Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (14)Реферативна база даних (124)Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=РАР$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Рарицький О.А. 
Василь Стус: еволюція поетичного мислення: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / О.А. Рарицький ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено характер розвитку й естетичну природу творчості поета, а також визначено проблематику його поезій та своєрідність художнього втілення у різних поетичних формах. Розглянуто витоки, філософський зміст та масштабність лірики митця. Значну увагу приділено особливостям його інтелектуалізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Стус В.535
Шифр НБУВ: РА308977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Раренко Л. А. 
Диджитал-складова в сучасній візуальній комунікації: 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів / Л. А. Раренко. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт дослідження – диджитал-складові сучасної візуальної комунікації: динамічна 3D-графіка у позапрограмному контенті (реклама товарів та послуг, промо передач та ID-заставки телеканалів, анонси, ефірний дизайн) на українському телебаченні (телеканали «1+1», «Інтер», «Україна»). Мета роботи – дослідження особливостей функціонування диджитал-складових динамічної 3D графіки та інтерактивності зокрема як засобів реклами у сучасній візуальній комунікації.Методологія роботи базується на комплексному підході, що дає змогу дослідити 3D-графіку в рекламних і промоційних роликах. Для визначення основних завдань та інструментів дослідження окресленої проблеми було використано історичний, логічний і теоретико-емпіричні методи – індукції, дедукції, аналогії, порівняння. Зокрема, було застосовано метод систематизації для впорядкування наявного науково-теоретичного матеріалу; методи класифікації, аналогії та порівняння – для авторської класифікації типів 3D-реклами; метод формального й образно-стилістичного аналізу – для встановлення індикаторів динамічної 3D-графіки, аналіз документальної інформації та експертне опитування для визначення досвіду та тенденцій використання динамічної 3D-графіки у вітчизняному медіадизайні, контент-моніторинг та графічно-аналітичний метод – для моніторингу реклами на обраних телеканалах й в онлайн-архівах рекламних агенцій та для візуалізації результатів дослідження. Для аналізу зображень (ідентифікації 3D на кадрах відео) використано гістограмний метод та метод аналізу насиченості й магнітуди контурів (Т. Янева та А. Вріес), а також метод ELA (Н. Кравець).Теоретичне значення роботи полягає в тому, що вона дає цілісне, науково обґрунтоване уявлення про особливості функціонування/використання динамічної 3D-графіки в прямій рекламі та промороликах на телебаченні як засобу візуальної комунікації брендів. Використана методика може бути застосована як базова модель для вивчення інших елементів дизайну й реклами, а також для моніторингу інших телеканалів і рекламних агентств. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання здобутих результатів для подальших досліджень у цьому напрямі, зокрема для складання навчальних програм і як методичне забезпечення з дисциплін «Теледизайн», «Мультимедіапродукція», «Комп'ютерна графіка», «Графічний дизайн», «Дизайн електронних видань», «PR та реклама» та ін. Також результати дослідження можуть бути використані фахівцями для вдосконалення власної практичної діяльності. Робота може сприяти підвищенню професійного рівня та творчого потенціалу представників галузі.Наукова новизна одержаних результатів визначається об'єктом і предметом дослідження. Уперше здійснено спробу цілісного вивчення та аналізу комплексної проблеми використання 3D-графіки як засобу телереклами. Визначено теоретико-методологічні засади, проаналізовано сучасний стан, розглянуто перспективи розвитку. Запропоновано авторську класифікацію 3D-реклами та анімаційної телереклами. Досліджено 3D-графіку як чинник, що впливає на рівень українського рекламного теледизайну на основі аналізу успіхів у відповідних міжнародних та всеукраїнських фестивалях. Запропоновано індикатори для ідентифікації 3D-графіки в телерекламі. Здійснено моніторинги, за якими визначено кількісне співвідношення використання комп'ютерної анімації з ознаками 3D-графіки в міжпрограмних блоках телеканалів «1+1», «Інтер», «Україна» протягом 2015-2019 рр. та в рекламних роликах рекламних агентств України. Узагальнено досвід використання динамічної 3D-графіки в рекламних та промороликах на українських телеканалах.^UThe object of the research is the digital components of modern visual communication: dynamic 3D graphics in the post-program content (advertising of products and services, promotional programs and ID-sets of TV channels, announcements, on-air design) on the Ukrainian TV (TV channels "1+1", "Inter", "Ukraine"). Purpose of work is research of features of functioning of digital components of dynamic 3D graphics and interactivity in particular as means of advertising in modern visual communication. The methodology is based on a comprehensive approach, allows you to study 3D-graphics in advertising and promotional videos. Historical, logical and theoretical and empirical methods - induction, deduction, analogy, comparison - were used to determine the main objectives and research tools of the indicated problem. In particular, the method of systematization was applied for ordering the existing scientific-theoretical material; the methods of classification, analogy and comparison - for the author's classification of 3D advertising types; the method of formal and figurative-stylistic analysis - to establish the indicators of dynamic 3D-graphics, the method of formal and figurative-stylistic analysis - to establish the indicators of dynamic 3D-graphics, Documentary information analysis and expert survey to determine the experience and trends in the use of dynamic 3D-graphics in the domestic media-design, Content monitoring and graphic-analytical method to monitor the advertising on the selected TV channels and online archives of advertising agencies and to visualize the research results. For image analysis (identification of 3D on video frames) histogram method and method of saturation and contour magnitude analysis (T. Yaneva and A. Vries) as well as ELA method (N. Kravets) were used.Theoretical significance of the study consists in the fact that it gives a holistic, scientifically validated idea about the features of functioning or use of dynamic 3D-graphics in direct advertising and promotional videos on television as a means of visual communication of brands. The used methodology can be applied as a basic model for studying other elements of design and advertising, as well as for monitoring other TV channels and advertising agencies. The practical significance of the results consists in the possibility of using the results for further research in this direction, in particular for curriculum development and as methodological support for the disciplines "Television Design", "Multimedia Production", "Computer Graphics", "Graphic Design", "Design of electronic media", "PR and Advertising", etc. Also, the results of the study can be used by specialists to improve their practice. The study can improve the professional level and creative potential of the industry representatives.Scientific novelty of the results determined by the object and subject of study. For the first time, an attempt was made to comprehensively study and analyze the complex problem of using 3D graphics as a means of television advertising. Theoretical and methodological principles are determined, the current state is analyzed, development prospects are considered. The author's classification of 3D-advertising and animated TV commercials is offered. 3D-graphics as a factor influencing the level of Ukrainian advertising TV design on the basis of the analysis of successes in the corresponding international and all-Ukrainian festivals is investigated. Indicators for identification of 3D-graphics in TV advertising are offered. Monitorings were carried out to determine the quantitative ratio of the use of computer animation with features of 3D graphics in the interprogram blocks of TV channels "1+1", "Inter", "Ukraine" during 2015-2019 and in commercials of advertising agencies of Ukraine. The experience of using dynamic 3D-graphics in commercials and promos on Ukrainian TV channels is generalized.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського