1. |
Соловйов С.Г. Реклама в галузі науки і техніки (за матеріалами періодичної преси): автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / С.Г. Соловйов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2008. — 19 с. — укp.Проведено комплексне дослідження реклами у пресі товарів, виготовлених на основі науково-технічних відкриттів, винаходів, розробок. Проаналіовано моделі реклами, зроблено огляд сучасних теорій комунікації, розглянуто основні історичні етапи популяризації науки в Україні. Розкрито функції й особливості прямої та прихованої реклами, запропоновано критерії їх визначення. Розроблено структурну схему реклами інноваційного товару, в якій визначено комунікаційні функції її складових елементів. Встановлено співвідношення реклами науки та техніки до загальної кількості рекламних публікацій у пресі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + Шифр НБУВ: РА359560
Рубрики:
|