Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (23)Наукова електронна бібліотека (75)Реферативна база даних (5431)Книжкові видання та компакт-диски (1000)Журнали та продовжувані видання (99)
Пошуковий запит: (<.>K=ВИКЛАДАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 446
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Краснопольський В.Е. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп`ютерної техніки (на матеріалі викладання англійської мови): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Е. Краснопольський ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами комп'ютерної техніки на уроках англійської мови. Доведено, що рівень активізації навчально-пізнавальної діяльності значно підвищується за умов використання комп'ютера. Активізація навчально-пізнавальної діяльності засобами комп'ютерної техніки на уроках іноземної мови досягається за рахунок полісенсорного подання навчального матеріалу, динамічного унаочнення, підвищення мотивації, посилення пізнавального інтересу в навчальній діяльності, урахування індивідуальних психофізіологічних характеристик учня, різноманітності інформації та форм роботи, наявності зворотного зв'язку, адаптивності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ш143.21-912.2
Шифр НБУВ: РА310841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Голіяд І.С. 
Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.С. Голіяд ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методичні засади підвищення ефективності навчальної діяльності на заняттях з креслення у вищій школі на змістовно-процесуальному та особистісному (з урахуванням індивідуальних можливостей у процесі самостійної роботи) рівнях. Виконано дидактичний аналіз навчально-методичного забезпечення навчального курсу та визначено підходи щодо удосконалення методики його викладання. Теоретично обгрунтовано й апробовано концентрично-ланцюжковий метод, що забезпечує активне систематичне та послідовне залучення студентів до навчальної діяльності на заняттях з креслення. Розроблено комплекс графічних завдань, що сприяють реалізації основних дидактичних принципів навчання, активізації навчальної діяльності студентів на заняттях та враховують специфіку фахової підготовки. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості графічних знань та практичних умінь, просторової уяви та просторового мислення. На підставі проведеного дослідження встановлено вплив сформованих у студентів графічних знань і вмінь на професійну підготовку майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 +
Шифр НБУВ: РА336792

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Чижевська Л.В. 
Бухгалтерський облік як професійна діяльність: теорія, організація, прогноз розвитку: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.09 / Л.В. Чижевська ; Держ. акад. статистики, обліку та аудиту Держкомстату України. — К., 2007. — 36 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та запропоновано новий спосіб розв'язання наукової проблеми, яка полягає у невідповідності наявного стану розвитку теорії, методології та організації бухгалтерського обліку як професійної діяльності умовам постіндустріальної економіки та зростаючої ролі інститутів, а також у відсутності прогнозів розвитку бухгалтерського обліку як професійної діяльності. Побудовано систему даного обліку. Теоретично визначено його складові. Обгрунтовано найбільш прийнятний для України спосіб взаємодії професійних організацій з державними органами. Установлено вплив культури й освіти на розвиток бухгалтерського обліку. Побудовано модель його гармонійного розвитку. З'ясовано взаємозалежність способу ведення бухгалтерського обліку та менталітету бухгалтера. Досліджено розвиток даного обліку як навчального предмета. Удосконалено методику викладання бухгалтерського обліку як спосіб передачі теоретичних знань практикам. Проведено системне дослідження стосовно теорії наукового прогнозування у цьому обліку. Виявлено ефективні методи для здійснення такого прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)2 п +
Шифр НБУВ: РА354155

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Статівка В.І. 
Взаємозв'язане навчання видів мовленнєвої діяльності учнів основної школи в процесі підготовки та створення текстів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В.І. Статівка ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 40 с. — укp.

Досліджено питання формування вмінь текстотворення та текстосприйняття у аспекті їх взаємозв'язку під час розосередженої підготовки школярів до створення тексту. Запропоновано новий підхід, а саме - взаємозв'язане навчання видів мовленнєвої діяльності у процесі їх розвитку. Опрацьовано методичну систему формування вмінь текстотворення та текстосприйняття за умов зазначеної підготовки учнів I - IX класів шкіл з російською мовою навчання. Ефективність цієї системи обгрунтовано теоретично та підтверджено практично. Розроблено програму навчання російської мови для шкіл з даною мовою викладання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912 +
Шифр НБУВ: РА341543

      
5.

Сидорова Т. В. 
Викладання лижного спорту у ВНЗ спортивного профілю з урахуванням спортивної спеціалізації студентів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Т. В. Сидорова ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему вдосконалення методики викладання дисципліни "Лижний спорт" з урахуванням антропометричних, функціональних показників і розвитку фізичних якостей студентів різних спортивних спеціалізацій. Визначено рівень розвитку рухових якостей, фізичної підготовленості, антропометричних і функціональних показників стану студентів. Встановлено, що результати досліджень сприяють формуванню навчальних груп з високими показниками: швидкісно-силових якостей, витривалості та координації, що індивідуалізує навчальний процес з лижного спорту. Експериментально доведено ефективність методики навчання студентів загального курсу ВНЗ спортивного профілю з урахуванням спортивних спеціалізацій студентів і рівня розвитку рухових здібностей, яке сприяє більш якісному засвоєнню техніки пересування на лижах щодо кредитно-модульної системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.195
Шифр НБУВ: РА377006 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Тадєєва І.М. 
Виховання в учнів молодших класів гуманних якостей в процесі вивчення предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.М. Тадєєва ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 21 с. — укp.

Визначено зміст поняття "гуманність" як інтегральної якості особистості, основними структурними компонентами якої є мотиваційно-ціннісні установки та сукупність відповідних знань і умінь. Встановлено критерії та рівні сформованості гуманних якостей учнів початкової школи. Обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови, що сприяють активізації даного напряму виховного процесу. Доведено позитивний вплив таких чинників, як посилення гуманістичної спрямованості викладання предметів гуманітарного циклу з метою осмислення гуманістичних понять, трансформації їх у погляди, переконання та звички на формування гуманних якостей молодших школярів. Обгрунтовано необхідність гармонізації змісту, форм і методів навчання з метою вивчення предметів гуманітарного циклу, виявлено їх виховний потенціал. Встановлено доцільність залучення учнів до гуманної діяльності з метою збагачення їх досвідом гуманістичної поведінки. Проаналізовано результати виховного впливу та його коректування в процесі формування гуманних якостей учнів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА333982

Рубрики:

      
7.

Вертегел В.Л. 
Виховання естетичного смаку в студентів вищих навчальних закладів МВС України засобами іноземних мов: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.Л. Вертегел ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз виховання естетичного смаку в студентів у аспекті його педагогічного визначення. Охарактеризовано стан розробленості проблеми цього виховання у філософській, культурологічній і психолого-педагогічній літературі. Висвітлено взаємозв'язок між мовою та мисленням. Розкрито основні сутнісні риси самостійної роботи студентів й інтерактивних методів навчання як головних у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено основні методологічні засади викладання іноземної мови у нефілологічному вищому навчальному закладі (ВНЗ), а також педагогічні умови виховання естетичного смаку засобами іноземних мов. Проаналізовано специфіку даного виховання у студентів ВНЗ МВС України. Досліджено й обгрунтовано педагогічні умови з метою його реалізації у даних студентів засобами іноземних мов за експериментального навчання. Наведено рекомендації щодо їх впровадження до практики, зокрема стосовно впровадження варіативних форм і методів навчання іноземним мовам, з застосуванням естетично спрямованого навчального матеріалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ю811.17 + Ш12-913-2 +
Шифр НБУВ: РА355378

Рубрики:

      
8.

Ткаченко 
Виховання школярів засобами слова у творчій спадщині В.О.Сухомлинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.М. Ткаченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз спадщини видатного українського педагога, вченого і дитячого письменника В.О. Сухомлинського з проблеми виховання школярів засобами слова, розкрито його погляди на дану проблему. Висвітлено художньо-педагогічну спадщину В.О. Сухомлинського як дитячого письменника, проаналізовано практичний досвід педагога, визначено форми, методи, засоби виховання словом, а також наведено приклади словесної творчості учнів та узагальнено досвід застосування творчого доробку видатного педагога в сучасній освітньо-виховній практиці. Одержані у процесі дослідження результати сприятимуть збагаченню історико-педагогічної науки. Зібраний і систематизований фактичний матеріал можна використовувати у процесі викладання історії педагогіки, етнопедагогіки, дитячої літератури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА312226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Чеканов В.Ю. 
Візантиністика в Київському університеті Св. Володимира (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / В.Ю. Чеканов ; Київ. славіст. ун-т. — К., 2009. — 16 с. — укp.

Наведено результати комплексного дослідження проблеми вивчення та викладання історії Візантії у Київському університеті Св. Володимира у другій половині XIX ст. - 1917 р. Проаналізовано науково-викладацьку діяльність професорів історико-філологічного факультету університету П.О. Терновського, Т.Д. Флоринського, Ю.А. Кулаковського у контексті їх наукових контактів з вітчизняними та закордонними фахівцями. Розкрито характер і зміст доробку київських візантивістів, показано залежність напряму їх наукових досліджень від кола наукового спілкування, національно-державних ідеологем і панівної метології, розглянуто шляхи інтеграції українських учених до світової історичної науки. З'ясовано причини, які перешкодили формуванню у Київському університеті Св. Володимира візантійської школи. Показано суттєвий вплив діяльності київських учених на розвиток вітчизняної та світової візантивістики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т1(4УКР)-1(0)44 + Т1(4УКР)5 +
Шифр НБУВ: РА369139

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Жук Г.В. 
Віолончельна творчість В.Барвінського в контексті розвитку жанру в українській музиці першої половини ХХ ст.: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Г.В. Жук ; Львів. держ. муз. акад. ім. М.В.Лисенка. — Л., 2005. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження творів для віолончелі та віолончельних камерних ансамблів В.Барвінського в аспекті визначення їх стилістичних особливостей, основних принципів формотворення та засобів виразності з урахуванням взаємовпливу європейських і галицьких традицій музичного мистецтва. Проаналізовано теоретичні засади та основні етапи розвитку фахового викладання віолончелі в українських навчальних закладах Галичини. Висвітлено вплив педагогічної діяльності В.Барвінського на становлення вітчизняної музичної освіти та формування національного педагогічного репертуару. Досліджено характер гастрольно-концертної практики Галичини кінця XIX - початку XX ст. Показано вплив концертної діяльності В.Барвінського на становлення та розвиток віолончельного та камерно-ансамблевого виконавства в Галичині на початку XX ст. Прослідковано спадкоємність творчих засад, громадянських поглядів, педагогічної та гастрольної діяльності учнів В.Барвінського. Проаналізовано вплив творчої діяльності послідовників композитора на розвиток мистецьких процесів в українській музиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 Барвінський В. + Щ315.56-0 +
Шифр НБУВ: РА340678

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Воловик Н.І. 
Внесок В.І.Масальського у становлення і розвиток методики російської мови в Україні: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н.І. Воловик ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто життєвий шлях і науково-педагогічну діяльність ученого, визначено чинники, що сприяли формуванню та становленню лінгводидактичної концепції В.І. Масальського, зокрема, вивчення теоретичних праць з методики, аналіз історичної методичної спадщини, дослідження процесу паралельного викладання української та російської мов у школах України, вивчення й узагальнення передового досвіду викладання мови. Проаналізовано методичну спадщину вченого та висвітлено лінгводидактичну концепцію навчання російської мови в школах України, основою якої є розглянуті вченим теоретичні загальні питання методики, зокрема, наукові засади методики, завдання методики як науки, питання принципів, методів і прийомів викладання російської мови у школі, у якій розглянуто системні зв'язки вивчення граматики, опанування правопису та розвитку мовлення учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 г(4УКР)6 д Масальський В.І. + Ш141.12-912 г
Шифр НБУВ: РА371505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Щетина Н.П. 
Графічна діяльність як засіб розумового розвитку учнів VIII - IX класів на уроках креслення (методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.П. Щетина ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичні умови для розумового розвитку школярів на уроках креслення. Розроблено показники та визначено рівні розумового розвитку школярів у процесі графічної діяльності. Створено систему графічних задач, які сприяють підвищенню рівня продуктивності діяльності школярів на уроках креслення. Розроблено узагальнений алгоритм процесу розв'язання графічної задачі, який сприяє активізації розумової діяльності учнів на всіх її етапах. Теоретично обгрунтовано функції робочого зошита з креслення та вимоги до нього як цілісного засобу організації продуктивної діяльності учнів на уроках креслення. Запрпоновано навчальну програму з методики викладання креслення, призначену для підготовки студентів до здійснення розумового розвитку учнів у процесі їх графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА316988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Норкіна О.Ф. 
Гуманістично-зорієнтовані технології навчання дисциплін природничого циклу в загальноосвітній школі (кінець XX - початок XXI ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Ф. Норкіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше здійснено історико-педагогічний, ретроспективний і компаративний аналіз розвитку технологій навчання учителів-природничників позиції освітніх процесів в Україні за період 1979 - 2001 рр., визначено його етапи. Висвітлено суть понять "гуманізм", "гуманізація", "гуманітаризація" як педагогічні категорії, а також "педагогічна технологія", "базова гуманістично-зорієнтована технологія навчання". Визначено тактичні принципи гуманізації та гуманітаризації викладання предметів природничого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Б.р(4УКР)21-3,022 +
Шифр НБУВ: РА328685

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Радченко А.Г. 
Дерев'яний та металевий декор у міській архітектурі Гуцульщини і Покуття наприкінці XIX - у першій третині XX ст. (генезис, типологія, стилістика): автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.06 / А.Г. Радченко ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2009. — 16 с. — укp.

Досліджено дерев'яний і металевий декор міських особняків Гуцульщини та Покуття як своєрідне явище українського декоративного мистецтва. Висвітлено історичні етапи генезису та розвитку, а також уточнено типологію декоративних деталей архітектури. Розкрито концепцію формотворення та засоби художньої виразності будівельних оздоб, характер орнаментальних мотивів. З'ясовано стилістику та синтез профільованих, різьблених і кованих елементів для міських вілл, особняків у контексті українських і зарубіжних аналогів. Запропоновано програму збереження пам'яток і можливостей застосування архітектурного декору в художньо-педагогічному процесі викладання дизайну середовища та в дизайнерській практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ113(4УКР-9ГАЛ)53 + Щ117.188 +
Шифр НБУВ: РА363187

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Заболотний В.Ф. 
Дидактичні засади застосування мультимедіа у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В.Ф. Заболотний ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Досліджено особливості фахової підготовки майбутнього вчителя фізики у педагогічному ВНЗ. Розкрито сутність понять "компетенція" та "компетентність" як педагогічних категорій. Проаналізовано сучасні науково-методичні підходи щодо використання мультимедіа під час навчання фізики. Запропоновано проект навчального середовища, в якому застосовуються мультимедійні засоби для забезпечення фахових знань курсів загальної та теоретичної фізики та методики її викладання. Обгрунтовано принципи проектування електронних навчально-методичних комплексів, реалізованих на прикладі окремих розділів загальної та теоретичної фізики з метою забезпечення знань фундаментальних дисциплін. Теоретично обгрунтовано методику організації та вивчення узагальнених питань шкільного курсу фізики як пропедевтичного етапу формування методичної компетенції майбутнього учителя фізики. Розроблено модель дидактичної системи послідовного неперервного формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики, яка базується на застосуванні мультимедійних засобів і методів навчання. Експериментально підтверджено ефективність нових методик використання мультимедійних засобів і методів навчання у процесі фахової підготовки студентів педагогічного університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р (4УКР)3-38,022
Шифр НБУВ: РА371744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Стиркіна Ю.С. 
Дидактичні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.С. Стиркіна ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Висвітлено методологічні, історико-теоретичні та методичні аспекти проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів. Визначено умови ефективної підготовки: набуття достатнього рівня педагогічної компетентності; засвоєння необхідних лінгво-мистецьких знань, умінь і навичок; оволодіння елементарними художніми, музичними, драматичними техніками і відповідною іншомовною лексикою, а також операційним умінням інтегрувати іноземну мову з предметами мистецького циклу. Теоретично обгрунтовано необхідність внесення змін у програмовий зміст професійної підготовки майбутніх учетелів іноземної мови до викладання інтегрованих курсів. Розроблено модель підготовки майбутніх вчителів іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА317185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Селезень В.Д. 
Дидактичні засади структури і змісту навчально-методичного комплексу з креслення в основній школі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.Д. Селезень ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано стан дослідженості проблеми в педагогіці та методиці навчання креслення, з 1920-х рр. і до сьогодення. Експериментально доведено доцільність ієрархічного розташування різнорівневого дидактичного матеріалу для виявлення навченості учня, поетапного формування вмінь і навичок роботи з навчальною інформацією, а відтак формування основних компетентностей учня. Для інтенсифікації навчального процесу, його індивідуалізації, навчально-методичний комплект розроблено в двох підсистемах, а саме: дидактичний комплект учня та методичний комплект учителя, за участю яких реалізується особистісно орієнтований підхід до навчання, де перша підсистема інтерпретується як засіб навчання, а друга - як засіб викладання. Доведено, що використання навчально-методичного комплекту дає позитивні якісні та кількісні зміни, зокрема, в експериментальних класах простежується тенденція домінування репродуктивно-продуктивної та продуктивної навченості та зменшення кількості тих учнів, які навчаються репродуктивно. Встановлено, що використання навчально-методичного комплекту на практиці створює умови для індивідуалізації навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА368714

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Титова М.В. 
Дидактичні основи вивчення української мови у шкільництві Галичини (друга половина XIX - перша третина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.В. Титова ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні засади викладання української мови в школах Галичини та суспільно-політичні й соціально-економічні чинники, що стали теоретичним підгрунтям для нормативно-правового забезпечення щодо мови викладання у державах, до складу яких входила Галичина в другій половині XIX - першій третині XX ст. Охарактеризовано навчально-методичне забезпечення навчання рідної мови в початкових і середніх школах краю. Визначено місце української мови в навчальних планах різних типів загальноосвітніх навчальних закладів, проаналізовано друковані та рукописні програми з української мови в аспекті їх відповідності дидактичним вимогам. Розкрито принципи, методи та форми навчання української мови, проаналізовано їх обгрунтування у науково-методичних розробках даного періоду, досліджено особливості реалізації в підручниках, посібниках, навчально-виховній роботі, мотивовано зв'язок між ними. Визначено шляхи формування в учнів мовної й комунікативної компетентності, мовленнєвих умінь і навичок. Показано значення рідної мови у процесі духовного, патріотичного, творчого розвитку особистості. Розкрито наповнення уроків мови українознавчим змістом. Визначено дидактичні принципи навчання української мови в початкових і середніх школах Галичини другої половини XIX ст., які доцільно творчо використовувати в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912 г(4УКР)5 +
Шифр НБУВ: РА354219

Географічні рубрики:

      
19.

Панчук О. П. 
Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5 - 9 класів з трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Панчук ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи до вивчення проблеми контролю якості знань учнів. Проаналізовано результати їх використання на уроках трудового навчання. Здійснено теоретичний аналіз методів контролю їх використання в процесі викладання трудового навчання за умов особистісно орієнтованого навчання. Розроблено технологію оцінювання результатів навчальних досягнень учнів з трудового навчання за еталонними діяльнісно особистісними ознаками та відповідні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Встановлено, що за умов переходу до пошуково-творчих схем навчання впровадження еталонних визначень якості знань учнів є однією з передумов результативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28
Шифр НБУВ: РА373157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Дергач М.А. 
Дидактичні умови застосування гіпертекстових програм у процесі вивчення гуманітарних дисциплін (на матеріалі історії музики): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.А. Дергач ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1998. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням використання гіпертекстів у викладанні музично-історичних дисциплін. В роботі досліджено закономірності функціонування, зміст і призначення гіпертекстів в традиційному навчальному процесі. Встановлено, що комплексне застосування гіпертекстів суттєво підвищує якість вивчення гуманітарних курсів в межах будь-якої системи навчання. Запропоновано, теоретично обгрунтовано та практично апробовано дидактичну модель, що поєднує гіпертекстовані та традиційні форми і засоби навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського