Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (217)Книжкові видання та компакт-диски (186)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.350.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Чуланова О.Л. 
Виховання життєвих перспектив старшокласників у позанавчальній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Л. Чуланова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено історико-логічний та теоретичний шляхи вирішення проблеми формування життєвих перспектив школярів на основі гуманістично-прагматичного підходу до виховання учнівської молоді. Виявлено потенційні можливості організованих форм соціокультурної діяльності учнівської молоді в позанавчальний час як засіб формування її життєвих перспектив. Науково обгрунтовано педагогічні засоби, які забезпечують ефективність формування життєвих перспектив старшокласників у позанавчальній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА318114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бондарева Г. І. 
Виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. І. Бондарева ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти проблеми виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі. Розкрито сутність, зміст і структуру феномена "соціальна усталеність особистості", психолого-педагогічні умови її виховання й особливості прояву у сучасних старшокласників. Розроблено критерії оцінювання визначення рівнів і складено їх типологічні характеристики. Запропоновано й апробовано технологію виховання соціальної усталеності особистості старшокласника в навчально-виховному процесі сучасної загальноосвітньої школи, технічного ліцею та ліцею з посиленою військовою та фізичною підготовкою. Обгрунтовано динаміку змін в особистості старшокласників до та після експериментальної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю951.14
Шифр НБУВ: РА384890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Чернета С.Ю. 
Організаційно-педагогічні умови соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об'єднаннях: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / С.Ю. Чернета ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Здійснено аналіз філософських, психолого-педагогічних і соціально-педагогічних праць з проблем, що стосуються процесу соціалізації підлітків у неформальних молодіжних організаціях. Розкрито суть понять "соціалізація особистості", "неформальне молодіжне об'єднання", "соціальна активність". Визначено й експериментально перевірено зміст, форми та методи соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об'єднаннях. Розроблено й експериментально доведено ефективність програми "Соціалізація підлітків у неформальних молодіжних об'єднаннях", запровадження якої до навчально-виховного процесу дозволило одержати позитивну динаміку збільшення кількості підлітків-неформалів експериментальної групи з достатнім рівнем соціальної активності. Запропоновано функціональну модель соціалізації підлітків у неформальних молодіжних об'єднаннях, яка може бути використана соціальними педагогами позашкільних навчальних закладів, соціальних служб, управлінь у справах сім'ї та молоді, а також дозволяє вирішити теоретичні та практичні завдання у вихованні підлітків на сучасному етапі розвитку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + С5*491.2 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА341329

Рубрики:

      
4.

Литовченко О.В. 
Організаційно-педагогічні умови соціальної адаптації учнів 5 - 9 класів у позашкільних навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Литовченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано поняття "асоціальна адаптація" як процес пристосування особистості до змінних суспільних умов, що супроводжується нормативними та законодавчими порушеннями. Удосконалено зміст, форми та методи соціальної адаптації учнів V - XI класів у позашкільних навчальних закладах, визначено критерії та рівні її сформованості. Науково обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, які забезпечують формування соціального досвіду в учнів, адекватної самооцінки особистості, позитивно впливають на емоційний стан і розвиток їх комунікативних суспільних умінь і навичок. Розроблено методичні рекомендації щодо підвищення ефективності розвитку соціальної адаптації, рекомендовані до використання у позашкільних навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА334105

Рубрики:

      
5.

Яковишина Т.В. 
Організація педагогічної взаємодії у жіночих гімназіях Волині як умова соціального становлення учениць (друга половина XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т.В. Яковишина ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічну взаємодію як умову соціального становлення учениць жіночих гімназій Волині другої половини XIX - початку XX ст. на тлі особливостей соціально-історичного та культурологічного життя краю, який спочатку був складовою Польщі, а згодом - Російської імперії. Обгрунтовано стан дослідженості проблеми у науковій літературі. Здійснено ретроспективне порівняння змісту понять "взаємодія", "педагогічна взаємодія", "соціалізація". З'ясовано педагогічну сутність і визначено основні компоненти гімназійної соціалізації жінок. Окреслено ідеї управлінських рішень щодо регламентування педагогічної взаємодії у волинських середніх жіночих школах. Проаналізовано особливості організації навчально-виховної взаємодії у різних типах означених закладів і доведено, що вона була умовою соціального становлення жінок Волині даного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)52 + Ч34(4УКР)42 + Ч421.350.0
Шифр НБУВ: РА373787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Мкртічян О.А. 
Організація соціально-педагогічної діяльності в позашкільних закладах України (20 - 80 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.А. Мкртічян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Висвітлено історико-педагогічний аспект проблеми організації соціально-педагогічної діяльності у позашкільних закладах України. На підставі аналізу науково-педагогічної, історичної літератури і архівних документів визначено, а також обгрунтовано етапи становлення та розвитку системи діяльності соціального педагога у даних установах. 1940 - 1950 рр. є емпіричним етапом розвитку системи соціально-педагогічної діяльності у закладах позашкільного типу, 1960 - 1980 рр. - етапом удосконалення системи цієї діяльності. Розкрито передумови соціально-педагогічної роботи. Проаналізовано зміст, форми, методи та напрями соціально-педагогічного впливу на підлітків у різноманітних позашкільних закладах дослідженого періоду. Визначено провідні тенденції розвитку соціально-педагогічної діяльності у досліджений період. Охарактеризовано перспективи творчого використання соціально-педагогічних ідей минулого за сучасних умов розвитку суспільства. До наукового обігу введено маловідомі та раніше невідомі архівні матеріали й історичні факти, взаємопов'язані з розвитком системи соціально-педагогічної діяльності в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч312.3(4УКР)6 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА350122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Лавриченко Н.М. 
Педагогічні основи соціалізації учнівської молоді в країнах Західної Європи: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Лавриченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 39 с. — укp.

У порівняльно-педагогічному аспекті досліджено методологічні, організаційні, дидактичні та методичні засади педагогічно керованого процесу соціалізації учнівської молоді у закладах загальної середньої освіти країн Західної Європи. Соціалізацію розглянуто як об'єктивний соціокультурний процес, взаємопов'язаний з педагогічними формами його реалізації у сучасних суспільствах, а також як органічну складову діяльності інституцій загальної середньої освіти у країнах Західної Європи. Проаналізовано сучасні проблеми соціалізації учнівської молоді західноєвропейських країн у контексті європейської культури загалом та європейської педагогічної - зокрема. Досліджено процес педагогічно керованої соціалізації у закладах загальної середньої освіти цих країн, а саме: його цілі, зміст, агенти, форми та методи реалізації. Проаналізовано його специфіку, універсальну цінність і можливість використання за умов національної системи освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(4) + Ч421.350.0 + С5*5*333.91 + С5*148:Ч30 +
Шифр НБУВ: РА342036

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
8.

Завгородня Н.М. 
Педагогічні умови соціалізації обдарованих учнів у навчально-виховному середовищі загальноосвітнього навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.М. Завгородня ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання соціалізації обдаровних учнів у навчально-виховному середовищі профільного загальноосвітнього навчального закладу. Проведено теоретичний аналіз проблеми обдарованості учнів як прояву їх творчих здібностей. Розкрито сутність соціалізації та розвитку особистості, уточнено зміст поняття "обдарованість". Показано особливості й обгрунтовано педагогічні умови соціалізації обдаровних учнів. Сформульовано визначення обдарованості як індивідуального когнітивного, особистісного та мотиваційного потенціалу учня, що дозволяє досягти високих результатів в одній або кількох галузях. Здійснено дослідження соціалізації обдарованого учня як процесу та результату засвоєння соціального досвіду під дією системного педагогічного впливу соціально-виховних факторів. Показано специфіку реалізації процесу соціалізації обдаровних учнів у профільному загальноосвітньому навчальному закладі. Висвітлено методичні засади дослідження, представлено результати констатувального й формувального експериментів щодо соціалізації обдаровних учнів в навчально-виховному середовищі профільного загальноосвітнього навчального закладу. Розроблено систему педагогічних умов соціалізації обдарованих учнів, розглянуто сучасні інноваційні технології її реалізації. Встановлено оптимальні можливості використання особливостей процесу соціалізації учнів профільного загальноосвітнього навчального закладу. Проаналізовано кількісні та якісні результати апробації запропонованих методик соціально-педагогічної діяльності, визначено їх ефективність і доцільність застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА344458

Рубрики:

      
9.

Диба С.Г. 
Педагогічні умови соціалізації учнівської молоді в скаутських організаціях (вітчизняний і зарубіжний досвід): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Г. Диба ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему соціалізувальної складової в діяльності сучасних зарубіжних та вітчизняних скаутських організацій. Висвітлено історичні особливості розвитку педагогічної системи скаутингу, концептуальні та методичні засади її функціонування на сучасному етапі. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід створення сприятливих умов для конструктивної соціалізації скаутської молоді. Визначено специфіку розроблення змісту та застосування скаутської методики в діяльності скаутських організацій розвинених країн Європи, США та України. Розкрито суть сучасної соціалізувальної стратегії скаутингу за умов світових інтеграційних та глобалізаційних процесів. Наведено рекомендації щодо застосування зарубіжного досвіду соціалізації молоді у діяльності вітчизняних громадських організацій, для вдосконалення педагогічної роботи з учнівською молоддю в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч422(4УКР)8 +
Шифр НБУВ: РА339120

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Пастир Ю. І. 
Підготовка майбутнього вчителя до соціалізації молодших школярів: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. І. Пастир ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 20 с.: a-рис. — укp.

Досліджено проблему підготовки майбутнього вчителя до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів. Розглянуто особливості процесу соціалізації учня молодшого шкільного віку, науково обгрунтовано сутність поняття "педагогічне спрямування соціалізації особистості". Визначено та конкретизовано компоненти (ціле-мотиваційний, змістовно-процесуальний та результативно-рефлексійний), критерії, показники та рівні (високий, середній та низький) готовності майбутнього вчителя до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів. Розроблено та науково обгрунтовано структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів до педагогічного спрямування процесу соціалізації молодших школярів, експериментально доведено педагогічну технологію її успішної реалізації у вищій педагогічній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.350.0
Шифр НБУВ: РА377679 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Стадник О.Г. 
Підготовка старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі навчання предметам гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Г. Стадник ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено питання теорії та практики громадянського виховання старшокласників у загальноосвітній школі. Встановлено, що за сучасних умов громадянин є частиною системи громадянин - природа - економіка - суспільство - держава. Розкрито зміст поняття "громадянин" як особистості, яку характеризує сукупність соціально значущих якостей. Обгрунтовано доцільність здійснення підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу шляхом формування її патріотичної, економічної й екологічної інтеграційних складових. Встановлено критерії оцінки, розроблено методику й інструментарій визначення рівня підготовленості старшокласників до реалізації інтеграційних складових соціальної ролі громадянина. Розкрито сутність поняття "соціальна роль". Запропоновано модель підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки старшокласників до виконання соціальної ролі громадянина шляхом формування її інтеграційних складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА350384

Рубрики:

      
12.

Гусак Н.І. 
Підготовка юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Н.І. Гусак ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

На підставі теоретичного аналізу наукових досліджень з проблеми підготовки молоді до сімейного життя та виконання сімейних функцій, а також практики такої підготовки, вітчизняного та зарубіжного досвіду розкрито суть і виявлено особливості роботи з юнаками-старшокласниками стосовно зазначеної проблеми. Відзначено необхідність використання потенціалу сприятливого мікросередовища у процесі підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька: шкільних навчальних дисциплін, позаурочної виховної діяльності, спецкурсу "Майбутній чоловік та батько", батьківської сім'ї, соціального оточення та соціальних служб. Виокремлено критерії та рівні підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька, розроблено й експериментально перевірено форми та методи ефективної підготовки юнаків-старшокласників до виконання соціальних ролей чоловіка та батька.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.332 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА336239

Рубрики:

      
13.

Просандєєва Л.Є. 
Подолання депривації підлітків у процесі культурно-дозвіллєвої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.Є. Просандєєва ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Визначено сутність підліткової депривації, запропоновано її типологію. Висвітлено різноманітні прояви депривації - девіантну та делінквентну поведінку підлітків у нестабільному кризовому суспільстві. Досліджено соціально-педагогічні причини явища депривації підлітків і характеристику напрямів, форм і методів у контексті завдань її подолання практичними засобами культурно-дозвіллєвої діяльності. Розкрито інноваційні педагогічні підходи до оптимізації процесу виховання підростаючого покоління. На основі експериментального дослідження проаналізовано реальні соціокультурні та педагогічні умови вирішення проблеми девіантної поведінки молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ю984.010.2-990
Шифр НБУВ: РА313160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Вернік О.Л. 
Психологічні особливості образу довкілля в свідомості підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Л. Вернік ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено процес формування образу довкілля в системі уявлень підлітків. Виявлено, що даний образ є однією з ключових складових екологічної свідомості підлітків. Визначено його семантичну структуру та особливості, побудовано психосемантичну систему уявлень у свідомості підлітків. Досліджено специфіку ставлення підлітків до "живої природи" як компоненти образу довкілля. Доведено незалежність проекції образу довкілля у площину специфічного ставлення (позиція почуття власності) від статевих і вікових особливостей людини. Виявлено пряму залежність між деструктивною поведінкою, спрямованою на об'єкти довкілля, і ставленням до них як до нічиїх.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512.02 + Ю959.51-61 + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА329790

Рубрики:

      
15.

Чертова К.М. 
Розвиток ідей соціального виховання школярів у вітчизняній педагогічній теорії та практиці (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / К.М. Чертова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено основні напрямки та тенденції розвитку теорії та практики соціального виховання в Україні у другій половині XX ст. З'ясовано соціально-історичний та педагогічний контекст розвитку соціального виховання. Визначено пріоритетні ідеї соціального виховання у вітчизняній педагогічній теорії дослідженого періоду. Проаналізовано особливості практичного втілення ідей соціального виховання у досліджений період. Розглянуто зміст, форми та методи й тенденції розвитку соціального виховання школярів в інтернатних закладах освіти, питання організації суспільно корисної праці як чинника соціального виховання учнів загальноосвітніх шкіл. Виявлено особливості соціального виховання дітей за місцем мешкання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч33(4УКР)63/64 +
Шифр НБУВ: РА349846

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Алексєєва О. Р. 
Соціалізація підлітків на основі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. Р. Алексєєва ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади соціалізації підлітків як психолого-педагогічної проблеми, розглянуто сутність та критерії соціалізованості учнів підліткового віку. Визначено особливості художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу як чинника соціалізації підлітків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови соціалізації підлітків на підставі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу. Розроблено комплексну програму соціалізації підлітків на основі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу та проаналізовано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + Ч421.385.8
Шифр НБУВ: РА382445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Шоробура І.М. 
Соціалізація старшокласників у процесі вивчення гуманітарних предметів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.М. Шоробура ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2001. — 19 с.: схем. — укp.

Досліджено актуальну проблему соціалізації старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Розкрито сутність і зміст понять: "соціалізація", "соціальні ролі", "громадськість" шляхом аналізу праць відомих вітчизняних і зарубіжних вчених. Вивчено потенційні можливості предметів гуманітарного циклу ("Економічна та соціальна географія України" та "Основи економічних знань") для підготовки старшокласників до виконання ними соціальних ролей у суспільстві. Визначено й експериментально перевірено основні соціальні та педагогічні умови, а також розроблено структурно-функціональну модель ефективної соціалізації старшокласників. Наведено модель, призначену для визначення функції соціалізації, умов, змісту, методів, засобів, основних аспектів і рівнів соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + С5*5*333.91
Шифр НБУВ: РА313494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Цимбал І.І. 
Соціальна адаптація старших підлітків в умовах спеціалізованої школи гуманітарного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.І. Цимбал ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 1999. — 19 с. — укp.

Досліджувався процес соціальної адаптації старших підлітків в умовах спеціалізованої школи гуманітарного профілю. Обгрунтовано критерії та рівні соціальної адаптації старших підлітків. Розроблено модель системи навчально-виховної діяльності, яка органічно поєднує пропедевтичний курс "Людина - природа - суспільство", систему позакласних виховних форм діяльності та координує взаємодію школи з іншими інститутами соціалізації особистості. Експериментально перевірено ефективність моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0

Рубрики:

      
19.

Бурим О.В. 
Соціальне виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Бурим ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему соціального виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито сутність і специфіку даного процесу. Визначено характерні риси й особливості соціального виховання молодших школярів у контексті суб'єкт - суб 'єктних стосунків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови, що забезпечують ефективність досліджуваного процесу в приватній школі, якими є: створення освітньо-виховного середовища, що сприяє формуванню ціннісних орієнтацій як інтегративної характеристики особистості молодшого школяра, що є сукупним результатом її соціалізації; залучення учнів до різних видів діяльності з метою розвитку їх соціального досвіду; забезпечення комфортності навчально-виховного процесу. Уточнено сучасні наукові уявлення про приватну школу як навчальний заклад з достатньо високим інноваційно-освітнім, кадрово-управлінським і фінансово-організаційним потенціалом. Удосконалено зміст і технології соціального виховання дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА355263

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Цибулько Л.Г. 
Соціальне виховання у вітчизняній педагогічній теорії та практиці 20 - 30-х років XX ст.: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Г. Цибулько ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Виявлено специфіку та тенденції розвитку теорії та практики соціального виховання в Україні в 1920 - 1930 рр. На підставі аналізу соціологічних та соціально-педагогічних джерел уточнено зміст поняття соціального виховання, визначено його місце в системі соціалізації підростаючого покоління. Здійснено історіографічний аналіз проблеми, проаналізовано особливості та основні напрями розвитку теорії соціального виховання в досліджуваний період. Визначено нормативно-правові засади формування системи соціального виховання, узагальнено та систематизовано практичний досвід її реалізації в 1920 - 1930 рр. і визначено можливості його використання за сучасних умов. У науковий обіг введено невідомі раніше матеріали, що значно розширюють уявлення про історичний розвиток вітчизняної соціально-педагогічної теорії та практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч312.3(4УКР) + Ч421.350.0 +
Шифр НБУВ: РА337598

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського