Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (526)Книжкові видання та компакт-диски (539)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)301-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Криворак А.Д. 
Адаптація систем управління промисловими підприємствами в умовах трансформаційної економіки: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.Д. Криворак ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено методологічні, методичні та практичні питання формування інтеграційного управління промисловим виробництвом. Вивчено положення системного підходу щодо управління, а саме: процес адаптації промислових підприємств до умов недетермінованості ринкових відносин, зміст перетворювальних чинників управління виробничим процесом, процес ухвалення та реалізації управлінських рішень за умов системних перетворень, фактори та методи управління за процесами у системі мереженої організації. Розроблено механізм інтеграційного розвитку системного управління, а також модель формалізованих станів оптимізаційної системи загального управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 +
Шифр НБУВ: РА355530

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Гевлич Л.Л. 
Використання стратегічної діагностики в розробці стратегії підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л.Л. Гевлич ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 19 с. — укp.

Вперше обгрунтовано значення стратегічної діагностики як одного з етапів процесу стратегічного управління підприємством. Розкрито зміст, призначення та основну мету стратегічної діагностики, яка полягає у всебічному аналізі економічного стану підприємства. Визначено фактори, які необхідно враховувати під час проведення стратегічної діагностики підприємства. Охарактеризовано макросередовище, мікросередовище та внутрішнє середовище діяльності підприємства, визначено чинники, що впливають на ефективність виробничого процесу. З використанням принципу послідовності розроблено схему та інструментарій проведення стратегічної діагностики підприємства. Запропоновано новий метод оцінки його конкурентоспроможності шляхом побудови стратегічних карт основних груп конкурентів, на базі яких відтворено ринковий стан підприємства. Показано доцільність використання результатів стратегічної діагностики в стратегічному управлінні на прикладі конкретних підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 +
Шифр НБУВ: РА340689

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Чикалова Л.С. 
Врахування чинника циклічності у прийнятті стратегічних рішень на промисловому підприємстві: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л.С. Чикалова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто теоретичні положення та розроблено методичні рекомендації щодо урахування чинника циклічності у процесі прийняття стратегічних рішень на промисловому підприємстві. Розкрито сутність зовнішнього середовища підприємства, яке формують слабоконтрольовані, динамічні та важкопрогнозовані чинники, що впливають на нього як на систему відкритого типу. Охарактеризовано основні фактори зовнішнього середовища, обгрунтовано необхідність вивчення сукупного впливу чинника циклічності економічної системи та її елементів. Проаналізовано концептуальні положення теорій економічних циклів. Описано економічні цикли різних періодів. У графічному вигляді представлено процес накладання економічних хвиль з різною амплітудою коливання, який утворює спектр етапів економічних і життєвих циклів фаз економічної системи та її елементів. З урахуванням даного процесу розроблено концепцію позиціонування підприємства у спектрі накладання хвиль різної довжини. На підставі вивчення динаміки окремих макроекономічних показників (валого суспільного продукту, темпів зростання продуктивності праці у промисловості, зростання виробництва металоріжучих верстатів) за тривалий період часу визначено фази великої економічної хвилі. З урахуванням розробленої періодизації фаз великої економічної хвилі й аналізу економічних показників хвиль меншої довжини складено підсумкову таблицю, яка відображає сукупний вплив циклічних процесів, що формують зовнішнє середовище підприємства. Виділено функціональні підсистеми підприємства (маркетингу, інновацій, інвестицій, персоналу), найбільш чутливі до впливу чинника циклічності розвитку економічної системи та її елементів. Для візуалізації хвилеподібного розвитку економічної системи та її елементів використано методику векторного аналізу, виявлено дисонансні та резонансні умови діяльності підприємства. На підставі вивчення циклічного руху усіх елементів економічної системи розроблено методику позиціонування підприємства у спектрі хвильових процесів економічної системи через визначені точки перетинання життєвого циклу підприємства, економічного циклу та життєвих циклів інших елементів економічної системи. Для урахування впливу чинника циклічності розвитку економічної системи та її елементів використано метод спектрального аналізу, а для порівняльного дослідження показників її розвитку - метод структурного оцінювання. Розроблено й апробовано методику спектрального аналізу виробничого підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-210.11 +
Шифр НБУВ: РА367210

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Шапран О.Є. 
Діагностика комплексу маркетингу промислового підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Є. Шапран ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 19 с. — укp.

Вивчено особливості діяльності промислових підприємств. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що впливають на реалізацію функцій маркетингової діяльності. Розглянуто комплекс маркетингу як основу маркетингової діяльності підприємства. Досліджено підходи до визначення суті та завдань діагностики, установлено доцільність її застосування до комплексу маркетингу промислового підприємства. Проведено групування виявлених підходів до оцінювання та діагностування комплексу маркетингу у діяльності підприємства. Запропоновано показники щодо діагностики комплексу маркетингу. Розроблено процедуру його діагностування на промисловому підприємстві. Визначено доцільність використання процесного підходу до формування інформаційного забезпечення даного діагностування. Запропоновано процедуру прогнозування обсягу реалізації продукції за результатами оцінювання впливу стану елементів комплексу маркетингу. Проведено апробацію розроблених процедур і рекомендації у діяльності промислових підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА357413

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Істоміна 
Діагностика кризових ситуацій в процесі управління реструктуризацією підприємства: Автореф. дис. канд... екон. наук: 08.06.01 / Татяна Анатоліївна Істоміна ; Харківський держ. економічний ун-т. — Х., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21
Шифр НБУВ: РА321770

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Шубін О.О. 
Економічна стратегія підприємств в умовах конкурентного середовища: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.02.03 / О.О. Шубін ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2004. — 32 с.: рис. — укp.

Наведено результати дослідження ролі промислового комплексу України в економіці країни. Обгрунтовано необхідність удосконалення господарського механізму управління промисловим комплексом, який є одним з найважливіших елементів економічної стратегії управління. Визначено особливості виробництва у хімічній промисловості, які спричинюють застосування системного підходу до розробки економічної стратегії підприємств, створення адаптивної моделі стратегічного управління господарюючих суб'єктів, а також управління конкурентоспроможністю галузі в цілому та окремих його сегментів. Створено економічний підхід до формування маркетингового механізму управління підприємствами та наведено методи оцінки використання маркетингового інструментарію. Визначено суть понятття "екологічний менеджмент". Запропоновано удосконалену інтерпретацію оцінки рівня шкідливості впливу підприємств на навколишнє середовище. Побудовано тривимірну матрицю оцінки ступеня необхідності впровадження комплексної системи екологічного менеджменту на підприємстві. Розроблено модель екологічного менеджменту, яка дає змогу враховувати формування базових елементів системи екологічної безпеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 +
Шифр НБУВ: РА329956

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Шаповалов 
Економічне регулювання господарської діяльності підприємницьких структур промислової сфери: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Юрій Олегович Шаповалов ; НАН України; Інститут регіональних досліджень. — Л., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21
Шифр НБУВ: РА311310

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Карповська-Скорик К.Ю. 
Експертні системи в маркетинговій діяльності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / К.Ю. Карповська-Скорик ; Одес. держ. мор. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підвищення ефективності роботи промислових підприємств на підставі теоретичного обгрунтування та розвитку методів прогнозування та стратегічного планування їх маркетингової діяльності за умов недостатності даних, що надходять. Розвинуто відомі методи прогнозування за умов стратегічного планування та розроблено економіко-математичні моделі й алоритми, які формалізують процеси прийняття прогностичних рішень на базі нечіткої логіки з кількісними та якісними параметрами стану ринку. З застосуванням запропонованих моделей і алгоритмів розроблено експертну систему прогнозування на підставі незначного числа спостережень, узагальнено досвід її практичного використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-211.1
Шифр НБУВ: РА317650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Сімаков К.І. 
Забезпечення ефективності організаційної структури управління промислового підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / К.І. Сімаков ; НАН України. Ін-т екон. пром-сті. — Донецьк, 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено проблеми підвищення ефективності організаційних структур управління підприємством. Уточнено трактування економічного поняття "організаційна структура управління" стосовно до нових умов господарювання. Виявлено переваги та недоліки організації управління підприємством. Розроблено напрямки удосконалення управління підприємством з урахуванням залежності від конкретної економічної та внутрішньої виробничої ситуації за умов ринкових відносин. Запропоновано методику з удосконалення організаційних структур управління підприємством, яка дозволяє враховувати взаємозалежність змін зовнішнього середовища та специфіку індивідуального потенціалу підприємства, визначити оптимальний варіант ефективної оргструктури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 + У9(4УКР-4ДОН)305.851-21
Шифр НБУВ: РА314395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Фріман Є.М. 
Інтегральна оцінка управлінського персоналу для прийняття кадрових рішень на промисловому підприємстві: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Є.М. Фріман ; Н.-д. центр індустр. пробл. розвитку НАН України. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано зміст показників соціально-економічних категорій щодо оцінювання управлінського персоналу, а саме: "людський фактор", "трудові ресурси", "людський ресурс", "людський капітал", "кадри підприємства", "персонал підприємства". Розглянуто способи оцінювання професійної якості та результативності управлінського персоналу. Удосконалено концепцію розвитку людських ресурсів для металургійного підприємства за рахунок внесення інтегральної оцінки управлінського персоналу, що дозволяє значно підвищити консолідувальну роль функції мотивації щодо управлінського персоналу й обгрунтувати формування раціональної кадрової політики на металургійному підприємстві. Розроблено систему інтегрального оцінювання результативності управлінського персоналу всіх підрозділів металургійного підприємства, використання якої дозволяє визначити професійні якості управлінців і персоніфікувати внесок кожного у загальний результат діяльності даного підприємства, формувати раціональну кадрову політику, удосконалювати систему професійного розвитку управлінського персоналу й обгрунтовувати прийняття поточних і стратегічних кадрових рішень. Розроблено організаційне, інформаційне й економічне забезпечення інтегрального оцінювання управлінського персоналу та його використання для прийняття кадрових (прийому, звільнення, горизонтального та вертикального переміщення, планування індивідуальної кар'єри) і стимуляційних (премій, стягнень) рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-212.14 +
Шифр НБУВ: РА361378

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Мачкур Л.А. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного контролю діяльності підприємств в умовах трансформації економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Л.А. Мачкур ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Поглиблено поняття системи стратегічного контролю діяльності підприємств та охарактеризовано її як сукупність чотирьох елементів - контролю відхилень від стратегічних планів і передумов, завчасне попередження, стратигічне несфокусоване спостереження. Розроблено схему побудови системи інформаційно-аналітичного забезпечення стратегічного контролю діяльності підприємств, у межах якої обгрунтовано вибір показників для кожної сфери стратегічного контролю з урахуванням галузевої специфіки підприємств, удосконалено засоби визначення відносної значимості показників, зокрема, якісних показників контролю, та подано структурно-логічну модель діяльності нафтохімічного підприємства, яка пояснює взаємодію між стратегічними завданнями, сферами та показниками контролю. Запропоновано методику оцінки та прогнозування гнучкості (автономності) діяльності підприємств на підставі інтегрельного показника гнучкості, яка може використовуватись для державного регулювання приватизаційних процесів у стратегічних галузях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-218 +
Шифр НБУВ: РА322747

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Шпак Н. О. 
Комунікаційний менеджмент промислових підприємств: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Н. О. Шпак ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 48 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено наукову та прикладну проблему формування, використання та розвитку комунікаційного менеджменту (КМ) промислових підприємств. Уточнено критеріальний апарат, вивчено генезис комунікаційних систем, проаналізовано стан і параметри систем КМ. Сформульовано методологічні засади та розроблено його концепцію. Набули подальшого розвитку класифікації інформації, комунікацій, ідей комунікаційного процесу, систем комунікацій, управлінських рішень у системі КМ, а також критеріїв, функцій, методів і механізмів. Удосконалено графічну модель комунікаційного процесу, метод оцінювання ефективності системи комунікацій, метод розрахунку планового сумарного економічного ефекту від впровадження системи КМ. Набув подальшого розвитку метод визначення граничної ціни системи. Вдосконалено механізм управління системою КМ, метод оцінювання праці програмістів. Розроблено теоретико-методологічні та методичні засади формування системи мотивації інфокомунікаційних технологій працівників сфери КМ підприємства. Удосконалено графічну модель процесу контролю системи комунікацій і механізм її регулювання. Розроблено метод оптимізації прийняття управлінського рішення щодо вибору варіантів комунікаційної системи за показником економічного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-212.1
Шифр НБУВ: РА386002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Аль-Салаймех 
Кон'юнктура ринку і маркетингове планування на підприємстві: Автореф. дис. канд... екон. наук: 08.06.01 / Марван Алі Саламех Аль-Салаймех ; Харківський держ. економічний ун-т. — Х., 2002. — 19 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1-23
Шифр НБУВ: РА321771

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Поліщук Н.В. 
Логістичний контролінг в системі управління підприємством: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Поліщук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 21 с. — укp.

Проведено дослідження логістичного контролінгу як окремого економічного напрямку управлінської діяльності на підприємстві, виникнення якого зумовлено синергією взаємодії логістики та контролінгу. Проаналізовано сучасні підходи щодо використання логістичного контролінгу, визначено його місце та сутність як методології управління й сформульовано положення щодо інформаційного забезпечення даного виду діяльності. Визначено принципи адаптації системи контролінгу до керування логістичними процесами. Розроблено теоретичні та практичні рекомендації щодо впровадження та реалізації логістичного контролінгу на вітчизняних підприємствах з урахуванням специфіки їх функціонування й обгрунтовано перспективні напрямки використання нової методики. Визначено теоретико-методологічний інструментарій логістичного контролінгу в керуванні логістичними витратами підприємства. Обгрунтовано ефективні способи адаптації економіко-математичних моделей до потреб логістичного контролінгу на підприємстві з метою оптимізації логістичних процесів та окремих операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 +
Шифр НБУВ: РА335798

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Тєлєтов О.С. 
Маркетинг виробничо-технічної продукції: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.С. Тєлєтов ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 34 с. — укp.

Комплексно досліджено теоретико-методичні та практичні аспекти систем маркетингу виробничо-технічної продукції, які виокремлено з систем промислового маркетингу. З'ясовано характер і особливості маркетингу даної продукції. Досліджено маркетингову систему промислового підприємства як складну економічну систему. Оцінено стан, проблеми, ефективність і перспективи розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств у сфері розробки та випуску виробничо-технічної продукції. Запропоновано використовувати принципи конструктивної еволюції технічних виробів, обгрунтовано її взаємозв'язок з маркетинговими стратегіями промислового підприємства й удосконалено методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності даної продукції. Розвинуто методологію створення довгострокових партнерських стосунків у промисловості. Розвинуто організаційні принципи становлення системи маркетингового менеджменту виробничо-технічної продукції за умов інноваційного розвитку промислових підприємств. Розроблено інформаційну модель системи управління маркетингом промислового підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА366342

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Ніколаєнко Ю.В. 
Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Ю.В. Ніколаєнко ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингової орієнтації підприємств у процесі оновлення промислової продукції. Узагальнено існуючі теоретичні положення шодо маркетингової орієнтації підприємств та проаналізовано механізм маркетингового управління оновленням промислової продукції. Висвітлено існуючі тенденції та проблеми формування маркетингової орієнтації вітчизняних підприємств. Розроблено концептуальну модель формування та реалізації маркетингової стратегії диверсифікації виробництва на базі нової продукції. Визначено складові організаційно-економічного механізму стратегічного управління підприємством маркетингової орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА339785

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Тканко В.М. 
Маркетингове управління діяльністю промислових підприємств: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.М. Тканко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше запропоновано економіко-математичну модель маркетингового управління діяльністю промислових підприємств, яка дозволяє раціоналізувати політику ціноутворення з урахуванням реальних можливостей і ринкового попиту. Розроблено методику оцінки ризику за умов застосування системи й інваріантності маркетингових методів. Удосконалено систему принципів до реалізації мікромаркетингу, концептуальні підходи реалізації даної політики під час формування стратегії розвитку ринкової діяльності підприємства. Набула подальшого розвитку теорія управління підприємством через застосування маркетингових методів. Розкрито сутність поняття "маркетинг". Класифіковано видові прояви, критерії та систематизовано характерні риси сучасних маркетингових методів управління підприємством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 +
Шифр НБУВ: РА342992

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Прохоренко Д.В. 
Методи та моделі автоматизованого управління розвитком промислового підприємства: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Д.В. Прохоренко ; Херсон. нац. техн. ун-т. — Херсон, 2009. — 22 с. — укp.

Досліджено та розроблено проблемно-орієнтовану теорію, методологію та інструментарій аналізу та синтезу автоматизованого управління розвитком промислових підприємств. Проведено системологічний аналіз і структуризацію проблеми управління розвитком промислового підприємства (ПП). Розроблено інформаційну модель даного управління на підставі адаптаційного декомпозиційно-координаційного підходу. Розвинуто моделі планування розвитку організаційно-технічних систем на базі адаптаційного управління, моделі підвищення адаптивних властивостей стратегічних планів ПП. Удосконалено методологію синтезу систем автоматизованого управління розвитком підприємств. Розроблено структуру й описано функції інтегрованої автоматизованої системи управління розвитком ПП. Розроблено та впроваджено інструментальні засоби реалізації підсистеми управління розвитком ПП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-210.302 +
Шифр НБУВ: РА364778

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Антонюк А.А. 
Методи управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А.А. Антонюк ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність функціонування служби маркетингу на підприємствах і методів управління витратами на маркетинг на основі аналізу функцій маркетингової діяльності. Проведено порівняльну характеристику базових концепцій управління витратами, обгрунтовано використання концепції ланцюжка цінностей як принципової схеми внутрішньофірмового управління витратами на маркетинг. Викладено концептуальний підхід до управління маркетинговою діяльністю підприємств з послідовними етапами формування товарного портфеля фірми, обгрунтовано стратегію просування товарів на ринку, визначено бюджет маркетингових витрат і відповідний механізм зворотних зв'язків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1
Шифр НБУВ: РА372675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Цопа Н. В. 
Механізм керованого розвитку промислових підприємств: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Цопа ; НАН України, Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2011. — 32 с. — укp.

Розроблено концепцію керованого розвитку, яка об'єднує в єдину систему інструменти оцінювання функціонування підприємства з урахуванням умов зовнішнього середовища, а також прогнозування факторів, які впливають на розвиток і розробку управлінських рішень з урахуванням оцінки потенціалу розвитку. Встановлено методичний підхід і модель оцінювання розвитку, в межах якої оцінено динаміку функціонування промислового підприємства, враховано вплив зовнішнього середовища, та потенціал розвитку. Здійснено прогнозування розвитку, до якого належить прогнозування функціонування та зовнішнього середовища, за допомогою нейронної мережі та системно-динамічної моделі. Наведено науково-методичний підхід до прийняття рішень у системі керованого розвитку промислових підприємств, який дозволяє оцінити наслідки та прийняти найбільш відповідне до поточної ситуації рішення. Для управління розвитком машинобудівних підприємств розроблено інформаційне забезпечення керованого розвитку. Запропоновано організаційне забезпечення керованого розвитку промислового підприємства, яке передбачає здійснення бізнес-процесу управління розвитком за допомогою координаційного центру, що дозволяє кезівництву мати стратегічне бачення розвитку та здійснювати збалансований розвиток усіх сфер діяльності підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21
Шифр НБУВ: РА380219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського