Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Шакун Н.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Шакун Н.В. 
Переміна парадигми інтерпретації історії в українській філософії XIX ст.: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.05 / Н.В. Шакун ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2006. — 16 с. — укp.

Досліджено філософсько-методологічні питання функціонування світоглядного плюралізму в українському суспільстві. Виявлено в історії української філософії інтенції. Вивчено переміну лінійно-хронологічної парадигми розуміння історії в українській філософії XIX ст. на посткласичну, що проявилось у зміні зосередження уваги вітчизняних мислителів від елементів лінеарної версії історії до використання в оповіді геополітичної, соціологічної й іншої аргументації, що базується на суспільній традиції українського народу та інших європейських народів. З'ясовано специфіку поліцентрично-плюралістичного сприйняття історії в українській філософській думці на рубежі XIX - XX ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5 + Ю252:Т + Т010.4 +
Шифр НБУВ: РА346767

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Шакун Н.В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Шакун ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Уперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів, що передбачає комплексне навчання студентів за такими функціональними напрямами: дидактичний, методологічний, технологічний, змістовий, інформаційно-тематичний. Обгрунтовано рекомендації щодо удосконалення процесу професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Обгрунтовано визначення поняття моніторингу навчальних досягнень як цілеспрямованого аналізу змін основних показників навчальних досягнень учнів. Обгрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів у ході освітнього процесу. Проаналізовано сучасні підходи щодо обгрунтування форм і методів професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів. Розроблено рекомендації щодо використання запропонованої моделі професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторигу навчальних досягнень учнів в освітньому процесі, яка дозволяє науково обгрунтовувати педагогічні й організаційні рішення, зорієнтовані на удосконалення освітнього процесу у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 +
Шифр НБУВ: РА368826

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського