Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Реферативна база даних (109)Книжкові видання та компакт-диски (61)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ПРАСОЛ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Прасол І. В. 
Методи агрегування моделей для розв'язання задач автоматизованого параметричного синтезу електронних схем: автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.13.12 / І. В. Прасол ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2011. — 34 с. — укp.

Розроблено методи, які дозволяють одержати економічні агреговані математичні моделі для розв'язання задач параметричного синтезу електронних схем, а також аналізу статичних і динамічних режимів нелінійних електронних схем і схем, що лінеаризовані, в частотній області. Наведено методи оцінювання адекватності агрегованих моделей у процесі формування та методи адаптації їх щодо проектних процедур аналізу та параметричного синтезу. Запропоновано способи інтеграції агрегованих моделей у середовище сучасних комплексних САПР РЕП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З88-01
Шифр НБУВ: РА381803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Прасол Д.В. 
Психологічні засади підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до прогностичної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.В. Прасол ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджменту освіти". — К., 2009. — 19 с. — укp.

На емпіричному рівні досліджено особливості формування психологічної готовності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) до прогностичної діяльності. Проаналізовано її специфіку стосовно керівників ЗНЗ, її місце в управлінській діяльності даних керівників. Розроблено теоретичну модель дослідженої готовності. Визначено компоненти психологічної готовності керівників ЗНЗ до прогностичної діяльності (гностичну, мотиваційну, операційну, особистісну). Вивчено індивідуальні властивості, які входять до складу визначених компонентів, що зумовлюють її успішність та рівні успішності, проаналізовано розподіл керівників навчальних закладів за цими рівнями та соціально-демографічними показниками. Розроблено й апробовано програму психологічної готовності керівників ЗНЗ до прогностичної діяльності. Визначено психологічні умови її формування в системі післядипломної освіти. Відзначено, що психологічними засадами розвитку готовності керівників ЗНЗ до зазначеної діяльності є зміст (сукупність знань про прогностичну діяльність), чинники (сукупність якостей, які впливають на її успішність), засоби (навчальний семінар-тренінг, який базується на різноманітних методах навчання - міні-лекціях, дискусіях, рольових іграх, психологічних вправах і завданнях), умови (організаційні та змістові).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА363948

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського