Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (204)Книжкові видання та компакт-диски (212)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=ВНУК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Внукова 
Економічні аспекти підвищення ефективності перевезень вантажів у міжнародному сполученні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.04 / Світлана Миколаївна Внукова ; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2004. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)837.20-813
Шифр НБУВ: РА333153

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Внукова 
Фармакотерапевтична ефективність координаційної сполуки германію з нікотинамідом при експериментальному медикоментозному гепатиті: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.05 / Марина Олександрівна Внукова ; Одеський держ. медичний ун-т. — О., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р413.510.11-29
Шифр НБУВ: РА359188

Рубрики:

      
3.

Решетченко А. І. 
Підвищення екологічної безпеки урбосистем при техногенному навантаженні від шумового забруднення / А. І. Решетченко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація присвячена розробці науково-практичних засад управління екологічною безпекою територій сельбищних зон урбосистем з метою зниження техногенного навантаження у разі шумового забруднення. У результаті проведених досліджень розроблено уніфіковані схеми розташування контрольних точок із визначення рівнів шумового забруднення з урахуванням архітектурно-ландшафтного планування досліджуваних територій для проведення експериментальних досліджень. Цей підхід дозволив розробити універсальну математичну модель, що враховує інтегральний показник внеску смуг зелених насаджень у зниження шуму та може бути використана під час проєктування нових сельбищних зон або розрахунків щодо впровадження додаткових шумозахисних рішень для усіх об'єктів міської інфраструктури та транспортної мережі, не враховуючи тип та геометричну структуру зелених насаджень. Апробація математичної моделі на отриманих протягом 2016−2018 років експериментальних даних дозволила виявити низьку ефективність наявних смуг зелених насаджень у зниженні рівнів шуму. Практична складова роботи полягає у розвитку методичних підходів до організації комбінаторних шумозахисних рішень із додаткового локального озеленення та були впроваджені на натурних об'єктах міста Харків, ефективність яких експериментально підтверджено. Розроблені методичні підходи є ефективною складовою моніторингу рівнів шуму на етапі прийняття екологічно безпечних рішень.^UThe dissertation is devoted to the development of scientific and practical foundations for managing the environmental safety of the territories of settlement zones of urban systems in order to reduce the man-caused impact in the event of noise pollution. As a result of the conducted researches the unified schemes of arrangement of control points on definition of levels of noise pollution taking into account architectural and landscape planning of the investigated territories for carrying out experimental researches are developed. This approach allowed to develop a universal mathematical model that takes into account the integrated indicator of the contribution of green areas in noise reduction and can be used in the design of new residential areas or calculations for the implementation of additional noise protection solutions for all urban infrastructure and transport network, regardless of type and the geometric structure of greenery. The approbation of the mathematical model on the experimental data obtained during 2016 − 2018, revealed low efficiency in reducing noise levels from the existing green areas. The practical component of the work consists in the development of methodological approaches to the organization of combinatorial noise protection solutions for additional local gardening and were introduced at full-scale objects in the city of Kharkiv, the effectiveness of which has been experimentally confirmed. The developed methodological approaches are the effective component of monitoring noise levels at the stage of making environmentally friendly decisions.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Мамедова Е. Р. 
Управління конкурентоспроможністю страхових компаній на ринку туристичних послуг. / Е. Р. Мамедова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено вдосконаленню теоретичних положень, розвитку методичного забезпечення і практичних рекомендацій до управління конкурентоспроможністю страхових компаній на ринку туристичних послуг. У першому розділі роботи систематизовано погляди науковців і проаналізовано літературні джерела щодо визначення понять «конкурентоспроможність», «управління конкурентоспроможністю», «туристичне страхування», за результатами яких обґрунтовано визначення поняття «управління конкурентоспроможністю страхових компаній на ринку туристичних послуг». Досліджено взаємозв'язок конкурентоспроможності з іншими поняттями теорії конкуренції, такими як «конкурентоспроможність страхової послуги», «привабливість страхової послуги», «конкурентна перевага», «конкурентна позиція», «конкурентний потенціал» та «конкурентна стратегія». Встановлено, що підґрунтям для забезпечення конкурентоспроможності страхової компанії на ринку туристичних послуг є розробка зваженої конкурентної стратегії та наявність конкурентного потенціалу, а метою – досягнення цільових конкурентних позицій на ринку туристичних послуг. Запропоновано рекомендації щодо формування маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю страхових компаній на ринку туристичних послуг на основі уточнення його суті та складу, а також визначення пріоритетних маркетингових інструментів шляхом виокремлення ключових компонент маркетинг-мікс моделей, що сприятиме комплексному врахуванню основних аспектів конкурентоспроможності в процесі її управління. Запропоновано склад кількісних та якісних показників за ключовими компонентами конкурентоспроможності страхових компаній на ринку туристичних послуг на основі аналізу літературних джерел. У другому розділі роботи запропоновано матрицю визначення конкурентних позицій страхових компаній на ринку туристичних послуг з осями «темпи приросту валових страхових премій з туристичного страхування» та «частка страхової компанії на ринку туристичних послуг». За ключовими компонентами конкурентоспроможності страхових компаній на ринку туристичних послуг в дисертації сформовано систему найбільш репрезентативних показників шляхом: відбору первісного складу показників на основі узагальнення літературних джерел; усунення високої функціональної залежності між показниками з використанням кореляційного аналізу; зменшення кількості коефіцієнтів за допомогою багатовимірного факторного аналізу – методу «головних компонент». На основі методу факторних навантажень за кожною компонентою конкурентоспроможності запропоновано моделі розрахунку узагальнюючих показників, а з використанням правила «трьох сигм» розроблено інтервальні шкали для розподілу цих показників на п'ять рівнів, що формує інструментарій виявлення дисбалансів або потенційних можливостей в окремих аспектах процесу управління конкурентоспроможністю страхових компаній на ринку туристичних послуг та дає можливість вчасно розробити обґрунтовані заходи щодо нейтралізації слабких місць та випередити конкурентів на ринку туристичних послуг. На основі побудови моделі багатофакторної лінійної регресії та застосування правила «трьох сигм» запропоновано методичний підхід до інтегрального оцінювання конкурентоспроможності страхових компаній на ринку туристичних послуг, який передбачає аналіз впливу запропонованої системи показників за ключовими компонентами конкурентоспроможності на динаміку зміни конкурентних позицій, що надало змогу визначити вагу кожної компоненти в узагальнюючому показнику та встановити якісні рівні конкурентоспроможності страховиків, що є аналітичним підґрунтям управління її станом у поточній та довгостроковій перспективі. З метою прогнозування зниження здатності страхових компаній протистояти конкурентам на ринку туристичних послуг та приймати рішення щодо необхідності зміни конкурентної стратегії в дисертації на основі проведення конвергентно-дивергентного аналізу та використання методу ланцюгів Маркова розвинуто методичні положення щодо визначення ймовірності зміни рівнів конкурентоспроможності страхових компаній на ринку туристичних послуг. У третьому розділі роботи узагальнено склад показників та запропоновано методичний підхід до ідентифікації стадій життєвого циклу страхових компаній на ринку туристичних послуг. Для вибору конкурентної стратегії страхових компаній на ринку туристичних послуг запропоновано використовувати матрицю, розроблену в системі координат «стадія життєвого циклу страхової компаній» та «рівень конкурентоспроможності». На основі побудови задачі багатолінійної оптимізації сформовано модель оптимізації частки страхової компанії на ринку туристичних послуг. Практична цінність окремих результатів підтверджуються їх упровадженням у діяльність страхової компанії ПРАТ «Промислово-страхова компанія» (№ 103 від 05.10.2020 р.), туристичного агентства ТОВ «Найс Тревел» (№ 114-1 від 25.11.2020 р.) та використанням у навчальному процесі ХНЕУ ім. С. Кузнеця (№ 20/86-38-196/1 від 28.12.2020 р.).^UThe thesis is devoted to the improvement of theoretical provisions, development of methodological support and practical recommendations for managing the competitiveness of insurance companies on the market of travel services. The first section of the paper systematizes the views of scientists and analyzes the literature on the definition of "competitiveness", "competitiveness management", "travel insurance", the results of which substantiate the definition of "management of competitiveness of insurance companies on the market of travel services". It was investigated the relation between competitiveness and other concepts of competition theory, such as “the competitiveness of insurance services (products)”, “the attractiveness of insurance services (products)”, “competitive advantage”, “competitive position”, “competitive potential” and “competitive strategy”. It is established that the basis for ensuring the competitiveness of the insurance company on the market of travel services is the development of a balanced competitive strategy and the availability of competitive potential, the goal is to achieve targeted competitive positions on the market of travel services. It was developed recommendations for the formation of a marketing mechanism for managing the competitiveness of insurance companies on the market of travel services based on clarifying its essence and composition, as well as identifying priority marketing tools by identifying key components of marketing mix models, which will allow to take into account the main aspects of competitiveness in its management. The composition of quantitative and qualitative indicators on key components of competitiveness of insurance companies in the market of tourist services on the basis of the analysis of literature sources is offered. The second section of the paper proposes a matrix for determining the competitive positions of insurance companies on market of travel services with the axes of growth of gross travel insurance premiums and the share of the insurance company on the travel services market. According to the key components of the competitiveness of insurance companies on the market of travel services the system of the most representative indicators is formed by: selection of the initial list of indicators on the basis of generalization of literary sources; elimination of high functional dependence between indicators using correlation analysis; reducing the number of coefficients using multidimensional factor analysis – the method of principal components. Based on the factor load method for each component of competitiveness, models for calculating integrated indicators were proposed, and with using of the three-sigma rule interval scales were developed to divide these indicators into five levels, which forms tools for identifying imbalances or potential opportunities in certain aspects of insurance competitiveness management on the market of travel services, which makes it possible to develop in a timely manner reasonable measures to neutralize weaknesses and stay ahead of competitors on the market of travel services. Based on the model of multifactor linear regression and application of three-sigma rule, a methodical approach to integrated assessment of competitiveness of insurance companies on the travel services market was proposed, which provides analysis of the impact of the proposed system of indicators on key components of competitiveness on the dynamics of competitive positions and allows to identify the weight of each component in the integrated indicator and to establish qualitative levels of competitiveness of insurers, which is an analytical basis for managing its condition in the current and long-term perspective. In order to predict the decrease in the ability of insurance companies to compete with competitors on the market of travel services and identify the need to change the competitive strategy it was developed methodological provisions to determine the probability of changes in the levels of competitiveness of insurance companies in the market of travel services based on convergent-divergent analysis and the use of the Markov chain method, which take into account the key components of competitiveness in its integrated assessment. The third section summarizes the composition of indicators and proposes a methodical approach to identifying the stages of the life cycle of insurance companies on the travel services market. Based on the construction of the multi-line optimization problem, a model of optimization of the insurance company's share in the market of tourist services is formed. The practical value of individual results is confirmed by their introduction into the activities of the insurance company PJSC "Industrial Insurance Company" (№ 103 from 05.10.2020), travel agency LLC "Nice Travel" (№ 114-1 from 25.11.2020) and the use in the educational process of S. KUZNETS KhNUE (№ 20 / 86-38-196 / 1 dated 28.12.2020).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського