Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Тематичний інтернет-навігатор (6)Наукова електронна бібліотека (65)Реферативна база даних (274)Книжкові видання та компакт-диски (180)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=КРЕСЛЕНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Голіяд І.С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Голіяд ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Виконано дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА336792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Черніков О.В. 
Геометричне та комп'ютерне моделювання динаміки процесів зміни об'єктів під впливом заданих чинників (на прикладі фільтрування): автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.01.01 / О.В. Черніков ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2008. — 37 с. — укp.

Створено методологію геометричного моделювання перебігу фізичних процесів. Розв'язано завдання прогнозування й управління цими процесами. Як практичну реалізацію проведених досліджень запропоновано оптимізацію технологічного процесу фільтрування суспензій на камерних фільтр-пресах (ФП) з вертикальним розташуванням фільтрувальних плит і впровадження розроблених методик в процес проектування й експлуатації фільтрувального обладнання у промисловості, комунальному господарстві. На підставі даних, одержаних завдяки здійсненим експериментам стосовно фільтрування суспензій, їх аналізу виявлено, що саме геометричні харакеристики шару утворюваного осаду, зміна форми та площі поверхні фільтрування (її зменшення) є причиною розбіжностей у теорії та практиці розрахунку ФП. Запропоновано поняття про сім'ї квазіеквідистантних нормально-зсунутих кривих і поверхонь першого та другого виду, що дозволило враховувати вплив різних чинників, під дією яких відбувається досліджений процес. Розглянуто конформні перетворення, що дозволяють будувати відображення картин фізичних полів між заданими областями. Застосування цього апарату дозволило привести у відповідність час утворення шару осаду заданої товщини у замкненій камері вертикальних фільтрувальних плит за класичною теорією утворення осаду на горизонтальній площині та дозволило виконувати розрахунки продуктивності та пропонувати оптимальні режими роботи камерних ФП з вертикальним розташуванням фільтрувальних плит. На базі параметрів, одержаних в результаті експериментального фільтрування, запропоновано систему автоматизованого проектування для розробки тривимірної моделі та габаритного креслення ФП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л111.620.37-51 +
Шифр НБУВ: РА356217

Рубрики:

      
3.

Щетина Н.П. 
Графічна діяльність як засіб розумового розвитку учнів VIII - IX класів на уроках креслення (методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.П. Щетина ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичні умови для розумового розвитку школярів на уроках креслення. Розроблено показники та визначено рівні розумового розвитку школярів у процесі графічної діяльності. Створено систему графічних задач, які сприяють підвищенню рівня продуктивності діяльності школярів на уроках креслення. Розроблено узагальнений алгоритм процесу розв'язання графічної задачі, який сприяє активізації розумової діяльності учнів на всіх її етапах. Теоретично обгрунтовано функції робочого зошита з креслення та вимоги до нього як цілісного засобу організації продуктивної діяльності учнів на уроках креслення. Запрпоновано навчальну програму з методики викладання креслення, призначену для підготовки студентів до здійснення розумового розвитку учнів у процесі їх графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА316988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Селезень В.Д. 
Дидактичні засади структури і змісту навчально-методичного комплексу з креслення в основній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Д. Селезень ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми в педагогіці та методиці навчання креслення, з 1920-х рр. і до сьогодення. Експериментально доведено доцільність ієрархічного розташування різнорівневого дидактичного матеріалу для виявлення навченості учня, поетапного формування вмінь і навичок роботи з навчальною інформацією, а відтак формування основних компетентностей учня. Для інтенсифікації навчального процесу, його індивідуалізації, навчально-методичний комплект розроблено в двох підсистемах, а саме: дидактичний комплект учня та методичний комплект учителя, за участю яких реалізується особистісно орієнтований підхід до навчання, де перша підсистема інтерпретується як засіб навчання, а друга - як засіб викладання. Доведено, що використання навчально-методичного комплекту дає позитивні якісні та кількісні зміни, зокрема, в експериментальних класах простежується тенденція домінування репродуктивно-продуктивної та продуктивної навченості та зменшення кількості тих учнів, які навчаються репродуктивно. Встановлено, що використання навчально-методичного комплекту на практиці створює умови для індивідуалізації навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА368714

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Бондар Н.О. 
Дидактичні умови активізації мислительної діяльності учнів 8 - 9 класів на уроках креслення: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.О. Бондар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему активізації мислительної діяльності учнів на уроках креслення. Проаналізовано її особливості у процесі сприйняття й оперування графічною інформацією. На підставі даного аналізу визначено підходи до проблеми удосконалення методики навчання креслення з метою активізації мислительної діяльності школярів. Визначено умови забезпечення такої діяльності на уроках. Запропоновано та теоретично обгрунтовано засоби впливу на мислительні процеси учнів під час розв'язання задач, що забезпечують їх самостійне розв'язування та впливають на розвиток мислення. Розроблено систему графічних задач, що активізують мислення та сприяють підвищенню продуктивності графічної діяльності. Визначено показники рівнів сформованості мислительних операцій та якостей, які проявляються за умов даної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА344679

Географічні рубрики:

      
6.

Карабчевський В.В. 
Комп'ютерна підтримка зв'язку між операціями над двовимірними і тривимірними моделями: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / В.В. Карабчевський ; Держ. вищ. навч. заклад "Донец. нац. техн. ун-т". — Донецьк, 2006. — 17 с. — укp.

З'ясовано коло задач, які не розв'язуються з використанням базових засобів поверхневого і твердотільного моделювання розповсюджених на ПЕОМ графічних систем. Запропоновано використання апарата нарисної геометрії, що зумовлює необхідність розвитку засобів підтримки розв'язання задач з використанням графічних операцій над комплексним кресленням, які повинні забезпечити напівавтоматичну генерацію тривимірного представлення геометричних фігур з використанням двовимірних проекційних моделей, а також підтримку розв'язання задач нарисної геометрії. Розглянуто необхідний для створення таких засобів математичний апарат. Запропоновано алгоритми генерації тривимірних моделей і автоматичного розв'язання базових задач нарисної геометрії. Алгоритми можна реалізувати у середовищі AutoCAD, що дає змогу використовувати інструменти двовимірного та тривимірного геометричного моделювання цієї системи, і автоеномно з використанням мов високого рівня загального призначення та базових графічних засобів Windows, що дає деякі переваги за умов реалізації запропонованих методів і дозволяє запобігти використанню ліцензійного програмного забезпечення великої вартості. Визначено мінімальний склад об'єктів автономної системи, операції над ними, необхідні засоби точної побудови, виконано реалізацію декількох версій такої системи. Запропоновано напрямки її подальшого розвитку. Розроблені методи та засоби використано у складі системи автоматизованого проектування деталей, що містять гвинтові лінійчаті поверхні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.191.1 с51 + З970.63 +
Шифр НБУВ: РА345826

Рубрики:

      
7.

Алєксєєв М.О. 
Метод автоматизованого проектування технологічних процесів на основі інтегрування конструкторської і технологічної інформації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.14 / М.О. Алєксєєв ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено новий інтегрований інтелектуальний метод автоматизованого проектування технологічних процесів механічної обробки деталей приладів, що дозволяє сформувати замкнутий, інформаційно нерозривний, двонаправлений цикл конструкторської та технологічної підготовки виробництва. З'ясовано, що даний процес грунтується на запропонованому принципово новому методі зазначення технічної інформації на тривимірних кресленнях деталей безпосередньо на етапі конструкторського проектування за допомогою кольорового кодування технічних вимог, що забезпечує формування комплексних моделей деталей приладів, які містять обсяг конструкторської та технологічної інформації, достатній для прийняття автоматизованим шляхом економічно обгрунтованого рішення про структуру технологічних операцій обробки поверхонь проектованих деталей приладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К96-64
Шифр НБУВ: РА331051

Рубрики:

      
8.

Вересоцька Н. І. 
Методика тестового оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи з креслення: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. І. Вересоцька ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано педагогічні, психологічні, методичні джерела. Теоретично обгрунтовано основні типи тестових завдань і тестів. Проаналізовано форми тестів, тенденції розвитку теорії та практики тестування в сучасній освіті. Визначено методичні особливості конструювання різнорівневих тестових завдань з креслення з метою оцінювання досягнень учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику тестового оцінювання досягнень учнів основної школи з креслення. Розроблено й експериментально перевірено методику тестового оцінювання у навчальному процесі. Доведено, що традиційні методи оцінювання результатів навчальної діяльності учнів на уроках креслення не можуть дати об'єктивної оцінки і, як наслідок - не стимулюють їх прагнення щодо пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-38
Шифр НБУВ: РА372160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Євсєєв В.В. 
Моделі та методи автоматизації проектування технологічного процесу формоутворення деталей: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.12 / В.В. Євсєєв ; Харк. націон. ун-т радіоелектрон. — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Розроблено моделі та методи автоматизації технологічного процесу формоутворення виробів. На підставі теорії нечітких множин створено модель декомпозиції складального креслення відповідно до ЄСКД на деталі типів "об'єкт обертання", "корпус", "стрічка", розроблено граф декомпозиції за лінгвістичними змінними. На базі об'єктів обертання побудовано математичну модель декомпозиції деталі на конструкторсько-технологічні елементи першого та другого рівнів. Доведено велику гнучкість застосування розробленої математичної моделі для різних типів виробництва. На базі розпізнаних конструкторсько-технологічних елементів удосконалено методи автоматизації технологічного процесу формоутворення деталей, що дозволяє інтегрувати знаходження оптимального маршруту графа та моделювання технологічного процесу. Розроблено модель формалізації операційного переходу, що об'єднує геометричні параметри конструкторсько-технологічних елементів на базі нечітких множин із технологічними особливостями, властивими усім видам переходів, у процесі виготовлення виробів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З844-06-64 + З85-06-64 +
Шифр НБУВ: РА358163

Рубрики:

      
10.

Кільдеров Д.Е. 
Навчання учнів VIII - IX класів просторовим перетворенням у графічній діяльності на уроках креслення: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Д.Е. Кільдеров ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику розвитку просторового мислення школярів VIII - IX класів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення курсу креслення. Проаналізовано закономірності, наявні у мисленнєвих процесах під час здійснення уявних просторових перетворень під час розв'язання графічних задач. Розкрито особливості впливу даних задач на розвиток просторового мислення у процесі навчання уявлення просторових перетворень. Розроблено методичні прийоми навчання учнів уявних просторових перетворень на підставі алгоритмізації мислительних процесів. Впроваджено комплекс графічних задач стосовно просторових перетворень. Наведено методичні рекомендації з метою вдосконалення графічної підготовки учнів VIII - IX класів шляхом запровадження комплексу задач на уявні просторові перетворення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА354066

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Берлач О.П. 
Принципи історико-архітектурного формування фортифікаційних комплексів Волині: автореф. дис... канд. архітектури: 18.00.01 / О.П. Берлач ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2008. — 18 с. — укp.

Вивчено принципи історико-архітектурного формування фортифікаційних комплексів Волині. Розглянуто цей процес до 1905 р. Проведено класифікацію фортифікаційних комплексів за композиційними, архітектурно-планувальними та конструктивними рішеннями за формою плану, площею забудови, рівнем інженерних досягнень. Визначено фактори, які впливали на формування архітектури фортифікаційних споруд Волині. Охарактеризовано історико-мистецьку цінність замків і фортець. Проаналізовано стан наукового дослідження фортифікаційних споруд, за результатами певних обмірень зроблено креслення, натурні замальовки, фотофіксації. За результатами проведених досліджень виявлено основні особливості архітектурно-планувального рішення споруд у замках, монастирях-фортецях Волині. Обгрунтовано творчість народних майстрів і професійних зодчих волинської школи спорудження замків, оборонних монастирів, з'ясовано методи зведення фортифікаційних комплексів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц561.21 г (4УКР-9ВОЛ)4 + Щ117.161.3(4УКР-9ВОЛ)4 +
Шифр НБУВ: РА362541

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Чепок Р.В. 
Реалізація конструкторсько-технологічного підходу у процесі навчання креслення майбутніх вчителів трудового навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Р.В. Чепок ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

В істричному аспекті розглянуто викладання креслення та виявлено певні підходи, а саме: образотворчий, геометричний і конструкторсько-технологічний. Розкрито значущість міжпредметних зв'язків "Креслення" з "Практикумом в навчалних майстернях" та "Технічної механіки" ("Деталей машин та основ конструювння"). Сформульовано основу складову дидактичних умов успішної реалізації конструкторсько-технологічного підходу у навчанні кресленню у процесі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання. Наведено геометричні, конструкторські та техніко-технологічні задачі з курсу креслення й інших загально-інженерних дисциплін, вивчення яких грунтується на графіку та методі розв'язання цих задач. Методика розв'язання цих задач базується на використанні різноманітних методів навчання кресленню, на наочності, новітніх психологічних знаннях щодо структури та змісту просторового мислення та педагогічних шляхів його формування. Розкрито показники сформованості знань і вмінь з конструкторсько-технологічного підходу та критерії готовності виконувати робочі та складальні креслення. Визначено рівні сформованості цих знань, вмінь і навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА366341

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Іващенко С.Г. 
Ремонт гільз циліндрів двигунів сільськогосподарської техніки встановленням компенсаційної вставки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.11 / С.Г. Іващенко ; Харк. держ. техн. ун-т сіл. госп-ва. — Х., 2001. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу апріорної інформації, експериментально-теоретичних досліджень встановлено причини, характер і розмір зносу гільз циліндрів вітчизняного та закордонного виробництва в процесі їх експлуатації. Розроблено технологічну схему ремонту гільз, методологію та методики дослідження, в тому числі з використанням багатофакторного планування експерименту. Описано метод та ресурсоощадну технологію відновлення гільзи циліндра, яка включає розточування зношеної робочої поверхні (дзеркала), запресування компенсаційної вставки, механічну обробку, поверхнево-пластичне деформування гільзи зі вставкою до розміру поршня та поршневих кілець за кресленням. Вставку рекомендовано виливати зі зносостійкого легованого матеріалу на основі передільного чавуну на відцентровій машині з вертикальною віссю обертання. Експериментально визначено властивості нового легованого матеріалу, формування мікрорельєфу після різних видів обробки. Виконано розрахунок раціональних параметрів технології відцентрового виливання заготівок, а також токарної обробки й алмазного вигладження гільзи зі вставкою. Наведено результати експлуатаційних випробувань відновлених гільз і проведено економічний розрахунок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П074-94-983
Шифр НБУВ: РА314545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Брехунець А. І. 
Розвиток творчих здібностей учнів основної школи засобами графічних задач з креслення: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. І. Брехунець ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 18 с.: табл. — укp.

Обгрунтовано зміст та методику розвитку творчих здібностей учнів основної школи засобами графічних задач з креслення. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено структуру технічних здібностей, основними компонентами якої є мисленнєвий (інтелектуальний), графічний (виконання та читання умовних графічних зображень) і сенсомоторний. З'ясовано, що її системотвірним фактором є технічне мислення. Розроблено систему графічних задач з креслення з урахуванням специфіки залучення учнів загальноосвітніх шкіл до їх розв'язування на основі уявного перетворення зображень. Обгрунтовано теоретичні основи розробки задач з креслення, спрямованих на розвиток творчих здібностей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж. р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА384583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
15.

Нищак І.Д. 
Розвиток технічного мислення майбутніх учителів трудового навчання у процесі графічної підготовки засобами інформаційних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.Д. Нищак ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 22 с. — укp.

Розкрито вплив інформаційних технологій (ІТ) на розвиток технічного мислення студентів у процесі графічної підготовки. Проведено аналіз комп'ютерних програмних засобів і встановлено, що найбільш ефективним є використання програм навчально-розвивального (частково моделювального) типу. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено педагогічні умови розвитку технічного мислення студентів на заняттях із креслення засобами інформаційних технологій, зокрема, системне застосування ІТ і узгодженість з традиційною методикою навчання кресленню, використання програмних засобів навчально-розвивального спрямування (частково моделювальних), що відповідають основним психолого-педагогічним і дидактичним вимогам, комплексне та послідовне застосування ІТ на усіх етапах графічної підготовки, психолого-педагогічна готовність викладача до використання ІТ, його високий рівень володіння комп'ютерною технікою та відповідним програмним забезпеченням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА366383

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Райковська Г.О. 
Розвиток технічного мислення студентів у процесі вивчення креслення: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.О. Райковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано дидактичні умови, які сприяють розвитку технічного мислення студентів на заняттях креслення. Розроблено засоби для розвитку технічного мислення: комплекс конструктивно-технічних задач, який сприяє актуалізації знань та їх переусвідомленню, збагаченню раніше опанованих знань новим змістом; матричний аналіз зображень - узагальнення навчального матеріалу, яке передбачає активізацію мислительної діяльності студентів під час вирішення певної проблеми. Розроблено показники та рівні сформованості технічного мислення студентів у процесі графічної діяльності, до основи яких покладено результативність розв'язування конструктивно-технічних задач та здатність до здійснення мислительних операцій у процесі графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА323884

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Суворова О.К. 
Розробка принципів та засобів забезпечення збалансованості конструкцій одягу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.19.04 / О.К. Суворова ; Київ. держ. ун-т технол. та дизайну. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Розроблено принципи геометричних умов існування системи у рівновазі у просторі та на площині креслення, а також математично обгрунтовано геометричні умови збалансованості швейного виробу з тканини. Узагальнено збалансовану характеристику в системі "людина - одяг", що об'єднує всі одиничні показники збалансованості виробу щодо вертикальної вісі тіла людини крізь центр ваги. Запропоновано координатну основу гравітаційного спрямування системи з метою нормалізації площинних параметрів балансу. Встановлено параметральні залежності між елементами балансової характеристики за різних умов. Створено механізм введення додатків на об'ємність за умов трансформування вихідної поверхні у нові форми одягу без втрати балансу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М4-2
Шифр НБУВ: РА309485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Буринський В.М. 
Самостійна робота як засіб удосконалення графічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.М. Буринський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

На підставі дослідження графічних завдань теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему самостійної роботи з креслення студентів вищих педагогічних закладів освіти, спрямовану на вдосконалення їх графічної підготовки. Розроблено класифікацію графічних задач, які є основою самостійної роботи студентів з креслення. Визначено рівні розвитку самостійності студентів у ході розв'язання графічних задач, висвітлено критерії та показники сформованості графічних знань та умінь, показано вплив самостійної роботи студентів з креслення на результативність їх графічної підготовки. Удосконалено методику формування графічних умінь майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА315616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Титова Н. М. 
Система оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. М. Титова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано систему оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання із врахуванням дидактичних можливостей модульно-рейтингових і тестових методик, що сприяє підвищенню якості навчальної діяльності студентів. Розроблено навчально-контрольний програмний комплекс з курсу "Креслення", що містить теоретичний матеріал відповідного змісту, комплект тестових завдань і кросвордів, програмно-педагогічне забезпечення тощо. Розкрито підходи до оцінювання навчальних досягнень як важливої складової сучасної вищої освіти та специфіку оцінювання навчальних досягнень з креслення студентів педагогічних ВНЗ. Вдосконалено критерії та показники оцінювання навчальних досягнень майбутніх фахівців на заняттях з креслення. Набуло подальшого розвитку положення про оцінювання навчальних досягнень студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-38
Шифр НБУВ: РА383661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Гедзик А. М. 
Система підготовки майбутнього вчителя технологій до викладання курсу креслення в загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / А. М. Гедзик ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2011. — 44 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано систему професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій на основі діяльнісного підходу. Розроблено модель науково-педагогічної системи підготовки вчителя креслення, в якій відбувається професійне становлення фахівця. Розроблено змістово-методичну основу професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Обгрунтовано й експериментально перевірено основні теоретичні та методичні положення системи професійно-графічної підготовки майбутнього вчителя до викладання креслення. Удосконалено підходи до організації самостійної роботи студентів у процесі вивчення графічних дисциплін. Подальшого розвитку набули положення щодо нерозривного зв'язку спеціальної та психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя, що обумовлює інтеграцію методологічних і психолого-педагогічних знань для формування відповідного рівня професійної готовності до викладання креслення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА385955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського