Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (432)Книжкові видання та компакт-диски (336)Журнали та продовжувані видання (256)
Пошуковий запит: (<.>U=О18$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Ніколаєнко І.В. 
Вдосконалення міжопераційних процесів транспортно-складського комплексу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / І.В. Ніколаєнко ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Розроблено методи управління механізмом перехідних процесів матеріальних потоків у разі взаємодії транспорту та складського комплексу в логістичних ланцюгах "постачальник - транспорт - одержувач", досягнення інтегрованого ефекту в транспортній системі. З метою вдосконалення міжопераційних процесів транспортно-складського комплекса вперше з позицій системного аналізу розглянуто матеріальні потоки в інтегрованій логістичній системі "постачальник - транспорт - одержувач" на прикладі реальних металургійних підприємств Приазов'я; з метою оцінки руху матеріальних потоків інтегрованої логістичної системи прийнято критерій "just in time" (точно в строк). Наведено методику оцінки перехідних процесів, яка описує процес функціонування та управління інтегрованою системою та окремими її елементами. Розроблено методику оцінки факторів ризику в ланках логістичного ланцюга.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.05
Шифр НБУВ: РА318278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Лямзін А.О. 
Ефективність транспортної системи промислового району в припортовому логістичному ланцюгу поставки зернових: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / А.О. Лямзін ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему забезпечення ефективності транспортної системи промислового району у припортовому логістичному ланцюзі постачання зерна шляхом впровадження методів і алгоритмів скоординованої взаємодії ланцюгів її мережі за показниками переробної здатності та пропускної спроможності логістичного розподільчого центру (ЛРЦ). Запропоновано метод синтезу процесу взаємодії залізничного, автомобільного транспорту та портової інфраструктури, який передбачає використання матричної моделі та вагових коефіцієнтів чинників вантажопотоку, що дозволило одержати комплексну оцінку завантаженості припортових ланок системи. За критерієм реверсивності уточнено потокову модель ЛРЦ, що забезпечило стабільне функціонування центру за умов динаміки ринку зернових і олійних культур. Розвинуто метод моніторингу функціонування складних об'єктів, за яким є необхідною заміна моніторингу зернових і олійних культур проведенням кількісної оцінки. Запропоновано методику визначення рівня взаємодії припортових ланок у промислово-транспортній системі зернових і олійних культур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 + О184.891.1 +
Шифр НБУВ: РА358311

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Нефьодова Я. І. 
Логістичне управління транспортним обслуговуванням системи "металургійне підприємство - порт" у реальному режимі часу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Я. І. Нефьодова ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз впливу факторів, які формують ефективність функціонування логістичних систем транспортних вузлів, які обслуговують металопотоки. Визначено аналіз і вибір методів прийняття рішень за логістичного управління матеріальними потоками в системі "металургійне підприємство - порт". Розроблено модель побудови структури організаційно-технологічного варіанта процесу перевалки металу в портових комплексах. Встановлено модель і метод вибору маршрутів доставки, раціонального складу елементів організаційно-технологічного варіанта у процесі перевалки металовантажів у портах, що забезпечують ефективне просування металопотоків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4
Шифр НБУВ: РА374540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Кутах О.П. 
Математичні моделі та інструментальні засоби інформатизації управління транспортними процесами: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / О.П. Кутах ; НАН України. М-во освіти і науки України. Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем. — К., 2005. — 33 с. — укp.

Визначено основи логістичного підходу щодо розв'язування нагальних завдань організації транспортних процесів та взаємодії різних видів транспорту. Розглянуто шляхи підвищення ефективності транспортних перевезень і зменшення сумарних логістичних витрат. Із використанням системного логістичного підходу, ідей та методів математичного моделювання та програмування, теорій автоматів і масового обслуговування створено аналітичні та алгоритмічні засоби, які суттєво поліпшують економічні показники функціонування низки транспортних підприємств за рахунок впровадження у практику прогресивних технологій організації функціонування транспортних систем на засадах логістики, забезпечення можливості прийняття науково обгрунтованих управлінських рішень за умов невизначеності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.03 с11 +
Шифр НБУВ: РА342443

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Аль-Маайя А. Х. 
Методи обгрунтування технологій пасажирських перевезень в інтегрованих транспортних системах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / А. Х. Аль-Маайя ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Визначені вимоги до інтероперабельності між наявними системами, їх складовими та пов'язаними з ними процедурами регіональної мережі управління різними видами транспорту. Запропоновано методику визначення потреб на перевезення, яка передбачає прогнозування обсягів перевезень та моделювання пасажиропотоків з використанням розробленого статистично-облікового методу, а також дозволила зменшити похибку до 5 %, що знаходиться в межах природного коливання попиту. Аналіз закономірностей формування попиту показав статистичну неоднорідність вихідної інформації, недостатність обсягу вибірки, апріорно невідому залежність між прогнозним параметром і факторами, що його визначають. Підвищення точності інформації на підставі комплексного визначення з використанням автоматизованої системи обліку пасажирів і наступним розподіленням інформації про пасажиропотоки, дозволяє спрогнозувати подальші пересування пасажирів. Побудовано математичну модель маршруту у вигляді циклічної системи масового обслуговування, що враховує взаємодію транспорту та пасажиропотоків і розроблено імітаційний метод узгодження розкладів руху в діалоговому режимі. Наведено методику оцінювання рівня транспортного обслуговування за взаємодії різних видів транспорту з використанням інтегрального критерію, який враховує витрати часу на переміщення та вартість поїздки пасажирів. Методи узгодження прийнятих рішень з координації дій щодо формування маршрутних систем і розкладів руху дозволили комплексно оцінити рішення, які приймаються, з врахуванням всіх факторів, що впливають на процес перевезень. Реалізоване математичне моделювання існуючих маршрутів для обгрунтування їх траси й узгодження розкладів руху дозволило здійснити оптимальне використання автобусів на групі міжміських маршрутів та одержати близько 1274187 грн. економічного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.5
Шифр НБУВ: РА382232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Смрковська В.Ю. 
Методичні основи організації систем доставки вантажів з використанням засобів укрупнення: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.Ю. Смрковська ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 22 с. — укp.

Розроблено методичні засади організації систем доставки генеральних вантажів з метою підвищення ефективності їх функціонування. Досліджено особливості та виявлено основні структурні елементи такої системи. Запропоновано класифікацію систем доставки, яка характеризує кожний рівень структури. Проаналізовано параметри даних систем та виявлено принципові види залежностей між основними параметрами - витратами, часом і розміром партії вантажу. На базі одержаних результатів запропоновано комплекс математичних моделей для визначення оптимального варіанта системи доставки, які враховують можливість варіювання витратами на доставку у разі зміни параметрів часу й обсягу партії вантажу. Запропоновано механізм формування та використання синергетичного ефекту, спричиненого інтеграцією декількох систем доставки від різних вантажовідправників в єдину інтегровану систему доставки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-591 + О188.4 +
Шифр НБУВ: РА358245

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
7.

Заборський Л.О. 
Методичні основи організації транспортно-технологічних процесів у системах доставки вантажів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Л.О. Заборський ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено методичні положення стосовно організації транспортно-технологічних процесів систем доставки вантажів за участі морського транспорту з метою підвищення ефективності роботи систем. Досліджено сучасний стан теорії та практики організації та ефективного функціонування систем доставки вантажів. Побудовано структуру системи доставки вантажів, що реалізує змішане сполучення за участі морського транспорту. Обгрунтовано основні параметри транспортно-технологічних процесів таких систем. Розв'язано задачу оптимізації взаємодії суміжних видів транспорту на морському терміналі у системі доставки вантажів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 +
Шифр НБУВ: РА361918

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Шутенко Т.М. 
Методичні основи проектування логістичної системи доставки вантажів (на прикладі нафти та нафтопродуктів): Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Т.М. Шутенко ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено методичні засади проектування та функціонування діяльності нафтотранспортних підприємств у складі логістичної системи доставки вантажів. Досліджено особливості та базові науково-теоретичні положення проектування логістичної системи доставки нафти та нафтопродуктів. Обгрунтовано послідовність етапів її формування у вигляді комплексу взаємозв'язаних задач. Розглянуто питання оптимізації управління транспортними процесами в логістичній системі доставки вантажів. Розроблено методи управління процесом доставки нафти та нафтопродуктів у макрологістичній системі транспортування вантажів з використанням інформаційно-аналітичного логістичного центру як її головного координуючого елементу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.84 +
Шифр НБУВ: РА336129

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Дергаусов М.М. 
Методологія розвитку контейнерних потоків промислового вузла: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / М.М. Дергаусов ; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

Вперше на системних засадах проведено комплексний аналіз розвитку теорії та практики керування контейнерними потоками у промисловому вузлі. Здійснено математичне моделювання системотехнічного комплексу та опис його процесуальних характеристик. Вперше на основі показників і критеріїв ефективного прийняття рішень визначено функцію відбору та розроблено метод лексикографічної оптимізації складу об'єктів контейнеропровідної структури. Запропоновано цільові функції мультимодальних перевезень за участю залізничного, автомобільного та морського видів транспорту та знайдено рішення їх процесуальних характеристик за критерієм мінімуму сумарних витрат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.6 +
Шифр НБУВ: РА324121

Рубрики:

      
10.

Скакаліна О.В. 
Моделі і методи оптимального послідовно-паралельного упорядкування робіт у системах з неідентичними об'єктами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / О.В. Скакаліна ; Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. — Х., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Наведено результати дослідження послідовно-паралельних процесів, базовою моделлю яких є модель оптимального упорядкування і призначення робіт у дворівневій системі, що представлена однією машиною на першому рівні і кількома паралельними неідентичними машинами на другому. Оптимізаційні задачі, що формулюються з залученням даної моделі, складають новий клас узагальнень про призначення та основоположних задач теорії розкладів. Зазначено, що необхідність їх розв'язання викликана широким колом питань ефективної організації транспортного процесу. Запропоновано підхід до розв'язання узагальнень задачі про призначення, що базується на ідеї послідовної побудови локальних оптимальних рішень в підматрицях вхідної матриці призначень. Надано обгрунтування алгоритмам розв'язання задач послідовно-паралельного упорядкування, наведено докази їх коректності з гарантованою оцінкою часу розв'язання кожної задачі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.124 + О180.23 с11
Шифр НБУВ: РА320976

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Прокудін Г.С. 
Моделі та методи оптимізації вантажних перевезень в транспортних системах: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / Г.С. Прокудін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні основи та практичні методи оптимального планування та маршрутизації вантажних перевезень у транспортних системах, які враховують обмеження та пропускні здатності їх транспортних вузлів і комунікацій, незбалансованість обсягів вантажів, що перевозяться, взаємодію за різних комбінацій усіх видів транспорту у разі здійснення сумісних перевезень вантажу, розмірність розв'язуваних транспортних завдань. Проведено комплекс науково-практичних досліджень, результати яких дозволяють вирішити проблему оптимального управління вантажними перевезеннями в транспортних системах шляхом використання нових матрично-мережевої моделі та методів здійснення оптимальних перевезень вантажів у транспортних системах з урахуванням їх пропускних можливостей. Запропоновано матрично-мережеву модель управління вантажними перевезеннями у транспортній системі України та відповідну інструментальну базу даних про характеристики її транспортних вузлів і комунікацій. Наведену модель реалізовано у вигляді програмного забезпечення, а також апробовано та впроваджено на окремих транспортних підприємствах Міністерства транспорту та зв'язку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 +
Шифр НБУВ: РА363502

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Сторожев В.В. 
Оптимізація параметрів транспортних засобів в мультимодальних системах доставки вантажів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.В. Сторожев ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та прикладні проблеми оптимізації техніко-експлуатаційних параметрів транспортних засобів, що забезпечують доставку вантажу в інтермодальних перевезеннях за детермінованої постановки, а також за умов невизначеності та ризику. Проаналізовано технічні та комерційні передумови виникнення мульти- та інтермодальних перевезень. Виявлено особливості їх організації. Визначено функції та задачі оператора даних перевезень. Розглянуто чинне міжнародне законодавство, що регламентує інтермодальні перевезення. Виявлено роль державної підтримки у розвитку цих перевезень і міжнародної торгівлі. Відзначено, що лібералізація транспортного сектора сприяє розвитку інтермодальних перевезень, оскільки оператор має можливість вибирати субпідрядників і партнерів на комерційні основі. Сформульовано умови, що забезпечують ефективність мультимодальних перевезень. Проаналізовано західноєвропейський досвід розробки проектів створення мультимодальних транспортно-логістичних систем доставки вантажів і наведено класифікацію можливих типів проектів створення та розвитку мультимодальних систем. Обгрунтовано доцільність і необхідність використання для постановки завдання оптимізації техніко-експлуатаційних параметрів транспортних засобів у мультимодальних системах ідей і методів теорії геометричного програмування. У термінах цієї теорії сформульовано та розв'язано задачу визначення оптимальних значень вантажопідйомностей і швидкостей транспортних засобів та їх чисельностей на різних ділянках транспортного ланцюга доставки вантажу. Запропоновано узагальнену постановку транспортної задачі лінійного та нелінійного програмування для оптимізації параметрів транспортних засобів, зайнятих за різних схем перевезення. Сформульовано оптимізаційні задачі за двома критеріями оптимізації: мінімуму сумарних витрат на перевезення та мінімуму часу доставки вантажу за всім транспортним ланцюгом. Розроблено імовірнісні моделі роботи мультимодальних систем, що враховують чинники невизначеності та ризику, наявні за процесів перевезення та перевалювання вантажу, які базуються на методах теорії масового обслуговування та теорії запасів. Розглянуто проблеми організації інформаційного забезпечення інтермодальних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 +
Шифр НБУВ: РА360159

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Волков В.А. 
Підвищення безпеки експлуатації вагонів-цистерн шляхом створення захисних пристроїв підвищеної енергоємності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.А. Волков ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено питання підвищення безпеки руху вагонів-цистерн, що транспортують екологічно небезпечні вантажі, зокрема, газових цистерн нового покоління, шляхом обладнання днищ котлів захисними пристроями підвищеної енергоємності. Розроблено методику та скінченно-елементні моделі для аналізу пружно-пластичного деформування днищ котлів цистерн з пристроями їх захисту за аварійних ударів. З використанням результатів дослідження виготовлено та впроваджено до виробництва на ОАО "МЗВМ" конструкцію вагона-цистерни моделі 15-503 АВП, днища котла якої обладнано розробленими торцевими запобіжними щитами, що містять стільникові енерговбираючі елементи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-04 + О184.88 +
Шифр НБУВ: РА345813

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Сілантьєва Ю.О. 
Підвищення ефективності контрейлерних перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Ю.О. Сілантьєва ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Установлено, що основними за рівнем впливу на рішення про вибір виду сполучення факторами є вартість перевезень, час доставки вантажу та регулярність відправлень поїздів. Зазначено, що розроблені аналітичні та імітаційні моделі контрейлерних перевезень та проведені експерименти надали можливість виявити закономірності вантажопотоків і характеристик використання транспортних засобів; встановити залежність між абсолютною кількістю та співвідношенням транспортних засобів та оцінками витрат часу на виконання окремих операцій; уточнити область застосування контрейлерного сполучення. Показано, що застосування даної методики оптимізації дозволяє обрати параметри контрейлерної системи доставки, які визначають організацію процесів перевезень у часі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.602 +
Шифр НБУВ: РА325567

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Нечаєв Г.І. 
Розвиток теорії і підвищення ефективності функціонування транспортно-складських систем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.12 / Г.І. Нечаєв ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 35 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням удосконалення методів організації матеріальних потоків шляхом розробки теорії і методології оптимізації параметрів функціонування транспортно-складських систем та підвищення ефективності використання їх матеріальних об'єктів. Розвинуто новий напрям комплексного моделювання таких систем з використанням теорії дослідження операцій управління запасами та логістики. Запропоновано оптимізаційні моделі окремих ланок системи, а саме: зони зберігання, експедицій прийому та видачі, транспорту складу, взаємодії промислового та магістрального видів транспорту. Розглянуто питання оптимізації параметрів функціонування крана-штабелера в зоні зберігання складу та системи автоматизованого управління ним. Наведено методи оперативного планування й управління транспортно-складським комплексом підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.05
Шифр НБУВ: РА308379 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Мельниченко О.І. 
Розробка методів, моделей і алгоритмів організації і управління процесами перевезень вантажів у транспортному комплексі: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.22 / О.І. Мельниченко ; Укр. трансп. ун-т. — К., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено новий напрямок математичного моделювання організації взаємодії різних видів транспорту в транспортному комплексі (ТК), який грунтується на системному підході до розв'язання актуальних науково-прикладних задач організації виробництва й управління. Запропоновано математичну модель функціонування виробничих процесів ТК, критерії для оцінки ефективності організаційного управління ними, моделі прогнозування основних показників діяльності окремих видів транспорту. Поставлено і вирішено нові науково-прикладні завдання, реалізація яких у реальному середовищі забезпечує високу ефективність і якість перевезення вантажів і задоволення відповідних потреб підприємств і організацій, що користуються послугами ТК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.03с116
Шифр НБУВ: РА309903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
17.

Зінченко І.В. 
Система підтримки прийняття рішень при управлінні транспортуваннями в умовах невизначеності: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / І.В. Зінченко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено методику рішення задач оптимізації транспортувань за схемою "постачальник - проміжні центри - споживачі" за умов нечітких вихідних даних. Охарактеризовано методику використання генетичного алгоритму для рішення задач маршрутизації за схемою "від одного до багатьох" високої розмірності за умов нечітких вихідних даних. Викладено методи побудови систем підтримки прийняття рішень у процесі управління внутрішньозаводськими перевезеннями. Наведено методику управління внутрішньозаводськими перевезеннями за умов нечітких вихідних даних. Вдосконалено методику використання генетичних алгоритмів у разі рішення комбінаторних задач високої розмірності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.03 +
Шифр НБУВ: РА353808

      
Категорія: Транспорт   
18.

Копитчук М.Б. 
Теоретичні основи побудови і засоби практичної реалізації інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / М.Б. Копитчук ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 35 с.: рис. — укp.

Створено теоретичні засади побудови інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків з підвищеною пропускною спроможністю та розширеними функціональними можливостями. З метою дослідження особливостей функціонування таких систем у реальному часі запропоновано інформаційну модель, яка дає змогу розрахувати пропускну спроможність елементів системи за заданими інтенсивностями реальних вантажопотоків на транспортних магістралях. Розроблено математичні моделі інформаційних сигналів, які характеризують вантажопотоки, і на їх підставі створено ефективні алгоритми визначення інформативних параметрів цих сигналів. Розроблено агрегований комплекс апаратно-програмних засобів для побудови інтегрованих інформаційних систем обліку вантажопотоків на базі мережі багатофункціональних пунктів вагового обліку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О184.024 +
Шифр НБУВ: РА325434

      
Категорія: Транспорт   
19.

Козак В. В. 
Удосконалення організації функціонування мережі міжнародних транспортних коридорів на основі вимог інтероперабельності: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / В. В. Козак ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше сформовано оптимізаційну динамічну модель стратегічного розвитку інтероперабельності мережі міжнародних транспортних коридорів (МТК), яка на відміну від існуючих дозволяє визначити послідовність впровадження множини можливих заходів (спорудження другої колії, спрощення митних операцій тощо) з урахуванням їх життєвого циклу, що надає можливість створити та впровадити високоефективну систему просування транзитивних вантажопотоків. Формалізовано процес функціонування технічних і прикордонних передавальних станцій у межах транспортних коридорів на тактичному рівні у термінах апарату мереж Петрі, яка на відміну від існуючих дозволяє змоделювати роботу станцій в єдиній мережі з урахуванням їх взаємовпливу. Розроблено імітаційну модель керування пропускою спроможністю транспортних коридорів, яка дозволяє надати гнучкість системі МТК, за рахунок використання топології мережі для внутрішньодержавних перевезень. Удосконалено інформаційно-керувальну систему Укрзалізниці шляхом інтегрування розробленого комплексу моделей на АРМ працівників Головного управління перевезень (ЦД) УЗ, що забезпечує інтелектуальне супроводження процесу управління МТК на стратегічному та практичному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.402
Шифр НБУВ: РА384191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
20.

Кіркін О.П. 
Удосконалення технології нерегулярних промислових вантажопотоків з використанням методів віртуального підприємства: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.12 / О.П. Кіркін ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено фактори нерегулярності промислових вантажопотоків, які зумовили розподілення їх за класифікаційною ознакою. Запропоновано нові наукові положення щодо організації зовнішніх промислових транспортних процесів для класу задач роботи рухомого складу за умов нерегулярності, ситуаційності та прийняття обмежених часом рішень. Сформульовано концепцію віртуального транспортного підприємства, яка визначає подальший напрямок удосконалення технології нерегулярних промислових вантажопотоків, для оперативної побудови адаптованих до впливу зовнішнього середовища транспортних процесів. Розвинуто теоретичне положення оперативної адаптації щодо впливу збурюючих або непередбачених факторів у транспортних процесах, що дозволяє особі, яка приймає рішення з урахуванням накопиченого досвіду автоматизувати процес прийняття рішень. Удосконалено інформаційну модель транспортних процесів, що керує перевезенням промислових вантажів за рахунок розробки принципів погодження ланок логістичного ланцюга нерегулярного потоку вантажів, якому притаманні, окрім факторів нерегулярності, часткова несумісність інформаційних систем і незалежність взаємодіючих систем транспортного процесу різних форм власності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-813 + О184.02 +
Шифр НБУВ: РА353634

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського