Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПОЧАТКОВ$<.>+<.>K=ШКОЛ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 181
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: Сосідко (16.11.2010) Тема запиту: Педагогіка вищої школи |
Ключові слова: ПЕДАГОГІКА -- Вища школа Видання є в НБУВ: ВА721209 Андрущенко Віктор Петрович, Бех І. Д., Волощук І. С., Глузман О. В., Гузій Н. В., Дем'яненко Н. М. Педагогіка вищої школи: підручник / АПН України; Інститут вищої освіти / Василь Григорович Кремень (ред.). — К. : Педагогічна думка, 2009. — 256с. — Бібліогр.: с. 244-255. — ISBN 978-966-644-109-9., ВА631127 Бартєнєва Ірина Олександрівна, Богданова Інна Михайлівна, Бужина Ірина Михайлівна, Дідусь Ніна Іванівна, Дмитрієва Маргарита Степанівна. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник / Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. — О. : ПДПУ ім. К.Д.Ушинського, 2002. — 344с. , С10868 Дем'яненко Н. М., Кравченко І. М., Левшин М. М., Прудченко І. І., Савельєв В. Л., Смікал В. О. Навчально-методичний комплекс 8.000005 - Педагогіка вищої школи / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут соціології, психології та управління. Кафедра історії освітньо-виховних систем і технологій. — К., 2008. — 166с. , ВА667209 Ельбрехт Ольга Михайлівна. Педагогіка вищої школи: Модульний лекційно-практичний курс / Європейський ун-т. — К. : Видавництво Європейського ун-ту, 2005. — 80с. , ВА726470 Кнодель Людмила Володимирівна. Педагогіка вищої школи: посіб. для магістрів / Л. В. Кнодель. — К. : Вид. Паливода А.В., 2008. — 134, [2] с., СО27734 Кудіна В. В., Соловей М. І., Спіцин Є. С. Педагогіка вищої школи: навч. посібник для студ. вищих навч. закл. — 2-ге вид., доп. і переробл. — К. : Ленвіт, 2007. — 194с. — Бібліогр.: с. 112-118. , ВА689303 Кузьмінський Анатолій Іванович. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. — К. : Знання, 2005. — 486с., ВА685584 Курлянд Зінаїда Наумівна, Хмелюк Раїса Іллівна, Семенова Алла Василівна, Бартєнєва І. О., Богданова І. М. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / Зінаїда Наумівна Курлянд (ред.). — 3-є вид., перероб., доп. — К. : Знання, 2007. — 495c. , ВА679131 Марушкевич Алла Адамівна. Педагогіка вищої школи: теорія виховання: Навч. посіб. / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К. : ВПЦ "Київський ун-т", 2006. — 60с., ВА713416 Педагогіка вищої школи: словник-довідник / Гуманитарний ун-т "Запорізький ін-т держ. та муніципального управління" / Ольга Олександрівна Фунтікова (уклад.). — Запоріжжя : ГУ ЗІДМУ, 2007. — 404с. Педагогіка вищої школи – курс лекцій, Педагогіка вищої школи, Викладення матеріалу у вищій школі, Педагогіка вищої школи - Ортинський В.Л Педагогіка вищої школи, Педагогіка, Педагогіка вищої та середньої школи
|
| 2. |
Запитує: Добра (04.02.2011) Тема запиту: Моніторинг якості освіти у школі |
Ключові слова: Моніторинг якості освіти у школі Видання є в НБУВ: ВА671042 Лукіна, Тетяна. Моніторинг якості освіти: Теорія і практика [Текст] / Т. Лукіна. - К. : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавець Л.Галіцина, 2006. - 128 с., ВА674451 Моніторинг якості освіти з історії України [Текст] : збірник матеріалів для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. 9 клас / авт.-упоряд. Н. І. Ольхіна [та ін.]. - Донецьк : Прем'єр ; Запоріжжя : [б.в.], 2006. - 416 с. , ВА661476 Лукіна, Тетяна Олександрівна.Моніторинг якості освіти: теорія та практика [Текст] / Т. О. Лукіна, О. О. Патрикеєва ; Відкрита педагогічна школа. - К. : Плеяди, 2005. - 111 с., ВА660746 Моніторинг якості освіти: світові досягнення та українські перспективи [Текст] : посіб. / заг. ред. О. І. Локшина. - К. : К.І.С., 2004. - 128 с., ВА660745 Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні [Текст] : рекомендації з освітньої політики / заг. ред. О. І. Локшина. - К. : К.І.С., 2004. - 160 с., СО29384 Моніторинг якості математичної освіти. Різнорівневі завдання з математики для учнів початкових класів [Текст] : зб. дидакт. матеріалів / Донец. обл. ін-т. післядиплом. пед. освіти ; уклад. : Сєдова Н. М. [та ін.]. - Донецьк : Каштан, 2007. - 84 с, Ж23569 Моніторинг якості освіти: поняття та реальність здійснення / О. Скубашевська // Вища освіта України. — 2008. — N 3. — С. 37-42., Ж69028 Створення і функціонування системи моніторингу в освітньому закладі / Л. Щоголєва, В. Вознюк // Пед. пошук. — 2007. — N 2. — С. 21-24. , Ж22868 Створення та функціонування системи моніторингу якості освіти для прогнозування розвитку освіти в регіоні / А. Шегеда // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 96-99 КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ – ЦЕНТРАЛЬНА КАТЕГОРІЯ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВИ, Моніторинг якості виховної роботи, МОНІТОРИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗАГАЛЬНООВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ, Проблемм та перспективи якості освіти в Україні, Використання даних моніторингу в загальноосвітньому навчальному закладі, МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ ФРАНЦІЇ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ, УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА, Якість підготовки учнів з іноземної мови як об'єкт моніторингових досліджень, Моніторинг у процесі аналізу діяльності суб’єктів освітнього середовища, Наукове обгрунтування критеріїв і показників для національної системи моніторингу якості освіти
|
| 3. |
Запитує: Оксана (22.04.2011) Тема запиту: Чи не могли б Ви мені допомогти знайти інформацію по темі "Етапи навчання діалогічного мовлення в школі".(бажано не книжні джерела)Щиро дякую!Зі святом! |
Ключові слова: діалогічне мовлення
Шановна Оксано! Сподіваємось, підібрані нами матеріали Вам допоможуть. Дякуємо за привітання! Звертайтеся до нас надалі. Успіхів! Видання є в НБУВ: РА323683 Ляшкевич, Антоніна Іванівна. Наступність і перспективність формування діалогічного мовлення учнів початкових і 5 класів загальноосвітньої школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ляшкевич Антоніна Іванівна ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2003. - 18 с., ВА641805 Палихата, Елеонора Ярославівна. Методика навчання українського усного діалогічного мовлення учнів основної школи [Текст] / Е. Я. Палихата. - Т. : ТДПУ ім. Володимира Гнатюка, 2002. - 272 с. РОЗВИТОК НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНШОМОВНІЙ АУДИТОРІЇ, СИТУАТИВНІСТЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ АСПЕКТІ, Врахування індивідуальних особливостей учнів у навчанні діалогічного мовлення в умовах сільської школи, РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ, НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Внутрішня контрастивність діалогічного мовлення: до вибору параметрів аналізу , ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО ТА МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Діалогічне мовлення, Особливості діалогічного мовлення та його функції
|
| 4. |
Запитує: Івнова Світлана (27.04.2011) Тема запиту: Організаційно-педагогічні умови формування емоційно-вольової готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
Примітка: навчальна Ключові слова: емоційно-вольова сфера -- дитина дошкільного віку
Добрий день! Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: РА376109 Замрозевич, Світлана Романівна. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Замрозевич Світлана Романівна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2010. - 21 с, ВА692332 Сисоєнко, Надія Василівна. Методика визначення функціональної готовності дітей до навчання в школі [Текст] : навч.-метод. посібник для мед.-пед. персоналу шкіл та студентів / Н. В. Сисоєнко, Л. В. Сєрих ; Черкаський національний ун-т ім. Б.Хмельницького. Кафедра вікової фізіології та валеології, Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзеєва. - Черкаси ; К. : [б.в.], 2007. - 52 с., РА300295 Ле Тхань Ван Педагогічні умови формування функціональної готовності дітей старшого шкільного віку до початку систематичного навчання у школі [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ле Тхань Ван ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 с., РА320616 Прокопенко, Валентина Іванівна. Підготовка дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності у школі (на матеріалі роботи навчально-виховного комплексу дошкільний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Прокопенко Валентина Іванівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 с., Ж70586 . Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини, як умова готовності до школи / Н. С. Славіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 170-172.( - Зазначено, що в дошкільному віці починає реально формуватись особистість дитини, даний процес тісно пов'язаний з розвитком емоційно-вольової сфери. Наголошено, що у дитини в процесі виховання і навчання, під впливом вимог дорослих і дітей формується можливість підкоряти свої дії тій чи іншій задачі, досягати цілі. Доведено, що оволодіння дитиною умінням довільно керувати своїми рухами та діями є найбільш суттєвим показником її загального розвитку і свідчить про готовність дитини до навчання у школі.), ВА653567 Вікова психологія: Курс лекцій / Е.У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. — Кіровоград, 2004. — 187 с. , Ж14642 Розвиток емоційно-вольової регуляції в дошкільників / Н.В. Сидячева // Педагогіка і психологія. — 2007. — N 4. — С. 100-105. (Наведено результати апробації розробленої психокорекційної програми розвитку вольової та емоційної сфер дошкільнят. Розкрито мету та завдання експерименту. Розглянуто ігри, завдання та вправи, використані під час виконання програми.), ВА688360 Основи психології та педагогіки: конспект лекцій та навч.-метод. забезп. / С.М. Білоус; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. — К., 2007. — 240 с. (Викладено питання розвитку психіки та свідомості, психології пізнавальних процесів особистості, емоційно-вольової сфери особистості, психології спілкування) Психологічні особливості мотиваційної готовності до школи дитини старшого дошкільного віку, Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі, Психолого-педагогічна корекція низького рівня шкільної готовності старших дошкільників, ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОСТІ І НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
|
| 5. |
Запитує: Василь Суходольський (28.04.2011) Тема запиту: У бібліотеці є ця дисертація у електронному варіанті? - Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 |
Ключові слова: Хом'як Іван Миколайович
Добрий день! На жаль у фондах НБУВ дисертації у електронному вигляді не зберігаються. Ознайомитися з оригіналом дисертації Ви можете тільки у читальному залі обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського . Це спеціалізований зал Бібліотеки, з правилами роботи якого ознайомтесь за наступним посиланням: Видання є в НБУВ: ДС75247 Хом'як, Іван Миколайович. Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 6. |
Запитує: Валентин (08.05.2011) Тема запиту: Смалько О.А. Комп'ютеризована підтримка факультативних та позакласних занять з математики в старшій школі//Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: Збірник наукових праць.-К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003.-Вип. 6. |
Примітка: шифр
Шановний Валентин, цей збірник є у фонді НБУВ. Скористайтесь наступною інформацією. Видання є в НБУВ: ВА604744 Смалько О. А. Використання комп'ютера на уроках математики в школі : Метод. рек. / О. А. Смалько. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2000. - 118 с., Ж70520/2003/6 Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання [Текст] : збірник наукових праць/ Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003, Вип. 6 Адреса збірника "Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання" в Електронному каталозі НБУВ
|
| 7. |
Запитує: Наталія (12.08.2011) Тема запиту: Інтерактивні методи та інноваційні технології як засіб поліпшення якості засвоєння компетентностей у другокласників |
Примітка: статті Ключові слова: Інтерактивні методи -- інноваційні технології -- початкова школа
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні статті Вам допоможуть. Бажаємо успіху! НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НВЗ ЗАКАРПАТТЯ (НА ПРИКЛАДІ «ВЕСЕЛКОВОЇ ШКОЛИ»), ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ГРИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЗРОСТАННЯ ПОКАЗНИКІВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ЗАСТОСУВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ СИСТЕМИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ , ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА, ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ, НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ УРОКІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА ПІДҐРУНТІ РІЗНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ, НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ, мультимедійні технології у початковій ланці освіти, КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ МАТЕМАТИКИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ, ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ВАЖЛИВА ПЕРЕДУМОВА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ, РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, МОДЕЛІ ПРОПЕДЕВТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД , Доcлідження впливу ІКТ на особистісні якості учня початкових класів в умовах навчального процесу загальноосвітньої школи
|
| 8. |
Запитує: Олександр Міхно (22.09.2011) Тема запиту: Доброго дня, шановний бібліотекарю! Шукаю статтю за таким бібліографічним описом: Селиванова Л.В. Педагогические взгляды Е.П.Гребенки // Республиканский научный сборник УКРАIНСЬКА МОВА I ЛIТЕРАТУРА В ШКОЛI, том I (Киев, 1964. Це опис з автореферату Селіванової Л.В. На жаль, сторінок не вказано. Допоможіть, будь ласка, знайти цю статтю |
Ключові слова: Українська мова і література в школі -- Дивослово
Добрий день! На жаль, в фондах НБУВ не відображений документ за вказаною Вами назвою. Звертаємо увагу на журнал Дивослово : українська мова й література в школі. Щомісячний науково- методичний журнал, К. За 1964р. в фондах НБУВ зберігаються № 1-12. (див. шифр журналу). Видання є в НБУВ: Ж28928 Дивослово- К 1964, № 1-12
|
| 9. |
Запитує: Наталія (06.10.2011) Тема запиту: Сценарії святкування ювілею або річниці школи ( навчального закладу). |
| 10. |
Запитує: Олексій (17.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь ласка з літературою на кандидатську дисертацію (книги, дисертації, автореферати та ін.) на тему "Формування рухових навичок з футболу в учнів основної школи на уроках фізичної культури". Дякую! |
Ключові слова: футбол -- фізична культура -- рухові навички
Добрий день! Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе вашим вишукуванням: Видання є в НБУВ: ДС61506 Пшыбыльски, Войцех. Комплексный контроль в системе многолетней подготовки футболистов детского и юношеского возраста [Текст] : дис... д-ра наук по физ. воспитанию и спорту: 24.00.01 / Пшыбыльски Войцех ; Украинский гос. ун-т физического воспитания и спорта, Академия физического воспитания в Гданьске. - К., 1998, ДС89467 Шаленко, Віктор Васильович. Формування рухових якостей та технічної підготовленості школярів протягом безперервної футбольної підготовки [Текст] : дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Шаленко Віктор Васильович ; Харківська держ. академія фізичної культури. - Х., 2005., ДС104784 Васильчук, Аурел Григорович. Технологія навчання футболу школярів у системі фізичного виховання загальноосвітніх шкіл [Текст] : дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Васильчук Аурел Григорович ; Чернівецький торговельно-економічний ін-т Київського торговельно-економічного ун-ту. - Чернівці, 2007., РА384627 Мішаровський, Руслан Миколайович. Методика диференційованого навчання рухових умінь молодших школярів у процесі занять футболом [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Мішаровський Руслан Миколайович ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2011., ДС105489 Журид, Сергей Николаевич. Совершенствование технико-тактической подготовки футболистов 15-17 лет с использованием комплексов тренировочных заданий [Текст] : дис... канд. наук по физ. воспитанию и спорту: 24.00.01 / Журид Сергей Николаевич ; Харьковская гос. академия физической культуры. - Х., 2007., ВА675195 Основи здоров'я і фізична культура (теоретичні відомості):Навч. посіб. / Н.В. Андрощук, М.М. Андрощук. — Т.: Підруч. і посіб., 2006. — 160 с. (Розглянуто засади знань з фізичної культури як важливої складової загальної культури людини, викладено державні тести та норми оцінювання фізичної підготовленості школярів, основні прийоми самоконтролю під час занять фізичними вправами. Наведено інформацію про основні рухи у різних видах спорту, популярні спортивні ігри (баскетбол, волейбол, гандбол, футбол). Розкрито суть основних понять фізичної культури.), ВА732898 Методика навчання футболу на уроках фізичної культури в школі:навч. посіб. / А. Г. Васильчук, Ю. Ю. Мосейчук. — Чернівці: Технодрук, 2010. — 216 с(Висвітлено історію розвитку світового й українського футболу. Запропоновано технологію організації та проведення уроку фізичної культури з футболу в загальноосвітній школі з урахуванням статі, вікових особливостей, фізичної, тактичної та технічної підготовки учнів. Розкрито теоретичні та методичні засади навчання техніки та тактики гри в футбол.), Ж69873 Особенности развития скоростных и скоростно-силовых качеств у юных футболистов 11 - 14 лет / В.В. Шаленко // Физ. воспитание студ. творч. спец. — 2005. — N 8. — С. 82-88.(Описано сучасний етап розвитку футболу, що характеризується інтенсифікацією рухової діяльності футболістів, розширенням діапазону їх ігрових дій. Гра у футбол включає різноманітні рухові дії, у яких найбільше місце займають швидкісні та швидкісно-силові.), ВА728502 Спортивні ігри з методикою викладання (футбол) [Текст] : метод. рек. / Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича ; уклад. Ю. Ю. Мосейчук. - Чернівці : Чернів. нац. ун-т, 2010.(Наведено теоретичні та практичні відомості про футбол, визначено головні складові футбольної підготовки. Описано структуру багаторічної підготовки до футболу, методику організації та проведення масових змагань. Висвітлено інструкторську та суддівську практику з даного виду спорту.), ВА654914 Футбол у школі:Навч.-метод. посіб. / К.Л. Віхров. — 2-е вид., випр. й доповн. — К.: Комбі ЛТД, 2004. — 256 с. (Розглянуто методичні та організаційні питання навчання футболу та проведення занять з нього у школі. Наведено відомості з історії футболу, техніки і тактики гри, фізичної та психологічної підготовки. Розкрито витоки українського футболу.), ВА707097 Мукиан, Майкл. Все о тренировке юного футболиста [Текст] : [полное руководство] / М. Мукиан, Д. Дьюрст. - М. : Астрель ; М. : АСТ, 2008., ВС46587 Монаков, Геннадий Викторович. Подготовка футболистов. Теория и практика [Текст] / Г. В. Монаков. - М. : Советский спорт, 2007. - 287 с, ВА712581 Прохорчук, Олександр. Футбол у школі [Текст] / О. Прохорчук. - К. : Шкільний світ, 2009. - 120 с. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ФУТБОЛУ ІЗ ШКОЛЯРАМИ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, ІНТЕРЕС ДО ЗАНЯТЬ ФУТБОЛОМ ТА ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ З ФУТБОЛУ ДІВЧАТ СЕРЕДНЬОГО І СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ, Реалізація навчальних програм з техніки і тактики гри в футбол за допомогою технічних засобів навчання на уроках з футболу, Структура процесу навчання руховим діям, Формування технічних прийомів ігор спортивного характеру у дітей старшого дошкільного віку (на прикладі ігор "футбол", "хокей")
|
| 11. |
Запитує: Віра (14.11.2011) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка з пошуком матеріалу на тему: "Особливості формування комунікативної компетенції учнів початкової школи на уроках англійської мови". Дякую! |
Ключові слова: викладання англійської мови -- початкова школа -- комунікативна компетенція учнів
Добрий день! Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА634610 Семова, Светлана Вадимовна Английский язык для младших классов [Текст] : читаем, пишем, говорим / С. В. Семова. - Донецк : БАО, 2002. - 80 с - Основний фонд, Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе , Панова Л.С. Обучение иностранному языку в школе , ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА678783 Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. / Уклад.: Т.В. Зубенко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2006. — 120 с. - (Викладено методологічні та теоретичні засади комунікативного підходу до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Розглянуто особливості організації комунікативно орієнтованого навчання, розвитку іншомовної комунікативної компетенції молодшого школяра. Наведено рекомендації щодо організації комунікативно орієнтованого уроку іноземної мови у початковій школі. Запропоновано методики проведення комунікативних, рольових і дидактичних ігор.), ВА713748 Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект): монографія / О.О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. — Донецьк: Вебер, 2009. — 295 c. - (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА: МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, Застосування інформаційно- комунікаційних технологій у викладанні англійської мови, Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, ІНОЗЕМНІ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ ПОЛЬЩІ: ЗМІНИ ДО ПРОГРАМНОЇ РЕФОРМИ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПИСЬМІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Формування у старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.П. Федоренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp., Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. О. Паршикова; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 44 с. — укp.
|
| 12. |
Запитує: Ірина (17.11.2011) Тема запиту: Зарубіжна література. Традиції південої школи. Дякую. |
Примітка: написание курсовой Ключові слова: південна школа -- американська література -- зарубжна література
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: АО255036 Зверев,А.М. Лики массовой литературы США , РА314182 Хваль, Лілія Василівна. Ф.Достоєвський і "Південня школа" американського роману (типологія і контактно-генетичні зв'язки) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.05 / Хваль Лілія Василівна ; НАН України, Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка. - К., 2001. - 19 с., ВА735573 Єдність множинного. Американська література кінця ХХ - початку ХХI століть у контексті культурного плюралізму: монографія / Н. О. Висоцька. — К.: КНЛУ, 2010. — 456 с. — ISBN 978-966-638-240-8. — укp., ВА630114 Денисова, Т.МІсторія американської літератури ХХст. , ВА648360 Американська література на рубежі ХХ - ХХІ століть = American Literature at the edge of 20th and 21st centuries: Матеріали ІІ Міжнар. конф. з л-ри США, Київ, 24 - 26 верес. 2002 р. / Ред.: Т.Н. Денисова; Від. преси, освіти та культури Посольства США в Україні, Ін-т л-ри ім. Т.Шевченка НАН України, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т міжнар. відносин. — К.: Вид-во Ін-ту міжнар. відносин, 2004. — 592 с. — (American lit. / Америк. л-ра). — ISBN 966-594-539-4. — англ., ВА604501 Американська література після середини ХХ століття = 20th Century American Literature After midcentury: Матеріали міжнар. конф., Київ, 25 - 27 трав. 1999 р. / Ред.: М. Жулинський; Уклад.: Т.Н. Денисова; Ін-т л-ри ім. Т.Шевченка НАН України, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т міжнар. відносин. — К.: Довіра, 2000. — 367 с. — ISBN 966-507-112-2. — укp. Проблемно-тематична своєрідність “південної школи” в американській літературі. , «Південний Ренесанс»: особливості поетики, «Магнолієвий міф» у творчості письменників «південного ренесансу» Аналізується рецепція південного або так званого «магнолієвого міфу» у літературі США 20-40-х років ХХ століття., Т.Д. Кириллова Американская литература конца ХIX - начала ХХ века, «Южная школа» американской литературы
|
| 13. |
Запитує: орест (21.11.2011) Тема запиту: допоможіть знайти матеріал на тему історія розвитку вищої юридичної освіти в Україні |
Ключові слова: юридична освіта -- розвиток -- історія -- історична школа -- юрист
Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: Р79224 Бондарук, Т. І. Основоположники київської історико-юридичної школи М.Ф.Владимирський- Буданов і Ф.І.Леонтович [Текст] / Т. І. Бондарук ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. - К. : [б.в.], 1995. - 25 с., ВА591549 Новгородцев, Павел Иванович. Историческая школа юристов [Текст] / П. И. Новгородцев ; Санкт-Петербургский ун-т. - С.Пб. : Лань, 1999. - 192 с. - (Классики истории и философии права)., ВА655928 Дамирли, Мехман Алишах оглы. Право и история [Текст] : эпистемологические проблемы: Опыт комплексного исследования проблем предмета и структуры историко-правового познания / М. А. Дамирли. - СПб. : Издательство С.-Петербургского университета, 2002. - 454 с., Юридична наука і освіта на Україні , ВА587081 Актуальні проблеми держави і права: Зб. наук. пр. / Ред.: С.В. Ківалов; Одес. держ. юрид. акад. — О.: Астропринт, 1998. — 139 с. - (Висвітлюються питання юридичної освіти, історії і теорії держави і права, механізму законоутворення, проблеми державно-правової екологічної політики. Розглядається проблемність юридичної термінології та шляхи її удосконалення, питання мови юридичного закону та її вплив на правову культуру суспільства, а також питання формування права і законодавства в Київській Русі. Наведено елементи звичаєвого права в судовому процесі XIV-XVI ст. на українських землях. Простежується заснування і розвиток Одеської науково-дослідної лабораторії судової експертизи. Визначено джерела мусульманського права. Досліджуються функції сучасної держави тощо. Витоками праць, що публікуються в збірці, є законодавство різних часів і країн, роздуми відносно стану і удосконалення вищої юридичної освіти в Україні.), Ж23244/пр. Деякі побіжні нотатки до проекту Концепції розвитку вищої юридичної освіти в Україні / В.Г. Лукашевич, С.В. Пєтков // Держава та регіони. Сер. Право. — 2010. — Вип. 4. — С. 254-258. - (Критично проаналізовано деякі спірні питання проекту Концепції розвитку вищої юридичної освіти в Україні. На підставі власного педагогічного досвіду висловлено окремі думки щодо змістовного поліпшення цього документа. Запропоновано авторський підхід до організаційної побудови та науково-методичного забезпечення освітньої діяльності вищих юридичних навчальних закладів.), ВА588274 Історія держави і права України: Навч. посіб. / П.П. Музиченко. — К.: Знання, 1999. — 661 с. - (Послідовно розкриваються основні етапи формування суспільного та державного ладу, права, суду і судового процесу в Україні, починаючи з часів Київської Русі (VI - початок XIII ст.) до сьогодення. Вивчаються головні причини і наслідки становлення, розвитку і падіння державно-правових систем (органів влади, центрального та місцевого управління, юстиції). Досліджується процес виникнення та еволюції різних галузей права (кримінального, цивільного, процесуального та інших), зародження і розвитку окремих юридичних категорій (злочину, кари, права власності тощо). Розглядаються взаємозв'язки державних структур, правових інститутів, висвітлюються юридичний побут і правова культура українського народу, процес формування національного менталітету. В ряді питань увага акцентується на утворенні національної правової системи, вивченні та аналізі джерел права (статутів, грамот, універсалів та ін.). ), ВС35098 Проблеми вищої юридичної освіти: Тези доп. та наук. повідомл. наук.-метод. конф. (м.Харків, 21 квіт. 2000 р.) / Ред.: В.В. Комаров; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2000. — 122 с - (Висвітлено актуальні проблеми вищої юридичної освіти. Досліджено тенденції розвитку юридичної освіти. Охарактеризовано проблеми впровадження в навчальний процес міжнародних стандартів з прав людини. Відображено проблеми гуманітаризації вищої юридичної освіти в Україні. Описано проблеми викладання гуманітарних та соціально-економічних дисциплін у системі юридичної освіти. Розкрито деякі аспекти удосконалення навчальних планів з правничих спеціалізацій. Викладено концептуальні засади підготовки магістрів права. Висвітлено новітні технології навчання в процесі підготовки спеціалістів з вищою юридичною освітою. Проаналізовано проблеми впровадження нових інформаційних технологій у систему вищої юридичної освіти. Описано рейтинго-модульну систему викладання та оцінки знань студентів. Охарактеризовано методику проведення семінарських занять з курсу економічної теорії у вищих навчальних закладах. Розкрито зміст та структуру навчального курсу з політології у системі юридичної освіти.), ВА681076 Професійні навички юриста: Навч. посіб. / Ж.В. Завальна, М.В. Старинський; Міжнар. фонд "Відродж.", Асоц. юрид. клінік України. — Суми: ВТД "Унів. кн.", 2006. — 159 с. - (Розглянуто актуальні проблеми вищої юридичної освіти в Україні. Проаналізовано основні тенденції розвитку законодавства про вищу освіту. Наведено характеристику навчальної дисципліни "Професійні навички юриста". Висвітлено питання формування економічної й етичної культури працівників юридичної сфери. Визначено професійні обов'язки адвоката на підприємстві, сформульовано правила юридичної техніки. Висвітлено історію становлення юридичної клінічної освіти. Охарактеризовано різні види юридичних клінік, показано особливості їх організації та функціонування. Викладено інтерактивні методики юридичної освіти, розглянуто різні способи відпрацювання професійних навичок юриста (інтерв'ювання, консультування, збір і аналіз доказів, підготовка справи, виступ у суді). Наведено відомості про альтернативні засоби вирішення спорів - переговори та медіацію.), Ж14597 Юридична освіта в Україні: проблеми та перспективи розвитку / Х.В. Хачатурян // Наука та наукознавство. — 2000. — N 1-2. — С. 100-103. — укp. - (Розглянуто проблеми юридичної освіти в Україні, особливо з погляду існування недержавних вищих навчальних закладів. Доведено необхідність конкуренції у наданні юридичної та іншої освіти.) ПРАВОВА І ЮРИДИЧНА ОСВІТА У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ: ПРО СУТНІСТЬ ТЕРМІНІВ ТА ПРАВОМІРНІСТЬ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ, Проблеми розвитку юридичної освіти у вітчизняних університетах (1863-1917 рр.), ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ, РОЗВИТОК ПРАВОВОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ НА ЮРИДИЧНОМУ ФАКУЛЬТЕТІ ЛЬВІВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЗА ЧАСІВ АВСТРІЇ ТА АВСТРО-УГОРЩИНИ, ГУМАНІСТИЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОГО ЮРИДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ, ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ЮРИДИЧНИХ КАДРІВ, Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців- юристів в Україні, Німеччині та США, СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ РЕФОРМУВАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ В УКРАЇНІ, Новітня історія юридичної освіти і науки на Півдні України
|
| 14. |
Запитує: Віра Володимирівна (05.12.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть будь-ласка з пошуком інформації: "Системність у формуванні мовленнєвих умінь молодших школярів". Дякую! |
Ключові слова: мовлення -- формування мовленнєвих умінь -- освіта молодших школярів -- мова
Доброго дня! Радимо скористатись наступною інформацією: Видання є в НБУВ: ВА624267 Варзацька, Лариса Олександрівна. Рідна мова й мовлення. Методика розвитку зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : навч.-метод.посіб. для вчителів, студентів, методистів / Л. О. Варзацька, Л. М. Шевченко. - Кам'янець-Подільський : Абетка, 2001. - 204 с., ВА708695 Каніщенко, Антоніна Пантелеймонівна. (Розвиток фонетичного слуху, активного словника та зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : методика опрац. віршів, чистомовок, скоромовок, текстів, загадок, слов. абетки: [посіб. для вчителя] / А. П. Каніщенко. - Т. : Навчальна книга - Богдан, 2009. - 159 c.), Ж70151 Вісник Житомирського педагогічного університету. Вип. 21 / Ред.: П.Ю. Саух. — Житомир, 2005. — 288 с.(Розглянуто питання інтегрування різних видів мовленнєвої діяльності у процесі вивчення рідної мови у молодших школярів. Визначено емерджентні параметри художньо-дидактичної інтеграції. Викладено аксіологічний підхід до інтеграції мистецьких дисциплін у контексті гуманітаризації вищої освіти. Висвітлено методологічні основи ступеневої педагогічної освіти, проблеми інтегрованого викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічних ВНЗ.), Ж72941 Вісник післядипломної освіти. Вип. 10 / Ред.: В.В. Олійник; Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. — К., 2008. — 296 с.(Висвітлено проблеми розвитку сучасної професійної освіти. Розглянуто питання підготовки вчителів до застосування методу проектів у мовній освіті молодших школярів. Визначено залежність проявів рівня агресивності дошкільників від візуальних ЗМІ.), Ж70151 Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання / Ю. В. Шалівська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — N 44. — С. 160-163.(Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання. ), Ж70136/пед.н. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету. N 3. Педагогічні науки / Ред.: В.К. Демиденко. — Бердянськ, 2004. — 192 с. (Розглянуто комунікативні задачі як спосіб формування розумових дій молодших школярів на уроках розвитку мовлення.), Ж22868 Розвиток мовлення і культури спілкування молодших школярів у процесі ознайомлення з народними трудовими традиціями / Т. Михасюк // Нова пед. думка. — 2009. — N 3. — С. 60-65.(Розкрито практичні напрямки ознайомлення молодших школярів з трудовими традиціями українського народу (УН) у процесі позакласної народознавчої роботи з української мови та їх вплив на збагачення мовлення народознавчою лексикою, мовленнєвий розвиток такультуру спілкування молодших школярів (МШ). Висвітлено напрямки знайомства МШ із народними трудовими традиціями: мовленнєвий етикет у трудовій діяльності українців, домінантною рисою якого є засвоєння та доцільне вживання традиційних усталених виразів, що використовуються у трудовій діяльності УН; традиційні народні погляди на працю та людей праці шляхом знайомства із зразками усної народної творчості; трудові традиції, свята, обряди УН, особливістю яких є практичне засвоєння лексики; використання народних традицій спілкування в ході посильної колективної праці дітей. Апробовано ефективність та дієвість означених напрямків у мовленнєвому розвитку МШ в практиці позакласної народознавчої роботи.), Ж22868 Рольова гра як засіб формування емоційного ставлення молодших школярів до мовленнєвої діяльності / П. Копосов // Нова пед. думка. — 2008. — N 4. — С. 183-186.(Розглянуто актуальні питання гармонізації раціонального та емоційно-почуттєвого у процесі особистісно зорієнтованого навчання української мови і мовленнєвого розвитку молодших школярів. Проаналізовано методику організації навчальних рольових ігор, як засобу формування емоційно-ціннісного ставлення до мовленнєвої діяльності молодших школярів. Зроблено висновок, що осягнення образу на слух і через зорове сприйняття, через рух, через синтез мовленнєво-рухової експреси, драматично-ігрової діяльності, через експериментування з різними матеріалами забезпечує стійке запам'ятовування інформації.), ДС95894 Петрук, Оксана Миколаївна. Розвиток мовленнєвих умінь молодших школярів під час вивчення граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Петрук Оксана Миколаївна ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 2006. - 197 арк. - арк. 166-186. Ж. Г. Стельмашук,ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВО-МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
|
| 15. |
Запитує: dealekx (19.12.2011) Тема запиту: как просмотреть?ВА736912 Антонюк, Тетяна Миколаївна. Українська мова (за професійним спрямуванням) [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ 1-2 рівнів акредитації / Т. М. Антонюк, Л. М. Борис, О. С. Стрижаковська. - Чернівці : Місто, 2010. - 248 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 240-243. - 1000 экз. - ISBN 978-966-2951-83-7 Рубрикатор НБУВ: Ш141.14-923 Тематичні рубрики: Підручники та навчальні посібники для вищої школи <укр. мова> Дод. точки доступу: Борис, Людмила Миколаївна; Стрижаковська, Ольга Степанівна Видання зберігається у : Основни |
| 16. |
Запитує: Анна (06.02.2012) Тема запиту: Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка літературу до теми бакалаврської роботи: "Удосконалення зв'язного мовлення молодших школярів засобами малюнкових текстів " |
Ключові слова: зв'язне мовлення -- малюнкові тексти -- початкова школа
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА743479 Вашуленко, Микола Самійлович. Українська мова і мовлення в початковій школі [Текст] : метод. посіб. / М. С. Вашуленко. - 2-ге вид., зі змінами. - К. : Освіта, 2011. - 268 с. , Ж61788/2004/4 4. Кучинський М. Підготовча робота до уроків зв’язного мовлення // Початкова школа №6 2004 С. 21–23., Ж61788/2003/12 3. Лещенко Г. Комунікативно-діяльнісний підхід до проведення уроків зв’язного мовлення // Початкова школа №12 2003 С. 5–7., ВС35167 Ляшенко, Наталія Володимирівна. Розвиток зв'язного мовлення учнів початкових класів спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції [Текст] : дидактичні матеріали / Н. В. Ляшенко, Т. М. Хоменко. - Х. : Прапор, 2001. - 120 с., ВА710028 Развитие связной речи детей старшего до школьного возраста: метод. пособие / В.С. Поуль, Л.И. Волошенко; Донец. обл. ин-т последиплом. пед. образования. — Донецк: Каштан, 2008. — 292 c. , ВА693479 Богуш, А. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / А. Богуш [и др.]. - К. : Слово, 2006. - 304 с., Лазарєв М.О. Основи педагогiчної творчостi: Навчальний посiбник. - Суми: ВВП "Мрiя", 1995. - 212 с., с.193. , Ж15708 Використання наочності в роботі з молодшими дошкільнятами із загальним недорозвиненням мовлення / Ю. Рібцун // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. — 2010. — N 4. — С. 32-35. , ВА722269 Практическая методика развития речи младших школьников [Текст] / О. В. Джежелей [и др.]. - К. : Шкільний світ, 2009. - 128 с., ВА728146 Методика викладання української мови в початкових класах [Текст] : метод. рек. щодо складання держ. іспиту з методики викладання укр. мови для студ. спец. " Початкове навчання" освітньо-кваліфікац. рівня "Бакалавр" / Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І. Франка ; уклад.: А. С. Зимульдінова, М. М. Проць. - Дрогобич : Посвіт, 2006. - 136 с. Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти: Автореф. дис... канд. пед. наук / Р.П. Вовкотруб; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp., МЕТОДИ, ФОРМИ ТА ЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ФОНЕТИЧНОГОСЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, СИСТЕМА ТВОРЧИХ РОБІТ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ, МЕТОДИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯУКРАЇНСЬКОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВУ ШКОЛАХ З РОСІЙСЬКОЮ МОВОЮ ВИКЛАДАННЯ, ВИКОРИСТАННЯ ІЛЮСТРАЦІЙ ДО УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗОК ЯК ЗАСІБ ЗБАГАЧЕННЯ ХУДОЖНЬОЇ ВИРАЗНОСТІ ДИТЯЧОГО СЮЖЕТНО-ТЕМАТИЧНОГО МАЛЮВАННЯ, Использование метода наглядного моделирования при обучении дошкольников составлению рассказа по картине
|
| 17. |
Запитує: Марія (13.02.2012) Тема запиту: Підберіть, будь-ласка, літературу на тему: Формування вмінь молодших школярів написання тексту-міркування засобами мовленнєвих ситуацій. |
Ключові слова: текст - міркування -- розвиток мовлення -- молодші школярі
Доброго дня! Пропонуємо попрацювати з наступними джерелами: Видання є в НБУВ: ВА584019 Бадер, Валентина Іванівна. Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів [Текст] : навч. посібник для вчителів початкових класів / В. І. Бадер ; Інститут змісту і методів навчання. - К. : [б.в.], 1997. - 91 с., ВА601955 Бадер, Валентина Іванівна. Розвиток усного і писемного мовлення молодших школярів [Текст] / В. І. Бадер ; Інститут педагогіки АПН України. - К. : "А.П.Н.", 2000. - 316 с., Ж70151 Система творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класах / О. А. Гордієнко, Т. О. Шевчук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. — 2009. — N 49. — С. 16-20. - (Розглянуто систему роботи з формування вмінь молодших школярів створювати власні тексти як засіб розвитку їх творчого потенціалу. Проаналізовано методичні проблеми: добір теми, складання плану, визначення жанру шкільного твору, робота над різними за джерелами матеріалу творами.), Ж22620 Василь Сухомлинський і словесна творчість учнів / Р. Гришина // Дир. шк., ліцею, гімназії. — 2008. — N 4. — С. 53-56. — укp. - Викладено інтерв'ю з учителем української мови та літератури Павлиської ЗОШ N 1 ім. В.О. Сухомлинського Гришиною Р., яка безпосередньо працювала під керівництвом В.О. Сухомлинського. З урахуванням порад видатного педагога розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів як певної системи в роботі Павлиської школи у сучасний період. Зосереджено увагу на розвитку дитячої творчості засобами казки, шляхом складання творів-мініатюр, написання творчих робіт, прищеплення любові до поетичної творчості. Описано систему роботи з творчо обдарованими учнями, використання якої сприяє створенню умов для розвитку їх літературних здібностей.) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ СКЛАДАТИ РОЗПОВІДІ-РОЗДУМИ, ТЕКСТ ЯК ПРОДУКТ МОВЛЕННЄВО-ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ, ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ І ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОНЯТТЯ ПРО ТИПИ МОВЛЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ АПРОБАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ, Формування у молодших школярів початкових умінь і навичок складати твори-міркування, Розвиток усного мовлення учнів першого класу в процесі навчання грамоти: Автореф. дис... канд. пед. наук / Р.П. Вовкотруб; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp., Формування у дітей старшого дошкільного віку умінь будувати міркування: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.В. Харченко; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp., Складання міркування за запитаннями, Типи текстів, Развитие речи "Текст-рассуждение"
|
| 18. |
Запитує: Анна (22.02.2012) Тема запиту: Доброго дня! Будь-ласка допоможіть підібрати літературу за темою: "Особливості методики організації та проведення практичних занять у вищій школі". Дякую! |
Ключові слова: Вища школа
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА725002 "Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі", міжнародна науково-практична конференціяза участю науковців, шкільних педагогів, аспірантів, магістрів, студентів із залученням студентського природоохоронного руху (2008). , ВА607339 Совершенствование методики преподавания в высшей школе [Текст] : тезисы докл. науч.- метод. конф., Казань, КГТУ им. Туполева, сентябрь 2000г. / гл. ред. Д. К. Сабирова. - Казань : Карпол, 2000. - 166 с., ВА626508 Современные технологии образования и обучения в высшей школе: теоретические и методические аспекты [Текст] : сб. материалов Всероссийской науч.-практ. конф., 22-23 янв. 2001 г. / Московский гос. социальный ун-т, Курский ин-т социального образования (филиал) МСГУ. - Курск : Издательство МГСУ "Союз", 2001. - 396 с., Р96720 Проблемы вузовского преподавания учебных дисциплин: новые технологии [Текст] : сб. статей / отв.ред. Э. И. Николаева ; Поморский гос. ун-т им. М.В.Ломоносова. Северодвинский филиал. - Архангельск : Поморский гос. ун-т им. М.В.Ломоносова, 2001. - 43 с.: рис., ВА688548 Петров, Эдуард Георгиевич. Современные технологии обучения в высшей школе [Текст] : учеб. пособие: кн. для молодых преподавателей и асп. / Э. Г. Петров [и др.]. - Х. : Колегіум, 2007. - 172 с., В351372/Т. 3 Інноваційні процеси та технології в сучасному університеті [Текст] : збірник матеріалів Всеукр. наук.-метод. конф., 22 квітня 2009 року: [у 3 т.] / заг. ред. В. П. Шевченко ; Донецький національний ун-т. - Донецьк : ДонНУ, 2009 . Т. 3 : Секція "Сучасні методичні підходи в організації навчального процесу". - [Б. м.] : [б.в.], 2009. - 224 с., ВА740926 Жорнова, Олена Іллівна. Організаційно-методичні засади викладання у вищій школі [Текст] : навч. посіб. / Олена Жорнова, Ольга Жорнова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ф-т психології, Каф. педагогіки. - К. : [б. в.], 2011. - 127 с. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ «МЕДИЧНА І БІОЛОГІЧНА ФІЗИКА» НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ПІДГОТОВКА ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ, ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ РОБІТ, Досвід проведення практичних занять і семінарів на туристичних спеціальностях, МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З КУРСУ “НАРИСНА ГЕОМЕТРІЯ”, НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ НА ЛАБОРАТОРНО - ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО - КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ПО ВИКОРИСТАННІ ЗАСОБІВ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ В ХІРУРГІЇ СТУДЕНТАМИ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «ФІЗИЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ», ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ, ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ, НЕСТАНДАРТНІ ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ЇХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ, ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
|
| 19. |
Запитує: Віра (06.03.2012) Тема запиту: Формування компетенції в аудіюванні у молодших школярів на початковому етапі вивчення англійської мови. |
Ключові слова: аудіювання -- початкова школа -- англійська мова
Доброго дня! Пропонуємо Вашій увазі наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА684284 Бігич, Оксана Борисівна. Теорія і практика формування методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи [Текст] : навч. посіб. / О. Б. Бігич. - К. : Ленвіт, 2006. - 200 с., ВА625401 Филатов, Валерий Михайлович. Теория и практика раннего обучения иностранным языкам [Текст] : для пед. колледжей, языковых педвузов / В. М. Филатов, Г. Е. Филатова ; общ.ред. В. М. Филатов ; Российская академия образования. Южное отделение, Образовательный центр "АНИОН". - Ростов-н/Д : АНИОН, 1999. - 382 с., ВА702510 Гальскова, Наталья Дмитриевна. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [Текст] : учеб. пособие для студ., обучающихся по спец. "Теория и методика преподавания иностранных языков и культур" / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. - 5-е изд., стер. - М. : Академия, 2008. - 334 с. - (Высшее профессиональное образование. Иностранные языки). - Библиогр.: с. 319-331., ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. - Бібліогр.: с. 191-192., РА290779 Метьолкіна, Оксана Борисівна. Індивідуалізація навчання аудіювання учнів 1 класу середньої загальноосвітньої школи з поглибленим вивченням англійської мови [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Метьолкіна Оксана Борисівна ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - К., 1996. - 23 с., Ж70151 Мовний портфель молодшого школяра як засіб формування стратегічної компетенції в процесі навчання іншомовного аудіювання / Л.В. Ягеніч // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту. — 2003. — N 12. — С. 125-128. — Бібліогр.: 13 назв. — укp. - (Подано короткий опис частин мовного портфеля з аудіювання для молодшого школяра та системи оцінювання у процесі роботи з ним.) Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, МОДЕЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АУДІЮВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОМУ КОМПЛЕКСІ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, Формування навичок аудіювання на різних етапах вивчення англійської мови, АУДИТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, РА352866 Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання аудіювання англійською мовою: автореф. дис... канд. пед. наук / Л.В. Ягеніч; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2007. — 21 с. — укp.
|
| 20. |
Запитує: Олена (10.05.2012) Тема запиту: Виховання культури розумової праці молодших школярів.Інтелектуальний компонент. |
Ключові слова: школярі -- молодші школярі -- розумова праця
Доброго дня! Сподіваємося, що наступні джерела стануть Вам у нагоді! Видання є в НБУВ: Гальперин П. Я. Формирование знаний и умений на основе теории поэтапного усвоения умственных действий , Косма Т.В. Мислення учнів молодшого шкільного віку , Костюк Г. С. Мислення в діяльності молодших школярів , Костюк Г. С. Обучение и развитие младших школьников , Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности учащихся , Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности младших школьников ЗМІНА ПОКАЗНИКІВ РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ПІД ВПЛИВОМ РОСЛИННИХ АРОМАТИЧНИХ РЕЧОВИН, Прийоми розумового розвитку учнів початкових класів у дидактичній системі В.О.Сухомлинського, В. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Особливості оволодіння молодшими школярами прийомами розумової діяльності, ВИКОРИСТАННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ЗМІСТУ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ, Проблема формування загальнонавчальних умінь молодших школярів на сучасному етапі
|
| | |
|
|