1. |
Ястремська О. О. Теоретичне та методичне забезпечення оцінювання іміджу промислового підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. О. Ястремська ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.Визначено основні складові іміджу: об'єктивну та суб'єктивну, його функції, класифікацію. Розроблено пропозиції щодо переліку та сутнісного наповнення розділів економічного обгрунтування формування й управління зростанням іміджу. Вдосконалено методичний підхід щодо оцінювання іміджу промислового підприємства за його об'єктивною складовою на основі потенціально-ресурсного підходу. Обгунтовано та розроблено методичне забезпечення оцінювання іміджу підприємства за суб'єктивною складовою щодо його сприйняття суб'єктами зовнішнього середовища. Надано пропозиції з когнітивного й емоційного вимірювання результативності впливу об'єктивної та суб'єктивної складових іміджу на партнерів. Висвітлено межі якісних рівнів іміджу та його складових. Обгрунтовано та розроблено методичний підхід до визначення стратегій управління іміджем в процесі інформаційної взаємодії підприємств з партнерами з використанням інструментів інтегрованих комунікацій. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301 Шифр НБУВ: РА380319 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|