Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>K=ВОДІННЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія: Науки про Землю   
1.

Хименко І.Ю. 
Геометричне моделювання рельєфу поля для системи точного землеробства: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.01.01 / І.Ю. Хименко ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено геометричні моделі рельєфу за відомою множиною точкових рядів на його поверхні. Координати точок записуються у пам'ять бортового комп'ютера агрегата за допомогою засобів супутникової навігації під час його руху по полю, за цього вони є вихідними даними для водіння агрегата за паралельними лініями, знаходження ліній найбільшого нахилу поверхні, моделювання рельєфу просторовою сіткою. Значну увагу приділено інтерполяції плоских і просторових точкових рядів. Досліджено властивості інтерполяційної кривої на основі суми графіків гіперболічного секанса, знайдено умови, за яких вона меншою мірою схильна до осциляції. Показано, що така інтерполяційна крива може поєднувати ділянки плоских, просторових кривих та прямолінійних відрізків з певною точністю. Проведено експеримент для моделювання реальної ділянки поля. Зроблено візуалізацію просторових сітчастих і полігональних моделей рельєфу. Одержані результати обгрунтовано теоретично та підтверджено впровадженнями до навчального процесу та землеробської практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д122 + П141 +
Шифр НБУВ: РА338362

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Міхно М.В. 
Зниження витрати палива та шкідливих викидів рухомим складом автомобільного транспорту раціональним вибором експлуатаційних факторів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.10 / М.В. Міхно ; Укр. трансп. ун-т. — К., 1998. — 16 с. — укp.

Висвітлено методику та математичну модель розрахунку паливної економічності та екологічних показників рухомого складу, який складає транспортний потік, котрий рухається по міській вулиці. Математична модель дозволяє проводити дослідження впливу експлуатаційних факторів, таких, як швидкість руху потоку автомобілів, застосовуваний водіями метод водіння, склад транспортного потоку за призначенням та за типами двигуна, види палива, параметри транспортного потоку на витрати палива і викиди шкідливих речовин рухомим складом. Проведені дослідження та розроблені рекомендації щодо зниження забруднення навколишнього середовища автомобільним транспортом шляхом раціонального вибору експлуатаційних факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О33н6

      
3.

Москалик О.Є. 
Можливі фактори ризику та профілактика раку гортані у хворих віком до 50-ти років, які контактували у своїй професійній діяльності з шкідливими речовинами: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.19 / О.Є. Москалик ; АМН України. Ін-т отоларингології ім. О.С.Коломійченка. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досіджено епідеміологічні закономірності розповсюдження раку гортані у Львівській області на підставі аналізу захворюваності в різних районах області на 100 тис. населення, та статистику захворюваності на цю хворобу людей до 50-ти років, жителів Львівщини. Визначено можливі фактори ризику, які сприяли розвитку цієї хвороби. Значну увагу приділено ролі професії (з урахуванням професійного маршруту). Виявлено, що у 93,3 % випадків захворюваність на рак гортані у людей віком до 50-ти років значною мірою спричинена професійними факторами, зокрема зваркою (24,7 %), водінням траспорту (23,6 %) та сільськогосподарськими роботами (14,6 %). Проведені дослідження дозволяють виділити групи ризику щодо розвитку раку гортані. Доведено, що частіше хворіють зварювальники, водії, працівники сільського господарства, особливо за поєднання з тютюнопалінням. Виконано оригінальні дослідження вмісту шкідливих хімічних елементів за допомогою рентген-флюоресцентної спектрометрії у зварних аерозолях, сигаретах. Експериментально виявлено величину твердих частинок зварних аерозолів, що потрапляють у дихальні шляхи зварників під час зварки, якщо вони не користуються респіраторами. Доведено доцільність використання респіраторів під час роботи зі зваркою. Показано перевагу респіраторів типу СИЗОД - ФГП - 310 РУ - 60м у порівнянні з респіраторами фірми "ЗМ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.682.6-1 +
Шифр НБУВ: РА345773

Рубрики:

      
4.

Білик С.Г. 
Обгрунтування параметрів механізмів автомата водіння коренезбиральної машини: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.11 / С.Г. Білик ; Львів. держ. аграр. ун-т. — Л., 2004. — 20 с.: іл. — укp.

Базуючись на методах системного підходу розв'язано задачу синтезу механізмів автоматів водіння коренезбиральних машин з покращеними техніко-економічними показниками, а також значення коефіцієнта чутливості та величину зони нечутливості обгрунтовано з використанням математичної моделі кінематики комбайна з автоматом водіння, що здійснює керування його рухом за допомогою копіра. Розроблено динамічну модель коренезбиральної машини та визначено умову стійкості її руху за умов обладнання автоматом водіння з урахуванням маси машини та жорсткості підвіски у поперечному напрямі. Установлено контакт копіра з коренеплодом на підставі виведених диференціальних рівнянь руху копіра. Визначено передатні відношення редуктора-прискорювача та важільного механізму автомата водіння даної машини на базі виведених аналітичних залежностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.842.152
Шифр НБУВ: РА330599

Рубрики:

      
5.

Будзієвський М.Ю. 
Техніко-криміналістичне дослідження документів на транспортні засоби: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / М.Ю. Будзієвський ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 19 с. — укp.

Проаналізовано історичні шляхи виникнення техніко-криміналістичного дослідження документів і його становлення як самостійного виду дослідження. Систематизовано методи техніко-криміналістичного дослідження документів. Розкрито особливості призначення та проведення досліджень та експертиз документів, пов'язаних з водінням, володінням і керуванням автомобільним транспортом. Виявлено та проаналізовано основні причини експертних помилок під час проведення техніко-криміналістичного дослідження цього виду об'єктів, запропоновано шляхи їх вирішення та подальшого недопущення. Розроблено та запропоновано власну класифікацію документів за сферами злочинних посягань, спрямовану на систематизацію й узагальнення вчинених злочинів, де об'єктом і предметом вчиненого злочину є документ. Розроблено та впроваджено в практичну діяльність методичні рекомендації щодо особливостей призначення та проведення техніко-криміналістичної експертизи документів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)15 +
Шифр НБУВ: РА368431

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Кувачов В. П. 
Механіко-технологічні основи функціонування ширококолійних засобів механізації сільськогосподарського виробництва / В. П. Кувачов. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню актуальної проблеми підвищення ефективності роботи ширококолійних засобів механізації сільськогосподарського виробництва шляхом розроблення і впровадження механіко-технологічних основ їх функціонування в умовах колійної системи землеробства. В роботі розроблені методики обчислення втрат площі поля під інженерну зону та оцінювання енергетичних і тягово-зчіпних властивостей ширококолійних засобів механізації сільськогосподарського виробництва за умов їх функціонування в колійній системі землеробства. Складені аналітичні рівняння руху ширококолійних агрозасобів при реалізації ними принципово нової схеми здійснення повороту, які дозволяють оцінити їх статичну та динамічну повороткість. Розроблені математичні моделі плоско-паралельного руху ширококолійних агрозасобів за кінематичним та силовим принципом здійснення повороту, які дозволяють оцінити їх керованість і стійкість руху у горизонтальній площині, а також встановлюють вимоги до технологічного допуску при обґрунтуванні ширини постійної технологічної колії. Розроблені нові математичні моделі функціонування ширококолійних агрозасобів у поздовжньо-вертикальній площині, застосування яких дозволяє підвищити плавність руху з урахуванням кінематичних і силових взаємозв'язків їх енергетичної та технологічної частин. Удосконалені аналітичні залежності з вибору параметрів навісного механізму і зчіпних пристроїв машин/знарядь, які агрегатуються з агрозасобом. Розроблені наукові основи системи ефективного водіння ширококолійних засобів механізації сільськогосподарського виробництва по слідам постійної технологічної колії при реалізації ними бортового (силового) повороту та оцінені їх технологічні властивості і визначено економічну ефективність від їх використання в колійній системі землеробства.^UThe dissertation to the solution of the actual problem of improvement technical and operational indicators of work of specialized wide-track means of mechanization agricultural production by development and introduction of fundamental theoretical bases of their functioning and use in controlled traffic farming is devoted. The paper is developed methods for calculating the loss of field area under the engineering zone and assessing the energy and traction properties of specialized wide-track means of mechanization agricultural production under the conditions of their operation and use on the principles of controlled traffic farming. The analytical equations of their movement at realization of essentially new scheme of realization of turn on a turning lane which allow to estimate their static and dynamic turnability are made. Developed mathematical models of their plane-parallel motion on the kinematic and force principle of rotation, which allow to assess their controllability and stability of movement in the horizontal plane, as well as justify the requirements for technological tolerance when justifying the width of the constant technological track. New mathematical models of their functioning in the longitudinal-vertical plane have been developed, the application of which allows to increase the smoothness of motion taking into account the kinematic and force interrelations of their energy and technological parts. Improved analytical dependences on the choice of parameters of the hinged mechanism and couplings of the machines/tools which are aggregated with it. Scientific bases of automatic driving of specialized wide-track means of mechanization of agricultural production on traces of a constant technological track at realization by it of onboard (power) turn and estimation of their technological properties and economic efficiency from introduction in controlled traffic farming are developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського