Примітка: перелік
Ключові слова: Ольга Кобилянська
Добрий день! Пропонуємо переглянути наступні матеріали:
Видання є в НБУВ: ДС75893 Мельничук, Ярослава Богданівна.
Ольга
Кобилянська в останній період творчості (від 1914 р.): ідейно-художня еволюція [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Мельничук Ярослава Богданівна ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 2002. - 203 арк.,
РА321259 Мельничук, Ярослава Богданівна.
Ольга
Кобилянська в останній період творчості (від 1914 р.): ідейно-художня еволюція [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Мельничук Ярослава Богданівна ; Львівський національний ун-т ім. І.Франка. - Львів, 2002. - 20 с.,
ДС110731 Лебедівна, Лариса Іванівна. Західноукраїнська проза 20-30-х років ХХ століття: проблема неоромантизму (О.Турянський, Р. Купчинський, А. Чайковський, А. Лотоцький, Б.-І. Антонич і К. Гриневичева) [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.01 / Лебедівна Лариса Іванівна ; НАН України, Ін-т л-ри ім. Т. Г. Шевченка. - К., 2007. - 216 арк. ,
РА355727 Лебедівна, Лариса Іванівна. Західноукраїнська проза 20-30-х років ХХ століття: проблема неоромантизму (О.Турянський, Р.Купчинський, А.Чайковський, А.Лотоцький, Б.-І.Антонич, К.Гриневичева) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Лебедівна Лариса Іванівна ; НАН України, Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка. - К., 2007. - 20 с. - ( Показано розвиток неоромантизму в українській прозі, починаючи від О.
Кобилянської до 1920-х - 1930-х рр., а також наявність традицій, спільного та своєрідного у неоромантиків "старшого" та "нового" поколінь. Висвітлено філософсько-психологічні, культурно-історичні та літературно-естетичні аспекти художніх світів О.Турянського, Р.Купчинського, А.Чайковського, А.Лотоцького, Б.-І.Антонича, К.Гриневичевої, доробок яких розлянуто у порівняльно-типологічному аспекті з творами західноєвропейських письменників-модерністів того періоду, а також визначено особливості їх індивідуальних стилів. Неоромантизм розглянуто як літературний напрям, який базується на літературно-естетичних і світоглядних засадах, які представляють загальнолюдський світогляд, що має глибоке культурно-історичне коріння та грунтується на оптимістичній вірі і християнських принципах, характерних для цілої епохи міжвоєнного періоду - епохи відродження та самоусвідомлення української нації, а також її боротьби за державність, що виражало її національну своєрідність, створило позитивні умови для формування цього літературного напряму на теренах Західної України. Значну увагу приділено синтетичному характеру неоромантичного літературного напряму й аналізу типологічних рис неоромантизму. Вивчення неоромантичної творчості прозаїків 1920-х - 1930-х рр. дає змогу більш повною мірою висвітлити літературний процес у міжвоєнній Галичині, визначити його особливості, тенденції, пріоритети.),
ДС117421 Набитович, Ігор Йосипович. Категорія sacrum у художній прозі ХХ-XXI століть [Текст] : дис. ... д-ра філол. наук : 10.01.06 / Набитович Ігор Йосипович ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2009. - 440 арк. - Бібліогр.: арк. 401-440. ,
РА363920 Набитович, Ігор Йосипович. Категорія sacrum у художній прозі ХХ-XXI століть [Текст] : автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.06 / Набитович Ігор Йосипович ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2009. - 36 с. - (Вперше в літературознавстві запропоновано новий підхід до досліджень категорії sacrum, сакрального у художній літературі. Розглянуто гіпотезу про фрактальну природу цієї категорії. Створено динамічну модель-матрицю категорії sacrum, яка дозволяє системно досліджувати, аналізувати й інтерпретувати ірраціональні та раціональні вияви сакрального в художній літературі. Подібна модель-матриця може бути застосована для інших культурологічних досліджень. Запропоновано методологічні стратегії літературознавчих досліджень sacrum, які уможливлюють з'ясування діахронічних трансформаційних процесів, змін поетики та стилістичних засобів у реалізаії окремих елементів сакрального в художньому тексті та спроб художнього освоєння й осмислення цієї категорії у різних літературах європейської традиції. На прикладах художньої прози українських (О.
Кобилянської, Н. Королевої, Л. Мосендза, Ю. Клена, В. Барки) й іноземних авторів (В. Реймонта, Г. Гессе, Ж. Бенаноса, П. Лагерквіста, Р. Брандштаттера, У. Караткевича, Д. Брауна) показано можливості застосування цієї динамічної фрактальної моделі-матриці у літературознавчих дослідженнях. Такий компаративістичний підхід є підтвердженням інкорпорованості української літератури у загальноєвропейський культурний контекст як важливої його складової.),
РА342679 Кліщ, Любомир Іванович. Коломийський журнал "Жіноча доля" (1925-1939) в літературному процесі Галичини початку ХХ ст. [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Кліщ Любомир Іванович ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2006. - 16 с. - (Вперше проведено монографічне дослідження історії виникнення та діяльності коломийського журналу "Жіноча Доля", з'ясовано його суспільно-політичну спрямованість, визначено комунікативні функції та концептуалістику літературно-критичних і публіцистичних виступів. Показано роль періодичного видання у літературно-мистецьких процесах 1925 - 1939 рр. Вперше проаналізовано художньо-публіцистичні виступи Н.Кобринської, О.
Кобилянської, О.Дучимінської, У.Кравченко, О.Теліги, О.Кисілевської, Х.Алчевської, М.Божук, С.Русової та "жіночого" бомонду доби, що представляв українське красне письменство у Чехії, Польщі, Німеччині, Англії, Канаді, Америці, Автрії, Бельгії, Австралії. Виявлено й узагальнено найбільш істотні риси національно-суспільних і літературно-художніх явищ саме у зв'язку з діяльністю журналу "Жіноча Доля". Висвітлено суттєве значення періодичного видання у розвитку національної журналістики, літератури, мови, а також у формуванні самосвідомості жіноцтва та консолідації українських сил і груп, включаючи діаспору, з метою вирішення національно-державницьких проблем.),
ДС94448 Кліщ, Любомир Іванович. Коломийський журнал "Жіноча доля" (1925-1939) в літературному процесі Галичини початку ХХ ст. [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Кліщ Любомир Іванович ; Національний авіаційний ун-т. - К., 2006. - 183 арк. - арк. 166-183.,
ДС79287 Каменська, Ірина Василівна. Концепт подвійного семантичного поля у творчості
Ольги
Кобилянської (за творами "Ніоба", "Valse melancolique", "Некультурна", "Земля", "Через кладку") [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Каменська Ірина Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2002. - 172 арк. - арк. 159-172.,
РА324173 Каменська, Ірина Василівна. Концепт подвійного семантичного поля у творчості
Ольги
Кобилянської (за творами "Ніоба", "Valse melancolique", "Некультурна", "Земля", "Через кладку") [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Каменська Ірина Василівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2003. - 20 с. - ( Проаналізовано прозову спадщину
Ольги
Кобилянської з погляду наявності в ній подвійної семантики, яку розглянуто як методологічний інструмент міфології та аналітичної психології стосовно тлумачення окремих явищ і подій та їх поєднання у конкретному творі. Досліджено художні прийоми, з використанням яких письменниця створила паралельну раціональній нераціональну дійсність. Особливу увагу приділено декодуванню символів, знаків, архетипів, простежено їх зв'язок з нераціональним смисловим полем. Висвітлено концепцію української ментальності
Ольги
Кобилянської, з'ясовано особливості ідіостилю письменниці.),
ДС70014 Дах, Марта Іванівна. Літературне життя народної балади "Ой не ходи, Грицю...": проблема олітературення сюжету і жанру [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.07 / Дах Марта Іванівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2000. - 220 арк. - арк. 171-184.,
РА313053 Дах, Марта Іванівна. Літературне життя народної балади "Ой не ходи, Грицю...": проблема олітературення сюжету і жанру [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.07 / Дах Марта Іванівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2001. - 19 с. - (изначено специфіку жанру балади, проаналізовано понад 30 варіантів народної балади про отруєння Гриця та з'ясовано історію легенди про Марусю Чурай. Проаналізовано художні твори, в основі яких лежить згадана народна балада, виявлено жанровий генотип, що дозволяє у різні епохи трансформуватись у драми, повісті, романи, не позбавлені ознак балади. Особливу увагу присвячено повісті "В неділю рано зілля копала" О.
Кобилянської та історичному роману у віршах "Маруся Чурай" Л.Костенко, які, безперечно, є найкращими літературними обробками сюжету.),
ДС86096 Палінська, Олеся Михайлівна. Переключення мовного коду в ситуації полілінгвізму (на матеріалі ідіолекту
Ольги
Кобилянської) [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.15 / Палінська Олеся Михайлівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2004. - 185 арк. - арк. 164-181. - З'ясовано чинники формування полілінгвізму О.
Кобилянської, встановлено його закономірності та механізми реалізації, виявлено причини та особливості здійснення переключення мовних кодів внаслідок соціально-мовної взаємодії. Визначено механізми переключення мовних кодів на матеріалі мовлення письменниці, представленого в нередагованих текстах раннього періоду творчості, зокрема у листах і щоденникових записах. Встановлено особливості змішування кодів на різних системних рівнях мови.)(,
ДС94126 Мацяк, Ореста Маркіянівна. Синтез мистецтв у прозі
Ольги
Кобилянської: проблема самототожності письменниці [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Мацяк Ореста Маркіянівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2006. - 178 арк. - арк. 161-178.,
РА343227 Мацяк, Ореста Маркіянівна Синтез мистецтв у прозі
Ольги
Кобилянської: проблема самототожності письменниці [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Мацяк Ореста Маркіянівна ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л., 2006. - 19 с. - (На засадах методологічної позиції самототожності письменниці досліджено синтез мистецтв (літератури - з музикою і малярством) у прозі О.
Кобилянської. З'ясовано актуальні питання теорії синтезу мистецтв як літературного явища: його відповідність назві, особливості, критерії, визначення, власне синтетичні способи досягнення літературним твором музичного та малярського ефектів, відмінність їх від способів суто літературних. Реконструйовано музичне світо- й себебачення письменниці, констатовано її приналежність до типу людини чуття, від твору до твору простежено реалізацію її музичного покликання. Розглянуто особливості практики різних видів образотворчого мистецтва О.
Кобилянської),
ДС70083 Матусяк, Людмила Іванівна. Твори
Ольги
Кобилянської з життя української інтелігенції. Пошуки морального ідеалу [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Матусяк Людмила Іванівна ; Кам'янець-Подільський держ. педагогічний ун-т. - Кам'янець-Подільський, 2000. - 193 арк. - арк. 175-193. - Досліджено витоки та способи художнього втілення морального ідеалу в інтелектуальній прозі О.
Кобилянської та простежено його еволюцію від абстрактно-гуманістичного до громадсько-патріотичного звучання. Окреслено основні етапи формування в творчості письменниці образу "моделі" позитивного героя - інтелігента, якому притаманні "аристократизм духу", нестримний потяг до самовдосконалення. Особливу увагу приділено програмовим творам О.
Кобилянської - новелі "Думи старика" та роману "Апостол черні", у яких чітко виявлено єдність моральних і національних імперативів у світобаченні авторки.)(,
ДС90013 Семенюк, Катерина Сергіївна. Творчість
Ольги
Кобилянської: калокагативне світовідчуття [Текст] : дис... канд. філос. наук: 09.00.08 / Семенюк Катерина Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 178 арк. - арк. 168-178.,
РА338421 Семенюк, Катерина Сергіївна. Творчість
Ольги
Кобилянської: калокагативне світовідчуття [Текст] : автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.08 / Семенюк Катерина Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2005. - 16 с. - (Здійснено естетико-етичний аналіз світоглядних засад у творчості О.
Кобилянської. З'ясовано основні причини суперечностей в оцінках її творчості у літературно-художній критиці та визначено, що вони спричинені відсутністю розуміння цілісності світоглядних настанов художниці. Доведено, що формою осягнення світу є світовідчуття, визначальна характеристика якого - єдність "добра" та "краси", етичного й естетичного. Обгрунтовано думку, що така єдність на основі чуттєвості може бути визначена як "колагативне світовідчуття", що виражається у творчому доробку О.
Кобилянської шляхом синтезу літературного, музикального та колористичного начал, поєднання реалізму, неоромантизму, символізму, імпрессіонізму, використання містицизму й міфологізму, надбання української та європейскої культур.),
ДС60499 Кирилюк, Світлана Дмитрівна. Трансформація мотивів та образів світової літератури у творчості
Ольги
Кобилянської [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Кирилюк Світлана Дмитрівна ; Чернівецький держ. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці, 1999. - 180 л. - (Дисертацію присвячено проблемі трансформації мотивів та образів світової літератури у творчості майстра української прози кінця XIX - початку XX ст.
Ольги
Кобилянської (1863-1942). З'ясовано рівень рецепції письменницею творчого досвіду попередників і сучасників, зокрема Ф.Ніцше, Є.-П.Якобсена, М.Метерлінка. Визначено формально-змістові рівні переосмислення традиційних структур, уперше в українському літературознавстві обгрунтовано використання О.
Кобилянською мотивів та образів Біблії, античної літератури, встановлено механізм синтезу національного і загальнокультурного у витворенні неофольклорного міфа. Творчість О.
Кобилянської вагомо підтверджує безперечний зв'язок українського письменства із загальноєвропейською літературою на зламі XIX і XX століть.),
ДС60745 Островська, Алла Степанівна. Форми вираження авторської свідомості в творчості письменників нової генерації кінця XIX - початку XX століття (на матеріалі малої прози В.Стефаника, О.
Кобилянської, М.Коцюбинського) [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / Островська Алла Степанівна ; Донецький держ. ун-т. - Донецьк, 1999. - 205 л. - л. 186-205.,
РА304736 Островська, Алла Степанівна. Форми вираження авторської свідомості в творчості письменників нової генерації кінця XIX - початку XX століття (на матеріялі малої прози В.Стефаника, О.
Кобилянської, М.Коцюбинського) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / Островська Алла Степанівна ; Дніпропетровський держ. ун-т. - Д., 1999. - 19 с. - (Дослідження присвячене одній з кардинальних проблем сучасного літературознавства - проблемі автора і формам вираження авторської свідомості на прикладі новел В.Стефаника, О.
Кобилянської, М.Коцюбинського, творчий доробок яких є одним з важливих етапів розвитку української прози. В дисертації викладені результати пошуку нових форм вираження авторської свідомості, розмежовуються відношення: монологізм - діалогізм - поліфонізм в реалізації форм вираження авторської позиції. Проблема авторської свідомості в літературному творі розглядається як функціональна система, яка актуалізується на різних рівнях тексту. Дисертантом ставляться акценти на смисловій координації: автор - твір - читач, єдністю якої зумовлений смисл художньої творчості. ),
ДС60490 Демченко, Ірина Анатоліївна. Особливості поетики
Ольги
Кобилянської [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Демченко Ірина Анатоліївна ; Запорізький держ. ун-т. - Запоріжжя, 1999. - 195 л. - л. 184-195.,
РА303959 Демченко, Ірина Анатоліївна. Особливості поетики
Ольги
Кобилянської [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Демченко Ірина Анатоліївна ; Запорізький держ. ун-т. - Запоріжжя, 1999. - 20 с. - (Досліджується неповторний масив прози
Ольги
Кобилянської, поетику якої ми вперше окреслили як інтегральну, одночасно антропологічну й ліричну, а також неоромантичну, імпресіоністичну, реалістичну й експресіоністичну. У пошуках нових засобів художньої виразності, нових енергоносіїв слова письменниця звернулася до синтезу словесного, музичного і колористичного початків. Поєднання барв, звуків, епічних описів, зображення психічних станів і настроїв та відповідних чи контрастних пейзажів - усе це разом творило "симфонізм" її прози.),
ДС65661 Рисак, Олександр Опанасович. Проблеми синтезу мистецтв в українській літературі к. ХІХ- п. ХХ ст. [Текст] : дис... д-ра філол. наук: 10.01.01 / О.О.Рисак ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1999. - 384 арк. - арк. 369-384.,
РА307598 Рисак, Олександр Опанасович Проблеми синтезу мистецтв в українській літературі кінця ХІХ- поч. ХХ ст. [Текст] : автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.01 / Рисак Олександр Опанасович ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 1999. - 40 с. - (Розкрито проблеми синтезу мистецтв у творчості видатних українських письменників - Лесі Українки, М.Коцюбинського, О.
Кобилянської, М.Вороного, Б.Лепкого, М.Яцківа, В.Винниченка, О.Олеся, Марка Черемшини. Розглянуто специфіку консолідації мистецтв, їх образних і жанрових компонентів у процесі зародження художніх образів, мотивів, композиції та стилю української літератури кінця XIX - початку XX ст., осмислено форми взаємодії літератури з образотворчим мистецтвом і музикою. Проаналізовано аналоги словесних і музично-малярських прийомів, які виконують цілий ряд функціональних завдань: неперервності художнього мотиву, його внутрішньої мелодики, різнопланової перспективи, "об'ємності" зображення, більш повного проникнення у сфери художнього езотеризму, збагачення поетичної семантики, розширення естетичного простору за рахунок словесного моделювання несловесних мистецтв.),
ДС93942 Левченко, Галина Дмитрівна. Психоаналітична інтерпретація прози
Ольги
Кобилянської [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Левченко Галина Дмитрівна ; Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2005. - 206 арк. - арк. 190-206.,
РА339293 Левченко, Галина Дмитрівна. Психоаналітична інтерпретація прози
Ольги
Кобилянської [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Левченко Галина Дмитрівна ; НАН України, Інститут літератури ім. Т.Г.Шевченка. - К., 2005. - 20 с. - (Здійснено психоаналітичну інтерпретацію автобіографічних та художніх текстів О.
Кобилянської. Завдяки комплексному застосуванню теоретичних здобутків різних психоаналітичних шкіл у поєднанні з елементами структурного та міфологічного аналізу розглянуто творчий шлях письменниці як втілення процесу індивідуалізації психічного життя. Літературні тексти О.
Кобилянської трактовано як глибинно модерністичне й емансипаційне явище. Зазначено, що індивідуальній міфології письменниці притаманні риси нарцисичного комплексу, яку розкрито у процесі аналізу автобіографічних текстів. Показано, що ця міфологія повторюється в аналогічних сюжетних та образних структурах великих повістей та новелістиці. Завдяки структурному психоаналізу виявлено структури сфери несвідомого О.
Кобилянської: бінарні опозиції та прагнення здобути психологічну цілість, повторювані способи моделювання характерів, розвитку дії. У новелістиці виділено типово модерністський мотив духовного переродження та ситуації переходу: переміщення у просторі, маргінальність і хрест як символ осягнення цілості та гармонії. На всіх рівнях художньої образності, навіть на рівні рослинного анімізму та бестіарію, простежено заперечення матеріального, жіночого, пасивно-інертного вибором рухливих стихій (води, повітря), психічного динамізму, чоловічих способів самоствердження.)
Західноукраїнська проза 20 - 30-х років ХХ століття: проблема неоромантизму (О.Турянський, Р.Купчинський, А.Чайковський, А.Лотоцький, Б.-І.Антонич, К.Гриневичева): автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 [Електронний ресурс] / Л.І. Лебедівна; НАН України. Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2007. — 20 с. — укp.,
Категорія sacrum у художній прозі XX - XXI століть: автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.06 [Електронний ресурс] / І.Й. Набитович; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2009. — 36 с. — укp.,
Коломийський журнал "Жіноча доля" (1925 - 1939) в літературному процесі Галичини початку ХХ ст.: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 [Електронний ресурс] / Л.І. Кліщ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2006. — 16 с. — укp.,
Концепт подвійного семантичного поля у творчості Ольги Кобилянської (за творами "Ніоба", "Valse melancolique", "Некультурна", "Земля", "Через кладку"): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 [Електронний ресурс] / І.В. Каменська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.,
Літературне життя народної балади "Ой не ходи, Грицю...": проблема олітературення сюжету і жанру: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.07 [Електронний ресурс] / М.І. Дах; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2001. — 19 с. — укp.,
Переключення мовного коду в ситуації полілінгвізму (на матеріалі ідіолекту Ольги Кобилянської): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.15 [Електронний ресурс] / О.М. Палінська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 19 с. — укp.,
Синтез мистецтв у прозі Ольги Кобилянської: проблема самототожності письменниці: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 [Електронний ресурс] / О.М. Мацяк; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 19 с. — укp.,
Твори Ольги Кобилянської з життя української інтелігенції. Пошуки морального ідеалу: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 [Електронний ресурс] / Л.І. Матусяк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.,
Творчість Ольги Кобилянської: калокагативне світовідчуття: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.08 [Електронний ресурс] / К.С. Семенюк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 16 с. — укp.,
Трансформація мотивів та образів світової літератури у творчості Ольги Кобилянської: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 [Електронний ресурс] / С.Д. Кирилюк; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 1999. — 19 с. — укp.,
Форми вираження авторської свідомості в творчості письменників нової генерації кінця XIX - початку XX століття (на матеріалі малої прози В.Стефаника, О.Кобилянської, М.Коцюбинського): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 [Електронний ресурс] / А.С. Островська; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 1999. — 19 с. — укp.