1. |
Троян М. Ю. Науково-методичні основи управління просуванням на ринку промислових інноваційних продуктів: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / М. Ю. Троян ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2010. — 21 с. — укp.Вдосконалено науково-методичні підходи щодо управління рівнем залучення промислового підприємства-споживача, з метою прогнозування поведінкової реакції споживача на комунікаційний вплив, а також для оптимізації розподілу бюджету просування машинобудівного підприємства між інструментами комплексу. Наведено підхід щодо формування комунікаційних ефектів. Доповнено класифікацію типів залучення підприємств-споживачів. Запропоновано систематизацію факторів формування рівня залучення підприємств-споживачів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-82-55 + У9(4УКР)421.52 Шифр НБУВ: РА371801 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|