1. |
Шуневич Б.І. Розвиток дистанційного навчання у вищій школі країн Європи та Північної Америки: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Б.І. Шуневич ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.Проаналізовано теорії зарубіжних науковців щодо дистанційного навчання, історію його розвитку. Обгрунтовано термінологію з цієї тематики. Досліджено класифікації моделей організації нової форми навчання за рубежем і в Україні. Запропоновано інтегровану схему класифікації моделей дистанційного навчання, з використанням компонентів якої навчальний заклад може створити власну модель залежно від його пореб і можливостей. Розглянуто форми та види оцінювання даного навчання. У порівняльному аспекті проведено аналіз зарубіжних і вітчизняних віртуальних навчальних середовищ, які часто використовуються у процесі організації дистанційного навчання в Європі та Північній Америці, і, зокрема, в Україні. Запропоновано модель дистанційного курсу з іноземних мов для студентів перших курсів нефілологічних спеціальностей. Описано етапи укладання дистанційного курсу (ДК) та результати його впровадження, а також проект бази даних навчальних об'єктів для повторного використання частин дистанційного курсу у процесі розробки інших ДК з цього предмета. З метою популяризації дистанційного навчання в Україні, підготовки розробників дистанційних курсів і тьюторів введено нові навчальні предмети "Теоретичні основи дистанційного навчання", "Теорія і практика укладання дистанційних курсів", "Організація дистанційного навчання іноземних мов у вищих освітніх закладах України" у ВНЗ м.Львів. Організовано міський семінар для викладачів ВНЗ і спеціалістів, які впроваджують нову форму навчання в Україні. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч34(4)764 + Ч34(71)764 + Шифр НБУВ: РА357812
Рубрики:
Географічні рубрики:
|