Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ВОКАЛ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Запитує: Ольга (11.02.2016) Тема запиту: Добрий день. Допоможіть ,будь ласка, з пошуком матеріалу для магістерської роботи на тему " Проблема створення сценічного образу виконавця у вокальному мистецтві на прикладі творчості Олександра Вертинського". |
Ключові слова: Вертинський О. -- музичне виконавство -- вокальна музика
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з систематичним картковим каталогом за адресою : проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА596325 Гребенюк Н. Є. Вокально-виконавська творчість: психолого-педагогічний та мистецтвознавчий аспекти / Н. Є. Гребенюк; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - Київ, 1999. - 270 c. (Проаналізовано сучасний стан підготовки професійних співаків до вокально-виконавської творчості. Обгрунтовано психолого-педагогічні основи формування вокально-виконавської творчості та розвиток творчого потенціалу як педагогічну та мистецтвознавчу проблеми. Охарактеризовано специфіку вокально-педагогічної та вокально-виконавської діяльності. Розроблено модель створення вокально-виконавського образу, виявлено психолого-педагогічні умови її ефективного функціонування.), ВА739815 Старовойтова Е. Е. Исполнительская интерпретация : учеб.-метод. пособие / Е. Е. Старовойтова; Луган. нац. ун-т им. Т. Шевченко. - Луганск, 2011. - 149 c. (Раскрыты сущность и задачи исполнительской интерпретации. Освещены интонационно-драматургическая природа музыки, вокальный репертуар малых и крупных форм, вокальные и сценические средства выразительности исполнителя. Описаны формы вокальной камерной музыки, функции музыкального вокального произведения (ВП) в контексте раскрытия его сущности и художественно-исполнительского анализа, а также социальные функции музыканта-исполнителя. Рассмотрены вопросы сценического воплощения образа ВП.), ВА565131 Хомутова Л. Г. Создание художественного вокально- сценического образа : метод. пособие для певцов / Л. Г. Хомутова. - Дніпропетровськ : Пороги, 1995. - 50 с., ВА693931 Проблеми сучасного музичного виховання й навчання : матеріали регіон. наук.- практ. конф., 30 берез., 2007 р., Луганськ / ред.: Л. М. Сбітнєва; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 106 c. (Висвітлено теоретико-методологічні засади сучасної музичної освіти, проблеми вдосконалення вокально-хорової та професійно-педагогічної підготовки музикантів. Проаналізовано особливості впливу мистецтва на підлітків, описано педагогічні технології їх музично-співацького виховання. Розглянуто проблеми сценічного втілення образу музичного твору на заняттях у класі естрадного вокалу, прийоми постановки голосу в класі сольного співу, особливості естетичного самовиховання студентів мистецьких спеціальностей вищих закладів освіти. ), ВА663856 Шведов І. О. Три українських портрета: Мазепа, Вертинський, Кондратюк : репертуар Київського держ. театра іст. портрета / І. О. Шведов ; упоряд. Л. С. Томашевська. - Київ: [б.в.], 2002. - 232 с. , Ж69372 Плотникова А. А. Автор-вигнанець у творчості О. М. Вертинського / А. А. Плотникова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 12, ч. 2. - С. 138-143. (Розглянуто творчість О. М. Вертинського. На матеріалі його творів виявлено систему уявлень про автора ліричного тексту, в межах яких тип "автора-вигнанця" стає репрезентативним. Проаналізовано творчість поета в категоріях "суспільство", "театр", "Батьківщина", "дитинство". В ході аналізу виявлено характерні для артиста опозиції: "Я - Вони" (доеміграційний період), "Ми - Вони" (період еміграції), "Я - Вони" (щодо повернення на Батьківщину). Наведено приклади з віршів. Як результат проведеної роботи О. М. Вертинського віднесено до типу "автора-вигнанця".), Ж69372 Ван Цзянь Шу Взаємодія психологічних механізмів регулювання вокально-виконавської діяльності співака / Ван Цзянь Шу // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Мист. освіта: історія, теорія, практика. - 2012. - № 10. - С. 70-76. (Проаналізовано психологічні механізми вокально-виконавської діяльності співака, значна роль у взаємодії яких належить психологічній установці (операційний, цільовий і значеннєвий рівні вокально-виконавської установки). Музично-виконавську (сценічну) діяльність вокаліста розглянуто як синтез музичної та драматичної діяльності, що визначає специфіку завдань вокального виконавця як у процесі створення музичного образу вокального твору, так і в його концертній презентації.) Сгібнева С. С. Вокальна творчість актора драматичного театру: мистецтвознавчий та психолого-педагогічний аспекти : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / С. С. Сгібнева; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Харків, 2009. - 17 c., Плотникова А. А. Поющий актер Александр Вертинский / А. А. Плотникова // Наук. зап. Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. Сер. Літературознавство. - 2011. - Вип. 2(1). - С. 87-92., Плотникова А. А. Юмор и сатира в песенном творчестве А. Н. Вертинского / А. А. Плотникова // Наук. зап. Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. Сер. Літературознавство. - 2012. - Вип. 1(2). - С. 128–134.
|
| 2. |
Запитує: Ольга (16.02.2016) Тема запиту: Добрий вечір. Допоможіть, будь ласка, з пошуком матеріалу для магістерської роботи на тему "Робота над створенням сценічного образу, сценічний образ актора, танцівника, вокаліста". |
Ключові слова: сценічний образ
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА680877 Наконечна О. В. Детермінанти створення і втілення сценічного образу в театральному мистецтві / О. В. Наконечна; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2006. - 247 c. (Розглянуто сучасні тенденції та перспективи аналізу сценічної образності в театральному мистецтві. На підставі використання системного підходу розкрито синтетичну природу поняття образу, описано його функціональну структуру в аспектах сприйняття, створення та втілення. Визначено зміст понять "особистість", "індивідуальність", "тип", "характер", "темперамент" як основних психологічних категорій театральної ейдології - напряму театрознавчої науки про сценічну образність. Визначено об'єктивні та суб'єктивні детермінанти розвитку та запропоновано універсальну схему для аналізу сценічної образності. Розглянуто жанровий аспект театральної ейдології та параметри оцінки проявів сценічної образності, проаналізовано її стильовий аспект та наведено способи констатування суб'єктивних показників (індикаторів). Встановлено критерії визначення сценічного образу.), ВА753754 Гордійчук О. Є. Основи сценічного та екранного мистецтва з методикою викладання : навч. посіб. / Оксана Гордійчук ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2012. - 207 с., ВА748984 Основи сценічного та екранного мистецтва : навч.-метод. посіб. / [уклад. М. М. Барахтян]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - 123 с., ВА629961 Вильсон Г. Психология артистической деятельности : таланты и поклонники / Г. Вильсон ; пер. с англ. А. И. Блейз. - М. : Когито-Центр, 2001. - 384 с., ВА639123 Гладишева А. О. Сценічна мова. Основні поняття та їх тлумачання : навч. посібник для вищих навч. закл. культури і мистецтв І-ІV рівнів акредитації / А. О. Гладишева ; Київ. держ. ін-т театрального мистецтва ім. І.К.Карпенка-Карого. - Київ : КДІТМ, 2003. - 88 с. , ВС36032 Юрьев С. А. Несколько мыслей о сценическом искусстве / С. А. Юрьев. - М. : Издание редакции журнала "Русская Мысль", 1888. - 92 с., РА358465 Наконечна О. В. Детермінанти художнього образу в контексті театральної культури : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / О. В. Наконечна; Харк. держ. акад. культури. - Харків, 2008. - 15 c. (Досліджено проблему наукового аналізу процесів створення та втілення сценічного образу в театральному мистецтві. Обгрунтовано теоретичну та методологічну базу її вирішення з використанням новітніх методів дослідження у межах театральної ейдології - науки, що вивчає сценічну образність. З метою створення універсальної схеми для аналізу сценічної образності виокремлено й охарактеризовано її функціональну двошарову структуру - об'єктивну й суб'єктивну. У даних структурах розглянуто жанровий аспект театральної ейдології та параметри оцінювання проявів сценічної образності, проаналізовано її стильовий аспект та наведено способи констатування суб'єктивних показників (індикаторів). Створено універсальну систему критеріїв можливості ейдологічного аналізу ("критеріїв допуску"), наведено рекомендації щодо застосування визначених детермінант у дослідженні сценічної образності у будь-якій площині існування.), РА358860 Бойко О. С. Художній образ в українському народно-сценічному танці : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / О. С. Бойко; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - Київ, 2008. - 19 c. (Вперше проведено системне дослідження хореографічної образотворчості в українському народному танці як прояву національної художньої культури. Розкрито сутність понять "образ", "художній образ", "народно-сценічний танець", "танцювальний образ". Проаналізовано природу й ознаки художнього образу як категорії естетики, розкрито специфіку його прояву в танцювальному мистецтві. Критично переосмислено ряд положень і висновків про генезу та типологію української народної хореографії, фольклорний синкретизм, класифікацію хороводів. Визначено основну номенклатуру сценічних образів, створених засобами української народної хореографії. Проаналізовано особливості українського хореографічного образотворення, викладено сучасні тенденції його розвитку. Досліджено етнонаціональне походження та національне становлення української хореографічної образності. Зроблено висновок, що проблема невідповідності між зовнішнім і внутрішнім образом, формою та змістом народно-сценічного танцю набула в хореографічному мистецтві особливої гостроти у зв'язку з загрозою як "малоросійщини" (наслідок минулого) так і беззмістовної та бездуховної модернізації народного танцю в сучасний період. З'ясовано, що за нових обставин культурного плюралізму виникла небезпечна тенденція формування у суспільній свідомості негативного сприйняття народно-сценічного танцю як явища мистецтва, що творить не національний характер, а "шароварно-вишиванковий стереотип" українця.), Ж71480 Громадюк Н. Естрадний костюм як засіб творення сценічного образу у творчості Олександри Теліженко / Н. Громадюк // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 12. - С. 25-31. (Проаналізовано творчість О. Теліженко, розглянуто сценічний костюм як засіб творення сценічного образу, а не просто одяг для сцени. Зауважено, що створене естрадне вбрання - це не аутентична реалія чи історично-етнографічна реконструкція традиційного українського вбрання, а символічне осмислення і сценічна реалізація етнічно-виразних фрагментів, або елементів народних строїв, які гармонійно творять систему костюм - образ - символ.) Бучма О. Є. Особливості створення сценічного образу з театральними ляльками різних систем / О. Є. Бучма // Культура України. - Харків, 2013. - Вип. 41. - С. 190-198., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 3. |
Запитує: Анастасія (17.08.2017) Тема запиту: Як можна ознайомитися із цією дисертацією? Ткаченко Т. В. Теоретико-методичні основи формування вокально-звукової культури майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Ткаченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 43 c. - укp. |
Ключові слова: Дисертація
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що з 1-го серпня 2017 року у Національній бібліотеці України імені В.І.Вернадського набули чинності нові «Правила користування читальною залою дисертацій та документів на мікроносіях». Як і дотепер, обслуговування користувачів читальної зали дисертацій та документів на мікроносіях відбувається за наявності постійного або тимчасового читацького квитка, та контрольного листка. Між тим, новими правилами вводиться реєстрація користувача безпосередньо у читальній залі. Для цього кожен користувач зобов’язаний власноруч заповнити відповідну форму реєстрації користувача читальної зали дисертацій та документів на мікроносіях, яка буде чинною упродовж року від дати її заповнення. Окрім цього, користувачам надано право фотографувати власними технічними засобами документи, що видаються у читальній залі на підставі заяви на фотокопіювання документів власними технічними засобами та з дотриманням вимог авторського права і суміжних прав та права інтелектуальної власності (див. посилання): Видання є в НБУВ: ДС121876 Ткаченко Т. В. Теоретико-методичні основи формування вокально-звукової культури майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ткаченко Тетяна Володимирівна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2010. - 534, [12] арк. Обслуговування читачів дисертаціями
|
| 4. |
Запитує: Шпирка Аліна Олегівна (20.12.2017) Тема запиту: Доброго дня! Дуже хочу дізнатися чи є у базі вашої бібліотеки наукові видання, посібники, підручники ,статті в яких є інформація щодо емоційної виразності(емоційної виразності вокаліста, емоційної виразності голосу). Чи є у Вас дисертації з цієї проблематики? Пошук в каталогах чомусь виявив дуже мало посилань. Буду дуже вдячна! |
Ключові слова: емоційна виразність
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА244043 Юссон Р. Певческий голос : исследования основных физиологических и акустических явлений певческого голоса / Р. Юссон. - М. : Музыка, 1974. - 264 с. , Ж69028 Ситник Т. М. Музично-виконавська культура співака / Т. М. Ситник, Т. Д. Пухальський // Пед. пошук. - 2013. - № 1. - С. 29-31. (Викладено найбільш ефективні шляхи формування, розвитку та вдосконалення виконавської майстерності співака як однієї з форм музичної діяльності людини. З метою оптимізації процесу формування співацького голосу визначено та охарактеризовано його загальні напрямки: розвиток голосового апарату, виховання художньо- вокального смаку, опанування виконавською майстерністю. Приділено увагу особливостям розвитку правильного вокального звуку, дихання, дикції, емоційної виразності для досягнення вокалістом високого рівня музично-виконавської культури.) РА359069 Єрошенко О. В. Емоційна сфера у вокальній творчості: музично-естетичні та виконавські аспекти : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / О. В. Єрошенко; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. - Харків, 2008. - 19 c., Паламар С. І. Емоційна взаємодія у співтворчості вокаліста і концертмейстера / С. І. Паламар // Наук. зап. Тернопіл. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2013. - № 1. - С. 65-70., Тетюк М. Дискретність, інтенсивність та напрямленість комунікації у вокальному виконавстві / М. Тетюк // Наук. зб. Львів.нац. муз. акад. ім. М. В. Лисенка: зб. наук. праць. - Львів, 2013. - Вип. 29. - С. 175-186., Лавріненко О. А. Якість голосу як необхідна складова педагогічної й театральної майстерності / О. А. Лавріненко // Наук. зап. Вінницьк. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39. - С. 201-205., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
|
|
|