Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ЯЗКИ$<.>+<.>K=ГРОМАДСЬКІСТЮ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Запитує: Ольга (19.03.2013) Тема запиту: Вітаю! Проконсультуйте мене в такому питанні: дана робота - це не автореферат, а текст кандидатської дисертації: Формування зв'язків із громадськістю в неурядових організаціях України: соціологічний аналіз [Текст] : дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Коник Дмитро Леонідович ; НАН України, Інститут соціології. - К., 2006. - 213 арк.: рис., табл. - арк. 205-213, чи я помиляюсь? |
Примітка: Автореферат чи текст дисертації Ключові слова: Коник Д. Л. Формування зв'язків із громадськістю в неурядових організаціях України: соціологічний аналіз
Доброго дня! На Ваш запит повідомляємо, що зазначений Вами документ є текстом дисертації та зберігається у фондах НБУВ. З дисертацією Ви можете ознайомитися тільки в Бібліотеці за адресою: Київ, проспект 40 - річчя Жовтня, 3. Для отримання дисертації необхідно оформити клопотання за підписом проректора з наукової роботи установи. Наданий Бібліотекою дозвіл дійсний упродовж поточного року. Тел. залу обслуговування дисертаціями (044)524-81-47. ( Див. посилання). Також Ви маєте можливість ознайомитися з текстом Автореферату за наступним посиланням: Видання є в НБУВ: ДС98556 Коник Д. Л. Формування зв'язків із громадськістю в неурядових організаціях України: соціологічний аналіз [Текст] : дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Коник Дмитро Леонідович ; НАН України, Інститут соціології. - К., 2006. - 213 арк.: рис., табл. - арк. 205-213., РА348409 Коник Д. Л. Формування зв'язків із громадськістю в неурядових організаціях України: соціологічний аналіз [Текст] : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Коник Дмитро Леонідович ; НАН України, Інститут соціології. - К., 2007. - 16 с. Читальний зал дисертацій і документів на мікроносіях, Коник Д. Л. Формування зв'язків із громадськістю в неурядових організаціях України: соціологічний аналіз: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Д.Л. Коник ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 16 с. — укp.
|
| 2. |
Запитує: Олексій (23.05.2016) Тема запиту: Доброго дня! Шановні колеги, допоможіть переглянути автореферат дис... канд. іст. наук Карпова Віктора Васильовича (тема: Полонення та репатріація Квантунської армії (1945-1956)) та автореферат дис... канд. наук із соц.комунікацій Барабаш Світлани Іванівни (тема: Зв'язки з громадськістю в системі соціально-комунікаційної діяльності бібліотеки вищого навчального закладу). |
| 3. |
Запитує: Таня (19.12.2016) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, підібрати літературні джерела, що стосуються витоків появи та тлумачення понять PR (англ. public relations, зв'язки з громадськістю), та PR-кампанії (їх організація). |
Ключові слова: public relations
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА710626 Мацєжинський В. Л. Public relations в перехідний період / В. Л. Мацєжинський ; пер. з пол. С. Винниченко. - Львів : Піраміда, 2006. - 276 с., ВА715374 Public Relations : конспект лекцій / Ю. В. Бєлікова [и др.] ; Харків. нац. економ. університет. - Харків : ХНЕУ, 2008. - 184 с., ВА716602 Мацєжинський В. Л. Public relations в ринковій економіці / В. Л. Мацєжинський ; пер. з пол. С. Винниченко. - Львів : [Піраміда], 2005. - 215 с., ВС41967 Игнатьев Д. И. Настольная энциклопедия Public Relations / Д. И. Игнатьев, А. В. Бекетов. - 2-е изд. - Москва : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 496 с., ВС33830 Хэйвуд Р. Все о Public Relations. Как добиться успеха в бизнесе, используя связи с общественностью : пер. с англ. / Р. Хэйвуд ; ред. пер. ШлЮ. В. Шленов. - Москва : Лаборатория Базовых Знаний : ЗАО "Издательство БИНОМ", 1999. - 256 с., ДС94767 Клименко І. В. Соціально-психологічні засоби технологізації Public relations у сфері маркетингу : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Клименко Ірина Вадимівна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - Київ, 2004. - 211 арк. Березенко В. В. "Public relations" в сучасному науковому дискурсі: підходи до визначення / В. В. Березенко // Наукові зап. Ін-ту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 228-233., Колесніков В. П. Public relations як один із способів формування і збереження ринкової індивідуальності підприємства / В. П. Колесніков // Прометей. - 2013. - № 1. - С. 119-122. , Рудь Б. Ю. Застосування технологій Public Relations у засобах масової інформації на виборах 2002 і 2004 рр. / Б. Ю. Рудь // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. - Київ, 2011. - Вип. 22. - С. 302-313. , Чекалюк В. В. Журналістика в умовах глобалізації - основна складова соціальних комунікацій і ПР (public relations) / В. В. Чекалюк // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах : зб. наук. праць. - Київ, 2011. - Вип. 22. - С. 314-326 ., Доценко К. О. Перспективи використання технологій public relations у діяльності центру культури ЗНУ / К. О. Доценко, А. Р. Осадчук // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 498-501.
|
| 4. |
Запитує: Анастасія (17.02.2017) Тема запиту: Реклама, маркетинг, PR, Public Relations, комунікації рекламні проекти, праксеологія Зв'язки з громадськістю 19.00.05 Социальная психология з 2006 – по 2017 р. Захищені дисертації Назва дисертація Анотації до них. |
Примітка: прошу допомогти у підборі дисертацій за даними ключовими словами та моєю спеціальністю, Дякую. Ключові слова: Реклама -- маркетинг -- праксеологія
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел: Видання є в НБУВ: ДС94642 Ворначева Т. Р. Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворначева Тетяна Рашидівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. , ДС102004 Гаєвська Н. В. Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаєвська Наталія Володимирівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007., ДС100007 Гаркавенко З. О. Гендерні особливості формування суб'єктивного образу учасників політичної взаємодії у молоді (на матеріалах політичної реклами) : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Гаркавенко Зоя Олександрівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006., ДС112109 Козлова О. С. Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2009. - 285 арк., ДС93700 Братаніч Б. В. Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу : дис... д-ра філос. наук: 09.00.10 / Братаніч Борис Володимирович ; Дніпропетровський національний ун-т. - Дніпропетровськ, 2006. - 418 арк. , ДС94767 Клименко І. В. Соціально-психологічні засоби технологізації Public relations у сфері маркетингу : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Клименко Ірина Вадимівна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - Київ, 2004. - 211 арк., ДС129413 Лисенко А. С. Праксеологічний вимір філософського знання як засіб удосконалення вищої освіти України : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Лисенко Алла Сергіївна ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2012. - 207 арк., ДС106505 Кузнєцова І. В. Аксіологічні та праксеологічні засади становлення особистості як суб'єкта культурно-освітньої діяльності : дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / Кузнєцова Інна Володимирівна ; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2008. - 222 арк.
|
|
|
|