Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ПРОСУВАНН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Запитує: Андрій (12.09.2011) Тема запиту: Доброго дня, працівники віртуальної бібліотеки! Чи є матеріал щодо "залучення відвідувачів на сайт та розроблення тактики просування сайта". Можливо є якісь електронні книги. Дякую! |
Ключові слова: просування сайта
Добрий день! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА645225 Орлов, Леонид Владимирович. Как создать и "раскрутить" web-сайт в Интернет [Текст] / Л. В. Орлов. - М. : Издательский дом "Альянс-пресс", 2003. - 511 с, ВА709945 Інтернет-маркетинг: навч. посіб. / І.Л. Литовченко, В.П. Пилипчук; Одес. держ. екон. ун-т. — К.: Центр учб. л-ри, 2008. — 184 c. - Висвітлено концепцію та методологію Інтернет-маркетингу. Увагу приділено особливостям віртуального середовища маркетингових досліджень, формуванню, ціноутворенню, специфіці розподілу та просування товарів в Інтернеті, питанням ефективного функціонування web-сайта підприємства, типовим стратегічним рішенням і досвіду впровадження ефективних бізнес-моделей у даній сфері.)( ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ, ДОСЛІДЖЕННЯ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА РЕЙТИНГ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ТА СОЦІАЛЬНИХ САЙТІВ В ІНТЕРНЕТІ, Стратегия продвижения сайтов, НОВІТНІ ІНСТРУМЕНТИ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ, Книга Игоря Ашманова и Андрея Иванова - Оптимизация и продвижение сайтов в поисковых системах, ВЕБ-РЕСУРС ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
|
| 2. |
Запитує: Олександр (22.11.2011) Тема запиту: Маркетингові стратегії просування фінансових послуг в умовах кризи |
Ключові слова: фінансові послуги -- макетинг -- стратегічний маркетинг
Перегляньте наступні матеріали, також скористайтесь архівом довідок, щодо потрібної Вам теми. Видання є в НБУВ: ВА683290 Стефенсон, Рой. Маркетинг финансовых услуг [Текст] / Р. Стефенсон ; пер. с англ. В. В. Ильин, А. В. Болдышева ; ред. пер. КаЕ. В. Калугин. - М. ; СПб. : Вершина, 2007. - 250, ВА678905 Кубів, Степан Іванович. Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку [Текст] / С. І. Кубів [и др.] ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л. : Видавництво Національного ун-ту "Львівська політехніка", 2006. - 232 с, ВА592984 Ляпин, Зорий Федорович. Маркетинг в банковской сфере [Текст] : учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова ; Восточноукраинский гос. ун-т. - Луганск : Изд-во ВУГУ, 1998. - 186 с. Перспективи розвитку маркетингу інституційних учасників фінансового ринку, ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ЩОДО ПРОСУВАННЯ НОВОЇ МАРКИ ТОВАРУ ЗГІДНО ІЗ ЗАЛЕЖНІСТЮ «ЦІНА-ЯКІСТЬ» ТОВАРУ, КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ УКРАЇНИ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ, АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОГО ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ НА СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ БАНКІВСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПАКЕТ ПОСЛУГ ЯК ІНСТРУМЕНТАНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМИ УСТАНОВАМИ УКРАЇНИ
|
| 3. |
Запитує: Нестерко Ната (16.11.2012) Тема запиту: Доброго дня!Прошу Вас допомогти мені у пошуку літератури для написання курсової роботи на тему: "Політико правовий статус державного службовця і особливості його кар'єрного просування". Заздалегідь вдячна. |
Ключові слова: Державний службовець
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел, а також рекомендуємо переглянути архів виконаних довідок, за ключовими словами "державний службовець". Видання є в НБУВ: ВС37691 Нижник, Ніна Романівна. Державний службовець в Україні: удосконалення підвищення кваліфікації (організаційно-правовий аспект) [Текст] / Н. Р. Нижник [та ін.] ; Українська Академія держ. управління при Президентові України, Хмельницький ін-т регіонального управління та права. - Л. : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. - 298 с., ВА645734 Серьогін, Сергій Михайлович. Державний службовець у відносинах між владою і суспільством [Текст] / С. М. Серьогін ; Національна академія держ. управління при Президентові України, Дніпропетровський регіональний ін-т держ. управління. - Д. : ДРІДУ НАДУ, 2003. - 456 с. - Бібліогр.: с. 412-452., ВА706173 Герменчук, Виктор Васильевич. Политика и государственная служба [Текст] : монография / В. В. Герменчук ; Академия управления при Президенте Республики Беларусь. - Минск : [б.и.], 2008. - 313 с. - Библиогр.: с. 294-312., ВА679162 Власть. Политика. Государство и государственная служба [Текст] : аналитический словарь-справочник / В. Ф. Халипов [и др.]. - М. : Академический Проект : Трикста, 2006. - 383 с. - (Серия "Gaudeamus"). - Библиогр.: с. 352-357., ВС46945 Государственная служба [Текст] : энциклопедический словарь / В. Л. Абрамова [и др.] ; сост., общ. ред. В. К. Егоров, И. Н. Барциц ; Российская академия гос. службы при Президенте Российской Федерации. - М. : Издательство РАГС, 2008. - 432 с, РА351079 Слюсаренко, Олена Миколаївна. Діяльність органів державної влади з професійного вдосконалення й кар'єрного розвитку державних службовців (світовий досвід і його застосування в Україні) [Текст] : автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.03 / Слюсаренко Олена Миколаївна ; Дніпропетровський регіональний ін-т держ. управління Національної академії держ. управління при Президентові України. - Д., 2007. - 20 с. Соколова Т.А. Управління кар’єрою державних службовців в Україні [Електронний ресурс] / Т. А. Соколова. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tpdu/2009_3/doc/4/06.pdf. – Назва з екрану., Чмига В.О. Державна служба Франції: традиції і модернізація [Електронний ресурс] / В.О.Чмига. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Dutp/2006-2/txts/DERJAVNA%20SLUJBA%5C06cvoftm.pdf. – Назва з екрану., Гайдученко С. Сучасні підходи до безперервного професійного навчання керівників у сфері державної служби / С. Гайдученко. // Публічне управління: теорія та практика. – 2011. - № 4 (8). - C 61-65., Побережна В.А. Проблеми та перспективи модернізації державної кадрової політики [Електронний ресурс] / В. А Побережна. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tpdu/2011_2/doc/4/04.pdf. – Назва з екрану., Єремійчук О. ПЕРЕБУВАННЯ У КАДРОВОМУ РЕЗЕРВІ ЯК СКЛАДОВА КАР`ЄРНОГО ЗРОСТАННЯ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ (ПРОЦЕДУРНИЙ АСПЕКТ) [Електронний ресурс] / О. Єремійчук. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/tppd/2011_8/zmist/R_3/01Eremechuk.pdf. – Назва з екрану., Соколова Т.А. Вплив навчання на зростання кар’єрного потенціалудержавних службовців в Україні [Електронний ресурс] / Т. А.Соколова. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Apdu/2009_2/doc/2/15.pdf. – Назва з екрану, Про надання державним службовцям службового житла, а також компенсації витрат на проживання та інших витрат у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту: Кабінет Міністрів України; Постанова, Порядок від 18.07.2012 № 681.
|
| 4. |
Запитує: Володимир (22.11.2016) Тема запиту: Доброго дня! Необхідна інформація, чи досліджував хтось стратегічний аналіз просування туристичних послуг. Або хоча б стратегічний аналіз в туристичному бізнесі. Чи існують дисертаційні дослідження за даним напрямом або за суміжними? Дякую! |
Ключові слова: стратегічний аналіз -- туризм
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА727822 Білецька І. М. Стратегічне управління туристичним підприємством / І. М. Білецька; Терноп. нац. екон. університет. - Івано-Франківськ : Вид. І. Я.Третяк, 2010. - 224 c. (Запропоновано комплексну економічну модель стратегічного управління туристичним підприємством, в якій обгрунтовано механізми визначення загального стратегічного напряму розвитку підприємства (на підставі синтезу ключових показників стратегічного аналізу середовища діяльності) та формування пакету типових стратегій відповідно до побудованої бізнес-моделі відображення ринкових позицій підприємства. Зазначено, що дана модель передбачає можливість коригування обраних стратегій залежно від змін чининків зовнішнього середовища туристичної галузі.), РА347194 Ткаченко Т. І. Управління суб'єктами туристичного бізнесу в умовах сталого розвитку : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Т. І. Ткаченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2006. - 36 c. (Розроблено теоретико-методологічні засади формування системи управління суб'єктами туристичного бізнесу за умов сталого розвитку. Поглиблено теоретичні засади еволюційного розвитку туризму як складної динамічної системи в єдності економічної, соціальної й екологічної складових. Визначено місце туризму в системі наук, суспільному відтворенні та галузевій структурі економіки. Розкрито концептуальні засади передумов сталого розвитку туризму. Запропоновано цілісну систему методичного інструментарію оцінки розвитку туризму за допомогою системи індикаторів. Обгрунтовано зміст поняття "дестинація" як об'єкта туристичної пропозиції та об'єкта керування. Розроблено базові положення комплексного механізму керування суб'єктами господарювання у сфері туризму. Розглянуто механізм забезпечення конкурентоспроможності туристичних підприємств. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади формування комплексного механізму керування якістю як основного інструменту забезпечення сталості туризму в окремих сегментах туристичного бізнесу. Визначено стратегічні напрями розвитку суб'єктів туристичного бізнесу в Україні. Розроблено методичні підходи щодо формування цільових програм сталого розвитку окремих видів туризму. Визначено інструментарій стратегічного аналізу й умови реалізації стратегічних змін на різних етапах та ієрархічних рівнях розвитку. Розкрито зміст базових понять у сфері туристичного бізнесу.), РА362233 Білецька І. М. Формування економічної моделі стратегічного управління туристичним підприємством : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / І. М. Білецька; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - Сімферополь, 2009. - 20 c. (Розглянуто теоретичні та прикладні проблеми стратегічного управління підприємствами у сфері туризму. Проведено дослідження особливостей стратегічного управління у даній сфері, на підставі якого розділено стратегічне управління залежно від форм і видів туризму, способів здійснення та типів туристичної діяльності підприємства. Це дозволяє оптимізувати процеси вибору стратегічних пріоритетів підприємства та формування стратегії розвитку. З урахуванням особливостей туристичної сфери розроблено комплексну економічну модель стратегічного управління, яка передбачає проведення стратегічного аналізу середовища діяльності, побудову бізнес-моделі вибору типової стратегії підприємства, реалізацію стратегії та контролю. Відзначено, що використання запропонованої моделі сприяє підвищенню економічної та соціальної ефективності діяльності туристичних підприємств і уможливлює швидке розв'язання проблем адаптації стратегії підприємства до непередбачених змін зовнішнього середовища. Увагу приділено визначенню ефективності реалізації такої моделі. Запропоновано механізм визначення стратегічного напряму розвитку туристичного підприємства за вдосконаленою схемою, який дозволяє вибрати адекватну модель ринкової стратегії підприємства.), РА402326 Іванюк У. В. Формування стратегій фінансової діяльності туристичних підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / У. В. Іванюк; Херсон. нац. техн. університет. - Херсон, 2013. - 20 c. (Виявлено особливості стратегічного фінансового управління, планування та прогнозування фінансової діяльності туристичних підприємств (ФДТП) за сучасних умов. Уточнено сутність та проаналізовано основні характеристики фінансової стратегії такого підприємства, розроблено структурно-функціональну модель формування стратегій ФДТП. Здійснено стратегічний аналіз діяльності туристичного підприємства як складної соціально-економічної системи. Систематизовано показники ФДТП, з'ясовано класифікацію туристичних підприємств за рівнем їх стратегічних фінансових позицій. Розроблено науково-методичний підхід до прогнозування станів фінансового середовища туристичного підприємства на основі реалізації гравітаційних моделей у комплексі з нейромережевим аналізом, обгрунтовано можливість використання нейромережевого кластерного аналізу для сегментації структури туристичного ринку, розроблено моделі формування стратегій ФДТП з можливостями швидкої адаптації до змін кон'юнктури туристичного ринку.), Ж70115 Герасименко В. Г. Использование методов маркетингового стратегического анализа для определения привлекательности эмиссивных туристических рынков / В. Г. Герасименко // Вісн. ДІТБ. Сер. Підприємництво, менеджмент та маркетинг в турист. сфері. - 2001. - № 5. - С. 113-118. (На прикладі Одеського регіону України обгрунтовано можливість та необхідність застосування методів маркетингового стратегічного аналізу для визначення найбільш привабливих емісійних ринків. Розглянуто можливі стратегії поведінки туристичних фірм залежно від стану емісійних ринків.) Гурова Д. Д. Стратегічний аналіз діяльності підприємств туристської сфери [Електронний ресурс] / Д. Д. Гурова. – Режим доступу : URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_2_20 . – Назва з екрана., Саух І. В. Науково-методичний підхід до стратегічного аналізу ресурсного забезпечення фінансового потенціалу туристичних підприємств / І. В. Саух // Проблеми теорії та методології бух. обліку, контролю і аналізу. Сер. Бухгалтерський облік, контроль і аналіз : міжнар. зб. наук. пр. - Житомир, 2015. - Вип. 2. - С. 299-316. , Саух І. В. Методичний супровід стратегічного аналізу кадрового та організаційного забезпечення потенціалу туристичних підприємств / І. В. Саух // Наук. вісн. Ужгород. університету. Сер. Економіка : зб. наук. праць. - Ужгород, 2016. - Вип. 1(1). - С. 272-278. , Реферативна база даних, Наукова періодика України, Зал каталогів
|
| 5. |
Запитує: Поліна (07.02.2024) Тема запиту: Вітаю! Мені потрібен список літератури для дипломної роботи за темою "Стратегія просування бренду в соціальній мережі Instagram як ефективний інструмент розвитку малого бізнесу". Наперед дякую за допомогу. |
Ключові слова: Instagram -- бренд
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика України", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА852590 Сонг Еймі Знайди свій стиль. Як створити персональний бренд в Instagram / Еймі Сонг ; [передм. Д. фон Фюрстенберґ ; пер. з англ. Н. Савчук ; провід. ред. Н. О. Міщенко]. - Харків : Віват, 2021. - 204, [2] с. , ВА859632 Щербаков С. А. Таргетированная реклама в социальных сетях: точно в яблочко : получайте больше клиентов из Facebook и Instagram / Сергей Щербаков. - Харьков : Фолио, 2021. - 250, [1] с., ВА842717 Кейн Брендан Миллион подписчиков. Как раскрутить ваш аккаунт за 30 дней / Брендан Кейн ; пер. с англ. [Е. Пивоваров]. - Київ : Альпіна Паблишер, 2020. - 285, [1] с. , ВА834018 Калинин А. ю. Поток клиентов из Facebook и Instagram. Как зарабатывать с помощью социальных сетей : настол. кн. для предпринимателей и специалистов / Александр Калинин, Игорь Осецимский, Алексей Аль-Ватар. - Одесса : Астропринт, 2018. - 230 с., ВА823586 Соболєва Л. Феномен Instagram 2.0. Усі нові фішки / Любов Соболєва (@lubov_prblog) ; пер. Алла Долгая. - Київ : BookChef : Форс Україна, 2018. - 283, [4] с., Ж23291 Akhmedov R. Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention = Роль социальных сетей в узнаваемости бренда и принятии решения о покупке / R. Akhmedov // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 4. - С. 311-317., Ж70861:Філос.Культур. Матер'ян Е. М. Папа Франциск у Каїрі. Аналіз бренду понтифіка в мережі Instagram / Е. М. Матер'ян // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2021. - № 2. - С. 117-122. Наторіна А. О. Управління розвитком онлайн-бізнесу ритейлерів в умовах цифрової трансформації: автореф. дис. ... д. е. н. : 08.00.04 - Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / А. О. Наторіна ; Національний університет "Чернігівська політехніка". — 2021 — укp., Кудіна А. В. Дієві інструменти просування fashion-брендів через соціальну мережу Instagram / А. В. Кудіна // Маркетинг і цифрові технології. - 2020. - Т. 4, № 2. - С. 61-71., Лебідь Н. М. Контент-план при SMM просуванні персонального бренда в соціальній мережі Instagram / Н. М. Лебідь // Держава та регіони. Сер. Соціальні комунікації. - 2019. - № 2. - С. 81-86. , Садило Н. М. Instagram як феномен сучасного бізнесу / Н. М. Садило // Соціально-гуманітарний вісник. - 2019. - Вип. 25. - С. 187-193., Нєвалов А. Г. Найпоширеніші помилки під час просування бренду медійного продукту в соціальних мережах, зокрема в Instagram / А. Г. Нєвалов, Я.-І. І. Фостяк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 17(1). - С. 46-52.Нєвалов А. Г. Найпоширеніші помилки під час просування бренду медійного продукту в соціальних мережах, зокрема в Instagram / А. Г. Нєвалов, Я.-І. І. Фостяк // Міжнарод. наук. ж-л "Інтернаука" . - 2019. - № 17(1). - С. 46-52., Nastisin L. Consumer’s Online Brand-Related Activities in Instagram and their Impact on Word-of-Mouth / L. Nastisin, K. Kmec, S. Kral // Marketing and Management of Innovations. - 2023. - № 2. - С. 44-50. , Семененко К. Ю. Маркетингова діяльність в соціальних мережах "Facebook" та "Instagram" / К. Ю. Семененко, В. І. Юрченко, Н. П. Скригун // Вч. зап. Тавр. нац. ун-ту ім. В. І. Вернадського. Сер. Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 2. - С. 164-168., Мозгова Г. В. Використання мобільного додатку "Інстаграм" як інструменту інтернет-маркетингу соціальних зв'язків для просування бренду вищих навчальних закладів та їх підрозділів / Г. В. Мозгова, О. Д. Колосовська, В. С. Оніщенко // Наук. вісн. Херсон. держ. університету. Сер. Економічні науки. - 2017. - Вип. 23(2). - С. 77-82., Наукова періодика України , Реферативна база даних
|
|
|
|