Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (133)Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Петрук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Петрук В.Г. 
Оптичні методи та інтерактивні засоби контролю в діагностиці неоднорідних середовищ: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.11.13 / В.Г. Петрук ; Вінниц. держ. техн. ун-т. — Вінниця, 1998. — 31 с. — укp.

Дисертація присвячена питанням розвитку оптичних методів контролю, які містять теоретичні та методологічні розробки і результати досліджень неоднорідних (світлорозсіювальних) середовищ. На їх основі здійснена апаратна і програмна реалізація інтерактивних технічних засобів контролю, які можуть знайти застосування і частина яких вже впроваджена у медичній діагностиці та екологічному контролі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В343.61

Рубрики:

      
2.

Петрук В.В. 
Підготовка студентів педагогічного факультету до економічного виховання молодших школярів: Автореф. дис...канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Петрук ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2002. — 17 с. — укp.

Вперше визначено та обгрунтовано педагогічні умови ефективності підготовки майбутніх учителів до економічного виховання молодших школярів (формування готовності майбутніх учителів до сприйняття економічних знань; забезпечення взаємозв'язку підготовки майбутнього фахівця до економічного виховання даних школярів із його психолого-педагогічною, методичною та практичною підготовкою у процесі навчання; спрямованість змісту, форм, методів підготовки на розвиток економічного мислення студентів; посилення мотивацій особистості до систематичного економічного самовиховання; розширення меж і підвищення ролі самостійної роботи; об'єктивне оцінювання рівня виховної діяльності у процесі економічного виховання учнів початкових класів). Розроблено критерії професійної готовності майбутнього вчителя до діяльності з економічного виховання молодших школярів (активність студентів у навчально-пізнавальній діяльності; ставлення до занять педагогічного циклу; саморегуляцій поведінки під час навчання; самореалізація професійних якостей особистості). Розвинуто методику підготовки вчителя до економічного виховання особистості на основі сучасних педагогічних технологій, що забезпечують формування творчого вчителя, здатного до прояву позитивних загальнолюдських якостей: бережливості, людяності, чесності, дисциплінованості, відданості ідеям національного відродження. Уточнено зміст понять "економічне виховання", "економічне мислення" та "економічна свідомість".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4Укр)2 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА321077 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Петрук В.І. 
Скіфський сакральний центр Екзампай в контексті культурної спадщини України: Автореф. дис... канд. іст. наук: 09.00.12 / В.І. Петрук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Здійснено комплексне, теоретичне й експедиційне дослідження, а також перевірку даних "Скіфського логосу" (IV, 52;81) Геродота з його "Історій" з метою локалізації річки Екзампей та виявлення географічного розташування і призначення Екзампаю - головного культурного центру Великої Скіфії. З'ясовано, що цим географічним місцем була вершина вододілу річок Чорний Ташлик і Мертвовод, позначена курганом з географічною міткою (висота 269 м) біля с.Вільні Луки Новоукраїнського р-ну Кіровоградської області - найвищої точки у правобережних степах. Власне р. Екзампеєм є р. Мертвовод з її верхньою притокою р. Кам'яно-Костуватою. Зазначено, що гіркота їх води наростає за течією внаслідок мінералізації. Наведено докази реальності факту виготовлення та встановлення царем Аріантом в Екзампаї постійної сакральної пам'ятки - великого Священого казана, а також розрахунки його розмірів та кількості населення Великої Скіфії. Обгрунтовано версію про щорічне спорудження саме у святилищі Екзампаї храму та жертовника Богу війни Арею, відтворено його реальний вигляд і розміри з використанням матеріалів: українських, давньоіранських і частково римської етнографії. За нартівським епосом відновлено фрагменти ритуалу святкування скіфами Новрузу - весняного Нового року. Відзначено близькість географічних центрів Великої Скіфії та сучасної України, що свідчить про територіальну сталість геополітичного праобразу країни, незважаючи на великий хронологічний розрив.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)233 + Т3(2)233 +
Шифр НБУВ: РА339052

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Петрук В.А. 
Теоретико-методичні засади формування базових професійних компетенцій у майбутніх фахівців технічних спеціальностей: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / В.А. Петрук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 37 с. — укp.

Розкрито сутність поняття, досліджено теоретико-методологічні та науково-методичні засади формування професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Визначено й охарактеризовано складові базового рівня фахової компетентності студентів технічних ВНЗ. Обгрунтовано концептуальні підходи щодо формування базових професійних компетенцій у студентів-першокурсників. Запропононовано модель формування фахової компетентності у студентів технічних ВНЗ із двоступеневим рівнем навчання (баклавр - магістр). Досліджено можливості використання інноваційних технологій навчання у процесі формування базового рівня професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено навчально-методичну систему формування базових професійних компетенцій у першокурсників на прикладі дисциплін вищої математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА355985

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Сабадош Ю. Г. 
Розвиток самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів комп'ютерних систем і автоматики / Ю. Г. Сабадош. — Б.м., 2021 — укp.

Актуальність і необхідність дослідження проблеми розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностейзумовлена виявленими суперечностями між: суспільним запитом забезпечення конкурентоспроможності випускників технічних закладів вищої освіти та реальним станом сформованості їхньої професійної компетентності; вимогами сучасності до саморозвитку особистості впродовж життя та наявним рівнем показників сформованості самоосвітньої компетентності випускників шкіл і відсутністю спрямованого розвитку самоосвітньої компетентності в галузевих стандартах фахових і робочих навчальних планах фундаментальних дисциплінтехнічних ЗВО; необхідністю розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів комп'ютерних систем і автоматики у технічних ЗВО як базової складової їхньої професійної компетентності та недостатньою розробленістю теоретично обґрунтованих організаційно-педагогічних умов послідовного розвитку компонентів самоосвітньої компетентності, починаючиз першого курсу навчання^UThe urgency and necessity of the research of the problem of development of self-educational competence of future specialists of technical specialties are conditioned by revealed contradictions between: public demand for ensuring competitiveness of graduates of technical higher education institutions (HEI) and the real state of formation of their professional competence; modern requirements for self-development of personality during life and the available level of indicators of formation of self-educational competence of school graduates and lack of directeddevelopment of self-educational competence in the industry standards of professional and working curricula of fundamental disciplines of technical HEI; the necessity of developing self-educational competence of future engineers of computer systems and automatics in technical HEI as a basic component of their professional competence and insufficient development of theoretically substantiated organizational and pedagogical conditions of consistent development of self-educational competence components, starting from the first year of study.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Клєопа І. А. 
Формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в умовах змішаного навчання: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / І. А. Клєопа. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертаційна робота: 266 с., 19 табл., 40 рис., 12 дод., 264 джерела.Технічний заклад вищої освіти, математична компетентність, майбутні бакалаври, комп’ютерна галузь, організаційно-педагогічні умови, модель, цифровізація, інноваційні методи навчання, змішане навчання студентів.Мета дослідження полягає у виокремленні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в умовах змішаного навчання.Об’єкт дослідження професійна підготовка майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі.Предмет дослідження: організаційно - педагогічні умови формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі та структурно–змістова модель їх реалізації в умовах змішаного навчання.Математична компетентність випускника закладу вищої освіти (ЗВО) технічного спрямування є однією із основних компонентів його професійної компетентності. Розвинута математична компетентність вищого рівня є важливою перевагою для фахівців у комп'ютерній галузі на сучасному ринку праці. Вона підвищує їх конкурентоспроможність і збільшує шанси на успішне працевлаштування в різноманітних технічних компаніях і підприємствах. У вступі обґрунтовано актуальність обраного напряму дослідження, проаналізовано сучасний стан розробленості проблеми професійної підготовки майбутніх бакалаврів з вищою технічною освітою, виявлено наявність суперечностей, визначено мету, завдання, об’єкт, предмет і методи дослідження, подано науково-теоретичну новизну та практичну значення, відомості про апробацію та впровадження результатів дослідження, структуру та обсяг дисертації.У першому розділі «Теоретико – методичні основи формування математичної компетентності майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в умовах змішаного навчання» проаналізовано та визначено проблеми формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі, що вимагають регулярної оптимізації всіх етапів професійної підготовки відповідно до конкурентоспроможності випускників технічних ЗВО. У другому розділі «Організаційно-педагогічні умови та модель формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в умовах змішаного навчання» запропоновано таке.Перша організаційно-педагогічна умова полягає у застосуванні інформаційно-освітнього середовища (ІОС) формування математичної компетентності в майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в умовах змішаного навчання. Зокрема, розвиток ІКТ дає можливість створення ІОС закладу вищої освіти, а також можливість створення викладачем власного ІОС для організації більш якісного освітнього процесу із дисципліни, що вивчається. Друга організаційно-педагогічна умова полягає у застосуванні сучасних інноваційних технологій формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі. Це використано для створення освітнього середовища на основі інноваційних сучасних методів і технологій навчання (візуальні, проблемні лекції, опорні конспекти, тести, презентації з використанням ІКТ і застосуванням електронної платформи Вінницького національного технічного університету (JetIQ ВНТУ), проєктні технології, інтерактивні колоквіуми, тренінги, ігрові форми навчання тощо.Третя організаційно-педагогічна умова полягає у моніторингу та регулярній корекції формування математичної компетентності здобувачів освіти. У структурі обгрунтованої і створеної нами моделі виокремлено чотири взаємопов’язані між собою блоки, що об’єднані організаційно-педагогічними умовами, але кожний з них виконує власну визначену функцію: мотиваційно-цільову, теоретико-змістову, діяльнісно - практичну, діагностико-результативну. У третьому розділі «Дослідно - експериментальна перевірка ефективності організаційно – педагогічних умов формування математичної компетентності у майбутніх бакалаврів комп’ютерної галузі в процесі змішаного навчання» наведено організацію, методику проведення та статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту.^UPh.D. thesis: 266 p., 19 tables, 40 figures, 12 appendixes, 264 references.Тechnical higher education institution, mathematical competence, future bachelors, computer industry, organizational and pedagogical conditions, model, digitalization, innovative teaching methods, blended learning.The purpose of the research is to identify, justify and experimentally verify the organizational and pedagogical conditions for the formation of mathematical competence of future bachelors in the computer field in the conditions of mixed education.The object of research is the professional training of future bachelors in the computer field.The subject of the study: organizational and pedagogical conditions for the formation of mathematical competence among future bachelors in the computer field and the structural-content model of their implementation in the conditions of mixed education.The mathematical competence of a graduate of a technical higher education institution (HEI) is one of the main components of his/her professional competence. Developed mathematical competence of the highest level is an important advantage for specialists in the computer industry in the modern labor market. It enhances their competitiveness and increases their chances of successful employment in various technical companies and enterprises. The introduction substantiates the relevance of the chosen area of the research, analyzes the current state of development of the problem of professional training of future bachelors with higher technical education, identifies the existence of contradictions, defines the purpose, object, subject and methods of the study, presents the scientific and theoretical novelty and practical significance, information on the testing and implementation of the research results, structure and scope of the thesis.In the first chapter "Theoretical and methodological fundamentals of the formation of mathematical competence of future bachelors of computer industry in the conditions of blended learning" the problems of forming mathematical competence in future bachelors of computer industry are analyzed and identified, which require regular optimization of all stages of professional training in accordance with the competitiveness of graduates of technical universities.In the second chapter "Organizational and pedagogical conditions and model of formation of mathematical competence in future bachelors of computer industry in blended learning" the following is suggested.The first organizational and pedagogical condition is the use of information and educational environment (IEE) for the formation of mathematical competence in future bachelors of computer industry in a blended learning environment. In particular, the development of ICTs makes it possible to create an IEE of a higher education institution, as well as the possibility of creating a teacher's own IEE to organize a better educational process in the subject being studied.The second organizational and pedagogical condition is the use of modern innovative technologies for the formation of mathematical competence in future bachelors of computer industry. This is used to create an educational environment based on innovative modern teaching methods and technologies (visual, problem-based lectures, reference notes, tests, presentations using ICT and the electronic platform of Vinnytsia National Technical University (JetIQ VNTU), project technologies, interactive colloquia, trainings, game-based learning, etc.The third organizational and pedagogical condition is monitoring and regular correction of the formation of students' mathematical competence. In the structure of the model that we have substantiated and created, we have distinguished four interconnected blocks, which are united by organizational and pedagogical conditions, but each of them performs its own specific function: motivational and target, theoretical and content, activity and practical, diagnostic and effective ones. The third chapter "Experimental verification of the effectiveness of organizational and pedagogical conditions for the formation of mathematical competence in future bachelors of computer industry in the process of blended learning" presents the organization, methodology and statistical analysis of the results of the pedagogical experiment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського