Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (112)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=СУНЬ$<.>+<.>A=ЦЗЫ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія: Транспорт   
1.

Сунь Гаоюн 
Метод оцінки впливу експлуатаційних факторів на запас газодинамічної стійкості компресорів ГТД: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Сунь Гаоюн ; Національний авіаційний ун-т. — К., 2007. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-042.2-01
Шифр НБУВ: РА349432

Рубрики:

      
2.

Сунь Цзінь Лі 
Методи аналізу економічних процесів (на прикладі КНР і України): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Сунь Цзінь Лі ; НАН України, Інститут економіки промисловості. — Донецьк, 1999. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в6 + У053.9(4Укр)в6

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Сунь Лінь 
Облік, аудит і аналіз нематеріальних активів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Сунь Лінь ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Уточнено класифікацію нематеріальних активів (НА) з урахуванням теоретичних підходів економічної науки та практики. Обгрунтовано напрямки, щодо вдосконалення методики обліку й аудуту НА за сучасних ринкових умов господарювання з урахуванням міжнародної практики. Запропоновано методику машинної обробки та аналізу облікової інформації з використанням ПЕОМ. Адаптовано до вітчизняної господарської практики методику аудиту НА. Розроблено економіко-математичну модель аудиту та аналізу ефективності використання НА на підприємствах. Внесено пропозиції щодо вдосконалення чинного законодавства, що регулює облік НА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-145.72 + У052.9(5КИТ)229.0-145.72 + У053.9(4УКР)290-571 + У053.9(5КИТ)290-571
Шифр НБУВ: РА321258

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Сунь Цзявень 
Особистість і творча спадщина О. С. Пушкіна в Китаї: особливості перекладів, інтерпретації, осмислення: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.05 / Сунь Цзявень ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано художньо-естетичну та теоретичну рецепцію доробку О.С. Пушкіна в китайській літературі. Зібрано та систематизовано відомості про переклади творів письменника китайською мовою та їх національну адаптацію. Подано цілісну характеристику творчої рецепції його спадщини, визначено специфіку осмислення конкретних творів та образів О.С. Пушкіна. Проаналізовано праці китайських істориків літератури та компаративістів, присвячені майстру. Введено у науковий обіг маловідомі матеріали про специфіку сприйняття особистості О.С. Пушкіна та його творів у Китаї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)5-4 Пушкін О. С. 418.3 + Ш5(5КИТ)6-318.3
Шифр НБУВ: РА375162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Сунь К. .. 
«Традиції європейського реалістичного мистецтва у китайському живописі ХХ — початку ХХІ століття» / К. .. Сунь. — Б.м., 2019 — укp.

У праці досліджується китайський олійний живопис від ранніх етапів становлення до кінця ХХ – початку ХХІ століття. Розкриваючи сутність впливу традицій європейського реалістичного мистецтва на китайський живопис, задля розкриття закономірностей процесу трансформації мистецтва Китаю у ХХ – початку ХХІ століть, у праці проаналізовані наявні літературні джерела, що стосуються обраної проблематики, внаслідок чого подається характеристика культурно-історичних передумов виникнення олійного живопису в Китаї; простежується роль європейських впливів на трансформацію концепцій і пошук художніх форм у китайському живописі від ранніх етапів його становлення до початку діяльності художніх вишів; на знакових прикладах показані ключові особливості трансформацій в китайському олійному живописі після 1949 року, розкривається їхнє значення для подальшого становлення мистецтва Китаю; аналізуються особливості художніх процесів кінця ХХ – початку ХХІ століття у китайському олійному живописі, наочно продемонстровані подібності та відмінності перетворень, що відбулися в періоди «культурної революції» і початку політики реформ та відкритості; обґрунтовуються виявлені головні тенденції появи і становлення стильових особливостей, притаманних сучасному китайському живописові; досліджується і систематизується жанрове розмаїття творчості китайських художників ХХ – початку ХХІ століть; визначаються техніки, технології, матеріали, що використовувалися в китайському живописі досліджуваного періоду, простежується взаємозв'язок між впровадженням нового інструментарію в роботу художників і зовнішніми впливами на мистецтво Китаю.^UThe study examines Chinese oil painting from the early stages of formation to the end of the XX — the beginning of the XXI century. Despite the constant interest of art historians and scientists in the question of oil painting of China, it remains insufficiently studied.The need for a generalization study on this topic is urgent in Eastern European countries, which in the process of internal transformation in the political, social and cultural spheres make the most of their efforts to study their own arts history, while the world experience, in particular Chinese one, is very important for the formation of the national art science science.To clarify the essence of the influence of the European realistic art traditions on Chinese painting, in order to reveal the rules of the transformation of Chinese art in the XXth - the beginning of the XXIst century the dissertation research includes the following parts:analysis of the published sources on the chosen subject, which resulted in comprehensive description of the cultural and historical background of the emergence of oil painting in China; revealing of the role of European influences on the transformation of concepts and the search for artistic forms in Chinese painting from the early stages of its emergence to the establishing of artistic higher education institutions; the discovery of key features of the transformations in Chinese oil painting after 1949 by the most illustrative examples, the disclosure of significance of these features for the further development of Chinese art; the analysis of peculiarities of artistic processes in the late XXth — the beginning XXIst century in Chinese oil painting, demonstration of the similarities and differences of the transformations that took place during the periods of the Cultural Revolution and the beginning of the reform and openness period; substantiation of the main trends found in the emergence and development of the stylistic peculiarities inherent in contemporary Chinese painting; research and systematization of the genre variety of the work of Chinese artists of the XXth - the early XXIst century; identification of techniques, technologies, materials used in Chinese painting of the studied period, tracing of the relationship between the introduction of new tools into the artist's practice and the external influences on Chinese art.The dissertation is a comprehensive detailed study of the influence of European art traditions on the Chinese ones, given that new persons, facts, documentary materials were introduced into scientific discourse, and their influence on the painting of China of the studied period was evidences. The work of the artists who went to study abroad at the beginning of the twentieth century to develop and raise the cultural level of their homeland is explored in this thesis Finding the new artistic styles, examples of western painting, adoption of advanced Western technologies and ideas became for old China the necessary steps in its struggle to keep pace with the progress in the global artistic culture. The important role of the emergence of artistic educational institutions for establishment of modern Chinese art is described in the thesis.Both negative and positive factors of the influence of Soviet art on Chinese art have been analyzed by the examples of creativity of artists and educational activities of professors, those from China and invitees from the USSR. The advantages of the Soviet model of academic artistic education for the formation of Chinese oil painting school have also been revealed. The influence of the above model on the development of Chinese art in general has been analyzed. The peculiarities of the Chinese variant of socialist realism have been studied and reviewed in the thesis.The changes in techniques and stylistics of oil painting during the period of the Cultural Revolution are revealed. A striking feature of that period was the new artistic ideal, the romanticism and heroization of both the communist elite and ordinary people in the plot of the class struggle, the construction of a new communist society, etc. First of all, it was the result of political pressure, which led to the disfigured beauty and nobility in the pictures, and rather monotonous scenes and techniques.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Сунь Б. -. 
Вокальна музика Г. Свиридова: параметри співтворчості виконавця та композитора / Б. -. Сунь. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено вивченню співтворчості виконавця та композитора на матеріалі камерно-вокальної музики Г. Свиридова. У науковий обіг уведено концепт «співтворчість»; його зміст сформовано в інтерпретативному колі спілкування суб'єктів творчості «композитор-поет-першовиконавці» і скеровано на оцінку слухача-співрозмовника. Параметри співтворчості залежать від тексту (зафіксованій «матриці» стилю мислення митця) та контексту (історико-культурні умови буття твору). Співак виявляє приховані підтексти твору, що інтерпретується в іншому соціокультурному середовищі, і тому резонує новими смислами.^UThe present thesis is devoted to the substantiation of the co-creation of the performer and the composer as a phenomenon of musical culture based on the material of G. Svyrydov's vocal compositions. The parameters of the co-creation, considered in the conceptual framework of the theory of musical interpretation, have internal and external causality and are divided into mental, social and communicative ones. The development of the concept of “the co-creation” in the circle of communication “composer – poet – first performer”, the meaning of which is aimed at the listener's understanding, has been proposed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Сунь Ю. .. 
Вокальна імпровізація в поп-музиці другої половини ХХ століття: автореферат дис. ... д.філософ : 025 / Ю. .. Сунь. — Б.м., 2024 — укp.

Дослідження присвячено проблемі вокальної імпровізації в поп-музиці другої половини ХХ століття. Схарактеризовано вокальну імпровізацію в поп-музиці як мистецтвознавчу проблему. Окреслено теоретичні аспекти вокальної імпровізації, упорядковано та розкрито зміст базових понять дослідження, наведено авторські ознаки вокальної імпровізації. Упорядковано історіографічну базу дисертації за хронологічним і проблемним критерієм. Доведено, системні розвідки, які висвітлюють питання вокальної імпровізації в поп-музиці другої половини ХХ століття відсутні як у вітчизняному, так і міжнародному просторі. Представлено історичний розвиток вокальної імпровізації, становлення якої відбувалося в поп-музиці другої половини ХХ століття. Виокремлено етапи становлення поп-музики, в контексті яких розвивалася вокальна імпровізація: 1) зароджувальний (1950) – поява рок-н-ролу, створення американських рок-гуртів; 2) контркультурний (1960) – появлення британських рок-гуртів, стилю мотаун і соул; 3) піднесення (1970-ті) – поява диско, глем-року; 4) інноваційно-прогресивний (1980) – поява синтезаторів, а також злиття елементів поп, рок, електронної музики; 5) альтернативний (1990) – синтез поп-музики та ритм-енд-блюзу. Розглянуто техніки та елементи вокальної імпровізації. Проаналізовано особливості вокальної імпровізації в американській поп-музиці другої половини ХХ століття. Виявлено специфіку вокальної імпровізації в поп-музиці Великобританії в другій половині ХХ століття, де рок став провідним жанром популярної музики досліджуваного періоду. Охарактеризовано вокальну імпровізацію в українській та китайській поп-музиці другої половини ХХ століття. Встановлено особливості розвитку поп-музики та вокальної імпровізації на території України та Китаю, з’ясовано тематику текстів. Виокремлено видатних китайських вокалістів другої половини ХХ століття (Тереза Тенг, Фей Вонг, Алан Там, Цуй Цзянь).^UThe study is devoted to the problem of vocal improvisation in pop music of the second half of the ХХ century. The vocal improvisation in pop music is characterized as an artistic problem. The theoretical aspects of vocal improvisation are outlined, the content of the basic concepts of the study is organized and revealed, and the author’s own features of vocal improvisation are presented. The historiographical basis of the dissertation is organized by chronological and problematic criteria. The article presents the historical development of vocal improvisation, the formation of which took place in pop music of the second half of the ХХ century. The stages of formation of pop music, in the context of which vocal improvisation developed, are highlighted: 1) nascent (1950) – the emergence of rock and roll, the creation of American rock bands; 2) countercultural (1960) – the emergence of British rock bands, motown and soul styles; 3) rise (1970) – the emergence of disco, glam rock; 4) innovative and progressive (1980) – the emergence of synthesizers, as well as the fusion of elements of pop, rock, electronic music; 5) alternative (1990) – the synthesis of pop music and rhythm and blues. The techniques and elements of vocal improvisation are considered. The features of vocal improvisation in American pop music of the second half of the XX century are analyzed. The specifics of vocal improvisation in the pop music of Great Britain in the second half of the XX century, where rock became the leading genre of popular music of the studied period, are revealed. The vocal improvisation in Ukrainian and Chinese pop music of the second half of the ХХ century is characterized. The peculiarities of the development of pop music and vocal improvisation in Ukraine and China are determined, the themes of the texts are clarified. Outstanding Chinese vocalists of the second half of the twentieth century (Teresa Teng, Fei Wong, Alan Tam, Cui Jian) are singled out.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського