Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (4)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Філатова І. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Філатова І. О. 
Інформаційно-аналітичне забезпечення клієнто-орієнтованого управління в системі корпоративної безпеки підприємств будівельної галузі / І. О. Філатова. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено вирішенню важливої наукової проблеми формуванню інформаційно-аналітичного забезпечення клієнто-орієнтованого управління в системі корпоративної безпеки підприємств будівельної галузі. Поглиблено понятійний апарат забезпечення корпоративної безпеки підприємств з врахуванням сутності та змістовного наповнення клієнто-орієнтованого управління. Узагальнено теоретико-методичні підходи до оцінювання загроз маркетингового середовища корпоративних підприємств будівельної галузі. Узагальнено тенденції розвитку корпоративних підприємств будівельної галузі України. Здійснено оцінку рівня корпоративної безпеки підприємств будівельної галузі України за обраними функціональними компонентами з врахуванням маркетингової складової. Розроблено концептуальну модель інформаційно-аналітичного забезпечення клієнто-орієнтованого управління в системі корпоративної безпеки підприємств будівельної галузі. Удосконалено методичний підхід до моделювання індексу безпеки клієнто-орієнтованого управління як елементу маркетингової складової корпоративної безпеки підприємства. Запропоновано аналітико-прикладне забезпечення оцінки ефективності клієнто-орієнтованого управління підприємств будівельної галузі шляхом розробки системи специфічних для будівельної галузі індикаторів клієнто-орієнтованого управління. Визначено стратегічні напрямки вдосконалення організаційно-методичного забезпечення корпоративної безпеки підприємств будівельної галузі.^UThe dissertation is devoted to solving an important scientific problem of formation of information and analytical support of client-oriented management in system of corporate security of construction industry enterprises. The conceptual apparatus for corporate security of enterprises is developed in depth, taking into account the essence and content of client-oriented management. Theoretical and methodical approaches to the evaluation of threats to the marketing environment of corporate enterprises of the construction industry are generalized. The tendencies of development of construction industry corporate enterprises in Ukraine are generalized. The level of corporate security of construction industry enterprises of Ukraine according to the selected functional components, taking into account the marketing component, is assessed. The conceptual model of information and analytical support for client-oriented management in system of corporate security of construction industry enterprises is developed. The methodical approach to modeling the security index of client-oriented management as an element of the marketing component of corporate enterprise security is improved. The analytical and applied support for assessing the effectiveness of client-oriented management of construction industry enterprises by developing a system of customer-oriented management indicators specific for the construction industry is proposed. Assessment of the level of corporate security of construction industry enterprises of Ukraine according to selected functional components, namely, financial security; technical and technological safety; personnel security; informational security; political and legal security; ecological safety; physical security; marketing security have been made. The proposed approach serves as a tool for supporting the adoption of managerial decisions within the framework of providing corporate security to the construction industry companies taking into account the influence of factors of the marketing environment. The strategic directions of improvement of organizational and methodological support for corporate security of construction industry enterprises are determined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського