Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Шкляр Н. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Шкляр Н. А. 
Формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти. / Н. А. Шкляр. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації запропоновано новий підхід до вирішення актуальної проблеми формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти. Шляхом теоретичного аналізу визначено сутність поняття «позитивне ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти» як стійку позитивну емоційну спрямованість, що виявляється у прийнятті дитиною ритму і правил життя групи, у її прагненні налагоджувати добрі взаємини з оточенням, виявляти активну позицію в освоєнні різних видів дитячої діяльності. Схарактеризовано психологічні механізми формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти; визначено змістову структуру ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти (когнітивний, емоційний, поведінковий компоненти); критерії (когнітивний, емоційно-чуттєвий, поведінковий) з відповідними показниками й рівні прояву ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти. Уперше теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування позитивного ставлення у дітей четвертого року життя до закладу дошкільної освіти (здійснення пропедевтичної роботи з батьками майбутніх вихованців для позитивного налаштування їх на взаємодію з адміністрацією і педколективом ЗДО (у роботі об'єднання «М'яка сімейна школа»); поетапна зміна форм і методів взаємодії педагогів та батьків, спрямованих на формування у дітей четвертого року життя позитивного ставлення до ЗДО (в роботі консультаційного центру «Діємо разом»); забезпечення психолого-педагогічного супроводу процесу адаптації молодших дошкільників до ЗДО з послідовною зміною сеансів активізувального спілкування, видів дитячої активності та застосування щоденних ритуалів^UThe study deals with a new approach how to solve the urgent problem of the formation of the four-year-old child's positive attitude towards the institution of preschool education. The essence of the concept of “positive attitude of children in the fourth year of life to the institution of preschool education” is defined as a stable positive emotional orientation manifested in child's accepting the routines and rules of life of the group, in child's desire to establish a good relationship with the environment as well as to show an active position in development of different types of children's activities. The psychological mechanisms of the formation of positive attitude in children in the fourth year of life towards the institution of preschool education are characterized; the meaningful structure of attitude in children in the fourth year of life towards the institution of preschool education (cognitive, emotional, behavioral components); criteria (cognitive, emotional and sensual, behavioral) together with relevant indexes and levels of attitude manifestation in children in the fourth year of life towards the institution of preschool education are defined. Understanding the results of theoretical analysis and practical experience of working with parents of potential young learners of the institution of preschool education has become the basis for defining and theoretical substantiation of the pedagogical conditions for mechanisms formation of the four-year-old child's positive attitude towards the institution of preschool education as a factor of their successful adaptation at the stage of entering into a new social environment. The pedagogical conditions are the following: propaedeutic work with parents for their positive attitude towards interaction with the administration and pedagogical staff of the institution of preschool education (in the work of the association “Soft Family School”; gradual change in the forms and methods of interaction between teachers and parents aimed at forming the four-year-old child's positive attitude towards the institution of preschool education (in the work of the consulting centre “Acting together”); providing psychological and pedagogical support for the process of adaptation of junior preschoolers to the institution of preschool education, which involves a consistent change in active communication, types of children's activity and using daily routines.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського