ ВИКЛАДАННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ІЛЮСТРАЦІЙ ДО УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ ВИРАЗНОСТІ ДИТЯЧОГО СЮЖЕТНО-ТЕМАТИЧНОГО МАЛЮВАННЯ, Использование метода наглядного моделирования при обучении дошкольников составлению рассказа по картине
|
| 6. |
Запитує: Марія (13.02.2012) Тема запиту: Підберіть, будь-ласка, літературу на тему: Формування вмінь молодших школярів написання тексту-міркування засобами мовленнєвих ситуацій. |
Ключові слова: текст - міркування -- розвиток мовлення -- молодші школярі
Доброго дня! Пропонуємо попрацювати з наступними джерелами: Видання є в НБУВ: ВА584019 Бадер, Валентина Іванівна. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : навч. посібник для вчителів початкових класів / В. І. Бадер ; Інститут змісту і методів навчання. - К. : [б.в.], 1997. - 91 с., ВА601955 Бадер, Валентина Іванівна. Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів [Текст] / В. І. Бадер ; Інститут педагогіки АПН України. - К. : "А.П.Н.", 2000. - 316 с., Ж70151 Система творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класах / О. А. Гордієнко, Т. О. Шевчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — N 49. — С. 16-20. - (Розглянуто систему роботи з формування вмінь молодших школярів створювати власні тексти як засіб розвитку їх творчого потенціалу. Проаналізовано методичні проблеми: добір теми, складання плану, визначення жанру шкільного твору, робота над різними за джерелами матеріалу творами.), Ж22620 Василь Сухомлинський і словесна творчість учнів / Р. Гришина // Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2008. — N 4. — С. 53-56. — укp. - Викладено інтерв'ю з учителем української мови та літератури Павлиської ЗОШ N 1 ім. В.О. Сухомлинського Гришиною Р., яка безпосередньо працювала під керівництвом В.О. Сухомлинського. З урахуванням порад видатного педагога розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів як певної системи в роботі Павлиської школи у сучасний період. Зосереджено увагу на розвитку дитячої творчості засобами казки, шляхом складання творів-мініатюр, написання творчих робіт, прищеплення любові до поетичної творчості. Описано систему роботи з творчо обдарованими учнями, використання якої сприяє створенню умов для розвитку їх літературних здібностей.) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ СКЛАДАТИ РОЗПОВІДІ-РОЗДУМИ, ТЕКСТ ЯК ПРОДУКТ МОВЛЕННЄВО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ, ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ І ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОНЯТТЯ ПРО ТИПИ МОВЛЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ АПРОБАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ, Формування у молодших школярів початкових умінь і навичок складати твори-міркування, Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти: Автореф. дис... канд. пед. наук / Р.П. Вовкотруб; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp., Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати міркування: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Харченко; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp., Складання міркування за запитаннями, Типи текстів, Развитие речи "Текст-рассуждение"
|
| 7. |
Запитує: Віра (06.03.2012) Тема запиту: Формування компетенції в аудіюванні у молодших школярів на початковому етапі вивчення англійської мови. |
Ключові слова: аудіювання -- початкова школа -- англійська мова
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА684284 Бігич, Оксана Борисівна. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи [Текст] : навч. посіб. / О. Б. Бігич. - К. : Ленвіт, 2006. - 200 с., ВА625401 Филатов, Валерий Михайлович. Теория и практика раннего обучения иностранным языкам [Текст] : для пед. колледжей, языковых педвузов / В. М. Филатов, Г. Е. Филатова ; общ.ред. В. М. Филатов ; Российская академия образования. Южное отделение, Образовательный центр "АНИОН". - Ростов-н/Д : АНИОН, 1999. - 382 с., ВА702510 Гальскова, Наталья Дмитриевна. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [Текст] : учеб. пособие для студ., обучающихся по спец. "Теория и методика преподавания иностранных языков и культур" / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. - 5-е изд., стер. - М. : Академия, 2008. - 334 с. - (Высшее профессиональное образование. Иностранные языки). - Библиогр.: с. 319-331., ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. - Бібліогр.: с. 191-192., РА290779 Метьолкіна, Оксана Борисівна. Індивідуалізація навчання аудіювання учнів 1 класу середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Метьолкіна Оксана Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1996. - 23 с., Ж70151 Мовний портфель молодшого школяра як засіб формування стратегічної компетенції в процесі навчання іншомовного аудіювання / Л.В. Ягеніч // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. — 2003. — N 12. — С. 125-128. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. - (Подано короткий опис частин мовного портфеля з аудіювання для молодшого школяра та системи оцінювання у процесі роботи з ним.) Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, Формування навичок аудіювання на різних етапах вивчення англійської мови, АУДИТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, РА352866 Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання аудіювання англійською мовою: автореф. дис... канд. пед. наук / Л.В. Ягеніч; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 21 с. — укp.
|
| 8. |
Запитує: Максим (20.03.2012) Тема запиту: Дякую за попередню відповідь. Не підскажете, в яких словниках може зустрічатися словосполучення "система органів", "система державного контролю","система органів державного контролю". Дякую за розуміння. |
| 9. |
Запитує: Олена (10.05.2012) Тема запиту: Виховання культури розумової праці молодших школярів.Інтелектуальний компонент. |
Ключові слова: школярі -- молодші школярі -- розумова праця
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні джерела стануть Вам у нагоді! Видання є в НБУВ: Гальперин П. Я. Формирование знаний и умений на основе теории поэтапного усвоения умственных действий , Косма Т.В. Мислення учнів молодшого шкільного віку , Костюк Г. С. Мислення в діяльності молодших школярів , Костюк Г. С. Обучение и развитие младших школьников , Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности учащихся , Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности младших школьников ЗМІНА ПОКАЗНИКІВ РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ВПЛИВОМ РОСЛИННИХ АРОМАТИЧНИХ РЕЧОВИН, Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В.О.Сухомлинського, В. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Особливості оволодіння молодшими школярами прийомами розумової діяльності, ВИКОРИСТАННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ, Проблема формування загальнонавчальних умінь молодших школярів на сучасному етапі
|
| 10. |
Запитує: Максим (06.06.2012) Тема запиту: Доброго дня! підскажіть, що означає слово "спостереження"? дякую. |
Ключові слова: тлумачний словник -- спостереження
Перегляньте наступні матеріали. Пропонуємо також звернутися за додатковою інформацією у відділ ДБО за наступним посиланням: http://www.nbuv.gov.ua/library/h_dbo.html Видання є в НБУВ: ВА705253 Івченко, Анатолій Олександрович. Тлумачний словник української мови [Текст] / А. О. Івченко. - 13-те випр. вид. - Х. : Фоліо, 2008. - 540 c., ВА662664 Тлумачний словник української мови [Текст] : 14000 / уклад. Т. В. Ковальова, Л. П. Коврига. - Х. : Синтекс, 2005. - 672 с., ВА714483 Яковлева, Антоніна Миколаївна. Сучасний тлумачний словник української мови [Текст] : 55 000 слів / А. М. Яковлева, Т. М. Афонська. - Х. : Торсінг Плюс, 2008. - 672 с., ВА749362 Загнітко, Анатолій Панасович. Сучасний тлумачний словник української мови [Текст] / А. П. Загнітко, І. А. Щукіна. - Донецьк : БАО, 2012. - 960 с. , ВА724429 Сучасний тлумачний словник української мови [Текст] : 55 000 слів : розгорнуті поясн. до сл., спільнокорен. сл., сл.-синоніми, фразеол. звороти / уклад.: ст. викл. каф. укр. та світ. л-ри ХНПУ ім. Г. С. Сковороди Яковлева А. М., викл. каф. нім. філол. ХНПУ ім. Г. С. Сковороди Афонська Т. М. - Х. : Торсінг плюс, 2010. - 672 с. VseslovA , Словопедія , Бизнес- словарь
|
| 11. |
Запитує: Любов (20.09.2012) Тема запиту: лексичне значення слова квиток |
| 12. |
Запитує: Тетяна (25.09.2012) Тема запиту: Методика навчання фізичним вправам школярів молодших класів. |
Ключові слова: фізичні вправи -- початкова школа -- методика навчання
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА585721 Вільчковський Е. С. Система фізичного виховання молодших школярів: Навч.-метод. посіб.для викл. та студ. вузів / Е.С. Вільчковський, М.П. Козленко, С.Ф. Цвек / Ін-т змісту і методів навчання. — К., 1998. — 230 с. ( Висвітлюється мета, завдання, засоби, методи і форми фізичного виховання учнів молодших класів, розкривається роль занять фізичними вправами в організації раціонального режиму дня в школі і вдома. Наведено рекомендації щодо методики вивчення програмного матеріалу, організації уроків фізкультури і заходів з фізичного виховання в режимі навчального дня, позакласної і позашкільної фізкультурно-масової роботи, а також фізичного виховання дітей в сім'ї. Належне місце відводиться висвітленню прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів на заняттях фізкультурою, а також розкриттю прийомів підготовки їх до самостійного використання засобів фізичного виховання у повсякденному житті.), ВА632915 Шандригось В. І. Використання комп'ютера у підготовці вчителя фізичної культури до уроку: Метод. рек. на допомогу вчителям фіз. культури / В.І. Шандригось / Терноп. обл.ін-т післядиплом. освіти, Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т.: ТДПУ, 2002. — 91 с. ( Висвітлено проблему організації навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютерної технології. Визначено рівень дозування фізичних навантажень на заняттях з учнями перших класів. Описано розроблену комп'ютерну програму "Здоров'я дитини", розраховану для використання вчителями фізичної культури, інспекторами з фізичного виховання, науковцями в галузі фізичної культури та спорту за умов екологічно чистих регіонів і зон радіаційного забруднення. Розглянуто її призначення, функції, структуру, зміст і методологію.), ДС116815 Чопик, Роман Володимирович. Методика навчання фізичних вправ молодших школярів у процесі занять баскетболом [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чопик Роман Володимирович ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2009. - 259 арк., РА326339 Фролова Н. О. Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.О. Фролова / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.( Визначено суть та зміст поняття "особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні". Обгрунтовано та впроваджено педагогічну систему реалізації даного підходу у фізичному вихованні молодших школярів. Розроблено методику підходу складання індивідуальних програм їх занять фізичними вправами відповідно до психофізичного розвитку. За результатами дослідження розкрито специфіку змісту та методику впровадження особистісно зорієнтованого підходу до фізичного виховання даних школярів. Експериментально перевірено ефективність впливу даного підходу на захворюваність, успішність у навчанні, психофізичний розвиток та соціалізацію особистості молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи.), РА388499 Хрипко І. В. Вплив програм з традиційними та інноваційними засобами фізичного виховання на фізичний стан молодших школярів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І. В. Хрипко / Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2012. — 20 с. ( Уперше розроблено технологію оцінювання ефективності інноваційних програм з фізичного виховання, яка передбачає та дозволяє вчителю вибрати оптимальний варіант для певного контингенту дітей та умов матеріально-технічної бази школи. Уперше визначено характер впливу традиційних та інновайних засобів рухової активності на розвиток фізичних здібностей та пізнавальну, мотиваційну сферу молодших школярів, який залежить від спрямованості засобів фізичного виховання. ), Ж21367 Фідірко М. О. Формування фізичних і психологічних якостей молодших школярів засобами рухливих ігор / М. О. Фідірко // Наша шк . — 2009. — N 5 . — С. 97-99. , Ж16225 Іванніков С. І. Індивідуально-диференційований підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів до фізичного виховання учнів / С. І. Іванніков // Наука і освіта . — 2010. — N 8. — С. 170-172.( Розглянуто стан фізичного виховання учнів в системі освіти. Обгрунтовано ідею та шляхи реалізації індивідуально-диференційованого підходу як принципу підготовки майбутніх учителів початкової школи до ефективного фізичного виховання і укріплення здоров'я молодших школярів. Визначено завдання, яких вимагає упровадження індивідуально-диференційованого підходу в теорію і практику підготовки майбутніх вчителів початкової школи до фізичного виховання учнів. Зауважено, що навчання майбутніх учителів початкової школи спеціальних фізичних вправ, ігор може відбуватись не тільки під час вивчення методик фізичного виховання, воно може враховуватись й у змісті інших приватних методик.), Ж70281 Слобожанський науково-спортивний вісник. Вип. 8 / Харк. держ. акад. фіз. культури / Ред.: М.О. Олійник. — Х., 2005. — 329 с.( Розглянуто питання фізичного виховання населення, удосконалення підготовки спортсменів різної кваліфікації. Проаналізовано вплив аквааеробіки на фізичний стан людей різного віку, ефективність застосування позаурочних форм занять фізичними вправами з учнями молодшого шкільного віку. Розкрито дидактичні основи методики навчання та формування ведення здорового способу життя школярів, філософсько-педагогічні засади гармонійного виховання молоді., Ж73685 Дитина. Освіта. Соціум : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 18 лют. 2010 р., Київ / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова / Ред.: В.П. Андрущенко. — К., 2010. — 188 с. — (Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філос. Педагогіка. Психологія; Вип. 7). ( Розглянуто питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дитини, дидактичних ігор і комп'ютера у навчанні математики, текстових задач у розвитку логічного мислення молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні засади формування духовності у дошкільному віці. Проаналізовано вплив сім'ї на формування самооцінки дитини старшого дошкільного віку. Описано інтерактивні форми методичного керівництва фізкультурно-оздоровчою роботою в дошкільному навчальному закладі. Наведено вимоги до підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти)., Ж69411 Мацкевич Н. Особливості фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі / Н. Мацкевич // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2004. — N 19. — С. 42-46. ( Висвітлено питання врахування особливостей організму, розвитку фізичних якостей, формування рухових умінь молодших школярів в процесі організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі.), Ж69411 Дейнеко А. Х. Активизация занятий по физической культуре школьников 7 - 11 лет с помощью оздровительных видов гимнастики / А.Х. Дейнеко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2007. — N 5. — С. 59-62 . ( Исследовано отношение к занятиям физической культурой детей в возрасте 7 - 11 лет, определено их физическое состояние. Предложено проводить дополнительные уроки по физической культуре с использованием элементов спортивных и народных танцев, аэробики и фитнеса как оздоровительных видов гимнастики.), Ж69802 Денисовець Т. М. Експериментальне дослідження ефективності упровадження методики виховання здорового способу життя у загальноосвітніх навчальних закладах / Т.М. Денисовець // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол . — 2011. — Вип. 10. — С. 174-179., Ж69873 Чепурина О. Е. Использование средств и методов художественной гимнастики на уроках "Основы здоровья и физической культуры" в младших классах средней школы / О.Е. Чепурина, И.П. Закорко, А.В. Журавель, Г.Н. Будагьянц // Физ. воспитание студ. творч. спец . — Х., 2002. — N 4. — С. 86-97. ( Розглянуто проблеми вдосконалення навчального процесу з дисципліни "Основи здоров'я і фізичної культури" в молодших класах середньої школи, запропоновано один з шляхів їх подолання - використання на уроках засобів і методів художньої гімнастики.), Ж69028 Дикий О. Ю. Інноваційні технології на уроках фізичної культури / О. Ю. Дикий // Пед. пошук . — 2011. — N 2. — С. 17-18. ( Обгрунтовано необхідність пошуку новітніх оптимальних та ефективних систем фізичного виховання й оздоровлення молодого покоління. У ході проведеного дослідження визначено сутність понять теорії інноваційної педагогіки, виокремлено та проаналізовано можливості використання інноваційних технологій у галузі фізичного виховання за умов сучасної школи. ) Вплив спеціальних вправ на рівень фізичної підготовленості школярів молодшого шкільного віку, Кожевнікова Л. Оновлення змісту навчання і виховання учнів молодших класів на уроках фізичної культури в умовах особистісно орієнтованого навчання / Л.Кожевнікова // Спортивна наука України. - 2010. - №1 (30). - С. 53-63., Кліш і. С. Удосконалення фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку / І. С. Кліш // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2010. - № 23. - С. 156-159, Остапенко О. І. Особливості фізичного виховання учнів початкових класів у системі " родина - школа " / О. І. Остапенко // Вісник Кам’янець Подільського національного університету. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. - Кам’янець - Подільський. - 2008. - Вип. 1. - С. 219-226., Шамардіна Галина. Формування рухових умінь та навичок учнів початкової школи з використанням тенісу на уроках фізичної культури / Г. Шамардіна , Л. Шуба . // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2011. - № 3 (5). - С. 36-41.
|
| 13. |
Запитує: Алие (09.10.2012) Тема запиту: Здравствуйте!Терминологические словари по строительству - русско-английские, англо-русские, одноязычные - список (с данными - название, автор, год издания, кол-во страниц, кол-во терминов) всех существующих в каталоге библиотеки. Тематика может быть как по строительству, так и смежные или более узкие области (напр. материаловедение, |
Ключові слова: термінологічні словники -- словники з питань будівництва
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні видання, також радимо Вам відвідати Відділ довідково-бібліографічного обслуговування,читальний зал Відділу комплексного бібліотечного обслуговування НБУВ та ознайомитися з повним переліком словників, які Вас цікавлять. Видання є в НБУВ: ВА558096 Російсько-український будівельний словник [Текст] / АН України. Комітет наукової термінології ; сост. В. і. Гордєєв. - К. : Укрархбудінформ, 1994. - 509 с., ВА574898 Партина, Алла Семеновна. Архитектурные термины [Текст] : иллюстрированный словарь / А. С. Партина. - М. : Стройиздат, 1994. - 208 с., ВА574890 Англо-русский словарь по строительству и архитектуре [Текст] / ред. С. Серебряков. - М. : Москоу Интернэшнл Паблишерз, 1994. - 664 c., ВА569189 Корчемкин, Сергей Николаевич.Англо-русский строительный словарь [Текст] : около 55 000 терминов / С. Н. Корчемкин [и др.]. - М. : Русский язык, 1995. - 672 с. , ВА594618 Баторевич, Наталия Игоревна. Архитектурный словарь [Текст] / Н. И. Баторевич, Т. Д. Кожицева. - С.Пб. : Стройиздат СПб, 1999. - 256 с., ВА599729 Російсько-український автошляховий словник [Текст] : 25000 термінів / Державний ун-т "Львівська політехніка" ; уклад. І. П. Фецович. - Л. : [б.в.], 1999. - 394 с. , ВА574995 Англо-русско-украинский терминологический словарь-минимум [Text] : учеб. пособие для студ. строительных фак. / Донбасский горно-металлургический ин-т ; сост. Л. М. Деркач. - К. : [б.в.], 1996. - 144 с., ВА573230 Немецко-русский строительный словарь [Текст] : около 35 000 терминов / О. С. Поляков [и др.] ; ред. Н. И. Поливанов, М. А. Предтеченский. - 2. изд., стереотип. - М. : Руссо : Техника Лтд., 1996. - 612 с - Основний фонд, ВА626286 Архитектурно-строительный словарь [Текст] / сост. В. П. Полищук. - Курск : [б.и.], 2001. - 174 с. - Універсальний підсобний фонд, ВС37106 Коркин, В. Д. Англо-русский, русско-английский словарь. Словарь технических терминов и словосочетаний по отоплению, вентиляции, охлаждению, кондиционированию, теплоснабжению и строительной теплофизике [Текст] : около 12000 терминов в каждой части / В. Д. Коркин [и др.]. - М. : АВОК-ПРЕСС, 2001. - 340 с. - Основний фонд, ВА643034 Литвинов, Анатолій Іванович. Архітектура. Будівництво. Короткий термінологічний словник [Текст] : навч. посібник для студ. буд. спец. / А. І. Литвинов, В. М. Волощенко. - 2-е изд. - Вінниця : ВДТУ, 2003. - 120 с. - Чит. зал довідково-бібліографічного обслуговування, ВА649903 Бхатнагар, К. П. Русско-английский строительный словарь [Текст] : свыше 45 000 терм. / К. П. Бхатнагар. - М. ; Минск ; К. : Технические словари, 2000. - 694 с. - Універсальний підсобний фонд, ВА672082 Немецко-русский строительный словарь [Текст] : около 35 000 терминов / О. С. Поляков [и др.] ; ред. Н. И. Поливанов, М. А. Предтеченский. - 4.изд., стер. - М. : РУССО, 2004. - 612 с. - Універсальний підсобний фонд, ВА640541 Свердлов, Володимир Деонисович. Терміни будівельних конструкцій [Текст] : російсько-український словник для студ. спец. 7.092101 "Промислове та цивільне будівництво" всіх форм навчання / В. Д. Свердлов, О. І. Сіянов ; Вінницький держ. технічний ун-т. - Вінниця : ВДТУ, 2003. - 84 с. - Основний фонд, ВС50645 Бендерский, Ефим Борисович. Лапидарный архитектурно-строительный словарь [Текст] / Е. Б. Бендерский. - Кривой Рог : [Видавничий дім], 2008. - 191 с. - Бібліогр.: с. 190. - Універсальний підсобний фонд, ВА746138 Файник, Тетяна Мар'янівна. Народна будівельна термінологія українців Карпат і Прикарпаття [Текст] / Тетяна Файник ; Нац. акад. наук України, Ін-т народознав. = Folk building terminology of the ukrainians of the Carpathians and Prykarpattya / Tetiana Fajnyk : етнол. слов. - Л. : [б. в.], 2010. - 415 с. - Чит. зал довідково-бібліографічного обслуговування, ВА756459 Кирилов, Олексій Анатолійович. Англо-український словник будівельних термінів [Текст] : словник / О. А. Кирилов, І. С. Степанова, О. Р. Яковець ; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2011. - 129 с. - Основний фонд
|
| 14. |
Запитує: Руслана (19.10.2012) Тема запиту: Доброго дня.Я працюю логопедом в садочку.Чи є у вас в бібліотеці книга Рібцун Ю. В. "Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ", видання: Київ, "Освіта України", 2011 рік? Це єдина корекційна програма в Україні, рекомендована Міністерством і дуже мені потрібна для роботи. Чекатиму на вашу відповідь. Дякую! |
| 15. |
Запитує: Аліна Хілько (03.12.2012) Тема запиту: Методика викладання математики у початкових класах |
Примітка: джерела Ключові слова: уроки математики для молодших школярів -- викладання математики у початкових класах -- математика у початкових класах -- методика викладання математики
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА603178 Богданович, Михайло Васильович Методика викладання математики в початкових класах [Текст] : навч. посіб. / М. В. Богданович [та ін]. - 2.вид., перероб. і доп. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2001. - 367 с., ВС32947 Король, Я. А. Практикум з методики викладання математики в початкових класах [Текст] : навч. посібник для пед. ун-тів та ін-тів / Я. А. Король. - Тернопіль : Мандрівець, 1998. - 135 с., ВА619641 Матюшко, Іван Семенович. Програмно-організаційне, науково-методичне забезпечення навчального процесу з методики викладання математики в початкових класах [Текст] : навч.-метод. посібник / І. С. Матюшко, Н. М. Федотова ; Чернігівський держ. педагогічний ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів : Чернігівський ЦНТЕІ, 2002. - 176 с., ВА735831 Глузман Н. А. Методико-математична компетентність майбутніх учителів початкових класів: монографія / Н. А. Глузман. — К.: Вища шк.-XXI, 2010. — 407 с. , В353243/1 Скворцова С. О. Методика навчання розв'язування сюжетних задач у початковій школі: навч. посіб. Ч. 1. Методика формування в молодших школярів загального уміння розв'язувати сюжетні задачі / С. О. Скворцова. — О., 2011. — 267 с., В353243/2 Скворцова С. О. Методика навчання розв'язування сюжетних задач у початковій школі: навч. посіб. Ч. 2. Методика формування в молодших школярів умінь розв'язувати задачі певних видів / С. О. Скворцова. — О., 2011. — 154 с., Ж72348 Школа першого ступеня : теорія і практика / Ред.: В.П. Коцур. — Переяслав-Хмельниц., 2003. — 261 с. — (Зб. наук. пр. Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г.Сковороди; Вип. 7). ( Описано нові педагогічні технології використання національних освітянських традицій у сучасному інформаційному суспільстві, засоби особистісно орієнтованого навчання математики у початкових класах. Висвітлено етапи діалогічної взаємодії молодших школярів із навчальним текстом. Розглянуто проблеми навчання в сучасній початковій загальноосвітній школі, методико-педагогічні проблеми організації навчально-виховного процесу в початковій школі на сучасному етапі, технологічності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкової школи, його дидактико-методичної підготовки до впровадження сучасних технологій навчання, комплексного підходу екологічного виховання учнів молодших класів.) , Ж69802 Гемеджи А. С. Этапы формирования обобщенных приемов учебной работы у младших школьников на уроках математики / А.С. Гемеджи // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол . — 2010. — Вип. 7. — С. 155-160. , Ж69028 Іванців М. Сучасні технології ефективного ознайомлення з новим матеріалом у початковій школі / М. Іванців // Пед. пошук . — 2011. — N 1. — С. 15-17., Ж22620 Сергеєв Я. Організація роботи учнів з підручником математики / Я. Сергеєв // Дир. шк., ліцею, гімназії . — 2009. — N 6. — С. 123-127. , Ж70936 Урбан М. А. Методические варианты использования учебных моделей на уроках математики в начальной школе / М. А. Урбан // Педагогіка вищ. та серед. шк.: зб. наук. пр . — 2010. — Вип. 28. — С. 166-172. , Ж21367 Скарга Л. К. Деякі прийоми підведення підсумку уроку математики у початкових класах / Л. К. Скарга // Наша шк . — 2010. — N 5/6. — С. 47-48., Ж69408 Вісник Черкасько університету / Ред.: В.В. Масненко. — Черкаси, 2006. — 173 с. — (Пед. науки; Вип. 81). ( Розглянуто питання діагностики розвиненості математичної культури вчителя початкових класів, використання активних методів навчання у процесі формування особистісних якостей спеціалістів-математиків, удосконалення методики викладання математики з використанням комп'ютерних технологій.) Федотова Н. М. ЦІКАВІ ЗАДАЧІ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ [Електронний ресурс] / Н. М. Федотова. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/ped/2010_79/Fedotova.pdf. - Назва з екрану., Глузман Неля СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ [Електронний ресурс] / Неля Глузман. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Pippo/2012_1/Gluzman.htm. - Назва з екрану., Глузман Неля Анатоліївна РОЗВИТОК МЕТОДИКИ І ЗМІСТУ МЕТОДИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ [Електронний ресур] / Неля Анатоліївна Глузман. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_26_1/Glyzman.pdf. - Назва з екрану., Міськова Наталія ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ [Електронний ресурс] / Наталія Міськова. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Npd/2009_4/Miskova.pdf. - Назва з екрану.
|
| 16. |
Запитує: маша (08.01.2013) Тема запиту: помогите составить список литературы по темам: Охарактеризувати сучасний стан ПНБ. 2.Розглянути успіхи в розвитку національної бібліографії Індії за останню чверть минулого століття. 3. Яке групування матеріалу в покажчиках ПНБ опти¬мальне: а) словникове; б) систематичне; в) алфавітне; г) тематичне? 4. Скласти список міжнародних бібліотечно-бібліографічних організацій у хронологічному порядку їх створення. |
Ключові слова: БІБЛІОТЕКОЗНАВСТВО
Добрий день!Ваш запит потребує глибокої пошукової роботи. Рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал бібліотекознавчої літератури, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. Також ознайомтесь, будь ласка, уважно з Правилами роботи сервісу «Віртуальна бібліографічна довідка» Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. На жаль, ми не розглядаємо запити, пов’язані з підготовкою цілісного тексту з відповідної проблематики, який може бути використаний як основа для виступу, написання огляду, статті тощо. Також зверніть увагу на пункт 4.4 " Правил роботи сервісу «Віртуальна бібліографічна довідка»Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : Кожний запит має містити лише одне питання. На все добре! Зал каталогів, Читальні зали обслуговування періодичними виданнями, Відділ довідково - бібліографічного обслуговування, Читальний зал бібліотекознавчої літератури
|
| 17. |
Запитує: Катя (15.01.2013) Тема запиту: Всесвітні та регіональні бібліографічні словники |
| 18. |
Запитує: Ярослав (10.04.2013) Тема запиту: Доброго дня допоможіть підібрати літературу для написання курсової роботи з теми "Шкільні вечори та їх роль у розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів" |
Примітка: Хотілося б більше електронних джерел Ключові слова: Шкільні вечори
Доброго дня! Пропонуємо Вам переглянути перелік літератури. Також рекомендуємо самостійно ознайомитися з систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА762022 Оптимізація виховного потенціалу позашкільного навчального закладу : колект. моногр., В. В. Вербицький, О. В. Литовченко, Л. І. Ковбасенко, Л. М. Бондар, А. С. Герасімова / Ред.: О. В Литовченко. — К.: Пед. думка, 2012. — 191 с. , ВА603962 Дем'янюк Т. Д. Нові технології позашкільної освіти і виховання / Т.Д. Дем'янюк, І.О. Первушевська ; Наук.-метод. центр середньої освіти. — Рівне: Волин. обереги, 2000. — 351 с. , Ж22868 Чайковська А. Виховання музично-співочих навичок у шкільному вокальному ансамблі / А. Чайковська // Нова пед. думка . — 2009. — N 1. — С. 114-116., Ж21367 Нікітенко Р. І. Методичні рекомендації щодо організації роботи гуртка в позашкільному навчальному закладі / Р.І. Нікітенко // Наша шк . — 2007. — N 4. — С. 39-49., Ж70151 Гаврилюк В. Ю. Клуби старшокласників як суспільні інституції формування життєвої компетентності та творчої активності учнівської молоді / В.Ю. Гаврилюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка . — 2005. — N 24. — С. 157-160. Настенко Н. Випускні вечори / Н. Настенко, Р. Старокольцева // Імідж сучасного педагога. - 2008. - № 5-6. - С. 119-123. , Іванова О. І. Формування пізнавального інтересу шестикласників у позаурочний час / О. І. Іванова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2012. - № 4. - С. 184-193., Шевчук І. В. Педагогічне керівництво вільним часом школярів [Електронний ресурс] / І. В. Шевчук. - Режим доступу. - URL: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2007_14_2/doc_pdf/shevchyk.pdf. - Назва з екрану., Торгунова З. Н. Развитие познавательных способностей младших школьников в условиях группы продленного дня / З. Н. Торгунова, Н. С. Дмитренко // Таврійський вісник освіти. - 2012. - № 4. - С. 207-215., Резнік Н. О. Виховання в учнів початкових класів гуманістичних цінностей у позаурочній діяльності [Електронний ресурс] / Н. О. Резнік. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/NiO/2011_4_2/statti/Rezn.htm. - Назва з екрану., Гусь Т. Й. Організація змістовного дозвілля у позашкільному закладі / Т. Й. Гусь, Т. В. Павлова-Сисюк // Таврійський вісник освіти. - 2011. - № 1. - С. 76-82. , Сєрих Л. В. Формування естетичної культури молодших школярів засобами театралізованої діяльності / Л. В. Сєрих // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Сер. Педагогічні науки. - 2008. - № 1. - 250-258., Іващенко Л. Психолого-педагогічна проблема розвитку школяра як творчої індивідуальності [Електронний ресурс] / Л. Іващенко. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vird/2011_13/PDF/23.pdf. - Назва з екрану., Долецкая С. В. Модель патриотического воспитания младших школьников средствами краеведения [Электронный ресурс] / С. В. Долецкая. - Режим доступа : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pspo/2010_25_2/doleck19.pdf. - Название с экрана., Грицай Н. Б. Активізація пізнавальної діяльності учнів під час проведення тижнів біології в школі [Електронний ресурс] / Н. Б. Грицай. - Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Nzvdpu_pp/2007_18/text%20rozdil%202/aktuvizaciya%20piznavalnoi.pdf. - Назва з екрану.
|
| 19. |
Запитує: Олена Лазебна (07.05.2013) Тема запиту: Чи є в наявності словник у шести томах: Ruth Klappenbach, Wolfgang Steinitz "Wörterbuch der deutschen Gegenwartssprache", Akademie-Verlag, Berlin,1967. (Band 1-6) |
Примітка: В якому залі міститься цей словник????? Ключові слова: словник
Добрий день! Потрібне Вам видання у фондах НБУВ не зберігається.
|
| 20. |
Запитує: Олена Миколаївна (13.05.2013) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, у бібліотеці є німецько-український юридичний словник, одним з авторів є Залевська, |
Ключові слова: німецько-український юридичний словник
Доброго дня! Можливо Вам допоможе наступний словник. Видання є в НБУВ: ВА563775 Російсько-українсько-англійсько-німецький юридичний словник [Текст] / В. Г. Гончаренко, В. Ю. Залевська, І. Д. Кучеренко [та ін.]. - К. : Либідь, 1995. - 240 с.
|
| | |
|
|