Ключові слова: деструктивное поведение --
деструктивная агрессия --
старший дошкольный возраст
Добрий день! Перегляньте наступні матеріали:
Видання є в НБУВ: ВА586728 Паренс, Генри.
Агрессия наших детей [Текст] / Г. Паренс ; пер.с англ. Л. Г. Герцик, А. В. Решетникова. - М. : Форум, 1997. - 160 с - Основний фонд,
Ж15712 Джерела психологічної дестабілізації та чинники формування схильності до соціально-негативної поведінки дітей / Л.А. Волянська, Е.І. Бурбела // Буков. мед. вісн. — 2006. — 10, N 1. — С. 93-97. - (Зазначено, що кризовий стан суспільства,
деструктивна агресія засобів масової інформації, нестабільність внутрішньородинного середовища, руйнівні зміни мотиваційної сфери на тлі біологічно-конституційного статусу за відсутності всебічної активної планової профілактичної програми девіантної поведінки підлітків у системі охорони здоров'я та шкільного виховання є основними джерелами психологічної дестабілізації сучасних дітей.),
ВА675076 Насильство в сім'ї щодо жінок та дітей: медико-психологічні, поведінкові та соціальні наслідки: Посіб. для соц. працівників / О.О. Кочемировська, А.А. Ходоренко; Харк. центр жін. дослідж. — Х.: Сх.-регіон. центр гуманіт.-освіт. ініціатив, 2006. — 84 с. - (Висвітлено питання запобігання насильства в сім'ї, наведено основні уявлення щодо форм, причин і наслідків даного негативного явища. Викладено відомості щодо психологічних особливостей осіб, схильних до скоєння сімейного насильства, та тих, що постраждали від даного явища. Розглянуто насильство в батьківських стосунках як фактор
деструктивного впливу на становлення особистості дитини).,
Ж14603 Фактори негативного впливу ЗМІ на формування особистості дітей та підлітків у контексті попередження дитячої бездоглядності / Л.М. Денисенко // Постметодика. — 2009. — N 2. — С. 53-56.,
Ж14603 Недоліки організації дозвілля як чинник поширення бездоглядності дітей / Н.М. Кононенко // Постметодика. — 2009. — N 2. — С. 60-61. - (Висвітлено проблеми організації дозвілля, що стимулюють
деструктивну поведінку дітей та молоді. Зазначено про важливу роль клубів за місцем проживання у профілактиці дитячої бездоглядності.),
ВА726290 Діти і медіа: соціалізація в агресивному медіасередовищі: монографія / О.В. Петрунько. — Полтава: Укрпромторсервіс, 2010. — 480 с. - (Розглянуто філо- та онтогентичні основи, моделі й адаптаційно-захисний потенціал соціалізації як складного багатофункціонального механізму самозбереження та самовідтворення суспільств і соціумів. Досліджено ймовірні ризики соціалізації за умов сучасного (агресивного) медіасередовища, створеного аудіовізуальними медіа. Проаналізовано феномен агресивного медіасередовища, зокрема, тексти, що його утворюють, системні ознаки потенційної
деструктивності, ризики, пов'язані з тривалим перебуванням у сфері впливу даного явища. Процес соціалізації в агресивному медіасередовищі розглянуто як медіасоціалізацію, вимушену самосоціалізацію дітей у сфері медіавпливу без належної участі та підтримки дорослих, поза їх увагою та контролем. Розглянуто потенційно
деструктивні наслідки медіасоціалізації, розкрито особливості їх прояву на індивідуальному та соціальному рівнях функціонування соціальної системи.),
Ж16225 . Влияние бесконтрольного просмотра телевизора на формирование личности ребенка старшего дошкольного возраста / У.В. Варнава // Наука і освіта. — 2009. — N 6. — С. 104-107. - (С помощью данных исследований Национального института по вопросам СМИ и семьи раскрыты существенные аспекты формирования личности ребенка, который отдает преимущество телевизору. Выявлены особенности различных сфер личности ребенка старшего дошкольного возраста, возникшие под влиянием бесконтрольного просмотра телевизора. Исследованы особенности процесса общения ребенка, которые возникают в связи с бесконтрольным просмотром телевизора.),
Ж16225 Представления о добре и зле в рисунках детей старшего дошкольного возраста / Е.Е. Белан // Наука і освіта. — 2007. — N 4-5. — С. 13-14. - (Наведено результати дослідження моральних уявлень, що формуються в сучасних дошкільників. Показано, що в дослідженні були використані образотворчий метод і метод бесіди. Виявлено здатність переважної кількості дітей 6 - 7 років чітко розрізняти категорії добра та зла. Констатовано, що подібні уявлення дітей є результатом впливу "інформаційно вражаючих факторів".),
Ж69786 Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З.І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — Вип. 12. — С. 55-59. - ( Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.),
Ж71961 Фактори, що впливають на появу агресивних реакцій у дітей старшого дошкільного віку та визначення шляхів профілактики агресивної поведінки / З. Ікуніна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб. — 2008. — Вип. 14. — С. 282-285. - ( Подано результати дослідження факторів агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Надано психологічний портрет агресивної дитини. Окреслено шляхи профілактики та корекції агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку.),
ВА657038 Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук, І.С. Булах, Т.М. Зелінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К.: Просвіта, 2004. — 413 с. - (На основі досягнень психологічної науки систематизовано та наведено відомості з вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку дитини. Розкрито суть понять про психологію виховання, учіння, навчання. Розглянуто питання психології дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка, старшокласників. Визначено стилі педагогічної діяльності.),
ВА732610 Психологія вікового розвитку особистості / Е. У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград: Імекс ЛТД, 2010. — 216 с. ,
РА368538 Вплив розлучення батьків на життєдіяльність дитини молодшого шкільного віку: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.М. Руденко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. ,
Ж73685 Вісник Інституту розвитку дитини / Ред.: В.П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 158 с. - (Висвітлено екзистенційні передумови конструктивності та
деструктивності в людському бутті у контексті європейської культури. Розкрито сутність формування творчих здібностей старших дошкільників (СД) у театралізованій діяльності. Визначено кореляційний зв'язок інтелекту та афекту у СД, самооцінку молодших школярів у навчальній діяльності. Розглянуто проблему виховання дітей на основі природознавства в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського та втілення його ідей на сучасному етапі.)
ІГРОВА КОМП’ЮТЕРНА АДИКЦІЯ У СТАРШОМУ ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ,
ПРОФИЛАКТИКА АГРЕССИВНОГО ПОВЕДЕНИЯ ДОШКОЛЬНИКОВ СРЕДСТВАМИ ФК