Харченко Л.Л. Теоретико-методичні аспекти застосування ігрового методу фізичного виховання у розвитку психомоторики розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання: 24.00.02 / Л.Л. Харченко ; Львів. держ. ін-т фіз. культури. — Л., 2004. — 21 с. — укp.
Вперше з застосуванням інтегрованих психологічних тестів розроблено систему оцінки рівня розвитку психомоторики дітей молодшого шкільного віку з легкою формою розумової відсталості. Запропоновано програму з переважним застосуванням ігрового методу для покращення рівня розвитку психомоторики дітей молодшого шкільного віку з легкою формою розумової відсталості у процесі фізичного виховання. Поглиблено уявлення про особливості їх психомоторного розвитку та обгрунтовано провідну роль ігрового методу у фізичному вихованні учнів допоміжних шкіл.