Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (9)
Пошуковий запит: (<.>K=ОБЛУГОВУВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Бурачок Р.А. 
Вплив первинних параметрів мережі на якість надання телекомунікаційних послуг: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.02 / Р.А. Бурачок ; Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С.Попова. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено мультисервісні телекомунікаційні мережі. Розглянуто методи визначення та підвищення показника якості надання послуг абонентам мережі. Проаналізовано існуючі та запропоновано новий метод впливу первинних параметрів мережі на якість надання телекомунікаційних послуг. Як первинні параметри запропоновано використовувати структурну надійність, семантичну та часову прозорість мережі. Запропоновано модель, яка дозволяє визначити об'єктивне значення показника якості надання послуг за окремими параметрами й інтегроване за всіма видами додатків. З використанням даної моделі одержано залежності об'єктивного значення оцінки якості послуг від структурної надійності, імовірності виникнення помилок, якості синхронізації, часу затримки, джиттера, навантаження й ефективності використання ресурсів мережі. Досліджено показник якості послуг залежно від характеру зміни у часі первинних параметрів мережі, величини та виду вхідного навантаження, методу маршрутизації та алгоритму облуговування черг. Проаналізовано показник якості послуг з використанням імітаційної моделі та підставі збору й обробки статистичних даних роботи мережі та її компонентів. Згідно з запропонованим методом похибка визначення показника якості послуг становить 7 % і значною мірою залежить від структурної надійності та часових характеристик за 80 %-го навантаження мережі. Розроблений метод дозволяє одержати об'єктивне значення показника якості послуг на діючих мультисервісних телекомунікаційних мережах стосовно додатків, що надаються абонентам, введення нових видів сервісу нетипового формату та структури передавання, а також у разі зміни значень первинних параметрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З882 +
Шифр НБУВ: РА358580

Рубрики:

      
2.

Узун Д.Д. 
Моделі, методи й інформаційна технологія економічного моніторингу наукоємного високотехнологічного виробництва: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Д.Д. Узун ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2005. — 18 с. — укp.

Розроблено аналітичну й імітаційну моделі сервісного облуговування наукоємної високотехнологічної продукції, адаптовану інформаційну модель опису виробничих систем, яка базується на системі показників застосування засобів виробництва та трудових ресурсів, що декомпозується. Розроблено метод перетворення первісної інформації для кількісної оцінки ступеня використання основних фондів наукоємного високотехнологічного виробництва. На базі розроблених моделей, методу, а також інтегрованого математичного пакета MAPLE створено інформаційну технологію, що реалізує наведені моделі та методи за умов економічного моніторингу підсистем АСУП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.527.5-210.302 +
Шифр НБУВ: РА341234

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Мороз О.В. 
Планування автомобільних перевезень вантажів малими партіями: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Мороз ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Виявлено характерні риси та закономірності функціонування транспортно-технологічних схем обслуговування виробничих об'єктів. Розроблено критерій ефективності функціонування транспортно-виробничого комплексу за ринкових умов, а також алгоритм моделювання оперативного планування вантажних перевезень з урахуванням інтересів автотранспортного підприємства та клієнтури. Запропоновано методику формування змінно-добового плану використання автомобілів з метою доставки розвізно-збірних вантажів малими партіями. Розвинуто метод скорочення розмірності задачі. Удосконалено систему ефективного управління щодо формування змінно-добового завдання на транспортне облуговування ремонтно-будівельних об'єктів та організації, що дає змогу підвищити якість транспортного обслуговування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-813 + О384.032 +
Шифр НБУВ: РА325203

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Бобровський А.С. 
Соціальна політика радянської держави та її реалізація в Донбасі у 1943 - середини 1960-х років: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / А.С. Бобровський ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено соціальну політику радянської держави та її реалізації в Донбасі у 1943 - середині 1960-х рр. Проаналізовано територіальні та хронологічні межі, методи дослідження та основні групи використаних джерел. Розглянуто питання стосовно рівня прибутків керівного складу органів влади, робітників і службовців, селян. Висвітлено зміни структури споживання та купівельної спроможності населення. Вивчено проблему пенсійного забезпечення населення регіону, реабілітації інвалідів, охорони материнства та дитинства. Досліджено стан житлового будівництва побутового облуговування. Зроблено висновок стосовно взаємов'язку досліджених проблем з сучаснимими суспільними й економічними процесами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР55)63-2 +
Шифр НБУВ: РА353517

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Харламов П.О. 
Удосконалення характеристик системи обслуговування та ремонту перспективних маневрових тепловозів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / П.О. Харламов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення експлуатаційної надійності маневрових тепловозів шляхом впровадження раціональної системи технічного обслуговування та ремонту з урахуванням конструкції тепловозу, регіону експлуатації, способу її виконання та виконавця. Формалізовано задачу вибору раціональної системи технічного облуговування та ремонту, одержано її цільову функцію оптимізації. Запропоновано модель мінімізації цільової функції виконання системи обслуговування та ремонту з урахуванням оптимізації міжремонтних пробігів, вибору типу системи обслуговування та ремонту, яка враховує тип рухомого складу та способи виконання ремонту, а також виконавців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О235.203-08 +
Шифр НБУВ: РА351356

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського