1. |
Тєлєтов О.С. Маркетинг виробничо-технічної продукції: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.С. Тєлєтов ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 34 с. — укp.Комплексно досліджено теоретико-методичні та практичні аспекти систем маркетингу виробничо-технічної продукції, які виокремлено з систем промислового маркетингу. З'ясовано характер і особливості маркетингу даної продукції. Досліджено маркетингову систему промислового підприємства як складну економічну систему. Оцінено стан, проблеми, ефективність і перспективи розвитку маркетингової діяльності промислових підприємств у сфері розробки та випуску виробничо-технічної продукції. Запропоновано використовувати принципи конструктивної еволюції технічних виробів, обгрунтовано її взаємозв'язок з маркетинговими стратегіями промислового підприємства й удосконалено методичні підходи до оцінювання конкурентоспроможності даної продукції. Розвинуто методологію створення довгострокових партнерських стосунків у промисловості. Розвинуто організаційні принципи становлення системи маркетингового менеджменту виробничо-технічної продукції за умов інноваційного розвитку промислових підприємств. Розроблено інформаційну модель системи управління маркетингом промислового підприємства. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 + Шифр НБУВ: РА366342
Рубрики:
Географічні рубрики:
|