Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (252)Книжкові видання та компакт-диски (57)
Пошуковий запит: (<.>K=ОБОВ‘ЯЗКИ$<.>+<.>K=ОФІЦЕРА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 66
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кельбя В.Г. 
Виховання професійних якостей у майбутніх офіцерів оперативно-розшукових органів Прикордонних військ України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / В.Г. Кельбя ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2002. — 18 с. — укp.

Розкрито сутність і структуру професійних якостей майбутнього офіцера-оперативника, обгрунтовано педагогічні умови їх цілеспрямованого формування у навчально-виховному процесі ВВНЗ, зокрема, використання технології контекстного навчання, що забезпечує професійну спрямованість педагогічного процесу, активізацію навчально-пізнавальної діяльності курсантів шляхом використання форм і методів активного навчання, здійснення регулярного моніторингу рівня сформованості професійних якостей. Наведено критерії визначення рівнів сформованості професійних якостей майбутніх офіцерів оперативно-розшукових органів Прикордонних військ України, розроблено методику педагогічного керівництва їх розвитком. Набули подальшого розвитку теоретичні положення щодо моніторингу формування професійних якостей у курсантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)397-3 + Ц68,8(4УКР)-243.13 + Ю942
Шифр НБУВ: РА321640

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Шандрівський І.Г. 
Військово-політична та наукова діяльність Миколи Капустянського: Автореф. дис... канд. іст. наук: 20.02.22 / І.Г. Шандрівський ; Нац. ун-т "Львів. політехн.". — Л., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено місце та роль діяча Української Народної Республіки Миколи Капустянського (1880 - 1969) в українському національно-визвольному русі першої поливини ХХ ст. Розглянуто процес формування суспільно-політичних поглядів молодого офіцера на тлі соціально-економічного та політичного життя Наддніпрянщини кінця ХІХ - початку ХХ ст. Висвітлено його участь у бойових операціях Першої світової війни, військово-організаційну діяльність у період становлення Збройних сил України 1917 - 1918 рр. Установлено роль М.Капустянського у формуванні праворадикального табору національно-визвольного руху в Західній Україні у міжвоєнний період, його участь у русі Опору 1940-х років, зокрема, на посаді військового референта ОУН. Приділено увагу повоєнній громадсько-політичній діяльності у Німеччині, Франції, США, Канаді. Проаналізовано наукові праці діяча з повоєнної історії України ХХ ст., насамперед Української національно-демократичної революції 1917 - 1921 рр. Показано цінність політичного досвіду та творчого доробку М.Капустянського для сучасного процесу державотворення в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)1:611/612-8 Капустянський,М. + Т3(4УКР)612-8 Капустянський +
Шифр НБУВ: РА324858

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Троц А.С. 
Динаміка самовдосконалення майбутнього офіцера у вищому військовому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.С. Троц ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечнікова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

На підставі результатів експериментальних досліджень залежності рівня навчально-пізнавальної активності від орієнтації курсантів на особистісне зростання поетапно, від курсу до курсу, показано можливості самовдосконалення майбутнього офіцера у період підготовки у вищому військовому навчальному закладі (ВВНЗ). Запропоновано психолого-педагогічну технологію підвищення рівня саморегуляції майбутніх офіцерів у ВВНЗ на основі провідної ролі особистісної активності курсантів. Виявлено канали зворотнього зв'язку: командир - курсант - командир у педагогічному процесі ВВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-8 + Ц4,8(4УКР)390.1-5 +
Шифр НБУВ: РА322734

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Каленський А.А. 
Застосування сучасних інформаційних технологій у процесі вивчення тактичних дисциплін курсантами вищих військових навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.А. Каленський ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано загальні теоретичні та методичні засади застосування сучасних інформаційних технологій у процесі вивчення тактичних дисциплін курсантами вищих військових навчальних закладів (ВВНЗ). Визначено їх концептуальні засади, з'ясовано стан використання у навчальній діяльності курсантів. Розкрито зміст поняття "сучасні інформаційні технології навчання" та на базі сучасних концепцій обгрунтовано відповідну методику. Відзначено, що функціонування та розвиток такої методики базується на творчому застосуванні методів, форм, прийомів і способів вивчення курсантами тактичних дисциплін за допомогою сучасних інформаційних технологій навчання у ВВНЗ, принципів і правил їх використання, спрямованих на особистісний і професійний (інформаційний і технологічний) розвиток особистості майбутнього офіцера, а також формування та розвиток у нього особистісної, професійної та психологічної готовності до застосування автоматизованих систем в управлінні військами та розв'язанні різноманітних технологічних проблем функціонування військ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390.1-32:З97 +
Шифр НБУВ: РА340974

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Старчук О. О. 
Методика формування фізичної готовності майбутніх офіцерів до військово-професійної діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Старчук ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування фізичної готовності майбутніх офіцерів і педагогічні умови її застосування. Досліджено відповідний рівень кваліфікації науково-педагогічного складу ВВНЗ. Розкрито достатнє навчально-методичне та матеріально-спортивне забезпечення процесу формування фізичної готовності майбутніх офіцерів. Розглянуто моніторинг процесу формування фізичної готовності майбутніх військових фахівців під час навчання дисципліні "Фізичне виховання, спеціальна фізична підготовка та спорт". Визначено створення в навчально-виховному процесі ситуацій успіху. Уточнено зміст і структуру понять "фізична готовність майбутнього офіцера", "формування фізичної готовності до військово-професійної діяльності". Вдосконалено теоретичні та методичні засади професійної підготовки військових фахівців, конкретизовано критерії та показники оцінки фізичної готовності майбутніх офіцерів до військово-професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)360.9 + Ц4(4УКР)360.21
Шифр НБУВ: РА382295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Стасюк Є.В. 
Організаційно-психологічні особливості професійної діяльності офіцерів-психологів органів охорони державного кордону: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / Є.В. Стасюк ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз і емпіричне дослідження організаційно-психологічних особливостей професійної діяльності офіцерів-психологів органів охорони державного кордону. Уточнено психологічний зміст поняття "професійна діяльність офіцера-психолога органу охорони державного кордону", її суть, предмет і структурні компоненти. Визначено організаційно-психологічні особливості цієї діяльності та розроблено багатофакторну систему її оцінювання. Проаналізовано сучасний стан системи психологічного забезпечення службової діяльності Державної прикордонної служби України. З'ясовано основні тенденції розвитку цієї системи та обрунтовано її теоретичні засади. Розроблено й експериментально перевірено теоретичну модель професійної діяльності даних офіцерів та програму підвищення їх професійного рівня. Удосконалено зміст їх функціональних обов'язків. Розроблено практичні рекомендації офіцерам-психологам охорони кордону щодо вдосконалення їх професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2п + Ц68,8(4УКР)1-243.12:Ю9 +
Шифр НБУВ: РА361586

Географічні рубрики:
  

      
7.

Афанасенко В.С. 
Особистісні фактори ефективності управлінської діяльності військового керівника: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.С. Афанасенко ; Ун-т внутр. справ. — Х., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено індивідуально-типологічні, емоційно-вольові, психолого-адаптивні та комунікативні якості військових керівників різних рівнів підготовки та стажу служби. Розроблено систему критеріїв ефективності управлінської діяльності офіцера на базі особистісних факторів. Обгрунтовано необхідність системи соціально-психологічної підготовки офіцерів-керівників, курсантів (слухачів) вищих військових навчальних закладів до управлінської діяльності. Запропоновано адаптовані навчальні програми та методики щодо цілеспрямованого розвитку необхідних керівнику психологічних знань, умінь та навичок, а також особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942 + Ю959.18
Шифр НБУВ: РА309650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Левченко С.М. 
Особистісно орієнтоване виховання майбутніх офіцерів у вищому військовому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.М. Левченко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто цілісний процес особистісно орієнтованого виховання, визначено його суть і специфіку. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено єдність допрофесійного, фундаментального професійного та післядипломного етапів зазначеного виховання військового фахівця. Розроблено та експериментально доведено його доцільність за програмами допрофесійного, фундаментального професійного та післядипломного етапів процесу виховання, створення військового виховного середовища, яке сприяє самоосвіті та формуванню фахових знань і громадянської позиції, а також підвищенню рівня фізичної підготовки, підтриманню здорового способу життя, інтересу до професійної діяльності, постійному процесу самовдосконалення та творчому підходу до професійної діяльності офіцера Збройних сил України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)302.1 + Ц4,8(4УКР)391.2-5 +
Шифр НБУВ: РА328515

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Капосльоз Г.В. 
Особливості емоційної регуляції процесу розв'язування тактичних задач офіцером: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / Г.В. Капосльоз ; Ун-т цивіл. захисту України. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Зроблено теоретичний аналіз місця та ролі емоційної регуляції діяльності офіцера у процесі розв'язання тактичних задач за особливих умов. Вперше визначено зміст показника "рівень усвідомлення офіцером свого стану" й обгрунтовано рекомендації щодо його використання з метою оцінювання емоційного процесу та запропоновано математичну модель обчислення. Встановлено оптимальні значення показників емоційної регуляції діяльності офіцера у процесі розв'язування тактичних і тестових (сенсорно-перцептивних, емоційно-образних і когнітивно-знакових) задач. Уточнено уявлення про функції та роль емоційного процесу в регуляції діяльності офіцера, спрямованої на розв'язання тактичних задач. Розроблено підходи щодо вибору показників оцінювання емоційного процесу та фіксації їх значень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-52 + Ц4,8(4УКР)313.7 +
Шифр НБУВ: РА358855

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Кислий В.Д. 
Особливості соціально-психологічної адаптації офіцерів-випускників до діяльності в особливих умовах: Автореф. дис. канд. психол. наук: 19.00.09 / В.Д. Кислий ; Харк. військ. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено суть, закономірності і динаміку соціально-психологічної адаптації офіцерів-випускників до діяльності за особливих умов, висвітлено психологічні фактори цього процесу в різні періоди службової діяльності офіцерів. Охарактеризовано психічні стани офіцерів, зумовлені впливом стрес-факторів у процесі виконання ними службових завдань. Проведено системний аналіз теоретичних аспектів процесу соціально-психологічної адаптації. Запропоновано прийоми та методи психокорекційної роботи щодо оптимізації процесу адаптації офіцера-випускника. Виявлено основні стрес-фактори, що впливають на процес соціально-психологічної адаптації офіцерів-випускників до особливих умов, досліджено його динаміку. Проаналізовано залежність соціально-психологічної адаптації від індивідуально-психологічних особливостей офіцерів-випускників. Розроблено методику соціально-психологічної адаптації офіцерів-випускників до діяльності за особливих умов, наведено практичні рекомендації щодо оптимізації соціально-психологічної адаптації офіцерів-випускників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-69 + Ю952.1 + Ц4,8(4УКР)301 +
Шифр НБУВ: РА327871

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Руденко М.В. 
Педагогічна оцінка готовності офіцерів органів виховної роботи до управлінської діяльності в процесі навчання у вищих військових навчальних закладах післядипломної освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.В. Руденко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто історичні, теоретичні та практичні аспекти готовності офіцерів до управлінської діяльності, сучасну зарубіжну та вітчизняну практику діагностики управлінської діяльності. Розроблено методику групової експертної оцінки готовності офіцерів органів виховної роботи до даної діяльності, яка передбачає застосування відповідних методик оцінювання окремих показників морально-психологічного стану у військовому підрозділі, раціональності застосування методів роботи та ступеня виконання управлінських функцій конкретного офіцера даних органів військової частини. На підставі застосування даної методики запропоновано впровадити у практику вищих військових навчальних закладів післядипломної освіти діагностичний цикл оцінювання управлінської діяльності офіцерів органів виховної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)420.21 + Ц4,8(4УКР)391.3-5 +
Шифр НБУВ: РА323539

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Коваленко Д.В. 
Педагогічні основи етико-правової підготовки майбутнього офіцера в умовах вищого військового навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Д.В. Коваленко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Визначено сутнісні характеристики етико-правової підготовки курсантів у вищих військових навчальних закладах як складової професійної підготовки майбутніх офіцерів. Розроблено й апробовано модель етико-правової підготовки курсантів, що включає мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційно-діяльнісний та нормативно-рефлексивний компоненти. Науково обгрунтовано й експериментально перевірено технології організації навчально-виховної діяльності майбутніх офіцерів у процесі етико-правової підготовки. Уточнено зміст понять "норма", "вимога", що висуваються до офіцера за умов військово-професійної діяльності, а також "військовий обов'язок", "відповідальність офіцера" та "військова честь" в аспекті нормативної регламентації. Визначено критерії та показники готовності курсанта до реалізації морально-правової поведінки у військово-соціальному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 + Ц4,8(4УКР)391.1-3:Х + Ю942-8 +
Шифр НБУВ: РА344253

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Бірюков П. В. 
Педагогічні умови ефективності використання позааудиторного часу курсантів навчальних закладів МВС України: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / П. В. Бірюков ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено й обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання позааудиторного часу курсантів ВНЗ МВС України, зокрема, поетапність підготовки офіцерів курсової ланки до організації позааудиторної діяльності, модульний принцип організації позааудиторної навчальної діяльності курсантів, забезпечення ефективності використання позааудиторного навчального часу офіцерами курсової ланки, наявність алгоритму дій курсанта з організації самостійної роботи в позааудиторний час, застосування в позааудиторній роботі курсанта інформаційних технологій. Розроблено й експериментально перевірено модель ефективного використання позааудиторного часу курсантів ВНЗ МВС. Визначено критерії та показники оцінювання ефективності використання позааудиторного часу курсантів навчальних закладів МВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3
Шифр НБУВ: РА376585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Уліч В.Л. 
Педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів до управлінської діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Л. Уліч ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2007. — 20 с. — укp.

Зазначено, що готовність майбутнього офіцера до управлінської діяльності є складним, стійким особистісним утворенням, що відображає прагнення фахівця на базі наявних професійних знань, умінь, професійної спрямованості й особистісних якостей успішно вирішувати завдання з управління особовим складом і підрозділом у цілому. Теоретично розроблено модель формування готовності до управлінської діяльності курсантів вищих військових навчальних закладів, яка містить професійний, поведінковий та морально-психологічний блоки. Формування даної готовності залежить від сукупності педагогічних умов (спеціальної організації навчально-виховного процесу майбутніх офіцерів; застосування теоретичної моделі формування управлінських умінь; урахування значущості об'єктивних і суб'єктивних чинників для такого процесу; усвідомлення майбутніми офіцерами їх включеності до системи підготовки до майбутньої діяльності. Модель формування готовності взаємопов'язана з педагогічними умовами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390.1-3 +
Шифр НБУВ: РА350255

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Тушко К.Ю. 
Педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К.Ю. Тушко ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2009. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, якими є позитивна мотивація до засвоєння економічних навчальних дисциплін, визначення основних понять загальноекономічних знань для професійної діяльності майбутніх офіцерів-прикордонників, використання міжпредметних зв'язків, організація цілеспрямованої самостійної роботи курсантів. Визначено сутність та основні складові економічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. Розроблено педагогічну модель її формування, структурними елементами якої є запропоновані педагогічні умови та рівні сформованості досліджуваної якості. Розроблено систему дидактичного супроводу формування економічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників, встановлено критерії та рівні її сформованості. Визначено структуру навчального матеріалу економічних дисциплін, що вивчаються майбутніми офіцерами-прикордонниками у ВВНЗ. Удосконалено зміст, форми та методи забезпечення формування економічної компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)397.1-33:У +
Шифр НБУВ: РА363529

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Капітанець С.В. 
Педагогічні умови формування стилю професійного спілкування у майбутніх офіцерів-прикордонників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / С.В. Капітанець ; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2001. — 18 с. — укp.

Розкрито суть і структуру стилів професійного спілкування військового керівника, визначено етапи та тенденції їх розвитку. Обгрунтовано педагогічні умови формування стилів, що відповідають особливостям професійного спілкування та індивідуальності курсантів. З використанням особистісного підходу розроблено спеціальну програму комунікативної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників, яка передбачала випробування курсантами різноманітних способів, стратегій і моделей професійного спілкування; розігрування різних професійних ролей та ситуацій. Експеримент забезпечував закріплення у курсантів нових професійно-ціннісних орієнтацій, стратегій, способів і прийомів професійного спілкування. Формування у майбутніх офіцерів-прикордонників професійно необхідних комунікативних умінь та якостей включало комплекс форм, методів і прийомів, спрямованих на розвиток та вдосконалення стилю спілкування майбутнього офіцера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)397-33 + Ц4,8(4УКР)301
Шифр НБУВ: РА314117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Назарчук А.А. 
Педагогічні умови формування у старшокласників готовності до вибору професії офіцера-прикордонника: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.А. Назарчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблему формування у старшокласників готовності до вибору військової професії у психолого-педагогічній теорії та виховній практиці, уточнено сутність поняття "готовність старшокласника до вибору професії офіцера-прикордонника", визначено його структуру, критерії, показники та рівні прояву в учнів старшого шкільного віку. Розроблено методику пошукової професіографічної діяльності та професійного випробування суб'єкта вибору професії офіцера-прикордонника в процесі вивчення факультативного курсу профорієнтаційного спрямування, навчальних предметів і віськово-патріотичного виховання. Зазначено, що важливими напрямками досліджень є виявлення ефективного змісту та дієвих педагогічних засобів професійного самовизначення особистості у сфері військових професій у процесі профілізації старшої школи та застосування інформаційно-комунікаційних технологій у військово-професійній орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.352.133 + Ю941.19-734 +
Шифр НБУВ: РА367377

Рубрики:

      
18.

Пікуль Ю. М. 
Підготовка офіцерських кадрів у військово-навчальних закладах Російської імперії (1861 - 1914 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.02 / Ю. М. Пікуль ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011 — укp.

У ході дослідження встановлено, що підготовка офіцерських кадрів у військово-навчальних закладах Російської імперії характеризувалась збільшенням кількості, появою та розвитком нових видів військово-навчальних закладів. Незважаючи на ряд недоліків, зокрема, відірваність від життя навчальних програм, відсутність системи відсіву нездатних, позастатутні відносини, які деформували характер вихованців, були збережені кращі традиції російської освіти, завдяки яким формувався тип патріотично налаштованого офіцера. Суттєвий вплив мали європейські системи військового виховання, в яких було запозичено багато ідей та методів навчання. У цілому в підготовці офіцерських кадрів у військово-навчальних закладах Російської імперії у досліджуваний період відбулась низка значних кількісних та якісних змін, які сприяли суттєвому покращанню рівня офіцерського корпусу російської армії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4РОС)1:5 + Ц4(4РОС)390 г
Шифр НБУВ: РА379018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Тітяєв В.М. 
Психологічні засади особистісно орієнтованого навчання курсантів у вищому військово-морському навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Тітяєв ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан професійної підготовки курсантів військово-морського ВНЗ. Обгрунтовано психологічні передумови впровадження у вищому військово-морському навчальному закладі особистісно орієнтованого навчання з військово-морською специфікою. Створено психологічний портрет морського офіцера. Визначено психодіагностичні показники особистісного розвитку курсантів під час їх навчання у військово-морському ВНЗ. Досліджено вплив традиційного навчального процесу на особистість майбутнього морського офіцера. Розроблено концептуальну модель особистісно орієнтованого навчання з військово-морською специфікою, запропоновано методи її впровадження у навчальний процес. Експериментально визначено ефективність функціонування даної концептуальної моделі у військово-морському ВНЗ. Розглянуто методичні аспекти психологічного забезпечення особистісно орієнтованої військово-професійної підготовки майбутніх фахівців для Військово-Морських сил України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ц4,8(4УКР)396.1-5:Ю9 +
Шифр НБУВ: РА348972

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Гаврюшенко В. В. 
Психологічні особливості міжособистісної взаємодії офіцерів у проблемних ситуаціях: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.09 / В. В. Гаврюшенко ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Вперше розроблено концептуальну модель міжособистісної взаємодії офіцерів у проблемних ситуаціях, емпіричним шляхом виявлено психологічні особливості спонукального, когнітивного та регулятивного компонентів цієї взаємодії. Удосконалено психологічний інструментарій, який дозволяє здійснювати діагностику внутрішньоособистісної конфліктності, спрямованості мотивації особистості офіцера у проблемних ситуаціях та обирати адекватні стратегії поведінки. Розширено психологічні уявлення про феномен конфліктологічної стійкості офіцерів як різновид їх психологічної стійкості та наукові уявлення про психологічні принципи та механізми гармонізації міжособистісної взаємодії офіцерів у проблемних ситуаціях. Визначено основні напрями діяльності військового психолога з гармонізації досліджуваної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ц4(4УКР)243.11:Ю9
Шифр НБУВ: РА384765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського