Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Федорак Д. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Федорак Д. В. 
Музична творчість Гільдеґарди Бінгенської в жанрово-стильовому аспекті / Д. В. Федорак. — Б.м., 2021 — укp.

Дослідження спрямоване на виявлення жанрової та стильової специфіки піснеспівів Гільдеґарди Бінгенської в контексті середньовічної традиційної літургійної монодії. Творчість Гільдеґарди на сьогоднішній день постає перед дослідниками і слухацькою аудиторією у всьому своєму розмаїтті. Довге перебування Святої в стінах монастиря певного географічного регіону (Дізібоденберга, що у Німеччині), життя за встановленими суворими ідеологічно-релігійними традиціями орденів, її активна життєва і соціальна позиція (місіонерські подорожування, листування з відомими богословами та громадськими діячами того часу, зустріч з Папою Римським) і нарешті власне створення окремого монастиря в Рупертсберзі, помітно вплинули на стилістику творчості Святої, окремі напрямки якої мають спільну ідею, що стала константою її діяльності. Визначено, що музичний стиль Гільдеґарди Бінгенської, формуючись у загальному середовищі чернечого духовного життя XII ст., з одного боку, співпадає з регіональними західними традиціями та основними тенденціями літургії бенедиктинського й цистерціанського орденів, що позначилося насамперед на жанрово-стильових ознаках піснеспівів, які увійшли до збірки «Symphonia Armonie Celestium Revelationum». З іншого боку, музичний стиль Святої – унікальний феномен духовної культури середньовіччя, «серцевиною» якого став «інноваційний» жанр епохи – літургійна драма «Ordo Virtutum».^UThe research is aimed at identifying the genre and stylistic peculiarities of Hildegard of Bingen's songs in the context of medieval traditional liturgical monody. Today, Hildegard's work is presented to researchers and listeners in all its diversity. The Saint's long stay in the monastery of a certain geographical region (Disibodenberg, Germany), living according to the established strict ideological and religious traditions of the orders, her active life and social position (traveling with sermons, correspondence with famous theologians and public figures of the time, meeting with the Pope of Rome) and, ultimately, the establishment of a separate monastery in Rupersburg, significantly influenced the style of the Saint's works, some areas of which share a common idea, which has become a constant in her activities. It is determined that the musical style of Hildegard of Bingen, while being formed in the general environment of monastic spiritual life of the 12th century, on the one hand, coincides with regional Western traditions and the main trends of the liturgy of the Benedictine and Cistercian orders, which affected primarily the genre and style features of the songs included in the Symphonia Armonie Celestium Revelationum collection. On the other hand, the musical style of the Saint is a unique phenomenon of the spiritual culture of the Middle Ages, the «core» of which became the «innovative» genre of the era, the liturgical drama Ordo Virtutum.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського