Ключові слова: ІКТ --
інформаційно-комунікаційні технології --
майбутній учитель
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання).
Видання є в НБУВ: РА343632 Фадєєв В. І. Психологічні умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до розвитку креативності молодших школярів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Фадєєв Владислав Іванович ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2006. - 16 с.,
РА400268 Коломієць Т. Д. Формування готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності із застосуванням інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Д. Коломієць; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2013. - 21 c.,
РА384018 Гавриленко О. М. Формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Гавриленко Ольга Миколаївна ; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 с.,
Ж15641 Ших Н. В. Психолого-педагогічні основи використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя / Н. В. Ших // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 5. - С. 19-27. (Досліджено вплив інформаційно-комунікаційних технологій (
ІКТ) на зміну структури та змісту процесу викладання, психолого-педагогічні особливості сприйняття інформації, формування особистості студента. Визначено межу використання
ІКТ в освіті.),
Ж15641 Ших Н. Врахування впливу інформаційно-комунікаційних технологій на пізнавальні процеси особистості при формуванні інформаційно-комунікаційної культури майбутнього вчителя / Н. Ших // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 97-104. (Розглянуто психічні процеси, від яких залежить ефективність навчання особистості в цілому і формування інформаційно-комунікаційної культури зокрема: активізація всіх видів уваги, пам'ять, вплив інформаційно-комунікаційних технологій (
ІКТ) на розумову діяльність людини. Відмічено, що використання
ІКТ за формування інформаційно-комунікаційної культури майбутніх вчителів значно підвищує потенціал людського мислення і викликає позитивні зміни у структурі розумової діяльності, створюючи моделі пізнання, які звертаються до чуттєвої сторони особистості.),
Ж23380 Артеменко І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при організації навчальних занять з дисциплін психолого-педагогічного циклу / І. Артеменко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 1/2. - С. 140-145. (Розглянуто застосування інформаційно-комунікаційних технологій (
ІКТ) організації основних видів навчальних занять у ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Доведено, що використання
ІКТ сприяє розвитку у студентів навичок самостійної та групової роботи над навчальним матеріалом та з першоджерелами, презентації відеопроектів.),
Ж14958 Воротникова І. П. Психолого-педагогічні основи адаптації вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій / І. П. Воротникова // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 2. - С. 125-127.,
Ж23113 Гуревич Р. С. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх учителів галузі інформаційно-комунікаційних технологій / Р. С. Гуревич // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол. - 2008. - № 2. - С. 92-98. (Розглянуто систему підготовки учителів до професійного використання інформаційних і комунікаційних технологій. Встановлено вимоги, умови, етапи, критерії готовності педагогів до використання інформаційних і комунікаційних технологій у професійній діяльності.)
Кравченко Н. В. Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ВНЗ / Н. В. Кравченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 155-159. ,
Вечірко М. Особливості формування готовності майбутніх учителів філологічних спеціальностей до професійного самовизначення засобами ІКТ / М. Вечірко // Наук. зап. [Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 51-55. ,
Онищенко І. В. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2012. - № 6.,
Онищенко І. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / І. Онищенко // Психол.-пед. проблеми сіл. школи. - 2013. - № 45. - С. 20-25.,
Онищенко І. В. Інформаційно-комунікаційне педагогічне середовище як засіб формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко // Інформ. техн. в освіті : зб. наук. праць. - Херсон, 2014. - Вип. 18. - С. 96-104.,
Кадемія М. Ю. Інноваційні технології навчання у підготовці майбутніх учителів / М. Ю. Кадемія // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. праць. - Київ, 2014. - Вип. 1. - С. 274-279.,
Татауров В. П. Інформаційно-комунікаційних технологій формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / В. П. Татауров. - Режим доступу : URL : http://lib.iitta.gov.ua/1416/1/Tataurov_V.P.pdf. - Назва з екрана.,
Когут С. А. Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес як шлях до розвитку освіти [Електронний ресурс] / С. А. Когут. - Режим доступу : URL : http://virtkafedra.ucoz.ua/imidg/kogut.pdf. - Назва з екрана.,
Інформаційно-комунікаційні технології навчання: психолого-педагогічні та дидактичні аспекти впровадження : матеріали обласної науково-практичної Інтернет-конференції, Кіровоград, 13 квітня 2011 р. - Кіровоград, 2011. - 81 с.,
Сухобок О.Ю. Психолого-педагогические аспекты применения информационно-коммуникационных технологий в процессе профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры [Електронний ресурс] / О. Ю. Сухобок. - Режим доступу : URL : http://www.sportpedagogy.org.ua/html/journal/2010-12/10soyopc.pdf. - Назва з екрана.,
Омельяненко Г. А. Психолого-педагогічні засади використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту [Електронний ресурс] / Г. А. Омельяненко. - Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/soc_gum/ppmb/texts/2008-10/08ogapts.pdf. - Назва з екрана.,
Наукова періодика України,
Реферативна база даних,
Книжкові видання