Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ЗБУТ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Запитує: Григорій (08.02.2012) Тема запиту: методи аналізу обсягів виробництва та збуту продукції |
Примітка: друкованні та електронні джерела Ключові слова: збут продукції -- обсяги виробнитва -- еконоічний аналіз -- методика економічного аналізу
Ми сподіваємося, що надана нами інформація допоможе Вашим вишукуванням Видання є в НБУВ: Ж69410 Використання аналізу беззбитковості для планування обсягів виробництва на плодоовочевоконсервних підприємствах / І.Д. Голяш // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки. — Хмельницький, 2000. — N 4, ч. 1. — С. 66-69. , http://www.rusnauka.com/33_NIO_2009/Economics/56100.doc.htm Особливості реалізації сільськогосподарської продукції, ВА733362 Менеджмент продуктивності: навч. посіб. / В. Я. Гуменюк, І. А. Рощик; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. — Рівне, 2010. — 203 с. , Ж29409/А Аналіз та управління виробничими потужностями підприємств / В.Л. Загоруйко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Менедж. та підприємництво в Україні: етапи становлення і пробл. розв. — 2007. — N 576. — С. 103-108., Ж69817 Аналіз ринку м'яса птиці в Україні / В.І. Топіха // Актуал. пробл. економіки. — 2005. — N 2. — С. 71-74., ВА639642 Долинський Віктор Прокопович. Економічний аналіз господарської діяльності сільськогосподарських підприємств: Навч. посіб. для підгот. фахівців екон. спец. в агр. вищ. навч. закл. II-IV рівнів акредитації — К. : ІАЕ УААН, 2003. — 258с. , ВА626104 Слюсарчук, Лідія Іванівна. Облік і аналіз виробництва та продажу готової продукції (методолого-прикладний аспект) [Текст] / Л. І. Слюсарчук ; наук. ред. Н. М. Найдич ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : Альтерпрес, 2001. - 257 с., РА311786 Хаустова, Вікторія Євгенівна. Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / Хаустова Вікторія Євгенівна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2000. - 18 с. АНАЛІЗ ОБСЯГІВ ВИРОБНИЦВА ПРОМИСЛОВОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ОСНОВІ ДАНИХ СТАТИСТИЧНОЇ ЗВІТНОСТІ, Аналіз збуту продукції, системи технічного обслуговування та ціноутворення, ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ КРИЗИ ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВА, АНАЛІЗ СТАНУ РЕАЛІЗАЦІЇ ОВОЧІВ ВІДКРИТОГО ГРУНТУ АНАЛІЗ СТАНУ РЕАЛІЗАЦІЇ ОВОЧІВ ВІДКРИТОГО ГРУНТУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ, СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ТА АНАЛІЗУ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА, Операційний аналіз збуту продукції
|
| 2. |
Запитує: Григорій (09.02.2012) Тема запиту: зміст процесів виробництва і збуту продукції на промисловому підприємстві |
Примітка: електронні та друкованні джерела Ключові слова: збут продукції -- промисловість
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: РА367268 Макарець, Світлана Володимирівна. Виробництво і збут продукції сільського господарства в губерніях Лівобережної України на рубежі ХІХ - ХХ ст. [Текст] : автореф. дис...канд. іст. наук : 07.00.01 / Макарець Світлана Володимирівна ; Запорізький національний ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 19 с., ВА569137 Гінгстон, Пітер. Найкраща книжка про збут і маркетинг [Текст] : практичний порадник для малого бізнесу / П. Гінгстон ; пер. з англ. І. Смольянінова, О. Дєдика. - Львів : Укр.- амер. фонд "Сейбр- Світло", 1995. - 208 с. , В349408/Ч. 2 Череп, Алла Василівна. Ч. 2 : Планування, контроль витрат. Управління адміністративними витратами, витратами на збут продукції, оборотними коштами, основними фондами і нематеріальними активами. Управління зниженням витрат. - [Б. м.] : [б.в.], 2006. - 360 с., ВА725440 Економіка підприємства та маркетинг: навч.-метод. посіб. / І.А. Дмитрієв, С.Ф. Большенко. — Х.: ХНАДУ, 2009. — 71 с. , Ж29409/А Ланцюг-метод планування ексклюзивної продукції "замовлення-виробництво- збут" / Т.В. Паливода // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Менедж. та підприємництво в Україні: етапи становлення і пробл. розв. — 2006. — N 575. — С. 81-86. , РА313465 Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України: Автореф. дис... канд. екон. наук / Н.В. Гавришко; Терноп. акад. нар. госп-ва. — Тернопіль, 2001. — 19 с. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗУВАННЯ ПРОЦЕСУ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ, УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ, СУТНІСТЬ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ, МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ, Основи формування ефективної збутової політики промислового підприємства, РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНОЇ МОДЕЛІ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ, ОРГАНИЗАЦИЯ СИСТЕМЫ СБЫТА ПРОДУКЦИИ НА ПРОМЫШЛЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ С УЧЕТОМ ОТРАСЛЕВЫХ ОСОБЕННОСТЕЙ РЫНКА, МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ
|
| 3. |
Запитує: Катерина (14.03.2012) Тема запиту: Облік та контроль трансакцій обміну у сільському господарстві. |
Примітка: Тобто, обліковий процес закупівлі сировини, матеріалів та збут готової продукції, передача прав власності пов'язаних з обміном продукцією. (монографії, статті) Ключові слова: трансакції -- сільське господарство -- збут -- сировина -- матеріали
Пропонуємо переглянути наступні джерела: Видання є в НБУВ: ВА652055 Бухгалтерський облік на заготівельних і переробних підприємствах споживчої кооперації: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / А.М. Волошин, О.В. Москалюк, А.В. Озеран, В.О. Озеран, Н.В. Трушина; Укоопспілка, Навч.-метод. центр "Укоопосвіта". — К., 2004. — 156 с. - (Викладено загальні положення з організації закупівлі сільськогосподарської продукції та сировини, розглянуто питання обліку їх заготівель у споживчій кооперації, обліку операцій переробки сільськогосподарської продукції та забою худоби, птиці і кролів, а також обліку витрат і фінансових результатів операційної діяльності заготівельно-переробних підприємств споживчої кооперації. Наведено план рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань та господарських операцій підприємств і організацій споживчої кооперації України.), ВА639827 Архієреєв, Сергій Ігоревич. Трансакційний сектор економіки України [Текст] / С. І. Архієреєв ; Національний ін-т стратегічних досліджень. Харківський філіал. - Х. : [б.в.], 2003. - 56 с. - Бібліогр.: с. 53-54., ВА668202 Гриценко А. А. Развитие форм обмена, стоимости и денег / А. А. Гриценко ; НАН Украины, Институт экономики и прогнозирования. - К. : Основа, 2005. - 187 с., В347247 Бухгалтерський облік на підприємствах АПК. Т. 3. Посіб. по застосув. рек. з управл. обліку та визначення собівартості / В.М. Жук, Г.І. Загоруй, І.В. Шоцька, О.Б. Бутнік-Сіверський, Т.Г. Гайдук. — К., 2004. — 856 с. - (Наведено методичні рекомендації з планування, обліку та калькулювання собівартості продукції сільського господарства, харчових галузей АПК та торгівлі. Викладено порядок обліку сировини, матеріалів і готової продукції на підприємствах олійно-жирової галузі. Визначено об'єкти планування та обліку виробничих витрат, розглянуто особливості калькулювання собівартості продукції рослинництва, тваринництва та робіт допоміжних виробництв. Розглянуто складові вартості зовнішнього браку, запропоновано класифікацію адміністративних витрат.), ДС115735 Макарець С. В. Виробництво і збут продукції сільського господарства в губерніях Лівобережної України на рубежі ХІХ - ХХ ст. : дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Макарець Світлана Володимирівна ; Полтав. держ. аграр. акад. - Полтава, 2009. - 249 арк., РА367268 Макарець С.В. Виробництво і збут продукції сільського господарства в губерніях Лівобережної України на рубежі ХІХ - ХХ ст. : автореф. дис...канд. іст. наук : 07.00.01 / Макарець Світлана Володимирівна ; Запорізький національний ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 19 с. ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НА ЗАГОТІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ: УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ, Вплив трансакційних витрат на ефективність діяльності сільськогосподарського підприємства, УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ЕКСПОРТНИХ ОПЕРАЦІЙ, КЛАСИФІКАЦІЯ ТРАНСАКЦІЙНИХ ВИТРАТ І ЇХ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ІЗ ЛОГІСТИЧНИМИ ВИТРАТАМИ У КОРМОВИРОБНИЦТВІ, ЕКОНОМІЧНІ ОСНОВИ ДОГОВІРНОГО ПРАВА, УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНИМИ ВИТРАТАМИ В ПРОЦЕСІ ПІДТРИМКИ ПРОДАЖІВ АГРАРНОЇ ПРОДУКЦІЇ, Маркетинг худоби та створення оптових ринків сільськогосподарської продукції в Україні, ОСНОВНІ ШЛЯХИ ЗАСТОСУВАННЯ ЛОГІСТИКИ В АГРОПРОМИСЛОВОМУ КОМПЛЕКСІ УКРАЇНИ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ОПТОВИХ РИНКІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
|
| 4. |
Запитує: Ірина (07.10.2013) Тема запиту: Допоможіть мені, будь ласка! Я пишу магістерську роботу на тему : "Управління збутом продукції підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльність". |
Ключові слова: управління збутом -- підприємство -- маркетинг
Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали, для додаткового підбору літератури скористайтесь архівом довідок за ключовим словом " збут продукції", також рекомендуємо скористатися проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ та опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА722694 Балабанова Л. В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: монографія / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 245 с., РА391853 Дутова Н. В. Управління збутом металургійних підприємств з використанням електронних торговельних площадок: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Дутова; НАН України, Н.-д. центр індустр. пробл. розв. - Х., 2012. - 21 с., РА384489 Падухевич О. В. Управління збутом продукції промислових підприємств (на прикладі кондитерської галузі): автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Падухевич; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2011. - 19 с., РА391853 Дутова Н. В. Управління збутом металургійних підприємств з використанням електронних торговельних площадок [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Дутова Наталя Валентинівна ; Нац. акад. наук України, Н.-д. центр індустр. пробл. розв. - Х., 2012. - 21 с., Ж15383 Огерчук Ю. В. Закордонний досвід організаційних надбудов в збутовому менеджменті / Ю. В. Огерчук // Регіон. економіка . - 2002. - № 3. - С. 183-190., Ж29409/А Паливода Т. В. Планування серійної продукції за ланцюг-методом "дослідження - виробництво - збут" / Т. В. Паливода // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка" . Логістика. - 2007. - № 594. - С. 293-300. Лорві І. Ф. Управління збутом продукції підприємства на основі взаємодії концепцій маркетингу та логістики / І. Ф. Лорві // Логістика: теорія та практика. – 2012. – № 3. – С. 38-43., Шкляєва Г. О. Маркетингове управління збутом на підприємстві / Г. О. Шкляєва // Сталий розвиток економіки. – 2011. – № 7. – С. 241-243., Левицький В. В. Дослідження основних складових організаційно-економічного механізму збуту продукції / В. В. Левицький // Науковий вісник Буковинського державного фінансово-економічного університету. Сер. Економічні науки. – Чернівці, 2009. – Вип. 4. – С. 185-189., Реферативна база даних, Наукова періодика України
|
| 5. |
Запитує: Антоніна (22.09.2014) Тема запиту: Удосконалення каналів збутової політики. Дякую. |
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також радимо здійснити самостійний пошук у електронних каталогах НБУВ (див. посилання) та систематичному картковому каталогозі НБУВ, розташованому у приміщенні Головного корпусу бібліотеки за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА652010 Щербак В. Г. Маркетингова політика розподілу : Навч. посіб. / В. Г. Щербак; Харк. держ. екон. ун-т. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2004. - 175 c. (Висвітлено вплив кон'юнктури ринку на вибір маркетингової політики розподілу, організацію товарного руху в каналах розподілу. Наведено порівняльну характеристику каналів розподілу, критерії їх вибору, класифікацію маркетинг-логістики, а також загальну характеристику методів прогнозування збуту.), ВА771194 Зоріна О. І. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. І Зоріна, О. Е. Наумова, О. В. Сиволовська, О. Г. Боровська; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х. : УкрДАЗТ, 2013. - 266 c. (Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування маркетингової політики розподілу, товарний рух і механізми використання каналів розподілу. Наведено критерії вибору каналів збуту, проаналізовано збутові витрати. Розкрито сутність управління каналами розподілу, роль, значення та завдання маркетингової логістики.), Ж29409/А Косар Н. С. Вдосконалення маркетингової збутової політики виробників пива / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, В. В. Понтус // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 605. - С. 88-95. (На підставі аналізу ринку пива в Україні та маркетингових стратегій у сфері збуту цього товару з врахуванням світового досвіду надано пропозиції щодо ширшого використання прямих каналів розподілу виробниками пива.), Ж69944 Писаренко В. В. Ефективні стратегії збуту овочевої продукції / В. В. Писаренко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2008. - № 4. - С. 60-64. (Проведено порівняльний аналіз можливостей використання різноманітних каналів збуту, запропоновано критерії оптимальної побудови систем збуту аграрними підприємствами.) Тропов О. В. Збутова політика підприємства: сутність та складові / О. В. Тропов // Управління розвитком . - 2014. - № 2. - С. 119-121., Котковський В. С. Інноваційні канали збуту банківських послуг / В. С. Котковський // Вісник Криворізького економ. ін-ту КНУ . - 2013. - № 2. - С. 111-113., Прохорова Є. В. Активізація збутової діяльності підприємства шляхом відкриття Інтернет-магазину / Є. В. Прохорова, І. С. Закревська // Стратегія економічного розвитку України . - 2013. - № 32. - С. 139-144., Рябуха В. О. Удосконалення організації каналів збуту торгівельних підприємств [Електронний ресурс] / В. О. Рябуха. - Режим доступу : URL : https: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/1624/1/%D0%A0%D1%8F%D0%B1%D1%83%D1%85%D0%B0%20%D0%92.%D0%9E.%20%D0%A3%D0%94%D0%9E%D0%A1%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%90%D0%9B%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%9E%D0%A0%D0%93%D0%90%D0%9D%D0%86%D0%97%D0%90%D0%A6%D0%86%D0%87%20%D0%9A%D0%90%D0%9D%D0%90%D0%9B%D0%86%D0%92%20%D0%97%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%A3%20%D0%A2%D0%9E%D0%A0%D0%93%D0%86%D0%92%D0%95%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%98%D0%A5%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%9F%D0%A0%D0%98%D0%84%D0%9C%D0%A1%D0%A2%D0%92.pdf . - Назва з екрана., Логунова Д. О. Шляхи вибору оптимального каналу збуту / Д. О. Логунова, М. В. Котова // Труды Одесского политехнического ун-та. - 2008. - Вип. 1 (29). - С. 266-269., Електронні каталоги і бази даних
|
| 6. |
Запитує: Ковальська Антоніна (04.12.2014) Тема запиту: Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, літературу на тему: "Розподіл затрат збуту по роздрібним та оптовим каналам збуту". Дякую. |
Ключові слова: витрати збуту -- роздрібні та оптові канали збуту
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Для самостійного пошуку додаткових джерел інформації радимо скористатись каталогом книжкових видань НБУВ (див. посилання) та систематичним картковим каталогом, який розташований у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: м. Київ, пр. 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА652010 Щербак В. Г. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / В. Г. Щербак; Харк. держ. екон. ун-т. - Харків : ВД "ІНЖЕК", 2004. - 175 c., ВА777851 Мілаш І. В. Управління витратами підприємств роздрібної торгівлі : монографія / І. В. Мілаш, Н. М. Гаркуша. - Харків : Лідер, 2013. - 310 с., ВА718262 Формування та управління витратами виробництва : підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / Л. Г. Цимбалюк [та ін.]. - Донецьк : Юго-Восток, 2009. - 240 с., ВС44497 Управління затратами підприємства : монографія / Г. В. Козаченко [та ін.]. - Київ : Лібра, 2007. - 319 с., ВА758853 Пилипчук В. П. Управління продажем : навч. посіб. / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2011. - 626 c. Манжура О. М. Моделювання розподілу витрат та надбавки між підприємством виробником та збутовим посередником / О. М. Манжура // Моделювання та інформаційні системи в економіці. - 2011. - Вип. 83. - С. 83-92., Янчева Л. М. Факторний аналіз витрат на збут підприємств роздрібної торгівлі / Л. М. Янчева, В. І. Оспіщев, Н. М. Гаркуша // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2009. - Вип. 1(1). - С. 3-12., Дерій В. А. Витрати на збут у системі обліку й аналізу невиробничих витрат / В. А. Дерій // Облік і фінанси. - 2013. - № 4. - С. 20-23., Рожко В. І. Обгрунтування обсягів збуту та політики розподілу споживчих товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. І. Рожко; Харк. нац. екон. ун-т. - Харків, 2006. - 20 c., Стасевич А. П. Облік витарт на збут продукції [Електронний ресурс] / А. П. Стасевич, Л. А. Майстер. - Режим доступу : URL : http://perspektyva.dp.ua/files/conference/2013/10.13-14.2013-3.pdf#page=88 . - Назва з екрана., Книжкові видання та компакт-диски - простий пошук
|
| 7. |
Запитує: Вікторія (20.04.2015) Тема запиту: Порадьте,будь ласка, літературу для написання статті, пов'язану зі збутом сільськогосподарської продукції. |
Ключові слова: збут сільськогосподарської продукціїї -- ринок сільськогосподарської продукціїї
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання).Також Ви можете здійснити повнотекстовий пошук, використавши пошукове поле "Повнотекстові ресурси" на Головній сторінці НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА704997 Комплексна економічна безпека підприємництва: сучасні тенденції формування та перспективи розвитку, економіко-правові аспекти : зб. матеріалів ІV міжвуз. наук.-практ. конф., 27 берез. 2008 р., Чернігів / ред.: В. В. Бондарь; Черніг. ін-т інформації, бізнесу і права Міжнар. НТУ, Черніг. держ. ін-т права, соц. технологій та праць. - Чернігів, 2008. - 140 c., ВА722990 Формування конкурентних переваг аграрної продукції в умовах глобалізації економіки : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчен., 14 - 16 трав. 2009 р., Житомир / ред.: А. С. Малиновський; Житомир. нац. агроекол. ун-т, Укр. асоц. молодих фермерів. - Житомир : Рута, 2009. - 212 c. Бабенкова Т. Ю. Особливості формування каналів збуту сільськогосподарської продукції / Т. Ю. Бабенкова // Вісн. аграр. науки. - 2012. - № 11. - С. 76-78., Красноруцький О. О. Принципи побудови систем збуту та розподілу продукції сільськогосподарських підприємств / О. О. Красноруцький // Вісн. Харків. нац. аграр. ун-ту ім. В. В. Докучаєва. Сер. Екон. науки. - Харків, 2013. - № 5. - С. 56-66., Дудар О. Маркетингова кооперація товаровиробників у системі збуту органічної сільськогосподарської продукції / О. Дудар // Вісн.Терноп. нац. екон. університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 62-71., Шуст О. А. Організаційно-економічні засади формування системи збуту тваринницької продукції сільськогосподарськими підприємствами України / О. А. Шуст // Екон. та управління АПК : зб. наук. праць. - Біла Церква, 2013. - Вип. 11. - С. 24-29. , Паска І. М. Удосконалення організаційно-економічних відносин за збуту сільськогосподарської продукції / І. М. Паска // Екон. та управління АПК : зб. наук. праць. - Біла Церква, 2014. - № 1. - С. 36-43. , Наконечна К. В. Функціонування аграрних бірж та зміни в організації збуту сільськогосподарської продукції / К. В. Наконечна // Наук. вісн. Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Сер. Екон., аграр. менеджмент, бізнес. - Київ, 2014. - Вип. 200(2). - С. 195-198., Сєра І. С. Стимулювання збуту сільськогосподарської продукції [Електронний ресурс] / І. С. Сєра. - Режим доступу : URL : http://www.kpi.kharkov.ua/archive/MicroCAD/2011/S16/%D0%A1%D0%A2%D0%98%D0%9C%D0%A3%D0%9B%D0%AE%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%97%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%A3%20%D0%A1%D0%86%D0%9B%D0%AC%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%9E%D0%93%D0%9E%D0%A1%D0%9F%D0%9E%D0%94%D0%90%D0%A0%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%9E%D0%87%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%94%D0%A3%D0%9A%D0%A6%D0%86%D0%87.pdf. - Назва з екрана., Брух О. О. Теоретичні проблеми збуту продукції сільського господарства [Електронний ресурс] / О. О. Брух. - Режим доступу : URL : http://khntusg.com.ua/files/sbornik/vestnik_112/21.pdf. - Назва з екрана., Клімова І. О. Ринок сільськогосподарської продукції: особливості розвитку та проблемні питання формування інфраструктури [Електронний ресурс] / І. О. Клімова. - Режим доступу : URL : http://eprints.zu.edu.ua/11658/1/Stattya_9.pdf. - Назва з екрана., Зоря О. П. Реалізація продукції в сільськогосподарських підприємствах на основі збутової кооперації [Електронний ресурс] / О. П. Зоря, А. О. Лантух. - Режим доступу : URL : http://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/2010/01/77.pdf. - Назва з екрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 8. |
Запитує: Ходак Володимир Васильович (08.06.2015) Тема запиту: Доброго дня. Скиньте, будь ласка, підручники, в яких можна знайти інформацію по темі "Удосконалення збутової діяльності підприємства на зовнішніх ринках". |
Ключові слова: збутова діяльність підприємства -- зовнішні ринки -- удосконалення
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА672018 Данілова Л. Л. Ціноутворення та маркетингова цінова політика : навч. посібник / Л. Л. Данілова, С. В. Петровська ; Київ. нац. торг.-екон. університет. - Київ, 2006. - 129 c. (Визначено сутність, структуру та склад ціни, показано особливості її формування за умов ринку. Викладено сучасні підходи щодо проблем ціноутворення, розглянуто методи визначення ціни товару. Особливу увагу приділено питанню розробки цінової політики підприємства, викладено принципи встановлення цін на різних типах ринків. Охарактеризовано основні етапи формування маркетингової цінової стратегії підприємства. Розглянуто фактори зовнішнього та внутрішнього середовища, які впливають на прийняття цінових рішень. Визначено цілі та методи державного регулювання цін на товари та послуги, показано його вплив на економічні процеси. Наведено приклади модифікації цін з метою стимулювання збуту товару, встановлено вплив зміни ціни на прибуток підприємства.), ВА732639 Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 599 c. (Розглянуто питання формування та реалізації товарної, цінової, збутової політики в комплексі маркетингу підприємства. Наведено характеристику кадрового забезпечення служби маркетингу, викладено основні питання комунікаційної підтримки підприємства й особливості маркетингу в його зовнішньоекономічній діяльності. Розкрито особливості управління маркетинговою діяльністью, розглянуто теорію, методику, практику організаційного становлення маркетингу в підприємствах. Розкрито питання програмування маркетингової діяльності в системі управління підприємством і контролю в системі маркетингу.), ВА747317 Балабанова Л. В. Маркетинг підприємства : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Київ, 2012. - 612 c. (Висвітлено сутність маркетингу як системи діяльності підприємства на ринку. Розкрито маркетингові аспекти товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства. Охарактеризовано види організаційних структур служби маркетингу підприємства, висвітлено проблеми її кадрового забезпечення. Показано роль маркетингу у зовнішньоекономічній політиці підприємства. Увагу приділено методам встановлення цін, маркетинговій логістиці, видам маркетингового контролю, особливостям розробки програми маркетингу підприємства.), ВА754062 Пурська І. С. Міжнародний маркетинг : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - Київ : Знання, 2012. - 285 c. (Розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Висвітлено сутність, принципи, функції, структуру та форми міжнародного маркетингу у зв'язку зі стадіями інтернаціоналізації діяльності підприємства. Значну увагу приділено технологіям дослідження міжнародного маркетингового оточення та зовнішнього конкурентного середовища, розкрито сучасні методи організації виходу підприємства на зарубіжні ринки, проаналізовано організаційно-правові моделі присутності фірми на зовнішньому ринку. Описано технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільна та комунікаційна політика) та управління ним, а також розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.), ВА781567 Комерційна діяльність : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Л. Г. Филевич, Л. О. Попова, О. М. Прядко [та ін.]. - Харків : ХДУХТ, 2014. - 225 c. (Розглянуто наукові та методичні основи комерційної діяльності. Охарактеризовано функції комерційних служб підприємств. Приділено увагу дослідженню ринку товарів і послуг. Висвітлено сутність зовнішньої торгівлі як сфери зазначеної діяльності. Подано інформацію про організацію та планування закупівельної та збутової діяльності виробництва. Розкрито сутність і показано місце оптової торгівлі в ринкових процесах. Обгрунтовано методи вивчення попиту населення роздрібних підприємств. Наведено методичний інструментарій оцінювання рівня комерційного ризику торговельного підприємства.), ВА616729 SWOT-аналіз - основа формування маркетингових стратегій підприємства : навч. посіб. для вищ. навч. закладів / ред. : Л. В. Балабанова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І. Туган-Барановського. - Донецьк, 2001. - 180 c. - (Школа маркетинг. менедж.). (Висвітлено зміст і методологію SWOT-аналізу як інструмента стратегічного менеджменту та маркетингу підприємства за умов ринкової економіки. Зважаючи на специфіку торговельного підприємства проаналізовано складові маркетингового середовища, а також розглянуто дане середовище підприємства як сукупність макро- та мікросередовищ. Наведено рекомендації щодо розробки зведеного профілю маркетингового середовища підприємства та складання матриці SWOT парних комбінацій між загрозами та можливостями з боку зовнішнього середовища, а також сильними та слабкими аспектами потенціалу підприємства. Розглянуто особливості маркетингових товарних, цінових, збутових і рекламних стратегій, визначено їх навчальні цілі.), ВА691304 Маркетинг : навч. посіб. для студентів / І. Д. Падерін, К. В. Комарова, К. О. Сорока, С. А. Шмельова ; Дніпропетр. держ. фін. академія. - Дніпропетровськ, 2007. - 200 c. (Розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, а також сутність товарної, цінової політики та політики розподілу. Розглянуто питання реклами та стимулювання збуту. Запропоновано класифікацію ринків. Визначено внутрішні та зовнішні фактори маркетингу, показано роль його дослідницької функції. Надано оцінку ринкових можливостей фірми. Виявлено типи маркетингових систем. Проаналізовано особливості організації маркетингової діяльності, оптової та роздрібної торгівлі, регулювання діяльності учасників товароруху. Наведено методи стимулювання збуту товарів, ціноутворення на підставі рівня поточних цін.) Реферативна база даних
|
| 9. |
Запитує: Аліса Дубина (28.08.2015) Тема запиту: Методи, шляхи та інструменти стимулювання збуту сільськогосподарської продукції |
Примітка: Періодика, монографії, автореферати Ключові слова: Сільськогосподарська продукція -- Збут сільськогосподарської продукції
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступний список джерел. Видання є в НБУВ: ВА698455 Соловйов І. О. Агромаркетинг: системна методологія, реалізація концепції : монографія / І. О. Соловйов. - Херсон : Олди-плюс, 2008. - 344 с., ВА746814 Організація і функціонування інноваційної системи регіонального агромаркетингу : монографія / [П. Хрієнко та ін.] ; Каб. Міністрів України, Півд. філ. Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України "Крим. агротехнол. ун-т", Екон. ф-т. - Сімф. ; Київ : АРІАЛ, 2011. - 239 с., РА398257 Марценюк Р. А. Облік і контроль заготівель та збуту сільськогосподарської продукції і сировин : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.09 / Марценюк Р. А.; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. - Львів, 2013. - 21 с. Перкатюк І. Й. Моделювання стратегій реалізації збутової політики на ринку сільськогосподарської продукції / І. Й. Перкатюк, І. М. Мушеник // Моделювання регіональної економіки : зб. наук. пр. - Івано-Франківськ. - 2010. - № 1. - С. 250-254., Наконечна К. В. Функціонування аграрних бірж та зміни в організації збуту сільськогосподарської продукції / К. В. Наконечна // Наук. вісн. Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Сер. Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - Київ, 2014. - Вип. 200(2). - С. 195-198., Паска І. М. Удосконалення організаційно-економічних відносин за збуту сільськогосподарської продукції / І. М. Паска // Економіка та управління АПК : зб. наук. пр. - Біла Церква, 2014. - № 1. - С. 36-43., Бабенкова Т. Ю. Особливості формування каналів збуту сільськогосподарської продукції / Т. Ю. Бабенкова // Вісн. аграр. науки. - 2012. - № 11. - С. 76-78., Дудар О. Маркетингова кооперація товаровиробників у системі збуту органічної сільськогосподарської продукції / О. Дудар // Вісн. Тернопільського нац. Економ. ун-ту. - 2014. - Вип. 1. - С. 62-71., РА385205 Брух О. О. Організація виробничо-збутової діяльності сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. О. Брух ; Львів. нац. аграр. ун-т. — Л., 2011. — 20 с., Писаренко В.В. Маркетинг овощной продукции (методические и практические аспекты): Особенности продвижения овощной продукции [Електронний ресурс] / . – Режим доступу : URL : http://www.agromage.com/stat_id.php?id=399. – Назва з екрана.
|
| 10. |
Запитує: Наталья (01.02.2016) Тема запиту: Доброго времени суток. Помогите пожалуйста. Не могу найти в ваших ресурсах.... "Методичні підходи до оцінювання ефективності управління збутовою діяльністю". Скорее всего это могут быть разделы из монографий или книг. Авторефераты просмотрела... не то... За ранее благодарна. |
Ключові слова: управління збутовою діяльністю
Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА741591 Хрупович С. Є. Економічне оцінювання та моделювання системи управління збутовою діяльністю підприємств / Хрупович Світлана Євгенівна ; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Тернопіль : Вид-во ТНТУ, 2011. - 160 с. , ВА764976 Красноруцький О. О. Системи управління збутовою діяльністю аграрних підприємств: стратегія, механізми, інструментарій / О. О. Красноруцький. - Херсон : Гринь Д. С. [вид.], 2012. - 347 с., ВА758851 Володькіна М. В. Організація управління промисловим підприємством : навч. посіб. / М. В. Володькіна; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2011. - 318 c. (Описано функціональні складові системи управління промиловим підприємтсвом, особливості організації управління виробничою, інноваційною, маркетинговою та збутовою діяльністю підприємства, організації бухгалтерського обліку, управліня персоналом та фінансовою діяльністю підприємства. Розглянуто основи проектування організаційних структур управління промисловим підприємством, наведено критерії та показники ефективності організації управління.), РА385556 Черніков О. І. Управління розвитком торговельної мережі пивоварних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. І. Черніков; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків, 2011. - 19 c. , РА407674 Пономарьов О. С. Формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій аграрних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. С. Пономарьов; Міжнар. ун-т бізнесу і права. - Херсон, 2012. - 20 c. (Розроблено теоретико-методичні засади та практичні рекомендації з формування та функціонування системи інтегрованих маркетингових комунікацій аграрних підприємств (АП). Опрацьовано механізм реалізації маркетинг-міксу АП, що базується на авторській концепції трансформації їх комунікаційної діяльності у систему інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті реалізації конкурентних переваг. Удосконалено механізм формування регіональної інтегрованої системи маркетингової інформації АП, комплексний підхід до вибору напрямів розвитку та оцінювання ефективності (результативності) удосконалювання системи маркетингу АП, методичний підхід до комплексного оцінювання ефективності управління збутовою діяльністю АП. Розвинено алгоритм стратегічного управління комерційною діяльністю АП, стратегію розвитку системи розподілу продукції АП, механізм формування і реалізації цінової політики АП.), РА415714 Гуржій Н. Г. Стратегічне управління збутовою діяльністю м'ясопереробних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. Г. Гуржій; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Харків, 2015. - 20 c. (Визначено теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій щодо стратегічного управління збутовою діяльністю м'ясопереробних підприємств. Уточнено поняття стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств. Визначено роль та взаємозв'язок стратегій маркетингу та логістики у разі стратегічного менеджменту досліджуваної функціональної області. Сформовано концептуальну модель стратегічного управління збутовою діяльністю. Діагностовано основні тенденції ринку продукції м'ясопереробної галузі. Запропоновано методичний інструментарій проведення стратегічного аналізу збутової діяльності. Обгрунтовано науково-методичний підхід до оцінювання ефективності стратегічного управління цією діяльністю м'ясопереробних підприємств. Визначено теоретичні положення щодо формування системи цілей та завдань стратегії збутової діяльності вказаних підприємств. Розроблено методичний інструментарій визначення стратегічно пріоритетних посередників в каналах збуту. Обгрунтовано систему показників оцінювання синергетичних ефектів, що виникають під час поглиблення інтеграційних відносин з учасниками збутових каналів. ), Ж69944 Писаренко В. В. Ефективні стратегії збуту овочевої продукції / В. В. Писаренко // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2008. - № 4. - С. 60-64. (Розглянуто основні особливості маркетингової системи управління збутовою діяльністю підприємства в овочепродуктовому підкомплексі. Досліджено специфіку окремих ринків збуту, з урахуванням вимог до якості продукції, умов постачання, розміру товарної партії і, відповідно, ціноутворення на продукцію. Охарактеризовано оптові овочеві ринки, переробні та рекреаційні заклади, підприємства громадського харчування як можливі споживачі овочевої продукції. Проведено порівняльний аналіз можливостей використання різноманітних каналів збуту, запропоновано критерії оптимальної побудови систем збуту аграрними підприємствами.), Ж69879 Литвинець Л. Ф. Характеристика збутової діяльності на підприємствах ресторанного господарства / Л. Ф. Литвинець // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2012. - № 46. - С. 123-128. (Характеристика збутової діяльності на підприємствах ресторанного господарства / Л. Ф. Литвинець // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2012. - № 46. - С. 123-128.) Протопопенко Г. О. Організаційні форми і механізм управління збутовою діяльністю промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. О. Протопопенко; Одес. держ. екон. ун-т. - Одеса, 2008. - 20 c., Кучер О. В. Ефективність маркетингу в управлінні збутовою діяльністю аграрних підприємств / О. В. Кучер // Наук. вісн. Львів. нац. ун-ту ветеринар. медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 1(1). - С. 386-390. , Ткаченко Т. А. Методичні підходи до оцінки ефективності управління збутовою діяльністю аграрних підприємств / Т. А. Ткаченко // Вісн. аграр. науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3(1). - С. 88-94., Абрамович І. А. Стратегічні засади управління збутовою діяльністю / І. А. Абрамович // Ефективна економіка. - 2013. - № 5., Гуржій Н. Г. Моделювання стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств / Н. Г. Гуржій // Наук. вісн. Полтав. ун-ту економіки і торгівлі. Сер. : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 116-122., Гуржій Н. Г. Теоретико-методичні аспекти стратегічного управління збутовою діяльністю підприємства / Н. Г. Гуржій // Вісн. економ. транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 45. - С. 159-163., Пілько А. Д. Прогнозування ефективності управління маркетинговою і збутовою діяльністю підприємства / А. Д. Пілько, О. М. Лукан // Моделювання регіон. економіки. - 2012. - № 1. - С. 272-279., Шпилик С. Управління збутовою діяльністю підприємства / С. Шпилик // Галиц. економ. вісник. - 2012. - № 4. - С. 88-95., Музичка Є. О. Оцінка ефективності управління збутовою діяльністю туристичних підприємств / Є. О. Музичка // Економ. часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(2). - С. 64-67.
|
|
|
|