Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (52)Книжкові видання та компакт-диски (62)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=КУДРИН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Кудринська Г.І. 
Самозайнятість як тип економічної поведінки: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Г.І. Кудринська ; Харк. нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено самозайнятість, яка роглядається як тип економічної поведінки. На основі системного аналізу охарактеризовано інституціональні передумови становлення, принципи функціонування та чинники розвитку цього соціального явища. Характерною ознакою самозайнятості є самокерованість, яка поєднує в собі активність та уміння організовувати свою економічну діяльність, знаходити вихід у різних ситуаціях, використовувати мережу соціальних зв'язків. Однією з передумов, що формує схильність до самозайнятості, є економічна активність особистості (вияв індивідуальності, самореалізації, рівень економічної взаємодії з зовнішнім середовищем). Досліджено специфіку самозайнятості та стратегій економічної поведінки на регіональному рівні. Вона реалізується через конкретні форми включення економічно активного населення в трудову діяльність. З'ясовано, що найоптимальнішим проявом самозайнятості є підприємницька поведінка та діяльність. Розглянуто напрямки оптимізації самозайнятості в сучасному українському суспільстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*421.1 + С5*5*665 +
Шифр НБУВ: РА367013

Рубрики:

      
2.

Кудринська Г. В. 
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ СЛУЖБ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ / Г. В. Кудринська. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично вивчено особливості формування психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади.Дослідженння проведено протягом 2016-2021 років. Дослідження включало 5 етапів: теоретичний, констатуючий, формуючий, контрольний та оціночний.Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає у наступному.Уперше: - розроблено та апробовано програму розвитку психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади, яка спрямована на формування позитивного самоставлення, розвиток комунікативних якостей та емоційного інтелекту; - розроблено емпіричну Рамку психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади, яка включає 5 компонентів (комунікативний, емоційний, соціальний, ціннісно-мотиваційний, аутопсихологічний) та 12 субкомпетентностей, що впливають на успішність професійної діяльності; - розроблено Модель психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади, яка містить назву, визначення та складові компетентності кожного із компонентів, а також критерії їх оцінки для категорій «Б» і «В»; - визначено чотири ключових психологічних чинники формування психологічної компетентності відповідних працівників – «Досягнення професійних цілей», «Емоційний інтелект», «Рефлексія у спілкуванні», «Саморозуміння»; - виокремлено два типи сприйняття професійної діяльності працівниками служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади (позитивний та негативний) та надано їх опис.Уточнено: визначення понять «компетентність», «компетенція», «професійна компетентність», «психологічна компетентність» та «субкомпетентноті»; причинно-наслідкові зв'язки між психологічними аспектами успішності праці працівників служби управління персоналом та рівнем розвитку складових психологічної компетентності; причинно-наслідкові зв'язки між рівнем розвитку професійного самоздійснення працівника, показниками залученості та рівнем розвитку психологічних компетентностей; уявлення про особливості соціально-психологічного клімату в колективах.Поглиблено: знання про рівень та особливості розвитку психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади; знання про рівень розвитку характеристик, що свідчать про успішність професійної діяльності працівника на посаді; уявлення про структуру психологічної компетентності працівників служб управління персоналом центральних органів виконавчої влади. Теоретичне значення роботи полягає в тому, що у дослідженні проведено комплексний огляд та аналіз підходів до визначення, структури та ролі психологічної компетентності у діяльності працівника служби управління персоналом, здійснено огляд її формування та розвитку. Розкрито особливості міжнародного та вітчизняного досвіду щодо компетентнісного підходу на державній службі та застосування психологічної компетентності у процесах управління персоналом. Практичне значення роботи полягає у можливості її використання при професійному навчанні працівників служб управління персоналом державних органів, розробленні вимог до компетентності таких працівників з метою добору на посади державної служби, їх оцінюванні та професійному розвитку, а також при розробленні програм, орієнтованих на підвищення рівня психологічної компетентності.Результати дослідження впроваджено на онлайн-платформі «Спільнота практик: сталий розвиток» швейцарсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO (акт впровадження результатів наукового дослідження від 02 червня 2020 року № 714/03-120), в Міністерстві енергетики України (акт впровадження результатів наукового дослідження від 03 червня 2020 року), а також у Національному агентстві України з питань державної служби (акт впровадження результатів наукового дослідження від 22 липня 2021 року № 5070/92.01-21).^UIn the thesis, theoretical justification is given to, and empirical study was conducted of the formation of psychological competence in personnel management officers of central executive authorities.The research was conducted in 2016-2021. The research included 5 stages: Theoretic, Ascertaining, Formation, Verification and Appraisal.The scientific novelty of the results obtained in the study is outlined as follows.The following was done for the first time: - a program for the development of psychological competence in personnel management officers of central executive authorities was developed and tested, which provides a mixed form of training and, in particular, aimed at forming a positive attitude, development of communicative qualities and emotional intelligence; - an empirical Frame of Psychological Competence of personnel management officers of central public authorities was developed, which includes 5 components (communicative, emotional, social, value-motivational, autopsychological) and 12 subcompetences that affect the success of professional activity; - The Model of Psychological Competence of personnel management officers of central public authorities was developed, which contains the name, definition and components of competence of each of the components, as well as criteria for their assessment for categories “B” and “C”; - identified four key psychological factors in the formation of psychological competence of relevant employees - “Achieving professional goals”, “Emotional intelligence”, “Reflection in communication”, “Self-understanding”; - two types of apprehension of professional activities by employees of personnel management services of central public authorities (positive and negative) were pointed out and their description was given. The following was made more specific: definitions of notions “competence”, “scope of competence”, “professional competence”, “psychological competence”, and “sub-competence”; cause-and-effect relationships between psychological aspects of successful work of personnel management officers and the level of development of components of psychological competence; cause-and-effect relationships between the level of development of professional self-fulfillment of an officer, levels of engagement and the level of development of psychological competences; ideas about particular features of socio-psychological climate in collectives.The following was deepened: the knowledge about the level and the particulars of development of psychological competence in personnel management officers of central executive public authorities; knowledge about the level of development of characteristics which are evidences to the level of success in professional activities of an officer at his/her position; the idea about the structure of psychological competence of personnel management officers of central executive authorities. The theoretical significance of the paper lies in the fact that in the study, a comprehensive review and analysis was made of approaches to the definition, structure and role of psychological competence in the activities of a personnel management officer, and a review of the process of its formation and development was made. Particular features of the international and domestic experience were unveiled in respect of competency approach in the public service, and the application of psychological competency in personnel management processes.The practical significance of the paper lies in the fact that results of the dissertation thesis can be used in professional training of personal management officers of public authorities, in the development of requirements to the competence of such officers with the purpose of selection and recruitment at public service positions, in assessment and professional development, as well as in the development of programs to increase the level of psychological competence.The results of the study were implemented in the Ministry of Energy of Ukraine (Statement of implementation of results of scientific research dated 03 June, 2020) and on the online platform Spilnota practic: staly rozvitok (“The Community of Practices: Sustainable Development”) of the Swiss-Ukrainian Decentralization Support Project DESPRO (Statement of implementation of results of scientific research dated 02 June, 2020 No. 714/03-120).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського