Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (19)Реферативна база даних (87)Книжкові видання та компакт-диски (173)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЕВИТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Левитська Т. В. 
Професійна підготовка фахівців з фізичної терапії в університетах Данії / Т. В. Левитська. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й практичне розв'язання проблеми професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії. Вивчено стан законодавчого і нормативно-правового забезпечення професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в Данії та Україні. Охарактеризовано особливості професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії. У роботі описано типову структурну модель професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, яка складається з цільового, теоретико-методологічного (системний, компетентнісний, аксіологічний, акмеологічний, міждисциплінарний та особистісний методологічні підходи та дидактичні принципи доступності, відкритості, гуманізації, демократизації, науковості, ступеневості, неперервності, гнучкості, мобільності, інтеграції з наукою і виробництвом, зв'язку теорії з практикою, індивідуалізації, активності), технологічного (схарактеризовано зміст і обсяги освітніх компонентів та часовий опис їх опанування; форми (навчальні заняття, самостійну роботу, практичну підготовку і контрольні заходи) та активні методи навчання (симуляція, рольова гра, дебати, методи проблемного навчання і кейс-метод)) і контрольно-регулювального (схарактеризовано загальні принципи оцінювання навчальних досягнень та описано систему контрольних заходів, акцент на написанні письмових робіт) блоків. Характерним для професійної підготовки фізичних терапевтів в університетах Данії є: стандартизація професійної підготовки; поетапність розробки і впровадження освітніх програм; додаткові вимоги вступу на спеціальність; доклінічний та клінічний етапи підготовки; професіоналізація змісту підготовки та рання спеціалізація; трансформація навчальної діяльності в професійну; диверсифікація моделей практичної підготовки, запровадження клінічних ротацій; використання інноваційних педагогічних та клінічних методів і технологій навчання (пацієнт-орієнтоване навчання, навчання на основі клінічного досвіду, технологія міжпрофесійної взаємодії в навчанні, симуляційне навчання, клінічне моделювання), акцентування ваги і важливості самостійної роботи в навчанні. Розкрито особливості професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в Україні. Встановлено, що модель професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах України більшою мірою орієнтована на теоретичне навчання, недостатньо орієнтована на практичну підготовку майбутніх фахівців і при цьому використовує усталені методи, форми й засоби навчання. Здійснено порівняльно-педагогічний аналіз особливостей професійної підготовки фахівців з фізичної терапії в університетах Данії та України. Обґрунтовано можливості творчого використання конструктивних ідей данського досвіду підготовки фахівців з фізичної терапії у системі університетської освіти України. Рекомендовано управлінцям у галузі освіти: уточнити зміст професійних стандартів і паспортів професій у галузі фізичної терапії; задекларувати необхідність складання міжнародного іспиту з англійської мови (рівень В1) вже на рівні ЗЗСО; розробляти рейтинги університетів за конкретними спеціальностями для кращого розуміння стейкґолдерами якості підготовки фахівців. Рекомендовано науковцям у галузі педагогічних наук: здійснювати компаративно-педагогічні дослідження досвіду професійної підготовки фахівців з фізичної терапії у країнах, які мають ефективні системи охорони здоров'я (країни ЄС, Китай тощо); для забезпечення конкурентоспроможності випускників на ринку праці зосередити увагу на адміністративно-організаційних і науково-методичних засадах розроблення й реалізації міждисциплінарних програм.^UThe dissertation provides a theoretical generalization and a practical solution to the problem of professional training in physical therapy at Danish universities. The state of legislative and regulatory support of professional training of specialists in physical therapy in Denmark and Ukraine has been studied. The peculiarities of professional training of specialists in physical therapy in Danish universities are described. The paper describes a typical structural model of professional training of future specialists in physical therapy, which consists of targeted, theoretical - methodological (systemic, competency, axiological, acmeological, interdisciplinary and personal methodological approaches and didactic principles of accessibility, openness, humanization, democratization, scientific, gradual, continuity, flexibility, mobility, integration with science and industry, the connection of theory with practice, individualization, activity), technological (characterized the content and scope of educational components and time description of their mastery; forms (training, independent work, practical training and control measures) and active learning methods (simulation, role play, debate, problem-based learning methods and case-method)) and control-regulatory (characterized by the general principles of assessment of academic achievement and described the system of control measures, emphasis on writing) units. Peculiarities of professional training of specialists in physical therapy in Ukraine are revealed. It is established that the model of professional training of specialists in physical therapy in the universities of Ukraine is more focused on theoretical training, insufficiently focused on practical training of future specialists and uses established methods, forms and means of training. A comparative and pedagogical analysis of the features of professional training of specialists in physical therapy at the universities of Denmark and Ukraine. Possibilities of creative use of constructive ideas of the Danish experience of preparation of experts in physical therapy in the system of university education of Ukraine are substantiated. It is recommended to managers in the field of education: to clarify the content of professional standards and passports of professions in the field of physical therapy; to declare the need to pass the international English language exam (level B1) already at the level of ZSSO; develop university rankings for specific specialties to better understand stakeholders' quality of training. It is recommended to scientists in the field of pedagogical sciences: to carry out comparative pedagogical research of the experience of professional training of specialists in physical therapy in countries that have effective health care systems (EU countries, China, etc.); to ensure the competitiveness of graduates in the labor market to focus on administrative-organizational and scientific-methodological principles of development and implementation of interdisciplinary programs.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського