Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Терещенко Н.М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Терещенко Н.М. 
Інформаційне обслуговування іноземних студентів в університетській бібліотеці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / Н.М. Терещенко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та розглянуто досвід університетських бібліотек у забезпеченні освітньо-інформаційних потреб іноземних студентів. Комплексно вивчено проблеми інформаційного забезпечення процесу їх навчання. Визначено шляхи та тенденції удосконалення системи інформаційного обслуговування. Узагальнено дані про значення у діяльності університетської бібліотеки інформаційних технологій з використанням мережі Інтернет, що визначається доступом до електронних каталогів і електронних документів, баз даних, створенням власних інформаційних ресурсів, розвитком міжбібліотечної кооперації. Виявлено два основні аспекти діяльності університетської бібліотеки, що впливають на умови та якість надання освітньо-інформаційних послуг іноземним студентам, а саме: матеріальний аспект, який характеризується рівнем організації інформаційного забезпечення та послуг; соціально-психологічний - визначений безпосереднім процесом обслуговування, що базується на спілкуванні та впливає на можливість доступу до певної інформації. Розроблено модель освітньо-інформаційного обслуговування іноземних студентів, що найбільшою мірою враховує всі напрямки та можливості інформаційного забезпечення діяльності університетської бібліотеки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч738.601.91(4УКР)571.1 + Ч758 +
Шифр НБУВ: РА340513

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Терещенко Н.М. 
Формування у підлітків готовності до самоосвіти в умовах модульного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.М. Терещенко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність понять "самоосвіта школяра" та "готовність до самоосвіти", а також визначено основні критерії, зміст і методи діагностики рівнів готовності учнів до самоосвіти. Встановлено, що сприятливі можливості для її розв'язання створює модульна організація навчання. За умов використання модульної технології закладаються підвалини розвитку у школярів потреби у самоосвіті, формуванні умінь і навичок пізнавальної діяльності, а також удосконалюється уміння застосовувати набуті шляхом самоосвіти знання у різноманітних життєвих ситуаціях та у процесі подальшого навчання і самонавчання. Наведено методику використання таких особливостей модульного навчання, як відкритість, варіативність, гнучкість, які дозволяють доповнити модульні програми, сценарії навчальних модулів, міні-підручники матеріалами, стимулюючими розвиток потреби у самоосвіті. Експериментально доведено, що звернення до модульної технології дає можливість на всіх етапах навчального модуля досягти поступового підвищення самостійного, творчого характеру пізнавальної діяльності підлітків. Значну увагу приділено формуванню у школярів умінь і навичок самоосвіти за допомогою систематичного тестування, розвитку здатності до рефлексії, самооцінки і самоконтролю, гармонізації системи адаптації підлітків до самоосвіти, а також забезпеченню поступового підвищення рівня готовності до неї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290
Шифр НБУВ: РА310675 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського