![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬН$<.>+<.>K=БІОЛОГІЯ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Запитує: Олена (11.12.2012) Тема запиту: Як саме визначають точки діаграми експериментально. Хто це робив і як в Київському національному університеті імені Тараса Шевченко? |
Примітка: Статті та книги не раніше 2000року Ключові слова: точки діаграми
Доброго дня! На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної довідки не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого вивчення. Пропонуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре!
|
| 2. |
Запитує: Олена (10.12.2012) Тема запиту: Хто в Украіїні і світі займається визначенням точок діаграм стану експериментально і які досягнення? |
| 3. |
Запитує: Олена (11.12.2012) Тема запиту: Як знаходять криві на фазових діаграмах(теоретично, експериментально)? |
Примітка: статті, книги не раніше 2000 року видання Ключові слова: діаграми
На жаль, надати список літератури по Вашій темі в рамках Віртуальної довідки не представляється можливим, тому що запит сформульований дуже вузько і вимагає поглибленого вивчення. Пропонуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом, відвідати читальні зали обслуговування періодичними виданнями, читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре!
|
| 4. |
Запитує: Ілона Євгенівна (22.11.2013) Тема запиту: Можете ли Вы прислать на мой Е-mail "Тести. Біологія" 8 клас Авторы: Вихренко М.А., Міюс С.М. Видавництво Школярик м.Київ, 1998 рік. Спасибо. |
Примітка: Естественно мы оплатим все Ваши затраты в любой удобной для Вас форме Ключові слова: Тести. Біологія -- електронний варіант книги
Доброго дня! Рекомендуємо Вам звернутися у Відділ міжбібліотечного абонементу та замовити там електронний варіант потрібної Вам книги. Видання є в НБУВ: В342386/Варіант. 1 Вихренко М. А. Біологія. 8 клас: Тести [Текст] / М. А. Вихренко, С. М. Міюс. - К. : Школяр, 1998 . Варіант. 1. - [Б. м.] : [б.в.], 1998. - 32 с., В342386/Варіант. 2 Вихренко М. А. Біологія. 8 клас: Тести [Текст] / М. А. Вихренко, С. М. Міюс. - К. : Школяр, 1998 . Варіант. 2. - [Б. м.] : [б.в.], 1998. - 32 с.
Відділ міжбібліотечного абонемента
|
| 5. |
Запитує: Наталія (15.09.2016) Тема запиту: Герасименко І. В. Методика використання технологій дистанційного навчання в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.10 / І. В. Герасименко; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - Київ, 2014. - 21 c. - укp. Теоретично обгрунтовано та розроблено методику використання технологій дистанційного навчання (ДН) в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук. Проаналізовано теоретичні основи використання технологій ДН в освітньому процесі ВНЗ. Розроблено модель освітнього середовища ДН ВНЗ на основі системи підтримки ДН. Визначено основні етапи впровадження технологій ДН в освітній процес ВНЗ та уточнено основні етапи створення електронного навчального курсу. Визначено особливості підготовки бакалаврів комп'ютерних наук за умов широкого використання інформаційно-комунікаційних технологій та технологій ДН. Розроблено основні компоненти методики використання технологій ДН в підготовці бакалаврів комп'ютерних наук та експериментальним шляхом перевірити їх ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + З970 р(4УКР)3-3 Шифр НБУВ: РА412267 Пошук видання у каталогах НБУВ Скажіть, будь ласка, чи наявна дисертація у фондах НБУВ. Дякую |
Ключові слова: дисертації
Потрібна Вам дисертація у каталогах НБУВ не відображена. Захищені дисертації за останні три роки тільки частково надходять до фондів, у зв’язку з тимчасовою відсутністю місця зберігання видань у книгосховищі НБУВ. Рекомендуємо звернутися до Залу електронної бібліотеки Державної науково-технічної бібліотеки України (м. Київ, вул. Антоновича, 180 (20 кімн.) тел. 521-09-51), де зберігаються електронні версії дисертації, або звертатися по місцю захисту дисертацій.
|
| 6. |
Запитує: Наталія (01.03.2017) Тема запиту: Добрий день. Потрібна інформація для написання магістерської роботи на тему: Пiдготовка майбутнiх вихователiв до здiйснення iндивiдуального пiдходу в роботi з дiтьми дошкiльного вiку (зокрема має бути експериментальне дослідження готовності майбутніх вихователів до здійснення даної роботи). Дякую. |
Ключові слова: майбутні вихователі -- дошкільнята -- діти дошкільного віку -- індивідуальний підхід
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА676242 Бєлєнька Г. В. Вихователь дітей дошкільного віку: становлення фахівця в умовах навчання / Г. В. Бєлєнька. - Київ : Світич, 2006. - 304 с., ВА795314 Теорія та практика дошкільної освіти в сучасних експериментальних дослідженнях / Л. І. Зайцева [та ін.].- Харків : Діса плюс, 2015. - 447 с. , ВА718939 Розвиток дитини-дошкільника: сучасні підходи та освітні технології / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 272 с., ВА718934 Підготовка вихователів до розвитку особистості дитини в дошкільному віці / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. - Київ : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. - 310 с., ВА739537 Теорія і практика дошкільної освіти в Україні / З. Н. Борисова [та ін.]. - Київ, 2011. - 231 с.
Куземко Л. В. Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми / Л. В. Куземко // Освітол. дискурс. - 2010. - № 1. - С. 103-113., Куземко Л. В. Використання Веб-квестів у проектуванні самостійної роботи майбутніх вихователів ДНЗ / Л. В. Куземко, Т. Ю. Бондаренко // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 541-544., Аніщук А. М. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку / А. М. Аніщук // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Сер. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2012. - № 4. - С. 109-113. , Маргіта Н. Готовність майбутніх вихователів до організації експериментування старших дошкільників / Н. Маргіта // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соц. робота. - Ужгород, 2011. - Вип. 20. - С. 76-79. , Листопад О. А. Експериментальне дослідження формування професійно-творчого потенціалу майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2015. - № 9. - С. 125-131., Сухорукова С. В. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова // Наук. зап. [Ніжин. держ. ун-ту ім. Миколи Гоголя]. Психол.-пед. науки. - Ніжин, 2015. - № 3. - С. 65-70. , Соловйова-Нікітіна Л. М. Актуальні проблеми підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах трансформації вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. М. Соловйова-Нікітіна. - Режим доступу : URL : http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=2634. - Назва з екрана., Збірник наукових статей студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / За заг. ред. проф. О. Л. Кононко. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2014., Збірник наукових статей студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / за заг. ред. проф. О.Л.Кононко. – Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2016 – 243 с., Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : навч.-метод. посіб. / Н. П. Гагаріна. - Кіровоград : КЗ "КОІППО освіти імені Василя Сухомлинського", 2014. - 68 с., Наукова періодика України, Реферативна база даних, Книжкові видання
|
| 7. |
Запитує: Галина (06.04.2017) Тема запиту: Роль наочності та технічних засобів навчання на занаттях з біології, хімії |
Ключові слова: хімія -- біологія
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом "Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА687466 Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 18 - 19 квіт., 2007 р., Суми / ред.: В. Ф. Живодьор; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, Сум. обл. ін- т післядиплом. пед. освіти, Ін-т вищ. освіти АПН України, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка, "Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка", Всеукраїнська науково-практична конференція (2007+ Суми). - Суми : ВТД "Унів. кн.", 2007. - 144 c. (Висвітлено психолого-педагогічні проблеми сучасних освітніх інновацій, ноосферний аспект змісту освітніх програм, роль мотиваційного компонента у процесі адаптації студентів до майбутньої професії, особливості педагогічного менеджменту, можливості застосування здоров'язберігальних заходів в системі освіти. Розглянуто методики використання комп'ютера як засобу навчання на уроках хімії, інтерактивних технологій на уроках "Веселої математики". Проаналізовано можливості розвитку творчої особистості учня на заняттях гуртка "Навколишній світ" за інноваційною освітньою технологією "Екологія та розвиток", а також проблеми гуманістичного виховання дітей засобами природи.), РА329130 Арестенко В. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до використання нових інформаційних технологій на уроках хімії : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. В. Арестенко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2004. - 20 c. (Розглянуто питання теоретичного обгрунтування, розробки та впровадження системи підготовки майбутніх учителів до застосування нових інформаційних технологій на уроках хімії. Висвітлено основні підходи щодо вирішення проблеми комп'ютерної грамотності та визначення понять "інформаційні технології", "система", "модель", "метод моделювання". Запропоновано систему формування професійно-педагогічних умінь і навичок студентів до використання нових інформаційних технологій у школі, встановлено системотвірний фактор, елементи, їх взаємозв'язок, організаційні засади та методику її впровадження в навчальний процес. Експериментально перевірено і доведено ефективність її використання, розроблено навчальні комп'ютерні програми та електронний посібник.), Ж21367 Заволочко Т. П. Впровадження методу проектів при вивченні хімії в 9-му класі / Т. П. Заволочко // Нaша шк. - 2009. - № 3. - С. 65-69. (Розглянуто проблему підготовки учнів до життя в динамічному світі, що включає в себе озброєння їх не тільки необхідними знаннями, а й засобами оволодіння ними. Висвітлено застосування вчителями методів проектів (дослідницьких, ігрових, прикладних, інформаційних). Відмічено, що вчитель перетворюється з носія готових знань в організатора пізнавальної діяльності учнів, впроваджує різноманітні форми самостійної роботи. Вміщено приклад розробки методу проектів на уроках хімії у ХІ класі.), Ж22620 Кравцов І. Технологія класичного і сучасного уроку : комплексне використання засобів навчання на уроках хімії / І. Кравцов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 93-97. (Розглянуто застосування на уроках хімії для одержання високого навчального результату модульно-розвивального навчання, актуальність якого полягає в тому, що це навчання дозволяє переглянути підходи до освітніх цілей, цілеспрямовано оновити зміст навчання, свідомо вибрати відповідно до змісту освіти технології, методики, засоби навчання й кардинально змінити підходи до оцінювання результатів навчання. Доведено високу ефективність інтегрованої контрольно-тестової системи, призначеної для проведення тестування учнів з метою виявлення рівня їх знань. Увагу приділено опорно-інформаційним схемам, які є одним з різновидів дійового схематичного уточнення. Акцентовано увагу на інноваційно-трансформаційному підході до вивчення нового матеріалу як одного з формувальних факторів компетентнісної моделі особистості. Вміщено індивідуальну програму для вивчення нового матеріалу та приклад семінарського заняття для VII класу.), Ж22469 Міронець Л. Створення та використання комп'ютерних презентацій під час навчання біології / Л. Міронець // Рідна шк. - 2008. - № 1/2. - С. 40-42. (Зазначено переваги комп'ютерних презентацій перед традиційними засобами наочності. Визначено порядок створення комп'ютерної презентації: складання плану дотримання певних вимог щодо інформації, тексту та оформлення. Розглянуто можливості її використання на уроках біології. Акцентовано увагу на активнішому використанні тематичних презентацій у позаурочній та позашкільній діяльності учнів.)
Кліменко Т. О. Віртуальна лабораторія в системі хімічної освіти в школі / Т. О. Кліменко, Т. М. Гранкіна, Т. І. Нарожна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 41-44., Ліцман Ю. В. Використання електронних засобів навчання на уроках хімії основної школи / Ю. В. Ліцман, Л. І. Марченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 8. - С. 383-391., Підгорна Т. В. Вивчення хімічних редакторів у школі / Т. В. Підгорна // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 7. - С. 3-8., Матяш Н. Ю. Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп'ютерного тестування / Н. Ю. Матяш, Л. П. Міронець // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 4. - С. 21-23., Зайшлий Ю. О. Використання комп’ютерних технологій на уроках біології в 9 класі / Ю. О. Зайшлий // Таврійський вісник освіти. - 2014. - № 2. - С. 127-133., Валюк В. Особливості використання комп’ютерних технологій при вивченні хімічних дисциплін / В. Валюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - 2011. - Ч. 3. - С. 24-29., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 8. |
Запитує: Майя (03.02.2020) Тема запиту: Експериментальна перевірка ефективності методики активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів засобами наочності Констатувальний експеримент Формувальний експеримент |
Ключові слова: констатувальний експеримент -- формувальний експеримент
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА762294 Дьомін О. А. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні сільськогосподарської техніки : монографія / О. А. Дьомін; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Лисенко М.М., 2012. - 135 c., ВА773783 Дьомін О. А. Дидактичні умови використання наочності при вивченні сільськогосподарської техніки : монографія / О. А. Дьомін; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Логос, 2013. - 194 c. , ВА797852 Дьомін О. А. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі практичної підготовки з механізації сільськогосподарського виробництва : монографія / О. А. Дьомін, І. О. Колосок; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Логос, 2015. - 496 c. , РА297117 Дьмін О. А. Використання наочності як засобу активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів аграрного вузу [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Дьомін Олександр Анатолійович ; Національний аграрний ун-т. - Київ, 1997. - 25 с., Ж68599 Корінь Г. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі доведення формул скороченого множення / Г. О. Корінь // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 13. - С. 99-104., Ж71868 Стадніков Г. В. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях із фізичного виховання у вищому навчальному закладі / Г. В. Стадніков // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 256-261. , Ж101424 Іващенко М. В. Особливості використання елементів змішаного навчання в процесі викладання навчальних дисциплін у закладах вищої освіти / М. В. Іващенко, Т. Б. Бикова // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 221-226.
Терехова В. І. Результати формувального етапу експериментальної роботи щодо досліджування рівнів сформованості готовності майбутніх перекладачів до міжкультурного спілкування / В. І. Терехова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. Івана Франка . - 2012. - Вип. 65. - С. 150-155. , Колос К. Р. Констатувальний етап експерименту з розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос, О. М. Спірін // Інформ. технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 183-205., Герлянд Т. М. Експериментальне дослідження загальноосвітньої компетентності майбутніх кваліфікованих робітників-аграріїв: констатувальний етап / Т. М. Герлянд // Наук. вісн. Ужгород. нац. університету. Сер. Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 36-39. , Ковальчук З. Я. Вплив формувального експерименту на комунікативну толерантність та рефлексійність особистості у педагогічній взаємодії / З. Я. Ковальчук // Вісн. Чернігів. нац. пед. університету. Сер. Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 164-168. , Дідик Н. М. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів / Н. М. Дідик // Проблеми сучас. психології. - 2013. - Вип. 22. - С. 110-119.
|
|
|
|