1. |
Горяйнова Ю.С. Регулювання ринку праці на основі маркетингової стратегії: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Ю.С. Горяйнова ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2004. — 20 с.: рис. — укp.Висвітлено принципи маркетингової стратегії на ринку праці, проведено його сегментацію. Доведено значну роль посередників у регулюванні попиту та пропозиції на ринку праці. Виявлено та класифіковано соціально-економічні ризики цього ринку, визначено основні напрямки удосконалення механізму його регулювання з використанням концепції маркетингу. Розроблено модель ринку праці та методичні підходи до дослідження ринку з позиції потреб і можливостей найманих працівників та вимог роботодавців. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3-21 + Шифр НБУВ: РА328384
Рубрики:
Географічні рубрики:
|