Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (87)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.389$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Чепка О.В. 
Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "школа - дошкільний заклад": Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / О.В. Чепка ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему наступності ігрових форм навчальної діяльності за умов навчально-виховного комплексу "школа - дошкільний заклад". Описано структуру наступності навчальної діяльності, зокрема, готовність старших дошкільників до навчальної діяльності та адаптацію першокласників до шкільних умов навчання. Визначено умови реалізації наступності ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів з урахуванням специфіки діяльності освітнього комплексу. Обгрунтовано модель забезпечення наступності ігрових форм навчальної діяльності на основі взаємопереходу провідних видів діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Доведено, що реалізація наступності ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів досягається на основі гармонійності взаємопереходу провідних видів діяльності дошкільників і школярів, узгодження форм, методів і засобів організації освітнього процесу дошкільних навчальних закладів та школи, єдиної цільової спрямованості співпраці вихователів, учителів та батьків дітей, а також високого рівня компетентності педагогів. Розроблено систему ігрових форм навчальної діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч421.221 +
Шифр НБУВ: РА343034

Рубрики:

      
2.

Черепаня Н.І. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки дітей до школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Н.І. Черепаня ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 21 с. — укp.

Вперше обгрунтовано й апробовано комплекс організаційно-педагогічних умов, що забезпечують необхідний рівень підготовки дітей до навчання у школі. Уточнено сутність і співвідношення понять "готовність до школи", "шкільна зрілість", а також структуру готовності дитини до навчання у школі. Визначено коефіцієнти вагомості комплексного критерію педагогічної та психічної готовності, її показники та рівні. Розроблено кваліметричний механізм діагностування шкільної зрілості дошкільника. Виявлено соціально-педагогічні чинники впливу на якість підготовки дитини до школи. Розкрито залежності між розвитком компонентів готовності дітей до школи та їх успіхами у навчанні з провідних предметів у початкових класах. Удосконалено організційні форми та методи взаємодії сім'ї, дошкільних закладів і початкової школи у процесі підготовки дітей дошкільного віку до систематичного навчання у загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 +
Шифр НБУВ: РА344015

Рубрики:

      
3.

Федорович Л.О. 
Підготовка дітей до школи в умовах навчально-виховного комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.О. Федорович ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичне забезпечення підготовки дітей до школи за умов навчально-виховного комплексу на основі історико-педагогічного аналізу проблеми у науці та практиці. Підготовку дітей до школи за умов даного комплексу розглянуто як цілісну систему становлення особистості у процесі функціонування поетапної педагогічної взаємодії сім'ї, дошкільної установи та школи. Спираючись на сучасне розуміння самоцінності дитини, її дошкільного періоду життя, розроблено та доведено до практичної реалізації організаційно-функціональну модель підготовки дітей до школи на основі взаємодії суб'єктів навчально-виховного комплексу. Виявлено основні педагогічні умови науково-методичного забезпечення її ефективності, а саме: функціонування суб'єкт-суб'єктної взаємодії, наступності у змісті педагогічної взаємодії, педагогічне діагностування. Ефективність запропонованої моделі доведено на основі узагальнення результатів експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 +
Шифр НБУВ: РА324258

Рубрики:

      
4.

Бондаренко Т.М. 
Підготовка дітей до школи як педагогічна проблема в теорії і практиці вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.М. Бондаренко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено основні етапи становлення та розвитку теорії та практики пропедевтики початкового навчання в системі дошкільної та початкової освіти України другої половини XX ст. Охарактеризовано організаційно-методичне та програмне забезпечення підготовки дітей до навчання у школі у другій половині XX ст. та виявлено динаміку розвитку змісту й організаційних форм пропедевтики початкового навчання. На підставі узагальнення історико-педагогічного досвіду досліджуваного періоду теоретично обгрунтовано педагогічні умови підготовки до школи дітей, які не відвідують дошкільні заклади. Розкрито можливості творчого використання набутого прогресивного історико-педагогічного досвіду з метою модернізації процесу пропедевтики початкового навчання за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч33(4УКР)63/64 +
Шифр НБУВ: РА356069

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Прокопенко В.І. 
Підготовка дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності у школі (на матеріалі роботи навчально-виховного комплексу дошкільний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / В.І. Прокопенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розроблено різнорівневу програму та модель підготовки дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності в школі на засадах нового змісту, відбору ефективних форм, методів, засобів і прийомів. Розглянуто педагогічні умови ефективної підготовки дошкільників у навчально-виховному комплексі дошкільний заклад - загальноосвітня школа I ступеня - гімназія, виявлено закономірності та тенденції, що спостерігаються в передшкільному розвитку дошкільників та впливають на їх подальшу навчально-пізнавальну діяльність. Розроблена модель включає елементи традиційної дидактичної тріади - знання, уміння, навички. Акцентовано увагу на важливості розвитку творчо-інтелектуальних здібностей дітей. Доведено необхідність урахування багатокомпонентної структури навчально-пізнавальної діяльності, а також здійснення інтегрованого підходу до навчальної та ігрової діяльності дошкільників та особистісно орієнтованого підходу до дітей через індивідуалізацію та диференціацію навчання з урахуванням їх пізнавальних інтересів. Визначено критерії та показники рівнів готовності дітей шостого року життя до даної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389
Шифр НБУВ: РА320616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Пасічніченко А.В. 
Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.В. Пасічніченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Одержано дані, що характеризують вплив провідного типу діяльності, соціальної ситуації розвитку за умов дитячого садка та перших класів школи на зміст та динаміку критеріїв детермінації статусу дитини. Уточнено та конкретизовано уявлення про взаємозв'язок соціально-психологічного статусу (СПС) дитини та її особистісних якостей, навичок соціальної поведінки, соціальної компетентності педагогів і членів дитячої групи. Виявлено поступовість змін у характеристиках СПС дитини у групі ровесників на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Показано, що комплексна система психокорекційної виховної роботи через гармонізацію міжособистісних взаємин сприяє підвищенню СПС дитини у групі ровесників та покращує її підготовку до спілкування та взаємодії з учителем і ровесниками у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю954.2-734 + Ч411.389 +
Шифр НБУВ: РА323841

Рубрики:

      
7.

Замрозевич С. Р. 
Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. Р. Замрозевич ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано сутність і структуру феномена "фізична готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі", розкрито зміст понять "підготовка", "готовність", "підготовленість". Визначено критерії, показники та рівні сформованості фізичної готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі. Виявлено педагогічні умови формування фізичної готовності дітей до навчання в школі (врахування стану фізичного здоров'я кожної дитини, наявність позитивних стимулів до систематичних занять фізичними вправами, залучення батьків до спільної роботи з фізичної підготовки дітей до школи), розроблено та перевірено ефективність експериментальної моделі та методики їх реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч411.354
Шифр НБУВ: РА376109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського