Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (34)Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р(4УКР)3-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Глазунова О.Г. 
Методика навчання майбутніх фахівців аграрного профілю засобами комп'ютерної графіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Г. Глазунова ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто комп'ютерну графіку як елемент нових інформаційних технологій навчання, висвітлено теоретичні та методичні аспекти її застосування на всіх етапах процесу навчання та розроблено методику навчання студентів аграрних освітніх закладів засобами комп'ютерної графіки. Відзначено, що у процесі підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю велика кількість навчальних дисциплін потребує наочних посібників (природничих, технічних, тощо), які необхідно поновлювати відповідно до вимог сучасного розвитку науки та техніки. Запропонована методика дає змогу демонструвати візуальний матеріал, виготовлений у вигляді послідовності комп'ютерних слайдів, за допомогою проекційної техніки під час лекції, використовувати для повторення та самостійного опрацювання теми в інформаційно-пошукових програмних засобах, в тренувальних та контролюючих програмах. Наведено методичні рекомендації щодо використання комп'ютерної інформації на всіх етапах процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-366 +
Шифр НБУВ: РА324178

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Колосок І.О. 
Методика практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва в умовах вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.О. Колосок ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Вперше визначено та обгрунтовано дидактичні умови практичної підготовки, що сприяють активізації пізнавальної діяльності майбутніх агрономів під час вивчення об'єктів сільськогосподарської техніки у натуральному вигляді. На підставі аналізу освітньо-класифікаційної характеристики та програми з дисципліни "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва" розроблено структурну модель формуванння у майбутніх агрономів професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва. З урахуванням сутності структури навчання як тристороннього процесу запропоновано методику практичної підготовки майбутніх агрономів з механізації сільськогосподарського виробництва, яка передбачає науково обгрунтовану послідовність засвоєння й удосконалення знань студентів для формування професійних умінь. Досліджено ефективність розробленої системи практичної підготовки щодо якості засвоєння майбутніми агрономами спеціальних знань та розвитку їх професійних умінь з механізації сільськогосподарського виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА333318

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Жалдак Л.М. 
Педагогічні умови гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти (теоретико-методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.М. Жалдак ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено стан проблеми гуртування студентської групи вищого аграрного закладу освіти на підставі аналізу психолого-педагогічної літератури та практичної діяльності. Виявлено та теоретично обгрунтовано основні педагогічні умови й етапи гуртування, причини спаду згуртованості та основні напрямки їх нейтралізації. Уточнено зміст понять "гуртування студентської групи", "згуртованість студентської групи", "фактор гуртування" та "педагогічна умова гуртування". Розкрито можливості використання інституту наставників студентських груп, колективу викладачів і студентського самоврядування в системі виховної роботи на основі оновлення змісту та форм їх діяльності. Показано можливості спільної діяльності, проведення занять міжособистісного спілкування у гуртуванні студентської групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА315971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Ляшенко І.В. 
Формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Ляшенко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено процес формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм. Визначено основні структурні компоненти готовності, характеристики, чинники, види діяльності, умови, на підставі яких можна з'ясувати суть цього феномену, а також розробити систему його формування та розвитку цього творення у майбутніх фахівців аграрного профілю. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови (врахування особливостей формування професійної готовності, набуття соціокультурних знань і змін, формування громадянської позиції, покращання психологічної адаптації в іншомовному середовищі), що забезпечує ефективність процесу формування готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм як складової успішної фахової діяльності. Розроблено й апробовано методику формування даної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА353166

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Головко Л.Л. 
Формування досвіду самостійної діяльності студентів вищої сільськогосподарської школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Л. Головко ; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Визначено сутність досвіду самостійної діяльності студентів у новій ситуації розвитку вищої сільськогосподарської школи, її структурні компоненти: афективний, когнітивний, аксеологічний, праксеологічний, які є педагогічними умовами його формування. Експериментально доведено, що рівень сформованості досвіду самостійної роботи студентів зумовлений формою і методами навчальної, наукової та практичної їх діяльності в аудиторний та позааудиторний час. Проведено класифікацію видів самостійної роботи студентів. Розроблено та використано в процесі дослідження критерії визначення рівня сформованості досвіду самостійної роботи студента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + П.р(4УКР)3-34,022
Шифр НБУВ: РА308786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського