Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Шакун Н.В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Шакун Н.В. Переміна парадигми інтерпретації історії в українській філософії XIX ст.: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.05 / Н.В. Шакун ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2006. — 16 с. — укp.Досліджено філософсько-методологічні питання функціонування світоглядного плюралізму в українському суспільстві. Виявлено в історії української філософії інтенції. Вивчено переміну лінійно-хронологічної парадигми розуміння історії в українській філософії XIX ст. на посткласичну, що проявилось у зміні зосередження уваги вітчизняних мислителів від елементів лінеарної версії історії до використання в оповіді геополітичної, соціологічної й іншої аргументації, що базується на суспільній традиції українського народу та інших європейських народів. З'ясовано специфіку поліцентрично-плюралістичного сприйняття історії в українській філософській думці на рубежі XIX - XX ст. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4УКР)5 + Ю252:Т + Т010.4 + Шифр НБУВ: РА346767
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
| | | | |
2. |
Шакун Н.В. Професійна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.В. Шакун ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.Уперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів, що передбачає комплексне навчання студентів за такими функціональними напрямами: дидактичний, методологічний, технологічний, змістовий, інформаційно-тематичний. Обгрунтовано рекомендації щодо удосконалення процесу професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Обгрунтовано визначення поняття моніторингу навчальних досягнень як цілеспрямованого аналізу змін основних показників навчальних досягнень учнів. Обгрунтовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів у ході освітнього процесу. Проаналізовано сучасні підходи щодо обгрунтування форм і методів професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень учнів. Розроблено рекомендації щодо використання запропонованої моделі професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін до моніторигу навчальних досягнень учнів в освітньому процесі, яка дозволяє науково обгрунтовувати педагогічні й організаційні рішення, зорієнтовані на удосконалення освітнього процесу у ВНЗ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Шифр НБУВ: РА368826
Рубрики:
|
|
|