Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (63)Книжкові видання та компакт-диски (42)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ф035$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
1.

Сорокопуд О.Є. 
Гендерні виміри лінійних та мережевих систем політики: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / О.Є. Сорокопуд ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито специфіку архітектури сучасних політичних систем на підставі аналізу структуризації лінійних і мережевих систем політики. Визначено перспектву застосування гендеру як критерію оцінювання сучасних політичних систем відповідно до принципів постмодернізму. Охарактеризовно складові процесу структуризації систем політики, які можуть відігравати важливу роль у визначенні перспектив демократичного політичного розвитку й у розширенні простору політичної свободи у посттоталітарному суспільстві. Доведено принцип взаємозалежності рівня недемократичності політичної системи та способу політичного структурування гендерних образів. Показано, що на певному етапі суспільного розвитку, гендерна справедливість може набувати значення базової цінності системної організації політики. Запропоновано комплекс гендерних індикаторів, за допомогою яких реконструюють гендерні системи у соціумі та формують гендерну перспективу систем політики. Досліджено межі метанаративів в українському контексті для моделювання систем політики та проектування гендерної перспективи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + С5*423.2*344 +
Шифр НБУВ: РА361141

Рубрики:

      
2.

Каневський О.С. 
Доктрина розподілу влади: від теоретичної концепції до політико-конституційного принципу: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.С. Каневський ; Львів. держ. ун-т ім. І.Франка. — Л., 1999. — 19 с. — укp.

Досліджується принцип розподілу влади у його теоретичному і політико-прикладному аспектах. Застосовується теоретико-методологічний аналіз класичних моделей розподілу влади. Висвітлюються їх загальні та специфічні складові. Аналізується процес розподілу ресурсів політичної діяльності та механізм "стримувань і противаг" у політичних системах Заходу. Розглядається досвід застосування принципу розподілу влади у СНД та основні труднощі формування демократичної політичної системи в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Х001.41

Рубрики:

      
3.

Скребець О.В. 
Інститут парламентаризму в контексті досвіду демократичної трансформації сучасних суспільств: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.В. Скребець ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2005. — 18 с. — укp.

Досліджено сутність інституту парламентаризму як суб'єкта демократичної політичної системи. Обгрунтовано детермінізм форм демократичного представництва інтересів і типів політичної культури населення. Визначено загальні та спеціальні функції парламентів у демократичній та недемократичній політичних системах, виконання яких забезпечує ефективну підтримку стабільної еволюції політичного устрою. Доведено, що для української політичної системи характерний розрив між інтересами парламентерів та широких мас, що свідчить про невиконання Верховною Радою України інституційних та спеціальних функцій (артикуляцій, агрегації, а також інтеграції та узгодження соціальних інтересів). З метою демократизації державної політичної системи обгрунтовано необхідність удосконалення парламентського представництва та здійснення подальшої демократичної соціалізації населення шляхом впровадження в Україні політичної реформи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Ф023 +
Шифр НБУВ: РА339579

Рубрики:

      
4.

Новіков М.М. 
Інституціональні виміри бікамеральних систем (порівняльний аналіз): автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / М.М. Новіков ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 17 с. — укp.

Проведено порівняльний аналіз інституціонального конструювання бікамерального парламентаризму на базі класичного інституціоналізму та неоінституціоналізму. З'ясовано, що сучасним державам притаманна гетерогенність громадянського співтовариства, наявність у ньому множинності інтересів, що у межах інституціонального демократичного вибору пояснює переваги бікамералізму як інституту, що забезпечує взаємодію і погодження конкуруючих організованих інтересів. Розглянуто основні моделі, в яких реалізовано історичну траєкторію становлення та розвитку бікамералізму. Основну увагу зосереджено на інституціональних параметрах формування та функціонування верхніх палат у бікамеральних системах, інституціональних і політичних ефектах бікамерального устрою парламенту. Розкрито зміст дискусії з питання бікамералізму в українському контексті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Ф023 +
Шифр НБУВ: РА355099

Рубрики:

      
5.

Скороход Ю.С. 
Міжнародно-політичний та регіональний виміри врегулювання ліванського конфлікту: Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.04 / Ю.С. Скороход ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 39 с. — укp.

Уперше в українській політичній науці комплексно досліджено проблему міжнародно-політичного та регіонального вимірів урегулювання ліванського конфлікту у всіх його аспектах. Розроблено концепцію моделей забезпечення стабільності, ідентифіковано суть, формальні ознаки та механізм функціонування даних моделей, які існували в ліванському суспільстві. Проаналізовано модель ліванського етноконфесійного конфлікту, виокремлено її формальні ознаки. Значну увагу приділено дослідженню моделей та механізмів урегулювання цього конфлікту, апробованих ООН, Лігою арабських держав, США, Сирією, Ізраїлем. Визначено три типи моделей врегулювання криз у глибоко розділених мозаїчних соціумах: стабілізаційну, адаптаційну, трансформаційну, а також запропоновано спеціальну методику врегулювання конфліктів у таких соціумах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф043.2 + Ф035 + Ф4(4УКР)64-(53) + Х915.212-921 + Э29(5) 691 +
Шифр НБУВ: РА327612

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
6.

Туркіна І.Є. 
Місце та роль конституційно-судової гілки влади в демократичному політичному процесі: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / І.Є. Туркіна ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Встановлено, що місце конституційно-судових органів влади визначається їх спроможністю поєднати горизонтальну та вертикальну схеми політичного управління та відігравати роль владного суб'єкта стосовно інших гілок влади як до об'єктів. Доведено, що конституційно-судові інститути сприяють досягненню основної мети демократичної політичної системи - національної інтеграції за рахунок оптимального поєднання сил держави та громадянського суспільства, що забезпечує самовідтворення демократичної системи та задоволення базових потреб суспільства. Обгрунтовано роль конституційно-судових інститутів за перехідних умов як особливого політичного інституту в системі поділу влади або органу домінуючої партії, що виконують функції національної інтеграції та сприяють підвищенню ефективності управління модернізаційним процесом і зміцненню соціальної складової активності держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф023 + Ф038 + Ф035 +
Шифр НБУВ: РА335844

Рубрики:

      
7.

Жарраф М. 
Модернізація політичної системи Марокко: напрямки, етапи та перспективи: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / М. Жарраф ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

На підставі широкої джерельної бази модернізації політичної системи королівства Марокко запропоновано концепцію дослідження, яка містить теоретичні положення та політичні прогнози щодо закономірностей процесів модернізації та демократизації у арабо-мусульманській монархії Марокко. На базі великого фактичного матеріалу підсумовано досвід державної модернізації "зверху" за умови конституційної монархії, визначено пріоритетну значущість у цьому процесі глави держави - короля. Висвітлено суть і зміст етапів демократизації Марокканської конституційної монархії. Комплексно проаналізовано закономірності та специфіку складного поєднання монархії, ісламу та головних засад демократії (конституцію, парламент, виборчу систему) у даної держави. Уточнено поняття "традиційна", "парламентська" та "дуалістична" монархії. Здійснено спробу визначити місце Марокканської держави в цьому понятійному переліку, а також багатофакторний політологічний аналіз політичного поля та конституційного дизайну Марокко. Розглянуто роль опозиції в модернізаційному процесі. Уперше до наукового обігу введено значний фактичний матеріал, який стосується утворення нових політичних партій у країні, їх програм, політичної діяльності, участі у виборчих змаганнях. Визначено спадковість доктрини хасанізму на сучасному етапі політики модернізації у роки правління короля Мохамеда VI.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Ф3(6МАР)64 + Т3(6МАР)64-5 +
Шифр НБУВ: РА328691

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Легеза Я.О. 
Особливості взаємодії громадської думки та влади в Україні: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Я.О. Легеза ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Здійснено політологічний аналіз поняття "громадська думка" та її здатність впливати на органи влади і навпаки - здатність влади змінювати громадську думку. Досліджено особливості суспільно-політичного життя останніх десятиріч, якими є автономізація публічного політичного простору, тобто формування та зміцнення суто публічних форм взаємодії та боротьби між політичними суб'єктами, що зумовило появу нових форм публічної активності. Такими формами є поява та посилення впливу особливого типу фахівця - експерта-політолога - професіонала в області політичної інтерпретації, типовим рідновидом діяльності якого стало залучення до аргументації даних опитувань громадської думки. Запропоновано тезу, що для України доби постсоціалістичних трансформацій властивим є посилення впливу мас-медійних чинників на формування громадської думки, зменшення публічної активності громадян та нерозвиненість громадянського суспільства, яке будується за горизонтальними зв'язками громадської взаємодії. Запропоновано визначення, а також розглянуто форми та функції засобів масової інформації як важелі, за допомогою яких влада може формувати та змінювати громадську думку на сучасному етапі розвитку українського суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Ф018 + Ф024 + С5*666*46*332.1-723.58 +
Шифр НБУВ: РА357740

Рубрики:

      
9.

Ганжуров Ю.С. 
Парламент України в політичній комунікації: політологічний аналіз: автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.02 / Ю.С. Ганжуров ; НАН України. Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф.Кураса. — К., 2007. — 32 с. — укp.

Наведено результати дослідження ролі та місця парламенту України у політичній комунікації. Розглянуто інформаційні засади діяльності вищого представницького та єдиного законодавчого органу держави. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади вивчення природи міжінституціональних зв'язків парламенту у політичній комунікації. Розкрито суть конфлікту інтерпретацій конституційних повноважень парламенту. Визначено комунікативні функції парламентського дискурсу, його роль у підвищенні політичної культури громадян. Проаналізовано зміст процесу законотворення у контексті соціалізації суб'єктів законодавчої ініціативи, комунікативні засади демократизації законодавчої політики. Зроблено висновки щодо перспектив еволюції парламентської тематики у політичній комунікації, рекомендації щодо підвищення ролі ЗМК у діяльності Верховної Ради України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 +
Шифр НБУВ: РА355073

Рубрики:

      
10.

Голишев В.М. 
Парламентські об'єднання: світовий досвід та українська практика (політологічний аналіз): Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / В.М. Голишев ; НАН України. Ін-т політ. та етнонац. дослідж. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Вивчено інститут парламентської більшості й інституту парламентської меншості як суб'єктів парламентського контролю за діяльністю уряду та складових механізму стримувань і противаг у разі поділу державної влади. Визначено роль та значення парламентських об'єднань в організації політичної системи суспільства, досліджено політико-правову природу інституту парламентської більшості та інституту парламентської меншості, розглянуто рівень ефективності функціонування цих інститутів залежно від обраної форми правління. Проаналізовано особливості їх становлення в Україні у контексті стосунків між законодавчою та виконавчою гілками влади. Сформульовано пропозиції щодо оптимізації конституційного регулювання та політичного забезпечення ефективності інституту парламентської більшості в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф69(4УКР)28 + Ф035 + Ф023 +
Шифр НБУВ: РА332371

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Брусиловська О.І. 
Політико-системні трансформації в регіоні Східна Європа (1989 - 2004): автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.04 / О.І. Брусиловська ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 2008. — 32 с. — укp.

Проаналізовано чинники, загальні риси й особливості політико-системних трансформацій у регіоні Східної Європи. Розроблено модель, яка базується на досягненні американської неореалістської школи. Запропоновано періодизацію трансформацій, а саме: 1989 - 2004 рр.; з 2004 р. до сьогодення. Доведено, що успіх реформ більшою мірою залежав від зовнішніх чинників, ніж від внутрішніх. Показано зростаючий вплив США та НАТО, а також зворотній взаємозв'язок трансформацій Східної Європи з процесами оновлення, що відбуваються у сучасній системі міжнародних відносин, а також залежність потенціалу трансформування від ментальних особливостей східноєвропейців. Визначено найважливіші проблеми трансформацій та оцінено ступінь їх вирішеності за умов п'ятого розширення ЄС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Ф025 + Ф4(45) +
Шифр НБУВ: РА356272

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Гагалюк Б.М. 
Політичні партії в умовах парламентаризму: автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.02 / Б.М. Гагалюк ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено роль і місце політичних партій у суспільстві перехідного типу, за умов становлення в Україні парламентаризму та нової системи владних відносин. Проаналізовано вплив на ці процеси політичної реформи. Визначено її об'єктивні передумови та суб'єктивні чинники, а також систематизовано різні передумови української багатопартійності. Окреслено основні тенденції та перспективи партійного розвитку в Україні на сучасному етапі. Проаналізовано зарубіжну практику політичного коаліціотворення (на прикладі країн розвиненої демократії та постсоціалістичних країн ЦСЄ), а також перший вітчизняний досвід створення на партійній основі парламентської більшості, правлячої парламентської та урядових коаліцій. З'ясовано політичні чинники, які можуть суттєво вплинути на внутрішнє структурування українського парламенту, формування парламентсько-урядових коаліцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Ф022,2
Шифр НБУВ: РА359037

Рубрики:

      
13.

Романюк А.С. 
Порівняльний аналіз політичних систем країн Західної Європи: інституційний вимір: автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.02 / А.С. Романюк ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 36 с. — укp.

Виконано комплексне порівняльне дослідження політичних інститутів 16-ти країн Західної Європи після Другої світової війни. Обгрунтовано зменшення значущості економічної підстави соціополітичних поділів у всіх країнах. Доведено, що етнічна база соціополітичних поділів наявна у двох варіантах, а саме: як етномовна й етнічна. Зазначено, що територіальна основа трансформувалася у регіональну підставу соціополітичного поділу. З'ясовано суть соціополітичного поділу "нова політика", обгрунтовано оформлення такого поділу на підставі ставлення до іммігрантів. Досліджено основні тенденції зміни впливу президентів і прем'єр-міністрів європейських країн. Визначено особливості формування та функціонування однопартійних і коаліційних урядів більшості та меншості, які у багатьох випадках сприяють стабілізації політичної системи національної країни. Проаналізовано зміни у середовищі лівих, центристських і правих партій. Виявлено тенденцію зміщення всіх основних різновидів політичних партій європейських країн до центру у ліво-правому ідеологічному аспекті. Розглянуто суть та відмінності між "традиційними" та "новими" політичними партіями у країнах Європи. Вивчено існуючі форми участі громадян у політичному житті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 +
Шифр НБУВ: РА356346

Рубрики:

      
14.

Олещук П.М. 
Символічні форми легітимації політичних режимів: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.01 / П.М. Олещук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено суть і змістові особливості символічних форм легітимації політичних режимів. Виокремлено основні підходи щодо вивчення суті символу (семіотичного, психоаналітичного, антологічного, культурологічного). Досліджено типи символічних форм політичної комунікації (наочно-образного символу, метафори, ритуалу, міфу). Доведено, що легітимація влади у межах суспільно-політичного дискурсу заснована на апелюванні до вищої інстанції як політичної цінності для даного типу політичної свідомості та безпосередньо сприймається у вигляді певних символічних форм легітимації політичних режимів. Показано, що для легітимації авторитаризму характерним є звернення до певної трансцендентної суті, до "народності", або до сили як атрибуту влади. Тоталітаризм організує легітимаційний дискурс шляхом звернення до над-ідеї, що втілюється у символічній постаті вождя та загальнообов'язкових владних ритуалах. Легітимаційний дискурс демократії будується через звернення до народу як первинної інстанції, що виражається у символічних формах масовості (мітингах, демонстраціях, виборах) та реалізується через залучення символічної політики - інсценізації публічних дій у медіа-просторі. Як чинники успішного використання символічних форм легітимації режимів для забезпечення успішної політичної трансформації запропоновано визначити наявність символічної постаті - харизматичного лідера ("Народного провідника" або "Совісті нації"), зв'язок з традицією та традиційними символами, єдиний комунікаційний простір, загальну ідентифікацію зі спільними національними символами, суспільний національно-історичний міф.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 +
Шифр НБУВ: РА360531

Рубрики:

      
15.

Наконечний В.В. 
Система організації влади великого міста: політологічний аналіз: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / В.В. Наконечний ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено проблеми формування, організації та функціонування влади великого міста. Визначено та проаналізовано методологічні підходи щодо дослідження системи організації влади міста. Здійснено компаративний аналіз світових моделей системи організації влади міста. Запропоновано визначення поняття "велике місто". Досліджено організаційні, правові та ресурсні засади функціонування українських міст, а також можливості структурного вдосконалення влади на рівні міста з районним поділом. Розроблено концепцію, на базі якої доведено доцільність збереження у місті районної ради як інституту місцевого самоврядування у великому місті за умови суттєвого перегляду її ролі, повноважень і функцій. Доведено необхідність поетапного введення пропорційної системи виборів до місцевих рад, розмежування термінів загальнонаціональних і місцевих виборів, перегляду принципів обрання міського голови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 +
Шифр НБУВ: РА349434

Рубрики:

      
16.

Власенко Д.Й. 
Соціальна ефективність ідеалізованих моделей адміністративно-командної системи: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Д.Й. Власенко ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2000. — 16 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням порівняльного аналізу альтернативних точок зору на адміністративно-командну систему, використання результатів аналізу для вироблення антикризових концепцій в Україні. Емпірично обгрунтовано твердження, що "класична" адміністративно-командна система володіла певним потенціалом, зникнення якого у 1960 - 70-і рр. стало однією з головних причин кризи радянської економіки у середині 1980-х рр. На підставі екстраполяції ідей моделі "бюрократичного корпоративізму" всебічно обгрунтовано і запропоновано заходи антикризового характеру, які виникають з концепції підвищення ролі бюрократичного апарату під час проведення модернізації суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф037.1 + Ф035
Шифр НБУВ: РА310173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Лисенко О.М. 
Становлення та функціонування органів державної влади України в контексті євроінтеграційних процесів (1991 - 2004 рр.): Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.М. Лисенко ; НАН України.Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості становлення та функціонування органів державної влади та місцевого самоврядування під впливом євроінтеграційної політики України 1991 - 2004 рр. Висвітлено механізми й етапи розвитку парламентських інституцій, органів місцевого самоврядування, структурних перетворень Кабінету Міністрів України та місцевих державних адміністрацій у контексті здійснення інтеграційної політики до європейського співтовариства. Проаналізовано стан імплементації європейського законодавства до правової системи України та його вплив на розвиток судової гілки влади і правоохоронних органів. За результатами проведеного аналізу нормативно-правової бази України зроблено висновки про взаємозалежність зовнішньої євроінтеграційної політики України та розвитку органів державної влади, місцевого самоврядування та правоохоронних структур. Значну увагу приділено вимогам, які ставляться європейським суспільством до країн, що прагнуть інтегруватися до його економічного, політичного та культурного простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Ф024 + Х809(4УКР)6 + Х819(4УКР)011 + Х915.232.5-91 +
Шифр НБУВ: РА344794

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
18.

Рекецька І.Р. 
Судова влада в контексті демократичної трансформації українського суспільства: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / І.Р. Рекецька ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2003. — 16 с. — укp.

Показано, що у сучасних правових демократичних державах головний внесок судової влади у функціонування політичної системи полягає у тому, що у політичному процесі вона повинна стати гарантом захисту прав і свобод людини. Обгрунтовано, що принцип поділу влади не є жорстким та абсолютним. Виявлено, що в Україні та в інших державах колишнього Радянського Союзу, ще сильна традиція поєднання виконавчої, законодавчої та судової влади в одне ціле. Доведено, що з метою розв'язання завдань, які виникають унаслідок переходу суспільства до нової суспільно-політичної системи, перед судовою владою постають проблеми, які вимагають нових засобів і способів судового контролю. Аргументовано, що дана влада часто уповільнює темпи політичних змін, запропонованих політичними системами, які перемогли на виборах, доти, поки дані зміни не будуть відзеркалювати інтереси більшої частини суспільства. Визначено, що судова влада буде відповідати сподіванням демократичного суспільства за умов повноцінного використання політико-правової можливості впливу на рішення та діяльність законодавчої та виконавчої влади. Встановлено, що судова влада - це самостійна незалежна гілка державної влади, яка являє собою сукупність державних органів, наділених повноваженнями щодо здійснення цивільного, господарського, адміністративного, кримінального та конституційного правосуддя. Обгрунтовано, що адміністративне судочинство в Україні варто організувати відповідно до вимог доступності правосуддя для громадян, а також незалежності суддів від незаконного впливу з боку органів влади. Зазначено, що до предмета регулювання Адміністративно-процесуального кодексу України слід віднести процедуру судового вирішення усіх публічно-правових суперечок між адміністративними органами та фізичними й юридичними особами, крім суперечок, для яких законом передбачений інший порядок судового рішення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 + Ф036 + Ф023 +
Шифр НБУВ: РА323843

Рубрики:

      
19.

Кісельова Н.В. 
Сучасні моделі парламентського бікамералізму: автореф. дис. ... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.В. Кісельова ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2010. — 18 с. — укp.

Проаналізовано двопалатні парламенти, складено класифікації двопалатних асамблей за легістатурою палат, абсолютним значенням чисельного складу палат, бікамеральним коефіцієнтом, індексом прямої участі виборців у формуванні парламентського корпусу та рівнем представництва регіонів у верхніх палатах. Наведено серію політичних карт, ща характеризують сучасний парламентський бікамералізм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф035 +
Шифр НБУВ: РА369605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Ладиченко В.В. 
Теоретико- правові засади поділу влади: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / В.В. Ладиченко ; НАН України, Інститут держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 1998. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.4 + Ф035

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського