1. |
Штабов В.О. Підвищення ефективності роботи комплексу середньообертовий дизель - гвинт регульованого кроку: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В.О. Штабов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 18 с.: рис. — укp.Уперше установлено, що зниження амплітуди відсічної хвилі до небезпечної у процесі подачі палива насосами високого тиску двигунів внутрішнього згорання одержується завдяки інтерференції зустрічної хвилі, генерованої у спеціальному пристрої, наприклад, демпфері з амплітудою, вищою за відсічну. Показано, що процес демпфірування відсічної хвилі у процесах подачі палива найбільш вірогідно можна ідентифікувати за методом гідродинамічного розрахунку. Установлено, що ефективна циліндрова потужність середньообертових дизелів прямо пропорційна швидкості збільшення тиску в циліндрі під час згорання. Запропоновано методику розрахунку генераторів коливань зустрічної хвилі у процесах подачі палива з амплітудою в межах (1,0 - 2,2) значень амплітуди відсічної хвилі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 + Шифр НБУВ: РА328331
Рубрики:
|